کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ دی ۱, یکشنبه

[farsibooks] Fw: بیانیه شماره7



 


به نظرم در این دعوای مذاهب و فرقه ها اکنون بهتر آن است که به خط و مشی این بیانیه توجه شود





جنبشِ سياسی- اجتماعیِ  پيروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم

 

شماره تاريخ 29/9/2567

موضوع :بيانيه رسمی / طبقه بندی: مهم

شمارهء ثبتِ قانونیِ جنبش : 94628054 و 77609397

 

بنام ایرانِ شاهنشاهی

راستی- پشتکار- پيروزی

امروز، ما فقط يک دشمنِ اصلی داريم و آن جمهوریِ اسلامی ميباشد . شما چطور ؟ !!!!

همميهنانِ گرامی، " جنبشِ سياسی- اجتماعیِ پيروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهیِ رضا شاهِ دوم " از هنگامِ تأسيس و اعلامِ موجوديتِ رسمیِ خود، بر اين باور بوده و ميباشد که تنها راهِ نجاتِ ميهن و ملت از چنگالِ خونخوارانِ حاکم بر ايران، اتحاد و انسجامِ نيروهاست .

ازينرو  در موقعيتِ بسيار حساسِ موجود، هرگونه نزاعِ سياسی بدليلِ تفاوتهای ممکن، بينِ گروههای مختلف را غيرِ اصولی دانسته و از اينگونه رفتارها بشدت پرهيز ميکنيم .

بر اين اساس بخود اجازه ميدهيم که با کمالِ احترام و فروتنی، از تمامیِ گروههای سياسی، بخصوص شما  پيروانِ نظامِ پادشاهی درخواست نماييم که به اين مهم توجه نموده و پلهای رسيدن به آزادیِ ميهن و ملت را با فحاشی و تندگويی به ديگر ميهن پرستان خراب نکنيد و رعايتِ شئون و منشِ سياسی بفرماييد .

دشمنِ ما، شما نيستيد و ما نيز دشمنِ شما نيستيم .

امروز دشمنِ همه ما جمهوریِ اسلامی ميباشد و هرگونه پرخاشگری و نزاعِ سياسی، به خشنودیِ دشمنِ مشترکِ ملت و ميهنمان می انجامد .

" جنبشِ سياسی- اجتماعیِ پيروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهیِ رضا شاهِ دوم "، آغوشِ خود را نه تنها برای پيوندِ همهء ميهن پرستان بازگذاشته، بلکه با متانتِ کاملِ سياسی، آمادهء پذيرش و توجه به هرگونه انتقادِ دوستانه ، اصولی و غيرِ مغرضانه نيز بوده و مدتهاست که پاسخگوی هر پرسشی نيز بوده و ميباشيم و اين امکان را ايجاد کرده ايم که مشکلاتِ جانبی از طريقِ گفتگو بررسی و حل گردند .

با توجه به اين اشارات، هرگونه نفاق افکنی و جنجالهای کاذبِ ايجاد شده از سوی شما را در ارتباطِ با اين جنبش، غيرِ مسئولانه دانسته و خواهشمنديم که در آينده به مسئلهء ميهن و ملت بيشتر توجه نموده و بدين ترتيب با يکديگر، بلوغِ سياسی و شعورِ اجتماعیِ خود را به اثبات برسانيم .

همچنين توجه بفرماييد که توانِ تحملِ تفاوتها و تنوعِ در عقايد، نشانهء آزادمنشی و دموکراسی ميباشند و نبايد اين تفاوتها را با ناسزاگويی، به تضادها مبدل ساخت، چراکه حقيقتاً ما فقط و فقط با جمهوریِ اسلامی در تضاد ميباشيم و همچنين بايد توجه کنيم که نه فقط در شعار بايد باورمند به نظامِ پادشاهی باشيم، بلکه بايد در برخوردهايمان نيز از منشی شاهانه برخوردار بوده تا لياقتِ چنين ادعايی را داشته باشيم .

در پايان اشاره ميکنيم که چنانچه هنوز ميخواهيد آرزوها و باورهای مشترک را که همانا نجاتِ ملت و ميهن ميباشند، فدای جزئياتِ جانبیِ ديگر کنيد، بدانيد که لازمهء با يکديگر نبودن، دشمنِ يکديگر بودن نيست و دشنامگويی، زخمها را عميق تر ميکند و ما گناهکارِ آن نخواهيم بود .

با احترام

پاينده ايران، جاويد شاه و آيينِ پرافتخارِ پادشاهی

شورايعالی : استادهاشم حکيمی، دکتر عبدالرضا حيدری، دکترشاهپور ايرانشاهی

 

از سوی دفترِ سياسیِ مرکزی

fax : +1.818.4747474  ,         followersofthe_princeRP@yahoo.com

همميهنانِ گرامی، خواهشمنديم در  تکثير و پخشِ  همراهی بفرماييد.   سپاسگزاريم




All new Yahoo! Mail - Get a sneak peak at messages with a handy reading pane.

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ