کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ مهر ۷, سه‌شنبه

[farsibooks] Fw: [گروه سایه] قانونهای علمی اسلام درباره دخول بر حیوانات

 

با درود به کاوه عزیز

این موضوعی که حضرت عالی به آن اشاره فرمودید و در علمی بودن آن تردید نشان دادید باعث تعجب بنده شد. اولا" تمام این نوشتجات از کتابهای معتبر علمای اعلام اسلام نقل شده که تردید در مورد آنها از گناهان کبیره است و شک در آنها موجب مجازات شدید در آخرت می گردد و در این دنیا نیز فرد شکاک را از مدرسه رفتن باز میدارند و حق اشتغال در موسسات دولتی و وابسته به دولت را ندارد همچنین در صورت فوت اجازه دفن در گورستان مسلمانان به وی داده نخواهد شد. اما اینکه چگونه ممکن است سگی با خوکی آمیزش داشته باشد و حاصل این آمیزش یا شبیه سگ باشد یا شبیه خوک یا چیزی بین این دو باید بگویم که این موضوع به توسط علمای اعلام اسلام بارها آزمایش شده است و اینکه دانشمندان غربی به این نتیجه رسیده اند که این چنین چیزی از دو نژاد مختلف ممکن نیست بیهوده یی بیش نیست در مخالفت با اسلام این حرفها را زده اند وگرنه علمای اسلام تا بر چیزی اطمینان نداشته باشند و آنرا معتبر ندانند اعلان نمی کنند. بنده برای اینکه حجت عینی در این مورد ارایه کنم نظرتان را به وجود ذی قیمت جناب احمدی نژاد ریاست جمهوری اسلامی جلب می کنم که ایشان حاصل آمیزش شپش به یک موجودی شبیه انسان بوده که به احتمال قوی حاصل همحوابگی کفتار با میمون است از اینرو شما تمام ویژگیهای حیوانات مذکور  ( خونخواری ، کثیف خواری دلقکی و...) را می توانید در ایشان ملاحظه کنید. با یک کمی دقت و خلوس نیت به تمام نوشته های علمای اسلام ایمان خواهید آورد زیرا همه براساس تجربه یی است که این مراجع یزرگ شخصا" انجام داده اند از لوط با محارم گرفته تا حیوانات . شاد و زنده باشید

درویش علی 

 
 


--- On Wed, 9/30/09, کاوه ایرانی <ahangar2008@gmail.com> wrote:

From: کاوه ایرانی <ahangar2008@gmail.com>
Subject: [گروه سایه] قانونهای علمی اسلام درباره دخول بر حیوانات
To: "adabestan-kaveh-ahangar" <Adabestan-Kaveh-Ahangar@yahoogroups.com>, "23khordad" <23khordad@googlegroups.com>, saaye@googlegroups.com, pishgam@yahoogroups.com
Date: Wednesday, September 30, 2009, 12:53 AM

                           آخری محشره از این علمی تر و اندیشمندانه تر وجود ندارد     

                                                    در احکام دخول بر حیوانات

 

جامع عباسی، باب نوزدهم

 

-- در این صورت بر او لازم است: اول ضامن قیمت آن حیوان است که به صاحبش دهد. دوم حرام شدن گوشت آن حیوان و آنچه از او متولد میشود اگر گوشت او را خورند. سوم کشتن و سوزانیدن آن حیوان اگر گوشت او را خورند. چهارم بیرون آوردن آن حیوان از آنجائی که دخول واقع شده به شهر دیگر اگر گوشت او را بخورند.

و آیا در اینکه قیمت آنرا به صاحبش میدهد یا خود متصرف میشود یا تصدق میکند ، میانه مجتهدین اختلاف است. و اگر آن حیوان با حیوانات دیگر مشتبه و مخلوط شده باشد، درین صورت جمیع آن حیوانات را دو قسم کنند و قرعه بزنند و اینکار را همچنان ادامه دهند تا آنکه یکی بماند، و او را بسوزانند.

 

 

آیت الله خمینی، توضیح المسائل

 

اگر حیوانی را وطی کند یعنی با او نزدیکی نماید و منی از او بیرون آید غسل تنها کافی است. و اگر منی بیرون نیاید، چنانچه پیش از وطی وضو داشته باز هم غسل تنها کافی است، و اگر وضو نداشته احتیاط واجب آن است که غسل کند، وضوهم بگیرد.

 

-- مکروه است بول وغایط حیوانی که انسان آنرا وطی کرده یعنی با آن نزدیکی نموده است.

 

-- اگر کسی با اسب و قاطر و الاغ وطی کند یعنی نزدیکی نماید گوشت آنها حرام میشود، و باید آنها را از شهر بیرون ببرند و در جای دیگر بفروشند.

 

-- اگر با گاو و گوسفند و شتر نزدیکی کنند بول و سرگین آنها نجس میشوند و باید بدون آنکه تأخیر بیفتد آن حیوان را بکشند و بسوزانند.

 

 

جامع عباسی، شیخ بهایی٬  باب نوزدهم

 

اگر سگی به گوسفندی بجهد و بچه از ایشان حاصل شود٬‌ پس اگر آن بچه به سگ شبیه باشد نجس است. و اگر به گوسفند شبیه است یا به هیچ حیوانی شبیه نیست طاهر است. اما اگر سگی به خوکی بجهد و بچه ای حاصل شود که به هیچکدام شبیه نباشد٬ در نجس بودن آن میان مجتهدین خلاف است.

 

 
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
شما چون به عضویت گروه سایه درآمده اید این ایمیل را دریافت میکنید
ایمیل هایتان را به آدرس
saaye@googlegroups.com
بفرستید  .
برای اطلاعات بیشتر ازاین گروه در آدرس زیر دیدن کنید
http://groups.google.com/group/saaye?hl=fa
برای قطع اشتراک به آدرس زیر ایمیل بفرستید
saaye+unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ