کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

[farsibooks] ضرغامی به سقوط شمار بینندگان تلویزیون در روزهای پس از انتخابات اعتراف کرد

 

 سازمان صدا و سیما در حالی از سقوط بسیار زیاد تعداد بینندگان رسانه ملی خبر داد که در روزهای پس از انتخابات عملکرد صدا و سیما مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت و چهره های زیادی به عملکرد جناحی و یکجانبه رسانه ملی اعتراض کردند.

به گزارش انتخاب، ضرغامی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرده مردم دیگر اقبال چندانی به تلویزیون نشان نمی دهند. او در ادامه چنین گفته است؛ «بینندگان تلویزیون بعد از حوادث اخیر پس از انتخابات به کمتر از 40 درصد رسیده است.» 

شنیده می‌شود عملکرد یکجانبه صدا و سیما در حوادث اخیر باعث شده رسانه ملی در روزهای اخیر در برنامه هایی که بر محوریت میهمان اجرا می شود با مشکل روبه رو شود چون بسیاری از چهره های شاخص فرهنگی، اجتماعی و... به دلیل عملکرد صدا و سیما در روزهای انتخابات و پس از آن حضور در این رسانه را تحریم کرده اند. این موضوع تا جایی پیش رفت که برنامه «دو قدم مانده به صبح » محمد صالح علا که محوریت میهمان به اوج رسید و پای چهره هایی چون شمس لنگرودی، احمدرضا احمدی، احمد پوری، سیدعلی صالحی، مسعود کیمیایی و... را که چند وقتی بود مناسبات خوبی با صدا و سیما نداشتند به تلویزیون باز کرد، هفته گذشته در حالی برنامه ادبیاتش را درباره اخوان ثالث برگزار کرد که کاکاوند مجری کارشناس بخش ادبیات روبه روی محمد صالح علا مجری برنامه نشست و از او درباره اخوان ثالث شنید. 

تحریم صدا و سیما از جانب چهره های ناآشنا در حالی به صورت اخبار غیررسمی شنیده می شود که چندی پیش سایت های خبری از ممنوع التصویر شدن 100 چهره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در تلویزیون خبر دادند و مسوولان صداوسیما درباره تایید و تکذیب این خبر هیچ واکنشی نشان ندادند.

http://www.parlemannews.ir/?n=3032

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ