کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه

[farsibooks] mahi foroosh.

 



يک مرد ميانسال با يک لهجه شديد رشتي وارد شد و در حالي که يک ماهي حدودا ده کيلويي دريک کيسه نايلون بزرگ در دستش بود و شروع کرد به تشکر کردن که من عموي فلان کس هستم و شما جان او را نجات دادي و خلاصه اين ماهي تحفه ناقابلي است و ...

هر چه فکر کردم "فلان کس" را به ياد نياوردم ولي ماهي را گرفتم و از او تشکر کردم.

شب ماهي را به خانه بردم و زنم شروع به غرغر کرد که من ماهي پاک نمي کنم! خودمتا نصف شب نشستم و ماهي را تميز کردم و قطعه قطعه نموده و در فريزر گذاشتم.

فردا عصر وارد مطب که شدم ديدم همان مرد رشتي ايستاده است و بسيار مضطرب است.

تا مرا ديد به طرفم دويد و گفت آقاي دکتر دستم به دامنت...ماهي را پس بده...من بايد اين ماهي را به فلان دکتر بدهم اشتباهي به شما دادم...چرا شما به من نگفتي که آن دکتر نيستي و برادرزاده مرا نمي شناسي؟

من که در سالن و جلوي ساير بيماران يکه خورده بودم با دستپاچگي گفتم که ماهي ات الآن در فريزر خانه ماست.

او هم با ناراحتي گفت: پس پولش را بدهيد تا براي دکترش يک ماهي ديگر بخرم.

و من با شرمساري هفتاد هزار تومان به او پرداختم.

چند روز بعد متوجه شدم که ماجراي مشابهي براي تعدادي از همکارانم رخ داده است و ظاهرا آن مرد رشتي يک وانت ماهي به اصفهان آورده و به پزشکان اصفهاني انداخته است

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

PC-to-PC calls

Call your friends

worldwide - free!

Cat Groups

on Yahoo! Groups

Share pictures &

stories about cats.

You can help

Support Our Troops

At Home

DonorsChoose.org

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ