کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۹۰ فروردین ۲۷, شنبه

[farsibooks] پوست بدن يک نوزاد

بار ها و بارها از این حرف ها زدن و روش تبلیغات کردن
همه اینها در و دکون یه عدیه ای هست برا مسخره کردن یا سر کیسه کردن عوام
ماجرای جن را یادتونه چه غوغایی به پا کرده بود؟
بعداز  یک سال عکاسه گفت همه را مسخره مکرده بود و قصدش این بوده که نشون بده چقدر مردم زود باورن .
همیشه سعی بر این بوده که توسل به علم سست بشه و با پدیده های من در آوردی ماورایی ذهن ها را مشغول کنن. .

 

سلام دوستان اين ايميل براي من امد و من پس از ديدن آن كلي به فكر رفتم ولي متقاعد نشدم كه اين مطلب ميتونه راست باشه به نظر من حقه اي در كار است ولي خواهشي كه دارم اينه كه اگر كسي در اين مورد مطلبي ميدونه و يا اينكه كسي رو در اين كشور مبدا داره كه بتونه صحت و يا غير واقعي بودن مطلب رو بدست بياره خوشحال ميشم بدونم چون راستش برام باور نكردني ايست
 
 
 
 
« پدیدار شدن آیات قران کریم روی پوست بدن یک نوزاد »
 
مادر این نوزاد می گوید هر دوشنبه و جمعه کودکش دچار تب ۴۰ درجه ای می شود و پس از ان آیاتی از کلام الله مجید روی پوست او نقش می بندد و در مدت سه روز هم دیگر اثری از آن نوشته ها باقی نمی ماند. در مقابل "لودمیلا لوس" رییس بخش علمی -مشاوره ای انستیتوی ایمنی شناسی روسیه گفت: نوشته هایی از قرآن کریم که بر روی پوست بدن نوزاد نه ماهه داغستانی پدیدار می شود، به احتمال قوی از طریق تاثیر مکانیکی و یا شیمیایی بر روی پوست وی بوجود می آیند .
پدیدار شدن آیات قران کریم روی پوست بدن یک نوزاد داغستانی این روزها به بحث داغ رسانه های روسیه و کشورهای قفقاز تبدیل شده است تا جایی که رئیس جمهوری داغستان – موخو علی اف – نیز به منزل این کودک و والدین او رفته است.
به گزارش البرز مادر این نوزاد می گوید هر دوشنبه و جمعه کودکش دچار تب ۴۰ درجه ای می شود و پس از ان آیاتی از کلام الله مجید روی پوست او نقش می بندد و در مدت سه روز هم دیگر اثری از آن نوشته ها باقی نمی ماند
خانواده یعقوبو نام کودکشان را "علی" گذاشته اند. والدین نوزاد می گویند قصد نداشتند به مردم در این باره چیزی بگویند تا زمانی که بر روی بدن کودک جمله "حدیث مرا به مردم نشان دهید" بوجود آمد و انها از تصمیم خود منصرف شدند.
خانم یعقوبو می گوید: علی فرزند دوم ماست. برای دخترم این مسئله پیش نیامده بود.
عبدالله، امام جماعت مسجد روستای «کراسنو- اکتیابرسکایا» معتقد است که این آیات علائمی از سوی پروردگار است
.
 

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ