کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ مهر ۳, جمعه

[farsibooks] قلدران دنیا تصمیم گرفتند

 

قلدران دنیا تصمیم گرفتند!

 

 

امروز بیست و پنجم دسامبر بعد از ظهر اوبامای تازه کار و گوردن براون نخست وزیر کهنه کار انگلیس که با سایر هیجده قلدر دیگر جهان در نشست 20 کشور جمع شده بودند تا باصطلاج راه های برون رفت از " بحران سرمایه داری" را بررسی کنند، روی صفحات تلویزیونی دنیا ظاهر شدند و این پیام را به دنیا اعلام کردند: ایران به طور سری مشغول ساختن سلاح اتمی ست! و در حالیکه هر دوی این ابلهان سعی داشتند ژشت " عصبانیت" از این موضوع بگیرند به جهانیان اعلام کردند که این " خطری" ست که دنیا را تهدید میکند!

صدام، طالبان، بن لادن و امروز " ایران"!

چند ثانیه بعد از این خبر تلویزیون تصویر احمقانه احمدی نژاد را نشان داد که با بلاهت هر چه تمامتر میرفت که آنچه را که اربابان جهانی اش هدف دارند " متحقق" کند!

بهر رو جنگ دو جناح مزدور امپریالیستها در ایران نتوانست به داد سرمایه داری جهان برسد، گر چه مدتی رسانه های امپریالیستی - حتی تا دو روز پیش و روز قبل آن حتی با رفتن " ملکه شایسته گوشتی امپریالیسم" به سازمان ملل و تبلیغ برای دیگر جناج جانی رژیم جمهوری اسلامی نمود - در اختیار جناح سبز مرتجع قرار داده شد، اما سرمایه داری گندیده وضعیتش خوشبختانه اسفناک تر از آنی ست که با بحرانهایی مثل " جنگ دو جناح" در ایران و یا کشتار 21 یک روزه فلسطینیانی توسط صهیونستهای جنایت پیشه، آنفولانزای خوکی، و یا سفارش کتابی دیگری به مزدوری مثل سلمان رشدی بتواند به فریاد نمایندگان جنایتکاری چون اوباما و آنجلا مرکل و شاه فهد و سایر فریبکاران و دزدان دنیا برسد. اگر هر چه از این لحظه هر بار که اخبار را در هر جای دنیا گوش دهید با این تیتر شروع میشود: ایران در حال ساختن بمب اتمی و بخطر انداختن دنیاست!!!

اما مسئله مهم و اصلی این است که سرمایه داری بیش از هر زمان دیگری ضعیف است و باید از این موقعیت حداکثر استفاده را برای نابودی آن داشت.

با شرکت در تظاهراتهای ضدسرمایه داری، با پخش اخبار این تظاهرات ها به تمام کسانی که میشناسید، با دنبال کردن این اخبار. کافی ست به فیلمهای زیر با دقت گوش داد و نگاه کرد تا متوجه وحشت سرمایه داری از موقعیت ضعیف آن شد!

این سومین نشست در مدت کمتر شش ماه میباشد. نشستی که یکی از دستورکارهایشان پیداکردن راههای راه برون رفت از وضعیت اقتصادی طماع ها را پیدا کنند. آنها بخوبی میدانند که " راهی" وجود ندارد، راه " بشردوستانه" یی البته وجود ندارد، سرمایه داری گندیده به آخر خط رسیده است اما قلدرهای جهان میخواهند برای نجات آن فجایع دیگری بیافرینند و ایجاد این فجایع نیاز به زمینه چینی دارند! اجازه ندهیم!

اما در مقابل آنها نیروهای ضدسرمایه داری از سراسر دنیا با خشم و نفرت بیش از بیش به پیتزبورگ رفتند تا غارتگران و جنایتکارانی که با بهانه تشکیل برنامه " نظم نوین جهانی " – که همه میدانیم نظم آنها به معنای چپاولگری و جنایت در حق کارگران و محرومان و سایر اقشار زحمتکش است و غارت ثروت و منابع کشورها و " آدم های سربراه جهان" که به این غارتگران زمین هیچگونه اعتراضی نشود!

اما، همانطور که با مراجعه به لینک زیر در فیلم ملاحظه میکنید، پیتزبورگ برای " استقبال" از دزدها  و جانیان جهان آماده میشود!

http://www.youtube.com/watch?v=_xxW6f_JmTs&feature=player_embedded#t=20

و همانطور که در لینک دیگر در فیلم ملاحظه میکنید پاسداران سرمایه داری از حضور معترضین به " نظم نوین جهانی" و قلدرانی که خود را " رهبران" جهان میدانند همراه با سگهایشان به اعمال خشونت به تظاهرکنندگان دوچرخه سوار دست میزنند.

http://www.youtube.com/watch?v=lzOG7yghNvQ&feature=player_embedded#t=39

و بالاخره خشونت پلیس هار را در لینک زیر بدلیل وحشت از نیروهای ضدسرمایه داری میتوانید در لینک زیر ببینید.

http://www.youtube.com/watch?v=W-TqMDthnEo&feature=player_embedded#t=58

اگر میخواهیم به نابودی سرمایه داری کمک کنیم، اگر در تظاهرات های شجاعانه نیروهای ضدسرمایه داری نمیتوانیم شرکت کنیم حداقل اخبار ، تصاویر و فیلم های آنرا بدست تمامی کسانی که میشناسیم برسانیم، اجازه ندهیم نوکران امپریالیسم مثل دو جناح هم جنایت پیشه آن در ایران بیش از این به سرمایه داری جهانی با منحرف کردن افکار عمومی کمک کند. دیگر هیچ "فرشته ای" ، هیچ بند و تبصره از هیچ کتاب " آسمانی" یافت نمیشود تا بتواند به یاری سرمایه داری گندیده بشتابد تا خشم و نفرت و محرومان ار از طماعی و جنایات سرمایه داری خاموش سازد.! سرمایه داری در ضعیف ترین موقعیت قرار دارد فقط  به دانایی ما و استفاده از این موقعیت بستگی دارد تا کمک کنیم به زباله دانی تاریخ ریخته شود! در هر کجا که هستیم این اخبار را منتقل کنیم! تصاویر و فیلم ها را تنها خودتان نبینید، با دیگران سهیم شوید! فیلم زیر عزم جوانان دلیری را نشان میدهد که در قلب سرمایه داری جهان با وحشی ترین پلیسهای درنده آن دست و پنجه نرم میکنند! پیروز با مبارزه بی امان شان با یاری همگی ما!

http://www.youtube.com/watch?v=gNfTI0gOYkc&feature=player_embedded

صبا راهی 25 سپتامبر 2009

لطفا اگر سایت دارید این نوشته را برای اطلاع خوانندگان محترمتان درج نمایید.

 

صمد معلم ماست راه صمد راه ماست 

برای عضویت در گروه ماهی سیاه کوچولو روی خط آبی رنگ زیر فشار دهید

http://groups. yahoo.com/ group/Mahi_ Siah_Kocholo/

ماهی سیاه کوچولو

 


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

All together now

Host a free online

conference on IM.

Group Charity

Loans that

change lives

Kiva.org

Yahoo! Groups

Mental Health Zone

Mental Health

Learn More

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ