کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۱۲, پنجشنبه

[farsibooks] Fw: [khandebazar] Fw: دست آورد های جنبش سبز

 

 

. آقای فرجی

ایمیل فوروارد شده ی شما چند مطلب دنبال هم دارد با یک عنوان

عنوان دست آوردهای جنبش سبز است

در ایمیل زیر از شما سوالی داشتم، سوالم را بدلیل آنکه

موضوع ایمیلتان را متوجه نشدم دوباره تکرار میکنم

آیا حکمتی ها با سبزها (موسوی) متحد شده اند؟
و رفتن به دادگاه لاهه یکی از دست آوردهای آنهاست؟
اگر مسئولیت قبول کرده و پاسخ دهید
ارسال کننده ایمیل محسوب نمیشوید، اگر هم
که فقط مسئولیت ارسال ایمیل دارید که سوالم را فراموش کنید
صبا راهی
-----------------------------
سلام
ببخشید، منظورتان از دست آوردهای سبز چیست؟
بیانیه جلوی دادگاه لاهه است؟
ممنون


--- On Thu, 9/3/09, false <farajialihassan@yahoo.co.uk> wrote:

From: false <farajialihassan@yahoo.co.uk>
Subject: [khandebazar] Fw: دست آورد های جنبش سبز
To:
Date: Thursday, September 3, 2009, 10:13 AM

 


ali hassan

--- On Wed, 2/9/09, false <farajialihassan@ yahoo.co. uk> wrote:

From: false <farajialihassan@ yahoo.co. uk>
Subject: دست آورد های جنبش سبز
To:
Date: Wednesday, 2 September, 2009, 11:46 PM


 
 
 

وزرای پیشنهادی با دروغ آغاز کردند
 
 
مجلس شورای اسلامی ایران دیروز در حالی به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی محمود احمدی نژاد ادامه داد که هنوز پرونده انتخابات 22 خرداد برای مردم ایران بسته نشده و مردم به شدت به نتیجه اعلام شده انتخابات اعتراض دارند. این در حالی است که  محمود احمدی نژاد روز جمعه از تریبون نماز جمعه اعلام کرده که در شرایط فعلی مصلحت بر آن است که مجلس به او اعتماد کرده و به وزرای پیشنهادی او رای دهد.چهره های شاخص اصولگرای مجلس همچون احمد توکلی و محمد رضا باهنر نیزکه در مخالفت با وزاری پیشنهادی احمدی نزاد سخن گفته اند تاکید کرده اند که باید قطار دولت دهم به
راه بیفتد. به باور ناظران احمدی نژاد که با پرونده انتخابات 22 خرداد و اعتراضات مردمی و بازداشت فله ای شخصیت های سیاسی و مطبوعاتی و فجایع کهریزک و کوی دانشگاه و کشته شدن تعدادی از جوانان ایرانی رو برو است به جای پاسخگویی در این زمینه میخواهد هر چه سریعتر کابینه را تشکیل داده و قضایا را تمام شده تلقی کند.
 
مهمانی های شبانه تک نفره
بر اساس گزارش ها لابی ها و رایزنی های نمایندگان احمدی نزاد برای اخذ رای از نمایندگان از حد متعارف خارج شده و به قول نمایندگان مجلس به پیشنهادات سخیف رسیده است. سایت پارلمان نیوز دیروز از ضیافت‌ها و مهمانی‌های شبانه احمدی‌نژاد برای نمایندگان از ابتدای ماه مبارک رمضان و به بهانه سفره‌های افطاری با هدف رایزنی برای کسب رای اعتماد برای وزرا خبر داد. بر اساس این گزارش، این مهمانی‌ها و جلسات چند و گاه تک نفره نمایندگان با شخص احمدی‌نژاد در روزهای اخیر که کار بررسی کابینه در پارلمان آغاز شده، فشرده‌تر گردیده است.
 
کارتون های لپ تاب برای 30 نماینده
این قضیه تا بدانجا پیش رفته که بعد از  یکی از این افطارها که در هتل سیمرغ صورت گرفته کارتون هایی در ماشین  30 تن از نمایندگان از سوی دولت قرار داده شده که گفته می شود درون این کارتون ها لپ تاب بوده است این امر باعث شده است هیات رئیسه مجلس در اقدامی بی سابقه با ارسال پیامک از نمایندگان مجلس بخواهد در این مهمانی ها و افطارها شرکت نکنند.
برخی رسانه ها نیز از اهدای مبلغ صد میلیون تومان به برخی نمایندگان خبر داده اند. در این میان حمید رسایی، از نمایندگان حامی احمدی نژاد با تکذیب این اخبار از واریز یك میلیون تومان به حساب هر كدام از نمایندگان ازسوی علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی خبر داده و گفته است که این پول برای كمك به افراد حقیقی و حقوقی در حوزه‌های انتخابیه ریخته شده است و كار متداولی است.
این در حالیست که پیش از این علی مطهری، نماینده اصولگرای مجلس صراحتا اعلام کرده بود: برخی وزیران پیشنهادی برای کسب رای اعتماد دست به کارهای سخیفی از جمله کادو دادن و برگزاری مهمانی‌های غیر معمول و تحمیل لابی‌های زشت بر نمایندگان محترم زده‌اند.
احمد توکلی، دیگر نماینده اصولگرای مجلس نیز با انتقاد از مهمانی‌های افطار دولت و دعوت از نمایندگان گفته بود: آیا مشكلی پیش می‌آمد كه رییس جمهور و وزرای پیشنهادی بخشی از وقتی را كه این روزها در افطاری‌ها یا جلسات مختلف برای جا انداختن تصمیم با نمایندگان صرف می‌كنند، پیش از تصمیم و یا پذیرش پیشنهاد با كمیسیون‌ها یا فراكسیون‌ها می‌گذراندند؟
در عین حال سیروس سازدار، عضو فراکسیون خط امام مجلس دلیل این گونه لابی‌های گسترده دولت را وزرای ضعیف معرفی شده و فضای نامناسب برای رای اعتماد به آنها توصیف کرده است. او به سایت فراکسیون خط امام مجلس گفته است:زمانیکه با افراد و نه فراکسیون‌ها یا کمیسیون‌ها جلسات خصوصی برگزار می‌شود، طبیعی است که قول و قرارهایی گذاشته می‌شود.
ووی با بیان اینکه حتی اگر این قول قرارها در حد امتیاز برای مناطق حوزه انتخابیه نمایندگان باشد درست نیست، تاکید کرده است: از لابی‌های فردی چیزی به نفع مملکت خارج نمی‌شود.
فشار بیت رهبری بر نمایندگان؟
سایت رویداد نیوز نیز خبر داده است که تماسهایی از سوی دفتر آیت الله خامنه ای با نمایندگان مجلس گرفته شده است. در یک مورد نیز سردار فیروز آبادی چند تن نمایندگان را به دفتر خود فرا خوانده است.
این سایت به نقل از یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرده است با نمایندگان تماس گرفته اند و از آنها می خواهند به همه اعضای کابینه رای بدهند. استدلال آنها اینست که رای بالا به همه اعضا دولت احمدی نزاد را قدرتمند نشان می دهد و تاثیر اتفاقات پس از انتخابات را کاهش خواهد داد.
بر اساس این گزارش هفته گذشته در جلسه ای با حضور احمد جنتی، احمد خاتمی، مهدی طائب، مرتضی مقتدایی و برخی از مشاوران و معاونان احمدی نژاد و چند نماینده مجلس از جمله حداد عادل، مهدی کوچک زاده، حمید رسایی، مؤید حسینی صدر و کاظم موسوی و مدیران دو خبرگزاری هوادار دولت، نسبت به اعمال فشار و تطمیع برخی از نمایندگان مجلس برای دادن رای اعتماد به کابینه پیشنهادی تصمیم گیری شده است.
در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به چهار گروه موافق، موافق معترض، مخالف و منافق تقسیم بندی شده اند. که بیشترین تعداد نمایندگان در گروه های مخالف و موافق معترض قرار گرفته اند و طبق پیشنهاد طائب گروه های رایزنی انرژی خود را اول بر روی نمایندگان معترض و مخالف بگذارند و سعی نمایند با برخی امتیاز دهی ها در حوزه تحت نظرشان، رضایت این نمایندگان را جلب نمایند به شرطی که این نمایندگان به همه اعضای کابینه رای دهند
با وجود همه اینها روز گذشته در حالیکه اکثر مدیران سپاه پاسداران در جلسه بررسی صالاحیت نمایندگان در مجلس حضور داشتند مایندگان مجلس صلاحیت هشت وزیر پیشنهادی دیگر را به پایان رساندند.
پیش از این صلاحیت شش وزیر پیشنهادی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، ارتباطات، اطلاعات، اقتصاد، امور خارجه و بازرگانی پایان یافته بود.
احمد وحیدی مخالفی نداشت
هنگام بررسی صلاحیت احمد وحیدی، وزیر پشنهادی برای وزارت دفاع، هیچ نماینده ای به عنوان مخالف صحبت نکرد و با وجود اینکه هادی قوامی به عنوان مخالف ثبت نام کرده بود اما این نماینده بر اساس گزارش سایت دولتی ایرنا طی یادداشتی به هیات رییسه اعلام کرد که به علت توطئه شوم و لابی‌های صهیونیستی علیه وزیر پیشنهادی دفاع نه تنها از مخالفت انصراف داده. بلکه در موافقت به وی رای مثبت خواهد داد.
احمد وحیدی به اتهام دست داشتن در انفجار مرکز یهودیان آرژانتین در سال ۱۹۹۴ از سوی پلیس بین‌الملل تخت تعقیب قرار دارد و بر اساس گزارش واحد مرکزی خبر، در نوبت رسیدگی به صلاحیت وحیدی، نمایندگان مجلس با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» از تصدی وی بر این وزارتخانه حمایت کرده اند.

ابهام در مدرک تحصیلی وزیر پیشنهادی تعاون
در باره عباسی، وزیر پیشنهادی برای وزارت تعاون نیز، حسن کامران نماینده اصفهان دیروز در مجلس اعلام کرد که در برنامه ارائه شده محل و زمان اخذ مدرک دکترای آقای عباسی روشن نیست.
کامران افزود: در سوابق علمی آقای عباسی دکترای مدیریت آموزش عالی ذکر شده اما اسم دانشگاه و زمان فارغ التحصیلی مشخص نیست و ما دکترای آموزش عالی نداریم اینکه این مدرک را از کجا گرفته و چه زمانی گرفته روشن نیست.
لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: آقای رئیس جمهور در وقت خود پاسخ می‌دهند.
به وزیر دروغگو رای ندهید
حمید بهبهانی وزیر پیشنهادی راه و ترابری طی سخنانی در صحن علنی مجلس مشکلات موجود در صنعت هوایی ایران را ناشی از "مشکلات بین‌المللی و تحریم‌ها" دانست.
بهبهانی که در دولت نهم نیز وزیر راه و ترابری بود، افزود که همراه با همکاران خود درصدد چاره‌جویی و بررسی علمی و دقیق علل اصلی بروز حوادث هوایی در ایران، بدون فرافکنی است.
اما علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران با دروغ خواندن اظهارات بهبهانی درباره مشکلات هوایی کشور گفت: گزارش عملکرد یکساله وزیر راه در دولت نهم "دروغ" است و موافقان هم بر مبنای این گزارش از وی دفاع کرده‌اند
زاکانی از نمایندگان مجلس خواست که این ودیعه الهی(وزارتخانه) را به فردی که به نمایندگان مردم دروغ می‌گوید، نسپارند.

فاطمه آجرلو دروغ می گوید
نمایندگانی که در مخالف با فاطمه آجرلو صحبت کردند نیز این وزیر پیشنهادی احمدی نزاد  را فاقد تجربه کافی و ناآشنا به مسائل بیمه‌ای معرفی کردند. سید رضا اکرمی، نماینده تهران در مخالفت با وزیر پیشنهادی برای وزارت رفاه گفت: چند روز پیش در حضور نمایندگان از خانم آجرلو پرسیدم که اگر ادعا دارید سطح ۲ حوزه خوانده‌اید چند تا کتاب این سطح را نام ببرید. ولی ایشان از پاسخ به سوال من خودداری کردند.
وی افزود : احتمالا ایشان درباره مدرک خود درست نگفته‌اند چون باید ۸ سال درس بخوانند تا به چنین سطحی در حوزه برسند. قطعا اگر اسم کتاب‌ها را بلد بودند جواب می‌دادند.
این نماینده مجلس تصریح کرد: در همان جلسه پرسیدم که "خانم آجرلو شما متولد سال ۴۵ هستید. زمان جنگ ۱۴ ساله بوده‌اید و زمان پایان جنگ ۲۲ ساله بوده‌اید. این مسئولیت‌هایی که اعلام کرده‌اید در سپاه داشته‌اید با سن شما همخوانی ندارد. توضیح بدهید ولی باز هم ایشان گفتند که به سوال من جواب نمی دهند."
ادامه بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی محمود احمدی نزاد در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود
هدایای دولتی برای خرید رای اعتماد  نمایندگان
 



__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ