کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

[farsibooks] دکتر فراموشکار

 

کیوان آذرپندار (حیات نو)، نویسنده این مطلب نوشت:

آقاى احمدى‌نژاد دیروز در سخنانى که پیش از خطبه‌هاى نماز جمعه تهران ایراد شد مطالبى را مطرح کرد که اشاره به برخى از آنها خالى از فایده نیست.

1- «دموکراسى‌هاى رایج دنیا یک نمایش و یک طراحى از پیش تعیین شده است.»

اى کاش مصادیق دموکراسى‌هاى نمایشى و از پیش طراحى شده دنیا مشخص مى‌شد تا مخاطب با نوع نگاه ایشان آشنایى بیشترى مى‌یافت.

2- «مردم ما در این انتخابات دموکراسى‌هاى مبتنى بر ثروت، فریب و رسانه‌هاى دروغگو را درهم شکسته و زیر سوال بردند.»

باز هم بهتر بود مشخص شود که منظور از ثروت و فریب چیست؟ رقبا که پولى براى توزیع نداشتند حتى سیب‌زمینى و... هم توزیع نکردند. از نظر امکانات تبلیغاتى و پشتیبانى هم دروضعیت حداقلى بودند. رسانه‌هاى آنها هم تاب رقابت با رسانه‌هاى دولتى و یا صدا و سیما را هم که نداشت. از فرصت اضافه رسانه ملى هم که برخوردار نبودند.
3- «دشمنان هر چه داشتند اعم از پول، رسانه‌هاى مختلف و کارشناسانى که توانسته بودند براندازى سفید و سرخ و سیاه را در دنیا هدایت کنند، به صحنه آوردند... ولى شکست خوردند.»

اگر براندازى سفید و سرخ و سیاه را هم توضیح دهند شاید منظور ایشان بهتر فهمیده شود. این واژه‌ها شباهت زیادى به ادبیات افرادى دارد که در گذشته‌هاى دور استفاده مى‌شد و فعلا امکان پرداختن به آن نیست.

4- احمدى‌نژاد با اشاره به رفتار برخى کشورهاى خارجى گفت: «در حال حاضر به ما پیغام مى‌دهند و مى‌گویند مى‌خواهیم اصلاح کنیم امیدواریم که رفتار و نیت خود را اصلاح و در واقع به سمت اصلاح حرکت کنند.»

شما را با خدا یکى از این کشورها را نام ببرید تا مردم با این کشورها و رفتارهایشان بیشتر آشنا شوند.

5- «معلوم شد که انتخابات سالم‌ترین و پاک‌ترین بود و به‌رغم همه ادعاها هیچ سندى که نتایج انتخابات را مخدوش کند ارائه نکردند.»

ظاهرا آقاى احمدى‌نژاد گزارش‌هاى تفصیلى کمیته صیانت از آراى مهندس موسوى را مطالعه نکرده است توصیه‌مى‌شود اسناد، شواهد و مدارکى که توسط این کمیته به دفعات مطرح شده و البته امکان چاپ در مطبوعات را نیافته مطالعه کنند.

6- «من مى‌خواهم اعلام کنم این کارها که در کوى دانشگاه و برخى بازداشتگاه‌ها و امثال آن انجام شد بدانید که اینها هم اجزاى سناریوى دشمن بود. اینها توسط وابستگان به جریان برانداز انجام شد. ما امروز اسناد و شواهد و دلایل روشنى داریم.

ساحت نیروهاى انقلاب و نیروهاى امنیتی، نظامى و اطلاعاتى از این کارهاى شرم‌آور مبراست... مطمئن باشید که نفوذى‌هاى جریان‌برانداز در سناریوى دشمن، فساد و اقدام کردند.»

شاید مهم‌ترین بخش از اظهارات آقاى احمدى‌نژاد همین قسمت باشد بالاخره مشخص شد که حمله به کوى دانشگاه و حوادث بازداشتگاه‌ها هم کار نفوذى‌ها بوده است و اسناد آن هم موجود است!‌ فقط نمى‌دانیم چرا اسامى این نفوذى‌ها اعلام نشده یا اسناد و مدارک آن منتشر نمى‌شود.

7- «کسانى هم که حقوقشان زیاد شده مراعات کنند و به بازار زیاد فشار نیاورند و پول‌هاى خود را پس‌انداز کنند.»

بالاخره افرادى هم پیدا شدند که به علت افزایش حقوق‌ها مى‌توانند بازار را با مشکل مواجه کنند و احتمالا با همین توصیه به جاى خرید از بازار و ایجاد فشار کاذب به پس‌انداز در بانک روى آورند. احتمالا از فردا بانک‌ها با افزایش سرمایه به میزان چند برابر مواجه مى‌شوند.

http://www.parlemannews.ir/?n=2988


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Group get-together

Host a free online

conference on IM.

Group Charity

Citizen Schools

Best after school

program in the US

Yahoo! Groups

Mental Health Zone

Bi-polar disorder

Find support

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ