کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

[farsibooks] Saturday 29 August 2009 Shahrivar 7th 1388, Fwd: بالاترین

 


From http://balatarin.com FYI...


---------- Forwarded message ----------
From: بالاترین <dailyemail@balatarin.com>
Date: 2009/8/29
Subject: بالاترین
To: iskandar.hai@gmail.com


بالاترین


جلاد تهران بر کنار شد

Posted: 29 Aug 2009 08:09 AM PDT

آيت‌الله آملي لاريجاني، رئيس قوه قضائيه طي احكام جداگانه‌اي دادستان انتظامي قضات، معاون آموزش قوه قضائيه و دادستان عمومي و انقلاب تهران را منصوب كردند. به گزارش خبرنگار ايلنا، آيت‌الله آملي لاريجاني، رئيس قوه قضائيه طي احكامي جداگانه، حجت‌الاسلام احمد شيفعي را به‌سمت دادستان انتظامي قضات‏، حجت‌الاسلام احمد واعظي جزئي را به سمت معاون آموزش قوه قضائيه و عباس جعفري دولت آبادي را به‌سمت دادستان عمومي و انقلاب اسلامي منصوب كرد.
با ۲۰۲ امتیاز و ۵۳ نظر
نظرات

بزودي سيد حسن خميني وارد عرصه ي مبارزه با كودتاچيان خواهد شد

Posted: 28 Aug 2009 09:59 PM PDT

سخنراني اخير آقاي خامنه اي در جمع دانشجويان بسيجي نكات زيادي را در بر داشت اما در لابلاي سخنان ايشان آنچه بيش از همه نظر مرا جلب كرد جمله اي به اين مضمون بود كه اعتراضات اخير صحنه گرداناني داشته و صحنه گردانان ديگري هم پيدا خواهد كرد. اين سخنان نشاندهنده ي اين است كه از نظر آقاي خامنه اي كه تمامي دستگاه هاي اطلاعاتي كشور ازو فرمان مي برند، جنبش سبز نه تنها ادامه پيدا خواهد كرد بلكه رهبران جديدي را نيز خواهد آفريد. اما سوال اينجاست كه اين رهبران يا بزعم آقاي خامنه اي صحنه گردانان ديگر چه كساني هستند؟ امروز خبرگزاري ها خبري را منتشر كردند كه احتمالا پاسخ اين پرسش را درون خود دارد. خبر ازين قرار است كه شب هاي احيا برنامه اي در حرم امام برگزار خواهد شد كه طبق روال سالهاي گذشته يكي از سخنرانان آن سيد محمد خاتمي خواهد بود و البته صحنه گردان اين برنامه كسي نيست جز سيد حسن خميني. جالب است بدانيد روز گذشته روزنامه ي اعتماد تحليلي را چاپ كرد كه خبر از حمله هاي قريب الوقوع كودتاچيان به سيد حسن مي داد. با اين اوصاف جواب پيدا شده است. سيد حسن خميني و سيد محمد خاتمي براي دميدن جاني تازه در كالبد خسته ي جنبش و همچنين كاستن فشارها بر موسوي و كروبي طي هفته هاي آينده تمام قد وارد ميدان خواهند شد.
با ۱۷۹ امتیاز و ۲۰ نظر
نظرات

قاضی مرتضوی اصل نیست؛ باید سرچشمه را خشکاند

Posted: 29 Aug 2009 09:45 AM PDT

قاضی مرتضوی مهره ای بود که برکنار شد و پست جدیدی به او خواهند داد؛ سرچشمه را بخشکانید
با ۱۷۶ امتیاز و ۱۴ نظر
نظرات

یورش چند عرب لبنانی به تظاهر کنندگان ایرانی در آلمان به اتهام توهین به قائدشان خامنه ای !

Posted: 29 Aug 2009 08:56 AM PDT

دیروز در یکی از شهرهای آلمان در حالیکه ایرانیان مشغول تظاهرات و اعتراض به قصد پایمال نمودن خون شهیدان راه آزادی ایران و حمایت از زندانیان سیاسی و برسمیت شناخته نشدن دولت کودتا از سوی کشورهای غربی و اروپایی با در دست داشتن عکس هایی از شهیدان ندا و سهراب و دیگران عزیزانمان بودند، بناگاه گروهی پنج تا شش نفره با حمله به آنان و اعتراض بر عکسی که در دست یکی از تظاهرکنندگان بود که در آن خامنه ای را نشان داده با ضربدری قرمز بر روی آن و زیر نوشته ای «مرگ بر دیکتاتور». گروه حمله کننده میگفتند این توهین به قائد ما بوده ! و قصد پاره کردن عکس را داشتند که با تو دهنی از سوی تظاهرکنندگان و آلمانی هایی که آنجا بودند روبرو شدند ! از همه جالبتر در این برخورد میتوان از حمایت بسیار چشمگیر آلمانیها از تظاهرکنندگان و اینکه قبل از جوابگویی ایرانیان حاضر به آنان ! «چند آلمانی به حمله کنندگان میگفتند: میترسید اینا (آخوندها)بروند و شما گشنه بمانید ؟!» را ذکر کرد. لازم به توضیح میباشد چند هفته قبل نیز شخصی با فیلمبردار جلوه دادن خود ! قصد فیلمبرداری از آنان را داشته است که خبر آن نیز به اطلاع عزیزان رسید.
با ۱۷۲ امتیاز و ۱۸ نظر
نظرات

با افتخار اعلام می کنم تاکنون تقریبا تمام اسکناسهای در دسترس خود را به تیرهایی بر پیکر کودتاچیان تبدیل کرده ام

Posted: 29 Aug 2009 01:50 AM PDT

در چند ماه اخیر تقریبا هیچ اسکناس هزار،دو هزارو پنج هزار تومانی نبوده که به دستم برسد و با نگارش جمله ای سبز آنرا به پیام رسان جنبش و تیری بر پیکر کودتاگران تبدیل نکنم. جملاتی که در هفته های اخیر بیشتر از آنها استفاده می کنم: 1-تجاوز به دختران و پسران بازداشت شده ننگی دیگر برای کودتاچیان 2-ابطحی،تاج زاده،نبوی،حجاریان و… قهرمان ما هستند.ننگ بر شکنجه گران 3-این حکومت نه جمهوری است نه اسلامی(آیت ا.. منتظری) /بیایید با همدلی، کودتاچیان را با آماج تیرهای سبز خود ناتوان تر از پیش سازیم.
با ۱۷۰ امتیاز و ۲۷ نظر
نظرات

فطریه امسال خود را به حساب آسیب دیدگان پس از انتخابات واریز کنیم

Posted: 29 Aug 2009 04:00 AM PDT

کمک به همنوع از اون دسته کارهای انسان دوستانه ایه که همواره مردم ایران با شرکت در آن،خصوصن در جشن های نیکوکاری،حوادث غیر مترقبه و ……. دل همنوع نیازمند خود را شاد می کنند و امروز که بنا بر مصلحت روز از طرف مشاور آقای میرحسین ( عليرضا حسينی بهشتی ) همه ما به یک فراخوان ملی وطنی دعوت شده ایم که کافیه در روز عید فطر بجای ریختن پول فطریه های خود و خانواده داخل صندوق کمیته امداد آن را به شماره حساب 8007967 بانك ملی شعبه چيذر، به نام مجتمع نيكوكاری شهيدان رحمانی واريز نمايیم تا با این کار خداپسندانه هم خدا را خشنود کرده باشیم و هم دل هموطن نیازمند به کمک در این آسیب های پس از انتخابات را.
با ۱۶۶ امتیاز و ۲۵ نظر
نظرات

استفاده از محصولات محسن=خیانت به کشور

Posted: 29 Aug 2009 02:09 AM PDT

/اگر از این محصولات استفاده کنید ، شما به نوعی طرفدار کودتاچیان هستید/ وقتی این برنج پاکستانی و هندی را صرفه نظر از نام تجاری (برنج محسن) می خورید ، خودتان را با خشمزه بودن و قد بلند بودن برنج گول نزنید ، شما بویی از ملی گرایی و هویت ایرانی نبرده اید ، شما اگر خود را غیر ایرانی بدانید ، وجدانتان آرام تر است ...
با ۱۴۶ امتیاز و ۳۱ نظر
نظرات

مرتضوی برکنار شد

Posted: 29 Aug 2009 08:08 AM PDT

آيت‌الله آملي لاريجاني رييس قوه قضائيه طي احكام جداگانه‌اي دادستان انتظامي قضات، معاون آموزش قوه قضائيه و دادستان عمومي و انقلاب تهران را منصوب كرد. به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آيت‌الله آملي لاريجاني طي احكامي جداگانه‌اي حجت‌الاسلام احمد شيفعي را به سمت دادستان انتظامي قضات، حجت‌الاسلام احمد واعظي جزئي را به سمت معاون آموزشي قوه قضائيه و عباس جعفري دولت‌آبادي را به سمت دادستان عمومي و انقلاب تهران منصوب نمودند
با ۱۴۰ امتیاز و ۲۲ نظر
نظرات

ما ميگيم خ.ر نمي خوايم مرتضوي عوض ميشه!

Posted: 29 Aug 2009 11:36 AM PDT

مرتضوي يك اسپرمي بود از بيضه حكومت ديكتاتور.
با ۱۴۰ امتیاز و ۱۰ نظر
نظرات

سید حسن خمینی به مراسم نرفت

Posted: 29 Aug 2009 08:41 AM PDT

برای نخستین بار در سالهای اخیر، حجت الاسلام سید حسن خمینی به عنوان تولیت آستان امام خمینی، در مراسم تجدید میثاق هیات دولت که طبق سنت هرساله در هشتم شهریور ماه با حضور اعضای هیات دولت برگزار می شود، حضور نیافت. گفتنی است حجت الاسلام سید حسن خمینی در مراسم تحلیف و تنفیذ ا.ن حاضر نشده بود و اخبار غیررسمی حاکی از نارضایتی شدید وی از وضعیت فعلی کشور و به خصوص حوادث بعد از انتخابات است. اخیرا اخباری مبنی بر اصرار و فشار برخی محافل سیاسی به وی برای لغو سخنرانی سیدمحمد خاتمی در شبهای قدر نیز منتشر شده بود.
با ۱۳۶ امتیاز و ۱۵ نظر
نظرات

وقاحت فرمانده سپاه: تعداد کشته شدگان بسیجی از مخالفان بیشتر بود! (بی بی سی)

Posted: 29 Aug 2009 09:55 AM PDT

محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران ایران، گفت در درگیری های بعد از انتخابات در ایران در مجموع ۲۹ نفر کشته شده اند که ۲۰ نفر آنها از نیروهای بسیج و نیروهای مردمی با سابقه بسیجی بوده و ۹ نفرشان از "مخالفین و معارضین" بوده اند. آقای جعفری که روز شنبه ۷ شهریور در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود، گفت: "در حوادث اخیر ۱۳ نفر از نیروهای بسیج و حدود ۷ نفر از نیروهای مردمی که بعضا سابقه بسیجی نیز داشتند، به شهادت رسیدند که نیروهای مردمی در ترورهای کور و نیروهای بسیجی با اقدام از پیش تعیین شده به وسیله زیر گرفتن با خودرو یا با پرتاب سنگ و اشیای مختلف به شهادت رسیدند. از مخالفین و معارضین نیز ۹ نفر کشته شدند که مقایسه این آمار نشان می‌دهد نیروهای امنیتی و بسیج علیرغم گستردگی بالای این حوادث به خوبی متوجه حفظ جان مردم بودند." این در حالی است که کمیته پیگیری حوادث بعد از انتخابات که میرحسین موسوی و مهدی کروبی، نامزدهای معترض به نتایج انتخابات، آن را تشکیل دادند، تعداد کشته شدگان حوادث بعد از انتخابات را دست کم ۶۹ نفر اعلام کرده که اکثریت قریب به اتفاق آنها از مردم معترض به نتایج انتخابات بوده اند. بعضی گزارش های غیررسمی تعداد کشته شدگان را حتی بیش از این تعداد ذکر کرده اند. فرمانده سپاه پاسداران ایران همچنین درباره حمله به کوی دانشگاه تهران که بامداد دوشنبه ۲۵ خرداد و دو روز بعد از انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت، گفت: "بررسی‌های انجام شده از سوی حفاظت و اطلاعات سپاه نشان می‌دهد که نیروهای بسیجی در این حادثه حضور نداشتند هر چند ممکن است تعداد کمی از بسیجیان که سازماندهی نشده بودند در این قضیه وارد شده باشند ولی در بین نیروهای لباس شخصی و خودسر به ندرت شاهد بسیجیان بودیم و عمده آنها لباس‌شخصی‌هایی بودند که ربطی به بسیج نداشتند." آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران، روز چهارشنبه گذشته در دیدار با تعدادی از دانشجویان در مورد حمله به کوی دانشگاه گفت: "در حادثه کوی دانشگاه تخلفات بزرگی انجام شده که پرونده ویژه ای برای آن تشکیل شده تا مجرمان بدون توجه به وابستگی سازمانی، به مجازات برسند."
با ۱۳۱ امتیاز و ۴۹ نظر
نظرات

چه بودم ؟ چه شدم ؟ چه بر سر باورهای دینی من آمد ؟

Posted: 28 Aug 2009 11:00 PM PDT

در باغ پدر بزرگ نشانی از آب گرم و لوله کشی در قسمت ما نبود . در 5 سالگی برای گرفتن وضو باید یخ استخر را درزمستان می شکستیم . در ماه رمضان در هوای مناسب , بر روی تخت در محوطه , خوردن افطاری و سحری عالمی داشت که هنوز که هنوز است و بعد از گذشت آن همه سال ,مرور آن برایم بسیار جالب است . اوضاع در دبیرستان فرق کرد . زمانه نیز عوض شد . دوستان دیگری و پارتی و سینما و ........اما برنامه های محرم و رمضان جای خود را داشتند . این برنامه ها برای همه مردم گرامی داشته می شد , حتی برای اقلیت های دینی . دانشگاه و بعد از چند سال انقلاب 57 و بعد نزول اجلال شیطان بزرگ به مام میهن که با دروغ و کشت و کشتار و تزویر و ریا بود , افق دیدگاه مرا نسبت به دین دچار تزلزل کرد. همیشه سعی می کردم خود را راضی کنم یا قانع کنم که کارهایی که اینها می کنند , هیچ نوع ارتباطی با دین ندارند اما قانع نمی شدم . مخالفین مذهبی رژیم نیز بر این عقیده بودند که هیچیک از اعمال عمال حکومتی از خود خمینی گرفته تا دیگران , هیچ ارتباطی با دین و مذهب ندارد و اینها با این کارهایشان دارند به دین لطمه می زنند .بگیر و ببندها و زندانها و شکنجه ها و اعدام ها و مصادره اموال مردم از جمله کارهایی بود که همیشه نام اسلام را بر خود داشت . به کتابهایی که مربوط به صدر اسلام بود , رجوع فراوانی کردم . حتی بسیاری از کارهای آن زمان را نیز مغایر با افکار خودم یافتم . سوالات بسیاری نیز داشتم و همیشه از کسانی که ادعای مذهبی بودن داشتند می پرسیدم , اما با برخوردهای نامناسب روبرو می شدم و تهمت کفر هم به دیگر عناوین من اضافه شد ! برده داری , رفتار با زنان , رفتار با اسرای جنگی , مسلمان شدن یا کشته شدن , تقسیم غنایم و ازاد گذاشتن در چپاول و ....همگی کارهایی بود که در همان صدر اسلام نیز انجام می شد . الآن هم بعد از سی سال جنایتکاران به نام دین و اسلام هرچه می خواهند می کنند . میگیرند , می بندند و می زنند و می کشند و مصادره می کنند و جان می ستانند . به نام خدا و امام زمان و نایب برحقش و ولی فقیه و کوفت و زهر مار . تنها اتفاقی که برای من روی داد , همان نوک سوزن اعتقادم نیز به باد رفت . دیگر خود را مدیون چیزی به نام دین نمی دانم و باری را بر دوشم حس نمی کنم . خودم هستم و خودم و افکار خودم . درست یا نادرست . به راستی ما چه بودیم ؟ بر ما چه گذشت ؟ چرا اینچنین شدیم ؟ بر سر باورهای قشنگ کودکی و جوانی ما چه آمد ؟ چه چیزهایی را به نام دین و اسلام در پاچه ما فرو کردند ؟ چرا این همه سوال برای ما پیش امد ؟ دیگر منتظر هیچ جوابی برای این سوالات نیستم . به همین وضع کنونی راضیم .
با ۱۳۰ امتیاز و ۱۲۰ نظر
نظرات

مرتضوي بركنار شد!

Posted: 29 Aug 2009 08:12 AM PDT

رئيس قوه قضائيه طي حكمي عباس جعفري دولت آبادي را به‌سمت دادستان عمومي و انقلاب اسلامي منصوب كرد. اين سمت پيش از اين در اختيار سعيد مرتضوي بود.
با ۱۳۰ امتیاز و ۱۴ نظر
نظرات

بخوانید از دختر 19 ساله ای که بعد از تجاوز در زندان، می خواهد خودکشی کند

Posted: 29 Aug 2009 06:09 AM PDT

مادر دختر گفت: از روزی که برگشته، همین حالت را دارد و از دیدن آدم ها وحشت می کند. دلیلش را که پرسیدیم گفت: "او را تهدید کرده اند که اگر خود را نشان کسی بدهد یا عکسی از بدن خود به کسی بدهد یا حرفی از ماوقع بازداشتگاه به کسی بگوید، یک دقیقه هم زنده نمی ماند"
با ۱۲۹ امتیاز و ۹ نظر
نظرات

فقط با ١۰۰۰ تومان ، از آسیب‌دیدگان کودتای ۲۲ خرداد حمایت کنیم

Posted: 29 Aug 2009 01:33 AM PDT

علیرضا بهشتی - سخن‌گوی كمیته‌ی پیگیری امور بازداشت‌شدگان و آسیب‌دیدگان حوادث بعد از انتخابات - شماره حسابی را برای دریافت كمک‌های نقدی مردم جهت اهدا به آسیب‌دیدگان اعلام کرده است . اگر توان و امکان کمک به همه‌ی آسیب‌دیدگان حوادث پس از کودتای ۲۲ خرداد را ندارید ، اگر می‌خواهید توان اندک شما در کنار کمک‌های دیگران ، به موجی باشکوه تبدیل شود ، اگر می‌خواهید در این مسیر ، با مردم همراه باشید ، اگر می‌خواهید همبستگی‌تان را به رخ حکومت بکشید ...
با ۱۲۰ امتیاز و ۱۶ نظر
نظرات

علی مطهری : اگر بناست به اتهامات مقصران بپردازیم رئیس جمهور خود یکی از این افراد است

Posted: 29 Aug 2009 09:13 AM PDT

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کشور در شرایط خاص و حساسی است . بحث دولت آقای احمدی نژاد و شخص آقای موسوی مطرح نیست. هم اکنون اساس نظام درخطر است. همه باید بکوشیم تا آنجا که ممکن است فضا را آرام کنیم و از احساس و هیجان پرهیز نماییم . باید فضا را منطقی و معقول کنیم. اگر بناست رهبران حوادث اخیر محاکمه شوند باید همه کسانی که در این حوادث دخیل بودند محاکمه شوند. مطهری تاکید کرد: اگر بناست به اتهامات مقصران بپردازیم رئیس جمهور خود یکی از این افراد است و باید به طور همزمان اتهامات موسوی و اتهامات احمدی نژاد در این قضیه بررسی شود. چون دو طرف در ایجاد این حوادث مقصر هستند. رئیس جدید قوه قضاییه از حساسیت لازم نسبت به حوادث اخیر برخوردار است وی ادامه داد: هم اکنون کمیته ویژه شورای عالی امنیت ملی و کمیته ویژه مجلس به طور همزمان تحقیقات خود را ادامه می دهند و رهبری هم مصمم هستند این تحقیقات به نتیجه برسد . احساس می کنم قوه قضائیه نسبت به این موضوع مصمم است و رئیس جدید قوه قضائیه نسبت به تخلفات رخ داده در حوادث اخیر از حساسیت لازم برخوردار است. نماینده تهران گفت: در صورت اثبات جرم متهمان در ارتباط با برخورد با بازداشت شدگان، نباید به بهانه حفظ نظام ملاحظه کاری کرد و منافع افراد را به مصالح نظام ترجیح داد. وی با اشاره به مشخص شدن 12 نفر از ماموران متخلف نیروی انتظامی و برکناری برخی قضات خاطرنشان کرد: تا الان تحقیقات مسیر خوبی را طی کرده است و مقام معظم رهبری نیز به طور جدی موضوع را دنبال می کنند و خواهان مجازات مجریان حوادث بازداشتگاهها هستند. مدعیان تخلف برای بیان حقایق باید تامین جانی داشته باشند مطهری درخصوص دیدار خود با مهدی کروبی که به همراه اعضای کمیته ویژه انجام شد نیز به مهر گفت: در این دیدار آقای کروبی همچنان بر مواضع قبلی خود اصرار داشتند و درباره 4 نفری که مستقیما به وی مراجعه کرده اند خواهان بررسی دقیق بودند. وی ادامه داد: درخواست تامین جانی برای این افراد حرف درستی است که آقای کروبی خواستار آن شد. به هر حال باید این افراد تامین جانی داشته باشند تا بتوانند اطلاعات لازم را در اختیار کمیته ویژه بگذارند.
با ۱۲۰ امتیاز و ۱۰ نظر
نظرات

به آتش کشیدن دسترنج یک شهروند بهایی

Posted: 29 Aug 2009 10:25 AM PDT

نیروهای تندرو و خودسر، محصول کشاورزی یک شهروند بهایی را به آتش کشیدند. در تاریخ 29 مردادماه سال جاری در روستای درجزین واقع در 7 کیلومتری شمال شهر سمنان محصول کشاورزی (خرمن جو و یونجه) میرزا آقا فنائیان، تنها بهایی ساکن روستای مذکور که از کهولت سن نیز برخوردار است بعنوان تنها منبع امرار معاش نامبرده، به ارزش تقریبی 10 میلیون ریال توسط عناصر تندرو و خودسر به آتش کشیده شد. استان سمنان خاصه از اوایل سال جاری شاهد افزایش تحرک نیروهای تندرو و خودسر بوده است. اقدامات حقوقی شهروندان برای بازداشت عوامل این اقدامات نیز تا کنون نتیجه ای در بر نداشته است.
با ۱۱۸ امتیاز و ۱۲ نظر
نظرات

استقلال- ملوان بندر انزلی ۵ شهریور : قطع شدن برق و شعار موسوی موسوی حمایتت می‌کنیم

Posted: 29 Aug 2009 08:36 AM PDT

دمتون گرم بچه‌های انزلی
با ۱۱۵ امتیاز و ۱۲ نظر
نظرات

جای دندانهای محسنی اژه ای دادستان کل کشور بر روی بدن عیسی سحر خیز

Posted: 29 Aug 2009 08:45 AM PDT

این عکس مربوط به زمانی است که محسنی اژه ای در جلسه هفتگی هيأت نظارت بر مطبوعات به عیسی سحرخیز (نماينده وقت مديران مسئول جرايد) حمله کرد، با قندان به سرش کوبید و در نهایت او را گاز گرفت. در حال حاضر عیسی سحرخیز در مکان نامعلومی در بازداشت دادستانی به سر میبرد.
با ۱۱۴ امتیاز و ۹ نظر
نظرات

جایزه صلح نوبل برای شیرمردی به نام کروبی

Posted: 29 Aug 2009 12:48 AM PDT

الان دیگه واقعا لایق دریافت جایزه صلح نوبله چون واقعا گل کاشته و با وقایع اخیر و عملکرد کروبی دریافت این جایزه اصلا بعید نیست.
با ۱۱۱ امتیاز و ۲۴ نظر
نظرات

هشدار به شرکت &quot; برنج محسن &quot;

Posted: 29 Aug 2009 04:49 AM PDT

به این شرکت هشدار دهیم که : در صورتی که تبلیغات شما از صدا و سیمای حامی دولت کودتا ادامه یابد تحریم شما از طرف مردم بیشتر شده و محصولات رقبای شما در سایتها و وبلاگهای مخالفان دولت و سایر روشهای مردمی تبلیغ خواهد شد---آدرس سایت ، ایمیل و تلفن شرکت در لینک مربوطه
با ۱۰۹ امتیاز و ۱۰ نظر
نظرات

افطار خاتمي، موسوي و كروبي برای خانواده زندانیان

Posted: 29 Aug 2009 08:05 AM PDT

مراسم افطار شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات با حضور آقايان خاتمي، كروبي و موسوي و خانواده زندانيان سياسي برگزار مي‌شود. به گزارش خبرنگار ايلنا، مراسم افطاری شورای هماهنگی اصلاح طلبان روز یکشنبه 8 شهریور در محل سالن مسجد امیرالمومنین واقع در مرزداران برگزار مي‌شود.(فرصت خوب برای حضور و اعلام همدردی با زندانیان )
با ۱۰۵ امتیاز و ۷ نظر
نظرات

جناب سردار جعفری حـدود 7 نفر تقریبا چند نفر می شود؟

Posted: 29 Aug 2009 10:33 AM PDT

موضوع از این قرار است که در یک نشت خبری فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی درباره کشته شدگان اعتراضات اخیر عنوان نمودند که: در حوادث اخیر ۱۳ نفر از نیروهای بسیج و حدود ۷ نفر از نیروهای مردمی که بعضا سابقه بسیجی نیز داشتند، به شهادت رسیدند. این حدود 7 نفر که ایشان فرمودند یعنی چه؟ مثلا 8 نفر؟ یا 6 نفر؟ مطمئنا منظور جناب سردار 7 نفر و نصفی یا 7 نفر و دوتا بناگوش و امثال اینها نیست. فیلم سینمایی هم نیست که بشود گفت دو نفر و نصفی! پس قضیه چیست؟ در ضمن چرا این حدود 7 نفر که بعضی از آنها سابقه بسیج هم داشته اند، جزو آن 13 نفر بسیجی محسوب نشده اند؟ مگر چند نوع بسیجی داریم؟ نکند بین بسیجی ها هم طبقه بندی مثل شهروندان خودی و غیر خودی وجود دارد که مثلا اگر بسیجی نوع اول در هنگام انجام وظیفه کشته شد، شهید است و بسیجی های نوع دوم فقط وقتی شهید می شوند که نیاز تبلیغاتی-رسانه ای لازم باشد!؟
با ۱۰۴ امتیاز و ۱۵ نظر
نظرات

دختر محمد علی ابطحی:&quot; آنچه بر روی سایت قرار گرفته توسط بازجویان به پدرم دیکته شده است.&quot;( گزارش شبکه العربیه )

Posted: 28 Aug 2009 10:40 PM PDT

بر اساس گزارشی که پنجشنبه ۲۷ – ۸ – ۲۰۰۹ از کانال العربیه پخش شد دخترمحمد علی ابطحی در واکنش به ادامه به روزرسانی سایت شخصی پدرش از زندان گفت : " آنچه بر روی سایت قرار گرفته توسط بازجویان بر ابطحی دیکته شده است."اکبرهاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلت نظام دو مورد از تجاوزهای جنسی در زندانهای ایران را به آیت الله علی خامنه ای گزارش کرده است. منابع خبری اصلاح طلبان اعلام کرده اند این تجاوزها در بازداشت گاه کهریزک اتفاق افتاده است. این بازداشتگاه پیشتر به دستوررهبر جمهوری اسلامی ایران به دلیل " عدم استندارد بودن " تعطیل شده بود. در همین حال رئیس قوه قضائیه دستور داد تا درخواست دادستانی مبنی بر احضارمهدی هاشمی ، میرحسین موسوی ،مهدی کروبی و محمد خاتمی اجرا نشود. صادق لاریجانی که به تازگی به ریاست قوه قضائیه درآمده است هچنین به صدا وسیما و روزنامه کیهان دستورداد تا به حملات خود برضد اکبرهاشمی رفسنجانی پایان دهند.
با ۱۰۲ امتیاز و ۳ نظر
نظرات

مقامات دانشگاه آکسفورد برای بار دوم خواستار آزادی محمدرضا جلایی پور شدند

Posted: 28 Aug 2009 10:55 PM PDT

ریاست کالج سنت آنتونی دانشگاه آکسفورد برای بار دوم در طی ۷۰ روز گذشته ، در نامه ای خطاب به رهبر ایران خواستار آزادی محمدرضا جلایی پور، دانشجوی دکتری این دانشگاه شد
با ۱۰۱ امتیاز و ۳ نظر
نظرات

وحشت از شب &quot; قدر&quot;-حضور همزمان خاتمی، موسوی و کروبی در آرامگاه آیت الله خمینی

Posted: 28 Aug 2009 11:33 PM PDT

بموجب خبری که سایت رویداد منتشر کرده، فشار بر سید حسن خمینی نوه آیت الله خمینی برای حذف نام محمد خاتمی از جمع سخنرانان شب های قدر در آرامگاه آیت الله خمینی به شدت افزایش یافته است.مسئولات امنیتی و برخی مقامات قضائی (بخوانید مرتضوی دادستان کودتا) از احتمال حضور میلیونی مردم در سخنرانی خاتمی بشدت نگران اند.
با ۹۹ امتیاز و ۷ نظر
نظرات

ترجیح میدهم سیر باشم و به روز فکر کنم تا اینکه روزه باشم و به شب فکر کنم

Posted: 29 Aug 2009 01:38 AM PDT

چند روزیست که این جملهٔ دکتر شریعتی‌ بسیار بر سر زبانها افتاده که " ترجیح میدهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم". جملهٔ بسیار عمیقیست. در بسیاری از مسائل هم میشود تعمیمش داد. مثلا امروز بسیاری از دوستان روزه دارم را دیدم که بیحال بودند و منتظر افطار. ناخوداگاه یاد همین جمله افتادم. فکر کردم که این جمله اگر قرار بود برای روزه داری گفته شود چطور میشد. شاید اینگونه: ترجیح میدهم سیر باشم و به روز فکر کنم تا اینکه روزه باشم و به شب فکر کنم.
با ۹۸ امتیاز و ۲۸ نظر
نظرات

چين و روسيه از اعمال تحريم‌‌هاي جديد عليه ايران حمايت مي‌كنند !

Posted: 29 Aug 2009 03:30 AM PDT

برخي منابع خبري گزارش مي‌دهند كه آخرين گزارش آژانس درباره برنامه هسته‌اي تهران، به صحنه‌اي براي آزمايش قدرت ميان حاميان تحريم ايران در حوزه انرژي و مخالفان اين رويكرد تبديل مي‌شود.
با ۹۷ امتیاز و ۱۱ نظر
نظرات

سید حسن خمینی باز هم احمدی‌نژاد را همراهی نکرد !

Posted: 29 Aug 2009 04:47 AM PDT

پارلمان‌نیوز: نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) در غیبتی معنادار، با احمدی‌نژاد و یارانش که برای ادای احترام و تجدید بیعت با امام راحل به مرقد رفته بودند همراه نشد. به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، حجت الاسلام سیدحسن خمینی که مانند اکثریت قریب به اتفاق مراجع، علما و شخصیتهای مذهبی و سیاسی کشور بعد از معرفی احمدی‌نژاد به عنوان پیروز انتخابات پیام تبریکی برای او نفرستاد، در حالی‌که صبح روز مراسم تنفیذ از سفر به پاکستان به تهران بازگشته بود ترجیح داد همانند بسیاری از شخصیتهای نظام و انقلاب در این مراسم حاضر نشود. فرزند مرحوم حاج سید احمد خمینی همچنین امروز بر خلاف معمول که به استقبال افراد و هیاتی که برای ادای احترام و تجدید بیعت به مرقد مطهر امام خمینی(ره) می‌آیند می‌رفت، احمدی‌نژاد و دولتش را همراهی نکرد و در این مراسم حاضر نبود.
با ۹۶ امتیاز و ۳ نظر
نظرات

مرتضوی رفت اما مرتضویسم باید ریشه کن شود

Posted: 29 Aug 2009 01:45 PM PDT

امروز با حکم ریاست قوه قضائیه سعید مرتضوی از مقام دادستانی عمومی و انقلاب تهران برکنار و عباس جعفری دولت‌ آبادی بجای وی منسوب شد. اما آیا این تغییر پایان قانون شکنی های دادستان تهران است؟ آیا می توان به اینگونه تغییرات دلخوش بود؟ و یا باید در پی تغییرات بیشتری بود...
با ۸۵ امتیاز و ۵ نظر
نظرات
You are subscribed to email updates from بالاترین
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

PC-to-PC calls

Call your friends

worldwide - free!

Yahoo! Groups

Do More For Dogs Group

Connect and share with

dog owners like you

Yahoo! Groups

Small Business Group

Own a business?

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ