کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ دی ۹, دوشنبه

[farsibooks] Fw: [daravish_gonabadi] حسينيه دراويش گنابادي در كيش پلمب شد

دراویش به طور کل و دراویش گنابادی به طور اخص مورد محبت ایرانیان و کشور های همسایه هستند . من در حدود سال شصت و پنج یا شش با مرحوم آقای دکتر تابنده آشنا شدم و ایشان را مردی بزرگ با اندیشه های والا یافتم  . افراد وابسته به ایشان نیز اکثریت دارای اندیشه باز بوده و از تفکر جدید که اسباب ترقی دانش و اخلاق بود استقبال می کردند و هیچ طایفه یی را بد نمی گفتند و با دیگران دشمنی نمی کردند. همواره خواستار دوستی ، صداقت و زندگی مسالمت آمیز با دیگران بودندو در مقابل ناملایمات نیز صبوری پیشه می کردند. متاسفانه چند سالی است رفتار خشونت آمیز جمهوری اسلامی با این دسته از مردم کشور ما به ستیز انجامیده و کشتاری هم در برداشته است من به نوبه خود این رفتار جمهوری اسلامی را محکوم می کنم و یقین دارم مردم وطن دوست ایران نیز این رفتار را محکوم خواهند کرد و از ریاست قوه قضاییه و دادستان کشور تقاضا دارم از آزار و رفتار خشونت آمیز با این هموطنان ممانعت بعمل آورد و مانع جدایی مردم از یکدیگر گردد  و کاری نکند که این همدوستی مردم از بین برود که نتیجه آن خاک به چشم جمهوری اسلامی پاشیدن را به دنبال خواهد داشت

درویش علی

 

 


--- On Mon, 12/29/08, Akhbare Kish <akhbarekish@yahoo.com> wrote:
From: Akhbare Kish <akhbarekish@yahoo.com>
Subject: [daravish_gonabadi] حسينيه دراويش گنابادي در كيش پلمب شد
To: daravish_gonabadi@yahoogroups.com
Cc: info@majzob.com
Date: Monday, December 29, 2008, 7:28 AM

حسينيه دراويش گنابادي در كيش پلمب شد

در پي اقدام اداره اطلاعات كيش و بازداشت پنج تن از دراويش گنابادي اين جزيره در روز 7 ديماه 1387 در روز یکشنبه 8 دی خانواده های بازداشت شدگان و جمعی از دراویش  در اعتراض به اداره اطلاعات كيش در مقابل دادسرای جزیره کیش تجمع و مراتب اعتراض خود را به دادستان اعلام نمودند.

دادستان كيش در پاسخ اولیه به دروغ گفت از بازداشت این افراد بی اطلاع می باشد، اما با اصرار خانواده بازداشت شدگان در خصوص اتهام و دلیل بازداشت و ورود به منزل این افراد اعلام نمود که در جزئيات اين جريان قرار داشته و موظف به اطاعت از امر اداره اطلاعات بوده است.

مهران  اسدپور همسر رویا اسدپور از افراد بازداشت شده اظهار داشت كه همسرش دچار بیماری قلبی بوده و  تحت معالجه پزشک قرار دارد و اداره اطلاعات به محل كار وي كه آرايشگاه زنانه است وارد و ضمن به هم ريختن اسباب و اثاثيه آنجا او را دستگير نموده اند.

مامورین اداره اطلاعات، ضمن تفتيش حسینیه دراویش قفلهای درب ورودی آن را تعویض مینمایند. چند تن از دراویش جهت اعتراض به این موضوع ظهر يكشنبه به حسینیه مراجعه مينمايند و با شكستن قفلها وارد حسينيه شده و مستقر ميگردند. مجددا لباس شخصيها با آنها برخورد كرده و درب ورودی حسینیه را نیز پلمپ مينمايند و تني چند از دراويش منجمله محبوبه زهتاب بازداشت میشود.

مجددا عصر روز يكشنبه كه مقارن مجالس هفتگي شبهاي دوشنبه دراويش است نیروهای امنیتی و انتظامی، شامل 25 نفر از نيروهاي انتظامي و حدود 30 نفر لباس شخصي در ساعت پنج بعد از ظهر به دراویشي كه براي شركت در مراسم حسينيه به محل آمده بودند حمله ور شده و به دراویش كه ناچار در شب اول ماه محرم در جلو درب حسینیه مبادرت به اقامه نماز نموده بودند يورش برده و صفوف نمازگزاران را مورد ضرب و شتم قرار داده و عده ای را نیز دستگیر می نمایند.

تني چند از دراويش نيز در اثر ضربات باطوم نيروهاي انتظامي زخمي يا دچار جراحت سطحي شدند.

حسينيه دراويش گنابادي در كيش با زميني حدود 400 متر مربع در سال 1383 توسط آقاي دكتر تابنده مقتداي درويشان گنابادي افتتاح گرديده است.

سابقه وزارت اطلاعات ايران در فشار مداوم به دراويش از ابتداي تشكيل اين وزارتخانه از اوائل انقلاب تا به حال وجود داشته و همچنان تشكيلات امنيتي دراويش را به گونه هاي متفاوت تحت فشار و مضائق مختلف قرار ميدهند. آگاهان بر اين باورند كه اين فشارها ناشي از نفوذ موتلفه در وزارت ميباشد و قتل علي تابنده قطب دراويش گنابادي در سال 1375 نيز از اقدامات همين گروه در پروژه قتلهاي زنجيره اي وزارت اطلاعات بوده است.

گفتني است حبيب الله عسگراولادي در ارتباط با فتواي قتل دگرانديشان اخيراً اقدام به تبرئه خود و موتلفه نموده و نظر امام خميني را مؤيد حذف فيزيكي افراد مخالف نظام و بدين ترتيب قتل مخالفين را مشروع دانسته است.    

 


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Get in Shape

on Yahoo! Groups

Find a buddy

and lose weight.

Group Charity

Be the Change

A citizen movement

to change the world

Yahoo! Groups

Everyday Wellness Zone

Check out featured

healthy living groups.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ