کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

[farsibooks] روح الامینی

 

نظريه پزشكي قانوني:
روح الاميني بر اثر بيماري نمرد

100916151950.jpg

جام جم آنلاين: پزشکي قانوني کشور هر گونه ابتلاي محسن روح الاميني را به بيماري مننژيت كه در جريان بازداشت بخاطر شركت در تجمع 18 تيرماه گذشته در بازداشتگاه كهريزك درگذشت، رد كرد و در گزارشي رسمي گفت كه اصابت جسم سخت به سر باعث مرگ او شده است.
محسن روح الاميني دانشجوي دانشگاه تهران، فرزند دكتر عبدالحسين روح‌الاميني نجف‌آبادي بود كه دبيرکل حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي، استاد دانشكده داروسازي دانشگاه تهران و رييس سابق انستيتو پاستور است. او عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي و مشاور انتخاباتي محسن رضايي در جريان انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري نيز بوده است.

خبرگزاري مهر به نقل از يک منبع آگاه گزارش داد: کميسيون پزشکي قانوني کشور در تاريخ 25/5/88 نتيجه نهايي و نظريه رسمي خود در باره علت فوت محسن روح الاميني را به مراجع قانوني و طرفين ذيربط ارائه كرده است.

وي افزود: بر اساس اين گزارش ، مرگ ناشي از استرس هاي فيزيکي ، شرايط بد نگهداري ، ضربات متعدد و نيز اصابت جسم سخت به سر و بدن عنوان شده و قويا ابتلاي آن مرحوم و فوت به علت بيماري و مننژيت نفي شده است.

اين منبع آگاه در خصوص محل حادثه نيز گفت: مرحوم محسن روح الاميني در بازداشتگاه کهريزک زنداني بوده و در شرايط نامناسب جسماني در حال انتقال به زندان اوين بوده که با توجه به تشديد حالت بد جسماني از ميانه راه به بيمارستان منتقل شده و متاسفانه فوت نموده است. بدين ترتيب وي اصولا در زندان اوين پذيرش نشده بود.

نظريه پزشكي قانوني در حالي اعلام مي شود كه برخي رسانه ها، علت مرگ او را ابتلا به بيماري مننژيت بيان كرده اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامي روز گذشته در جريان ديدار با استادان دانشگاهها كه در ميان آنان دكتر روح الاميني نيز حضور داشت، با اشاره به آسيب هاي وارد شده به برخي افراد در حوادث بعد از انتخابات رياست جمهوري تاكيد كردند: همه افرادي که در اين حوادث دچار آسيب شده اند، بدانند نظام، تصميم بر مجامله و گذشت ندارد و همانگونه که با افرادي که صريحاً با نظام مقابله مي کنند از موضع قانون و حق برخورد مي کند، اگر کار بد و جنايتي انجام شده باشد، با عوامل اين اقدامات نيز از موضع قانون و حق، برخورد خواهد شد.



Get your preferred Email name!
Now you can @ymail.com and @rocketmail.com.





__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ