کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

[farsibooks] اساس نظام درخطر است

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: «کشور در شرایط خاص و حساسی است. بحث دولت آقای احمدی نژاد و شخص آقای موسوی مطرح نیست. هم اکنون اساس نظام درخطر است. همه باید بکوشیم تا آنجا که ممکن است فضا را آرام کنیم و از احساس و هیجان پرهیز نماییم . باید فضا را منطقی و معقول کنیم. اگر بناست رهبران حوادث اخیر محاکمه شوند باید همه کسانی که در این حوادث دخیل بودند محاکمه شوند.»

مطهری تاکید کرد:«اگر بناست به اتهامات مقصران بپردازیم رئیس جمهور خود یکی از این افراد است و باید به طور همزمان اتهامات موسوی و اتهامات احمدی نژاد در این قضیه بررسی شود. چون دو طرف در ایجاد این حوادث مقصر هستند.»

وی در پاسخ به این سئوال که آیا منظور رئیس دولت از عناصر اصلی اغتشاشات که خواستار برخورد و مجازات آنان شد، افرادی همچون حجت الاسلام مهدی کروبی، آیت الله هاشمی رفسنجانی ، حجت الاسلام خاتمی و میرحسین موسوی است، گفت:«ظاهرا مقصود آقای احمدی نژاد این افراد هستند ، اما باید از خود ایشان سئوال شود و به طور دقیق و شفاف توضیح دهند منظورشان چه کسانی هستند.»

http://www.parlemannews.ir/index.aspx?n=3017    مطهری: اگر قرار است به اتهامات سران حوادث اخیر رسیدگی شود، باید احمدی‌نژاد هم پاسخگو باشد

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Groups

Dog Group

Connect and share with

dog owners like you

Hollywood kids

in the spotlight

Their moms

share secrets

Y! Groups blog

The place to go

to stay informed

on Groups news!

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ