کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ مهر ۳, جمعه

[farsibooks] Friday 25 September 2009 Mehr 3rd 1388, Fwd: بالاترین

 


From http://balatarin.com FYI...


---------- Forwarded message ----------
From: بالاترین <dailyemail@balatarin.com>
Date: 2009/9/25
Subject: بالاترین
To: iskandar.hai@gmail.com


بالاترین


در بالاترین تیتر امتیاز می گیرد نه محتوا، متأسفم!

Posted: 24 Sep 2009 10:14 PM PDT

متأسفانه در بالاترین تیتر امتیاز می گیرد نه محتوا ! همین
با ۱۹۲ امتیاز و ۸۲ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

احمدی نژاد کنفرانس خبری خود را در سازمان ملل لغو کرد !

Posted: 25 Sep 2009 08:27 AM PDT

محمود احمدی نژاد کنفرانس خبری خود را در مقر سازمان ملل در نيويورک لغو کرد. دليلی برای لغو اين کنفرانس خبری که قرار بود امروز انجام شود، داده نشده است. آقای احمدی نژاد در چند سال گذشته هر بار که دراجلاس مجمع عمومی شرکت کرده، کنفرانس خبر نيز برگزار می کرده است. لغو کنفرانس خبری امروز همزمان بود با انتشار گزارش های مربوط به وجود تاسيسات غنی سازی اورانيوم ديگری در ايران.
با ۱۸۶ امتیاز و ۱۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

آقای خامنه ای مگر شطرنج و ماهی ازون برون و...حرام نبودند و حلال نشدند، چه تضمینیست با بمب اتم چنین نکنید یا نکنند؟!

Posted: 25 Sep 2009 04:01 AM PDT

فقه شیعه و مرجعیت در بعضی زمانها فتواهایی صادر کرده اند و بعضی مسائل را حرام کردند و برخی دیگر را حلال کردند که با عقل بسیاری از مردم دوران مذکور هیچ تناسبی نداشت. مسئله ای که مسلم است دلایلی هم که برای این حلال و حرام کردنها آورده میشود ارائه یک سری احادیث و ادله خاص است که فقط خودشان از آن سر در میاورند. در این بین و در حالی که دنیا در برابر فعالیتهای اتمی ایران نگران است میگویند که استفاده از بمب اتم حرام است! حال اگر بنا به مقتضیات زمان و فقه به اصطلاح پویای تشیع حرمت این مسئله از میان برداشته شود آن وقت چه چیزی دستگیر کشورهای معترض میشود. اصلا آمدیم و خامنه ای در تحت هیچ شرایطی حرمت بمب اتم را برنداشت، گیرم وقتی که او از دنیا برود شخص دیگری که جایگزین وی شود به چنین حرامی معتقد نباشد. آیا در آن زمان روسای جمهور کشورهای مختلف باید تشریف بیاورند به حوزه و با رهبر جدیدمان بحث طلبگی کنند؟ دنیا از شما تضمین میخواهد و شما استفتا به آنها تحویل میدهید؟! احتمالا در جواب این نوشته هم عده ای از دوستان مسلط به علوم حوزوی میگویند که اصلا نویسنده از این بحثهای فقهی سر در نمیاورد و چند نکته اشتباهی که نوشته شده است را گوشزد میکنند. برادر و خواهر من این چه تضمینی است که جز اندک کسانی از مبناهای فکر یو تحلیلی این تضمین سر در نمیاورند؟
با ۱۸۳ امتیاز و ۲۵ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

ایران 'دومین' تاسیسات غنی سازی اورانیوم خود را بر ملا کرد

Posted: 25 Sep 2009 02:35 AM PDT

جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به آژانس بین المللی انرژی اتمی، از وجود دومین تاسیسات غنی سازی اورانیوم در جنوب تهران خبر داد. خبری که در نظر خبرنگار بی بی سی، اگر تایید شود به نگرانی ها در مورد وجود تاسیسات مخفی دیگر غنی سازی اورانیوم در ایران برای تولید بمب هسته ای دامن خواهد زد.
با ۱۷۶ امتیاز و ۴۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

جنتی برای خدا هم تعیین تکلیف کرد: لازم است خدا به آنها اجر دهد

Posted: 25 Sep 2009 12:17 PM PDT

ذهن دیکتاتوری همینه دیگه، حالا لزوم اجر دادن خدا رو هم تعیین می کنند! دبیر شورای نگهبان در نماز جمعه امروز بااشاره به بیانیه مجلس خبرگان افزود: این بیانیه، بیانیه بسیار خوبی بود كه هم مورد تقدیر من و هم مقام معظم رهبری قرار گرفت و «لازم است» در راستای این بیانیه هوشیارانه «خداوند به آنان اجر دهد»
با ۱۶۳ امتیاز و ۲۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

محمود به رهبر : تا «بسم اله» گفتم معجزه شد و آدمها تبدیل به صندلی شدند ! (ملاحسنی)

Posted: 25 Sep 2009 07:08 AM PDT

هتل کنتینانتال یکی از هتل‌های بزرگ و شیک نیویورک است که این روزها مقامات و دیپلماتهای زیادی را از کشورهای مختلف در خود جا داده است. در یکی از طبقات این هتل هفتاد هشتاد سوئیت را اختصاص داده‌اند به هیئت جمهوری اسلامی. با هم برویم ببینیم آنجا چه خبر است: اتاق محمود: محمود با زیر شلواری راه راه و یک زیرپوش آستین حلقه‌ای نشسته‌است و دارد تلفنی با مقام عظما در تهران صحبت میکند و آخرین خبرهای موفقیت آمیز خود و هیئت همراه را به وی گزارش میدهد: -... آقا نمیدونید چه صحنه جالبی بود. واقعا یک معجزه‌ای رخ داد. از لحظه‌ای که من رفتم پشت تریبون و همینکه بسم الله را گفتم و دعای فرج را شروع کردم یک باره تمام کافرین و ملحدینی که از کشورهای دیگر آمده بودند تبدیل شدند به صندلی!... باور کن راست میگم. همه‌شان تبدیل شدند به چوب و آهن و پلاستیک! تا آخر صحبت‌های ما همینطور بصورت صندلی باقی ماندند و جیک هم نزدند. - احسنت احسنت. طیب‌الله انفاسکم! - بعد از آنجا آمدیم بیرون. رفتیم دست به آب. البته از قبل فکر همه چیز را کرده بودیم. یک ماژیک کلفت توی جیبم قایم کرده بودم. آنرا درآوردم و روی دیوار دست به آب سازمان ملل با خط درشت نوشتم: مرگ بر اآمریکا! ای ملت آمریکا علیه استکبار جهانی و سرنگونی دولت غیرقانونی اوباما قیام کنید! بعد کارمان را توی انجا کردیم و فلاش را هم نزدیم تا اعتراض خودمان را به امریکای جهانخوار اعلام کرده باشیم. البته جای شما خالی! - احسنت.احسنت. طیب‌الله انفاسکم! - بعد آمدیم توی هتل. توی راه دیدم اوه چه جمعیتی! تا چشم کار میکرد جمعیت سبزپوش توی خیابان‌ها جمع بودند و شعار میدادند. من خیلی تعجب کردم اینها را چطوری از تهران به اینجا آورده بودند. هنوز هم جلوی هتل هستند و دارند شعار میدهند «آشغال بیا بیرون». - احسنت. احسنت. طیب‌الله انفاسکم! - اما توی هتل هم ما بیکار نبودیم. چندین جلسه داشتیم با مستخدم‌ها و نظافتچی‌های هتل. البته بصورت تک تک. یعنی هروقت موقعیتی پیدا میکردیم با آنها وارد رایزنی می‌شدیم. آخه اینها با همه آدمهای کله گنده کشورهای دنیا ارتباط دارند. توی اتاق‌های آنها رفت و آمد دارند. برای آنها حوله و صابون و ملافه و دم‌پایی می‌برند. خلاصه اینها واسطه‌های خوبی هستند برای روابط بین الملل. دیروز یکی از آنها را به بهانه‌ای کشاندم توی اتاق خودم و یک بسته اسکناس صدلاری گذاشتم کف دستش و ازش خواستم برود اتاق مقامات دیگر کشورها و اخبار روابط غیراخلاقی سران آن کشورها را برایمان بیاورد. ما باید بفهمیم توی داخل اتاق آنها چه میگذرد. ما این اطلاعات را لازم داریم تا زمانی که مدیریت جهان را بدست گرفتیم بدانیم چه کسانی مشکل اخلاقی دارند و چه کسانی ندارند. آنهایی را که روابط غیراخلاقی با خانم‌ها داشته‌اند را از پست ریاست جمهوری و نخست وزیری آن کشورها خلع می‌کنیم و برادران ارزشی خود را جای انها میگذاریم.
با ۱۶۲ امتیاز و ۱۵ نظر سرگرمی فرستاده شده در بخش
نظرات

مهاجرانی : به جای پاسخگویی رهبری به خبرگان، خبرگان به رهبری پاسخگو شده اند

Posted: 25 Sep 2009 03:21 AM PDT

به جاي آنکه مجلس خبرگان به عنوان ناظر، منتقد و راهنما در مورد رهبری و عملکرد او ایفای وظیفه کند، به یک مجلس تشریفاتی تبدیل شده است. کار حتی به آنجا رسیده که نمایندگان مجلس خبرگان برای آنکه بفهمند که چگونه باید كارخودشان را انجام دهند ،به محضر رهبري مشرف مي شوند و رهبري هم به آنها رهنمود مي دهد. انگار فراموش کرده اند که قرار براين بود كه رهبري از مجلس خبرگان رهنمود بگيرد . . . . . استبداد نمی تواند بدون سابقه ی قبلی و به یکباره به نقطه ی اوج خود برسد . . . مهمترین شکل استبداد نیز همین شکل است که ما ابتدا اندیشه ی دیگری را نمی توانیم تحمل کنیم و بعد سخن او را برنمی تابیم وبعد حتی حضور فیزیکی او را هم نمی توانیم تحمل کنیم و او را می کشیم و یا به بند می اندازیم.در این شیوه ی استبدادی، فردی که ما نمی پسندیم یا باید به زبان ما سخن بگوید (مثل اعترافاتی که شاهد آن بودیم) یا آنکه در معرض انواع و اقسام فشارها قرار گیرد . . . دستگيري ها - همچنان كه آيت الله دستغيب هم در شيراز عنوان كردند- نمي تواند راه حل مساله باشد. واکنش هایی از این دست، ما را به سمتی خواهد برد که ناچارا شاهد آتشفشان هاي اجتماعي و سياسي بسيار بسيار ژرف تري خواهيم بود. . . . دستگیری کروبی بحران را ژرف تر خواهد کرد . . .
با ۱۵۳ امتیاز و ۲ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

چراغ سبز جنتی به لباس شخصی ها برای ترور رهبران جنبش سبز

Posted: 25 Sep 2009 12:22 PM PDT

احمد جنتی گفت بر هر مسلمانی برخورد با با اغتشاشگران در صورتی که قوه قضائییه با آنها برخورد لازم را نکند لازم است.
با ۱۵۱ امتیاز و ۲۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

ایران وجود تاسیسات دیگری برای غنی سازی اورانیوم را فاش کرد (بی بی سی فارسی)

Posted: 25 Sep 2009 03:15 AM PDT

اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که ایران وجود یک مرکز دیگری غنی سازی اورانیوم را فاش کرده است. روز جمعه، 25 سپتامبر (3 مهر)، برخی خبرگزاری بین المللی گزارش کردند که مقامات ایرانی در نامه ای به محمد البرادعی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، اعلام داشته اند که علاوه بر تاسیسات غنی سازی اورانیوم در نطنز، تاسیسات دیگری را نیز برای این منظور در اختیار دارند. خبرگزاری ها گفته اند این اطلاعات از دیپلمات ها و مقامات نزدیک به آژانس بین المللی انرژی اتمی، "که خواسته اند نام آنان ذکر نشود"، به دست آمده است اما منابع رسمی آژانس یا مقامات دولتی ایران هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده اند. در این گزارش ها آمده است که ظاهرا نامه ایران در مورد وجود تاسیسات دیگری برای غنی سازی اورانیوم روز دوشنبه این هفته تسلیم مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی شد. گزارش مربوط به اعلام وجود مرکز دوم غنی سازی اورانیوم در ایران در حالی انتشار می یابد که روز گذشته، یک عضو سازمان مجاهدین خلق ایران از وجود مراکزی در ایران خبر داد که، به گفته او، به طور محرمانه مشغول فعالیت در زمینه های مرتبط با تولید تسلیحات اتمی هستند. همچنین، روز سه شنبه این هفته، علی اکبر صالحی، که به تازگی به سمت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران منصوب شده، خبر داد که نسل جدیدی از سانتریفوژها در ایران در دست ساخت است که، به گفته وی، قدرت جداکنندگی به مراتب بالاتری را نسبت به سانتریفوژهای قبلی دارد. آقای صالحی افزود که دستگاه های جدید در حال آزمایش است و ابراز امیدواری کرد که به زودی "اخبار مسرت بخشی" را در این مورد انتشار دهد. معمولا دولت محمود احمدی نژاد خبر پیشرفت در زمینه غنی سازی اورانیوم را به عنوان مژده ای برای ملت ایران انتشار می دهد و مراسمی را هم به نشانه شادمانی برپا می کند. انتشار گزارش وجود مرکز دیگری برای غنی سازی اورانیوم تنها چند روز پیش از آغاز مذاکرات ایران و گروه 1+5، متشکل از اعضای دایم شورای امنیت و آلمان، منتشر می شود که قرار است با حضور نمایندگان دو طرف از روز اول اکتبر در ژنو آغاز شود.
با ۱۴۵ امتیاز و ۸ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

فیلم جلسه خصوصی احمدی نژاد در هتل اینترکنتینانتال

Posted: 25 Sep 2009 11:59 AM PDT

این فیلم در یک سایت اسراییلی بارگذاری شدهدر این جلسه هیچ خبرنگاری به جز صدا و سیمای رژیم نبوده. در وسط جلسه یک دانشجوی ایرانی بر می خیزد و به زبان انگلیسی به طوری که برای همه قابل فهم باشد به محمود اعتراض می کند.
با ۱۱۶ امتیاز و ۲۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

یک شاهد دیگر کروبی: زن جوان متاهل، قربانی آزار و تجاوز جنسی

Posted: 25 Sep 2009 08:48 AM PDT

سایت «تغییر»، پایگاه اطلاع‌رسانی حزب اعتماد ملی، در گزارش ویژه‌ای، درباره‌ی سرنوشت پرونده‌ی تجاوز در بازداشتگاه‌های غیرقانونی یادآور شده که به جای مجرمان، شاکیان محاکمه می‌شوند. به گزارش تغییر، در میان شاهدان آقای کروبی، نه تنها دختران و پسران جوان، که زن جوان متاهلی نیز وجود دارد که توسط ماموران مورد آزار و اذیت جنسی و تجاوز قرار گرفته است. طبق این گزارش، هنوز بسیاری اسناد متقن دیگر نزد مهدی کروبی است که در صورت لزوم منتشر خواهد شد.
با ۱۱۳ امتیاز و ۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

فرهنگ اصطلاحات بالاترین (از بالاویکی خدابیامرز)

Posted: 25 Sep 2009 01:05 PM PDT

بالانشین: کاربری که در روز زمان زیادی را صرف گشتن، لینک دادن، رای دادن و نظر دادن در بالاترین می‌کند. بالالات: کسی که گنده‌لات بالاترین است. بالایش: حذف لینک یا کاربر، به اشتباه از سوی بالادار یا بالایارها. بالانیده:‌کسی که سوراخهای کد بالاترین یا اشتباهات مسئولین سایت همیشه به ضررش میشود. بالاگرد:‌کسی که همیشه در حال گشتن در بالاترین است. بالابیوه: کسی که همسرش بالاگرد است. بالامال: کسی که همیشه از کارهای تیم بالاترین راضی است. بالاکرم: کسی که همیشه در حال پیدا کردن سوراخهای کد بالاترین است. بالاخر: کاربری که از کاربران مشهور بالاترین محسوب میشود. بالاچرخ: اشاره به سرزدن یکی دوساعته به بالاترین است.
با ۱۱۰ امتیاز و ۹۵ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

فیلم جلسه خصوصی احمدی نژاد با دانشجویان ایرانی و آمریکایی در هتل اینترکنتینانتال

Posted: 25 Sep 2009 09:22 AM PDT

این فیلم در یک سایت اسراییلی بارگذاری شده و ادعا شده که دوربین شبکه سوم اسراییل مخفیانه از جلسه فیلمبرداری کرده. توضیحات مجری به زبان عبری است (که اگر کسی بلده لطفا ترجمه کنه) ولی صحبت های محمود به فارسی و با زیرنویس عبری است. در این جلسه هیچ خبرنگاری به جز صدا و سیمای رژیم نبوده. در وسط جلسه یک دانشجوی ایرانی بر می خیزد و به زبان انگلیسی به طوری که برای همه قابل فهم باشد به محمود اعتراض می کند. که محافظان سعی در ساکت کردن او دارند. او به احمدی نژاد اعتراض می کند که در این سالن دانشجویانی ایرانی هستند که هیچکدام اجازه طرح سئوالاتشان را نیافتند. اگر می شود به ما وقت بدهیدو و زمانی که با او مخالفت می شود می گوید آیا به این دلیل است که شما می ترسید سئوالاتی بر خلاف میلتان مطرح شود؟
با ۱۱۰ امتیاز و ۲۸ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

زن عشق مي كارد و كينه درو مي كند !

Posted: 25 Sep 2009 07:26 AM PDT

زن عشق مي كارد و كينه درو مي كند... ديه اش نصف ديه توست و مجازات زنايش با تو برابر... مي تواند تنها يك همسر داشته باشد و تو مختار به داشتن چهار همسرهستي .... براي ازدواجش ــ در هر سني ـ اجازه ولي لازم است و تو هر زماني بخواهي به لطف قانونگذار ميتواني ازدواج كني ... در محبسي به نام بكارت زنداني است و تو ... او كتك مي خورد و تو محاكمه نمي شوي ... او مي زايد و تو براي فرزندش نام انتخاب مي كني...او درد مي كشد و تو نگراني كه كودك دختر نباشد ... او بي خوابي مي كشد و تو خواب حوريان بهشتي را مي بيني ... او مادر مي شود و همه جا مي پرسند نام پدر ....
با ۱۱۰ امتیاز و ۸ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

آیت الله خمینی پیش از انقلاب از زبان اکبر اعلمی : &quot;لکن من در خود دولت نقشی ندارم . اختیارات شاه را نخواهم داشت&quot;

Posted: 25 Sep 2009 11:05 AM PDT

من در آینده [پس از پیروزی انقلاب] همین نقشی که الان دارم خواهم داشت. نقش هدایت و راهنمایی، و در صورتی که مصلحتی در کار باشد اعلام می کنم... لکن من در خود دولت نقشی ندارم . اختیارات شاه را نخواهم داشت." من هیچ سمت دولتی را نخواهم پذیرفت.". علما خود حكومت نخواهند كرد. آنان ناظر و هادی مجريان امور مي‌باشند.اين حكومت در همه‌مراتب خود متكی به آرای مردم و تحتِ نظارت و ارزيابی و انتقاد عمومی خواهد بود . من نمي‌خواهم رياست دولت را داشته باشم. طرز حكومت، حكومت جمهوری است و تكيه بر آرای ملت." ما به خواست خداي تعالي در اولين زمان ممكن و لازم برنامه‌هاي خود را اعلام خواهيم نمود، ولي اين بدان معني نيست كه من زمام امور كشور را به دست بگيرم و هر روز نظير دوران ديكتاتوري شاه، اصلي بسازم و علي‌رغم خواست ملت به آنها تحميل كنم. به عهدة دولت و نمايندگان ملت است كه در اين امور تصميم بگيرند، ولي من هميشه به وظيفة ارشاد و هدايتم عمل مي‌كنم. حکومت جمهوری است مثل سایر جمهوری‌ها و احکام اسلام هم احکام مترقی و مبتنی بر دموکراسی و پیشرفته و با همه مظاهر تمدن موافق . ولایت با جمهور مردم است ...در اين جمهوري يك مجلس ملي مركب از منتخبين واقعي مردم امور مملكت را اداره خواهند كرد . ما که می‌‌گوییم حکومت اسلامی می‌خواهیم جلوی این هرزه‌ها گرفته شود، نه اینکه برگردیم به 1400 سال پیش. ما می‌خواهیم به عدالت 1400 سال پیش برگردیم. همه‌ی مظاهر تمدن را هم با آغوش باز قبول داریم . هر فردى از افراد ملت حق دارد مستقیما در برابر سایرین، زمامدار مسلمین را استیضاح كند و او باید جواب قانع كننده دهد و در غیر این صورت اگر برخلاف وظایف اسلامى خود عمل كرده باشد، خود به خود از مقام زمامدارى معزول است." عزل مقامات جمهوري اسلامي به دست مردم است." در حکومت اسلامی اگر کسی از شخص اول مملکت شکایتی داشته باشد، پیش قاضی می‌رود و قاضی او را احضار می‌کند و او هم حاضر می شود."
با ۱۰۸ امتیاز و ۱۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

احمدی نژاد در سازمان ملل یک رکورد تاریخی از خود برجای گذاشت! + عکس ها

Posted: 25 Sep 2009 12:50 PM PDT

در روز چهاردهم سال 1357 ساعت 10 شب ارتشبد ازهاری به کاخ محمدرضا شاه احضار شد و ÷س از گفتگویی مختصر از سوی شاه به نخست وزیری انتخاب شد، تصمیم شاه مشخص بود ، حکومت نظامی ، اما این انتخاب هیچ سودی نداشت و صدای اعتراض همچنان ادامه داشت ، در 15 آذر 1357 ازهای به مجلس فرا خوانده شد تا نسبت به صدای های اعتراض مردم توضیح دهد ، آقای ازهاری هم در پاسخ گفت ، این صدا ها واقعی نیست بلکه صدای نوار است !؟ پس از گذشت 30 سال از آن تاریخ این روزها دوباره صدای اعتراض مردم ایران بلند شده است و بسیار هم بلندتر از آن سالها است ، اما گویا دولت این صداها را نمی خواهد بشنود ، کما اینکه سیمای دولتی حکومت اسلامی ایران نه تنها عنوان میدارد که در داخل هیچ خبری نیست که در خارج از ایران و در شهر نیویورک نیز هیچ خبری نیست!؟ ، این در حالی است که در راهپیمایی شهر نیویورک 50 هزار نفر از مخالفان حکومت اسلامی در خیابانهای شهر نیویورک به راهپیمایی پرداختند. این در حالی بود که همزمان با این راهپیمایی در داخل مقرر سازمان ملل نیز اعتراض ادامه داشت به گونه ای که تنها 45 گروه در داخل صحن سازمان ملل سخنان آقای احمدی نژاد را گوش میکردند و بیش از هشتاد درصد صندلی های صحن خالی بود ، اما آقای احمدی نژاد که در حال سخنرانی برای صندلی های خالی بود در سخنان خود اشاره نمود به اینکه مردم ایران با درصدی قاطع به ایشان رای داده اند و هنگامی که این سخنان برای حاضران ترجمه گردید. آن تعداد از خبرنگاران که در سالن بودند نیز فریاد خنده سردادند !؟ یک نکته جالب توجه این بود که آقای احمدی نژاد یک رکورد بسیار بی سابقه برجای گذاشت که هرگز تصور نمیرود کسی بتواند این رکورد را بشکند ، فرصتی دست داد تا با میشله گیلگر از نشریه نیویورکر مصاحبه کنم ، میشله گیلگر گفت حتی اگر پل پوت هم بود تعداد بیشتری در سالن باقی می ماندند و هنگامی که در مورد این رکورد شکنی آقای احمدی نژاد از او پرسیدم وی ادامه داد فکر نکنم که تا سالها هرگز چنین رکوردی توسط هیچ رئیس جمهوری بدست آید. این در حالی بود که در خارج از صحن سازمان شعار طرفدران مردم ایران هر لحظه بیشتر می شد ، از میشله در مورد تعداد حضور طرفداران مردم ایران که به سبزها در نیویورک معروف شده اند پرسیدم گفت درست نمیدانم و هنگامی که پرسیدم آیا به پنجاه هزار نفر میرسند ؟ گفت بله فکر میکنم حتی بیش از این هم باشند هرگز این تعداد مردم معترض را هم در اینجا ندیده بودم وی گفت هم آقای احمدی نژاد و هم مخالفان وی در نیویورک رکورد زده اند رکورد حضور مخالفان و رکورد صندلی های خالی
با ۱۰۶ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

ادعای &quot;دی‌تسایت&quot;: قالی‌باف جای احمدی‌نژاد را خواهد گرفت

Posted: 25 Sep 2009 12:35 PM PDT

براساس گزارش هفته‌نامه آلمانی "دی‌تسایت" کمیسیونی با مشارکت وابستگان حکومت سرگرم تدوین طرحی برای برون رفت از بحران سیاسی ایران است. "دی تسایت" می‌نویسد که ممکن است در آینده نزدیک قالی‌باف جای احمدی‌نژاد را بگیرد. "دی‌تسایت" عنوان "سبزی که رنگ نمی‌بازد" را برای گزارش یک صفحه‌ای خود برگزیده است. این هفته‌نامه پس از طرح این پرسش که «اپوزیسیون ایرانی چگونه خود را سازماندهی می‌کند و به نبرد ادامه می‌دهد»، می‌نویسد: « در ایران، این امید وجود دارد که ادامه اعتراضات و شکاف در حاکمیت، سبب کناره‌گیری احمدی‌نژاد شود. اما در این صورت، موسوی که ترجیح می‌دهد افکار عمومی را برای اصلاحات بنیادی در رژیم آماده کند، مایل نیست به جای او بنشیند، بلکه برای دوران انتقالی باید محمدباقر قالی‌باف جایگزین احمدی‌نژاد شود.» کمیسیونی برای اصلاح حکومت در بخش دیگری از گزارش دی‌‌تسایت آمده است: «در تهران گفته می‌شود که گروهی از متخصصان، بررسی مقدمات تشکیل یک دولت جدید را آغاز کرده‌اند. در این کمیسیون ظاهرا وابستگان به تشکیلات اداری فعلی حضور دارند و برخی از ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز، در جریان تلاش‌های کمیسیون هستند.» هفته‌نامه "دی‌تسایت" در فرازی دیگر از گزارش خود ادعا می‌کند که در تهران گفته می‌شود که یک گروه پنج تا هشت نفره از روحانیونی که مستقیما به وسیله مردم انتخاب می‌شوند، برای دورانی مشخص جای آیت‌الله خامنه‌ای را خواهند گرفت. این روحانیون باید نماینده کثرت‌گرائی مذهبی در ایران باشند، (یعنی منتخبان اقلیت‌های مذهبی نیز در میان آنان حضور داشته باشند).
با ۱۰۵ امتیاز و ۵۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

حداد: قتل 3نفر در کهریزک مساله نیست!

Posted: 25 Sep 2009 11:02 AM PDT

حدادعادل گفت: باید مراقب باشیم تا مثلا این ماجرا که 3 نفر در کهریزک مرده‌اند به مساله اصلی تبدیل نشود غلامعلی حدادعادل در حاشیه یک گردهمایی دانشجویی در پاسخ به سوال یکی دانشجویان در خصوص حوادث بعد از انتخابات اظهار داشت: باید مراقب باشیم تا مثلا این ماجرا که 3 نفر در کهریزک مرده‌اند به مساله اصلی تبدیل نشود. عده‌ای دوست دارند ماجرا اینگونه دنبال شود، یعنی می‌خواهند جای متن و حاشیه را در این ماجرا عوض کنند.
با ۱۰۲ امتیاز و ۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

بسیجی های واقعی این ها بودن !

Posted: 25 Sep 2009 06:48 AM PDT

ندارد!
با ۱۰۱ امتیاز و ۱۸ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

فیلم واکنش احمدی‌نژاد به سخنرانی اوباما: من اگر مشاور اوباما بودم می‌گفتم با ما برخورد نکند

Posted: 25 Sep 2009 01:08 PM PDT

نکته‌ی جالب توجه در ابتدای فیلم: خنده‌ی عصبی احمدی‌نژاد (که سعی در پنهان کردنش دارد) پس از این‌که درمی‌يابد اوباما در پی سخنرانی درباره‌ی تاسیسات مخفی اتمی ایران و محکوم کردن جمهوری اسلامی است. وقتی سردبیر مجله‌ی تایم به احمدی‌نژاد می‌گوید اوباما تا دقایقی دیگر درباره‌ی تاسیسات هسته‌ای پنهانی ایران در جمع G20 سخنرانی خواهد کرد، او مانند کودکی که خرابکاری‌اش برملا شده تلاش می‌کند خنده‌ی ناخودآگاه را از صورتش پاک کند. احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال سردبیر تایم که می‌پرسد یک، چرا تا به حال این مرکز را پنهان کرده بودید و دو، آیا اجازه می‌دهید بازرسان آژانس از آن سرکشی کنند، در مقابل از او می‌پرسد «آقای اوباما می‌خواهند صحبت کنند؟» و بعد می‌پرسد «آیا تمام اطلاعاتی که آقای اوباما می‌رسد از همین جنس است؟»
با ۱۰۱ امتیاز و ۱۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

زن در اسلام و قرآن محمد

Posted: 25 Sep 2009 09:46 AM PDT

سخنان محمد و امامهای شیعیان در باره زن که در کتب حدیث و اخبار و روایات اسلامی آمده :محکمترین سلاح شیطان زنانند _ زنان وسایط شیطانند که وسوسه و انحراف می یابد و مردان را اسیر بدبختی های دنیا و آخرت می نمایند _ قسمت اعظم جهنمیان زنانند _از جنس زن آنچنان بیمناکم که از شیطان زیرا در قرآن در باره کید شیطان میفرماید کید شیطان ضعیف است اما کید زن عظیم است _ در بهشت نگریستم و دیدم که بیشتر مردم آن فقیرانند و در جهنم نگریستم و دیدم بیشتر مردم آن زنانند _ بیشتر زنان دوزخ آنها هستند که نا سپاس گله شوهر کنند و غیبت نمایند و طلاق بخواهند _ اگر زن نبود مرد به بهشت می رفت _اگر زنان نبودند خدا چنانکه شایسته پرستش اوست پرستیده میشد _اگر زنان نباشند خدای متعال بدرستی و شایستگی عبادت می شود زیرا زن عامل اشتغال خاطر مرد است و در یک دل دو محبت نگنجد _ از زنان بد بخدا پناه برید و از نیکانشان بپرهیزید _برای مردان فتنه ای زیان انگیز تر از زنان نخواهد بود _خطر ناک ترین دشمن تو همسر تو است که با تو همخوابه است و مملوک تو _ زن از دنده ای خلق شده که به هیچوجه راستی پذیر نیست اگر با کجی او بسازی ساخته ای و اگر خواهی به راستی اش باز آوری او را می شکنی و شکستن طلاق دادن است_ من زنی را که از خانه خود دامن کشان برای شکایت از شوهرش بیرون شود را دشمن دارم _ندیدم کم خردی که خرد مندان را فریب دهد و عقلا را برباید مانند زن _حکایت زن پارسا در میان زنان چون کلاغ نشاندار است که یک پای آن سفید باشد _از گفتگو با زنان بپرهیز که هر وقت مردی با زنی خلوت کند ، قصد او می کند _ بهترین سرگرمی مومن شناست و بهترین سرگرمی زن دستگاه نخ ریسی است
با ۹۹ امتیاز و ۳۶۳ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

در صورت دستیابی رژیم به سلاح هسته ای ، مردم ایران بزرگترین بازنده این زیاده طلبی خواهند بود

Posted: 25 Sep 2009 09:20 AM PDT

خامنه ای برای استحکام حکومت خود و راحت شدن از تهدیدهای داخلی و خارجی ، مدتهاست که به شدت در حال پیگیری دستیابی به سلاح هسته ای است. بارها خامنه ای در جلسات خصوصی با اشاره به کره شمالی ، از دست اندرکاران ارشد رژیم خواسته که به جدیت به دنبال دستیابی به بمب اتمی برای حفظ نظام و اسلام باشند در واقع رژیم در صورت موفقیت ، با بکار بردن روش کره شمالی ، به سرعت به قلع و قمع مردم و فعالان داخلی خواهد پرداخت و یک دیکتاتوری کامل بوجود خواهتد آورد همچنین در چنین شرایطی بدلیل برخورداری از بمب اتمی ، هیچ کدام یک از دولتهای خارجی و نهادهای حقوق بشری امکان تحت فشار گذاشتن رژیم و بازخواست آن را نخواهند داشت ضمنا در صورت برقراری یک تحریم جهانی هم این مردم هستند که به شدت ضربه خواهند دید و سردمداران و حامیان رژیم از تمام مواهب برخوردار خواهند بود نگاهی به وضعیت کره شمالی نشاندهنده آن است که در حالی که مردم از گرسنگی می میرند ولی دیکتاتور و سردمداران آن دولت با استفاده از پولهایی که از فروش اسلحه و موشک به کشورهای دیکتاتوری دیگر مثل ایران و برمه ،بهترین وضعیت زندگی را برای خود و اطرافیانشان بوجود آورده اند و به هیچ کس هم جوابگو نیستند پس بهوش باشیم که در صورت هسته ای شدن رژیم ، ما مردم بیشترین ضرر را خواهیم دید
با ۹۸ امتیاز و ۸ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

بهتر که موسوی رییس جمهور نشد.

Posted: 25 Sep 2009 02:35 PM PDT

داشتم فکر می کردم شاید بهتر که موسوی رییس جمهور نشد. ما که هنوز اعدامهای شصت و هفت یا جریان کوی دانشگاه سال هفتاد وهشت و یا ترور حجاریان را و صدها جنایت و سنگسار را فراموش نکردیم. همه هم خیلی خوب می دانیم که جمهوری اسلامی چه رژیم سفاک، خونخوار و وطن فروشی است. حالا فکر کنیم موسوی رییس جمهور شده بود. بعد از چهار سال که این مردک در نیویورک چرت و پرت گفت و از نفرت سخن راند، فرض کنیم موسوی به عنوان رییس جمهور ایران در سازمان ملل سخنرانی می کرد. همه دنیا می خواست صدا و ندای مردی را بشنوند که یکی از بهترین کمپین های دنیا را هدایت کرده بود. آنچه دنیا می خواست بشنود صدای موسوی بود و در واقع صدای مردم ایران که از زبان او جاری می شد، نه جمهوری نفرت انگیز اسلامی و ج.ا همه را به اسم خود برداشت می کرد. دستگاه دروغ پرداز ضرغامی بود همه را به اسم جمهوری اسلامی مصادره می کرد و اسقبال سبز مردم از موسوی را به پای استقبال از ج.ا می گذاشت. از طرف دیگر در ایران، کفن پوشان با کمترین حرف موسوی به خیابان می ریختند و بلوا بپا می کردند و قضیه همان آش بود و همان کاسه زمان خاتمی. پس همان بهتر که این کوتوله سیاسی رییس جمهور شد که معلوم شود آنچه خریدار ندارد نفرت پراکنی ج.ا است. درود بر همه شیر زنان ودلیر مردان ایران زمین.
با ۹۶ امتیاز و ۲۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

اتحادیه صنف مبل فروشان یافت اباد از ا.ن به خاطر سخنرانی تاریخی او برای صندلیهای سازمان ملل تشکر کرد

Posted: 25 Sep 2009 01:33 PM PDT

همین
با ۹۶ امتیاز و ۶ نظر سرگرمی فرستاده شده در بخش
نظرات

هـشــدار تـنـد اوباما، سارکوزی و براون به ایران (بی بی سی)

Posted: 25 Sep 2009 08:45 AM PDT

روسای جمهوری آمریکا و فرانسه و نخست وزیر بریتانیا با ابراز خشم از پنهانکاری هسته ای ایران، به این کشور هشدار دادند که اگر تا ماه دسامبر به قطعنامه های شورای امنیت عمل نکند، با تحریم های سخت تر روبرو خواهد بود. باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه ۳ مهر ۲۵ سپتامبر در پیتزبورگ در جلسه آغاز اجلاس گروه ۲۰ با اشاره به یک مجموعه غنی سازی اعلام نشده در ایران که وجود آن به تازگی آشکار کرده گفت: "این نخستین باری نیست که ایران تأسیسات هسته ای خود را پنهان نگه می دارد. ایران حق دارد که انرژی هسته ای صلح آمیز برای تأمین نیازهای انرژی مردمش داشته باشد، اما اندازه و وضعیت این تأسیسات با یک برنامه صلح آمیز جور در نمی آید". او دولت ایران را متهم کرد که قواعد بین المللی را نقض می کند و نظام مبارزه با گسترش سلاح های اتمی را در تمام جهان به خطر می اندازد. آقای اوباما گفت که نتیجه اقدامات دولت ایران، محروم شدن مردم این کشور از فرصت هایی است که استحقاق آن را دارند و این اقدامات ثبات و امنیت منطقه و جهان را به خطر می اندازد. او افزود: "اکنون زمان آن رسیده که ایران فورا با عمل کردن به الزامات بین المللی در جهت بازگرداندن اعتماد جامعه جهانی اقدام کند". رئیس جمهوری آمریکا تأکید کرد که همچنان به تعامل "جدی و معنی دار" با ایران از طریق گفت و گوهای گروه ۱+۵ با این کشور پایبند است و تأکید کرد که این گروه قصد دارد در این مذاکرات نشان دهد که قوانین بین المللی "وعده های توخالی" نیستند. او با اشاره به دیدار روز اول اکتبر میان ایران و گروه ۱+۵ گفت: "ایران باید در این ملاقات آماده همکاری کامل و جامع با آژانس بین المللی انرژی اتمی برای برداشتن گام های محکم در جهت ایجاد اعتماد و شفافیت در مورد برنامه اتمی اش باشد". نیکلا سارکوزی، رئیس جمهوری فرانسه هم که بلافاصله پس از آقای اوباما سخن می گفت، بار دیگر این سخن خود را یادآوری کرد که "ایران دارد جامعه جهانی را به ورطه ای خطرناک می کشاند". او آشکار شدن وجود تأسیسات غنی سازی اعلام نشده در ایران را "نقض آشکار قطعنامه های شورای امنیت و آژانس بین المللی انرژی اتمی" خواند و گفت که از آژانس انتظار دارد تحقیقاتی کامل، سختگیرانه و دقیق را در مورد این تأسیسات آغاز کند. آقای سارکوزی گفت: "در مذاکرات ژنو باید همه چیز در نظر گرفته شود. نمی توانیم به رهبران ایران اجازه دهیم در حالی که تأسیسات هسته ای این کشور در حال کار است، زمان بخرند". او گفت اگر رهبران ایران تا ماه دسامبر به تغییراتی واقعی و عمیق دست نزنند، تحریم های سخت تر علیه ایران در نظر گرفته خواهد شد. گوردون براون، نخست وزیر بریتانیا هم در این جلسه گفت: "سطح فریبکاری دولت ایران و گستردگی آنچه ما گمان می کنیم نقض تعهدات بین المللی باشد به حدی است که تمام جهان را در بهت و خشم فرو برده است".
با ۹۲ امتیاز و ۱۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

دین من!

Posted: 25 Sep 2009 11:17 AM PDT

" من وقتی یک کار خوب انجام می دهم٬ احساس خوبی دارم. وقتی یک کار بد انجام می دهم٬ احساس بدی دارم. این٬ دین من است. " آبراهام لینکلن
با ۹۰ امتیاز و ۱۳ نظر فرهنگ و هنر فرستاده شده در بخش
نظرات

حمايت وانتقادازهاشمي رفسنجاني راتمام كنيد مگراورهبرماست!

Posted: 25 Sep 2009 02:34 AM PDT

دائم لينك مي دهيم هاشمي به به بعد لينك مي دهيم هاشمي چقدربد مگر هاشمي رهبرماست مگر او درتظاهراتها كنارماست مگر او حرف دل ما رازده است او درقصرخودش درحال زندگيست ا.ن با وصل كردن ميرحسين به هاشمي باعث شد اين اتفاقات وتقلبها صورت پذيرد حتي ميرحسين هم رهبر مانيست رهبر هريك از ماها هستيم ماهريك نفر يه رسانه هستيم براي ما عملكرد ديگران تنها محك بودن يا نبودنشان با مردم است وهمين هاشمي خوب يا بد مي تواند از اعضاي جنبش سبز باشد ومي تواند نباشد ماداريم مبارزه مي كنيم مگر نداها سهرابها كيانوشها كشته شدند هاشمي بيانيه داد اوتنها گوشه اي نشسته وسكوت كرده آنها مي توانستند بهتراين باشند امانبودند ومهم نيست كه نيستندوظيفه ما تنها اطلاع رساني تواين شرايط دردناك است نمي بينيد چقدر دارند از دنياي نت ما از بالاترين ما مي ترسند ترس آنهابه خاطرحمايت ويا انتقاداز هاشمي وميرحسين و...نيست ترس آنها به خاطر اطلاع رساني ماست به خاطر افشاگريهاي ماست پس بيايم متحد دركنارهم خود را براي روزهاي سخت آينده آماده كنيم ما اول راه هستيم نبايد نگاههامان به صاحبان قدرت وثروت باشد مابايد دستان هم ديگر رابگيريم ما لينك نمي دهيم تا داغ شود ما لينك مي دهيم تا دراين فضاي آشفته بتوانيم حتي يك نفر رازجهالت به درآوريم همين
با ۸۰ امتیاز و ۱۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

محکومیت علوی دانشجوی دانشگاه آزاد ارومیه به دو ترم تعلیق و سی ضربه شلاق

Posted: 25 Sep 2009 08:57 AM PDT

سید مسعود علوی دانشجوی دانشگاه آزاد ارومیه پس اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری به دو ترم تعلیق توسط دانشگاه و دویست هزار تومن جزای نقدی و سی ضربه شلاق توسط دادگاه انقلاب شهر ارومیه محکوم شد. به گزارش خبرنامه امیرکبیر علوی در روز 26 خرداد ماه و به هنگام شرکت در تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه ارومیه، توسط حراست دانشگاه بازداشت به اداره اطلاعات ارومیه تحویل داده شد. وی پس از یک روز آزاد شد اما در دادگاه به سی ضربه شلاق تعزیزی به جرم برهم زدن نظم عمومی و تخریب اموال عمومی به محکوم شد. این در حالی است که تجمع دانشجویان دانشگاه ارومیه در اعتراض به تقلب در انتخابات در داخل دانشگاه برگزار شده بود.
با ۷۵ امتیاز و ۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

افتخارات جدید دولت ا.ن : مترو تهران در وضعیت هشدار قرار دارد

Posted: 25 Sep 2009 12:15 PM PDT

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: مترو تهران به دلیل بی توجهی دولت هم اکنون در وضعیت هشدار قرار دارد و در صورت ادامه وضعیت ورود به وضعیت بسیار بحرانی ناچاریم تصمیمات مهم و جدیدی اتخاذ کنیم. جعفر ربیعی گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، مترو تهران به دلیل تامین نشدن بودجه های مترو از سوی دولت در وضعیت بحران و هشدار قرار گرفته است و به احتمال فراوان در صورت تامین نشدن ایمنی و امنیت مسافران تصمیمات جدیدی می گیریم. این اظهارات در حالی از سوی ربیعی مطرح می شود که چندی پیش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که با گذشت 6 ماه از سال 1388 دولت به هیچ یک از تعهدات 330 میلیارد تومانی اش برای تامین یارانه بلیت مترو و اتوبوس عمل نکرده و این بودجه همچنان معطل تصمیم گیری دولت مانده است. به گفته تشکری هاشمی هم اکنون انبار تجهیزات مترو تهران از تجهیزات مورد نیاز مترو خالی شده است. مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری مترو تهران و حومه در ادامه اظهار داشت: دولت در سه سال گذشته سهم خود را از یارانه بلیت مترو به طور کامل پرداخت نکرده و در این میان شهرداری تهران بخشی از سهم دولت را هم بر عهده گرفته اما جبران کسری پرداخت دولت در توان مدیریت شهری نیست. ربیعی بیان داشت: مترو تهران به تدریج با کسری هنگفتی مواجه شده است و باید هر چه سریعتر مشکل آن حل شود تا بتوانیم به مردم خدمت رسانی کنیم. این مقام مسئول در شرکت مترو تهران تصریح کرد: هم اکنون امکان خرید قطعات یدکی مترو نیز وجود ندارد زیرا آنهایی که خریداری شده از گمرک ترخیص نشده است. ربیعی با تاکید بر این که مدیریت شهری تهران خواستار رسیدگی به وضع موجود از سوی نهادهای زیربط است گفت: نمی خواهیم خدمات رسانی به مردم تعطیل شود
با ۷۲ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

ایران به اندازه‌ی کلّ مصرف ترکیه گاز در مشعل می‌سوزاند

Posted: 25 Sep 2009 04:49 AM PDT

هم اکنون روزانه حدود 44 میلیون متر مکعب گاز در مشعل پالایشگاه ها و میادین بدون کوچکترین استفاده ای می سوزد که این میزان گاز معادل مصرف یک روز کشور ترکیه است. بر اساس اعلام یکی از مسئولان شرکت ملی گاز ایران هم اکنون حدود 10 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در مشعلهای پالایشگاه های مجتمع گازی پارس جنوبی بدون هیچ گونه استفاده ای می سوزد. در صورتی که ارزش این میزان گاز همراه را با قیمت گاز وارداتی ترکمنستان (170 دلار به ازای هر یکهزار متر مکعب) محاسبه کنیم قیمت این گازها حدود یک میلیون و 700 هزار دلار روز است. در این رابطه به نظر می رسد با توجه سهم 36 درصدی پالایشگاههای پارس جنوبی به عنوان بزرگترین منبع تامین گاز مورد نیاز کشور از نظر هدر روی گازهای همراه این مجتمع نیز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. جدا از عدم النفعی که از سوختن این میزان گاز همراه نفت به اقتصاد کلان کشور تحمیل می شود، قطعا سوختن گازهای همراه آثار زیست محیطی خود را به همراه خواهد داشت. هم اکنون یکی از مهمترین مشکلات موجود در صنعت نفت ایران بالا بودن حجم گازهای همراه نفت بوده که میزان هدر روی این گازها در طی چهار سال نخست برنامه چهارم توسعه افزایش قابل توجه ای یافته است به طوری که در طی چهار سال نخست برنامه چهارم توسعه بیش از 64 میلیارد متر مکعب گازهای همراه نفت بدون کوچکترین استفاده ای در مشعل های میادین و پالایشگاه ها سوزانده شده است. آمارهای شرکت ملی نفت ایران نشان می دهد در سال گذشته به طور متوسط روزانه حدود 44 میلیون متر مکعب گازهای همراه نفت (برابر با کل مصرف گاز ترکیه) بدون استفاده سوخته شده که با احتساب قیمت گاز وارداتی ترکمنستان ارزش این گازها حدود هفت میلیون و 500 هزار دلار در روز برآورد می شود. در چهار سال نخست برنامه چهارم توسعه (سال 84 تا 87) به ترتیب به طور متوسط روزانه 45 ، 43.4 ، 43 و 44 میلیون متر مکعب گاز طبیعی همراه نفت در مناطق نفت خیز جنوب، نفت فلات قاره، نفت و گاز اروندان و نفت مناطق مرکزی ایران سوزانده شده است. میزان دود شدن گازهای همراه نفت در سالهای 86 و 87 افزایش چشمگیری داشته به طوری که در سال 86 حدود 116 درصد افزایش و در سال گذشته نزدیک به 145 درصد رشد یافته است.
با ۶۸ امتیاز و ۰ نظر اقتصاد فرستاده شده در بخش
نظرات
You are subscribed to email updates from بالاترین
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Groups

Weight Management Challenge

Join others who

are losing pounds.

Yahoo! Groups

Mom Power

Kids, family & home

Join the discussion

Yahoo! Groups

Mental Health Zone

Schizophrenia groups

Find support

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ