کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

[farsibooks] :كروبي و موسوي مسئول اغتشاشات دانشگاه‌هاي تهران هستند:

 

:كروبي و موسوي مسئول اغتشاشات دانشگاه‌هاي تهران هستند:
كساني كه ادعا مي‌كنند قانون را قبول دارند نبايد اين‌گونه رفتار‌هاي زشت را از خودشان نشان دهند و موجب ايجاد بي‌نظمي در جامعه شوند.

---> آقاي كروبي و موسوي مسئول اين اغتشاشات هستند چرا كه آنها عده‌اي دانشجوي نا‌آگاه را گمراه مي‌كنند و با اين كار به محيط دانشگاه‌ها ضربه مي‌زند و برگزار كننده اين اغتشاشات گروه و مجموعه اندكي هستند.

---> دانشجويان ما آرمان‌خواه هستند و به دليل اينكه مطالعات سياسي قوي ندارند مورد تاثير اين افراد قرار مي‌گيرند.

--->در دانشگاه تهران حدود 3 هزار دانشجو تحصيل مي‌كنند كه فقط 300 نفر از آنها دست به اغتشاش زدند و برخي مي‌خواهند با فضا‌سازي اين موضوع را بزرگ جلوه دهند.

---> بعضي به مصادره جنبش دانشجويي به نفع خودشان پرداخته‌اند و اين مجموعه كار خود را انجام مي‌دهند اما مردم بايد قضاوت كنند كه آيا 300 نفر نماينده بيش از 3 هزار دانشجو هستند
ØŸ

---> اين كار‌هايي كه دانشجويان انجام مي‌دهند خطايي كوچك است و خطاكار اصلي آن افراد بالا دستي هستند كه عواطف آنها را به بازي مي‌گيرند و دانشجويان را وارد اغتشاشات مي‌كنند.

---> بايد مشكلات دانشجويان را حل كنيم تا دچار مسائل سياسي نشوند و به آنها فرصت دهيم تا جلساتي را در بين خودشان برگزار كنند تا كمتر با اين مسائل رو به‌رو شويم.

---> دانشگاه يك مكان علمي است و زماني كه سياسيون وارد اين مكان علمي شوند كمتر به موضوعات علمي‌ پرداخته شده و در نتيجه علم به خطر مي‌افتد.

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ