کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ مهر ۷, سه‌شنبه

[farsibooks] Tuesday 29 September 2009 Mehr 7th 1388, Fwd: بالاترین

 


From http://balatarin.com FYI...


---------- Forwarded message ----------
From: بالاترین <dailyemail@balatarin.com>
Date: 2009/9/29
Subject: بالاترین
To: iskandar.hai@gmail.com


بالاترین


از دیشب تهران تبدیل به یک مایکروویو بزرگ شد !

Posted: 29 Sep 2009 12:18 AM PDT

از روز گذشته با نصب چندین انتن و تقویت سیگنالهای HI POWER پارازیت تقریبا کلیه کانالهای فارسی زبان ماهواره ای غیر از VOA در مناطق مرکزی ، شمال و شمال غرب تهران عملا از دسترس خارج شدند . این تحرکات که پیش تر و بعد از وقوع کودتا و وقایع پس از آن با شدت کمتری از سوی سپاه آغاز شده بود حال تنها با گذشت یک روز از خرید شرکت مخابرات توسط سپاه ، مجددا آغاز گردیده است . کارشناسان یکی از دلایل این امر را محبوبیت فوق العاده کانال فارسی زبان "فارسی1″ و تاثیر آن بر کاهش چشمگیر مخاطبان صدا و سیما به عنوان اهرم جریان ساز نظام میدانند . شدت این امواج به حدی است که در صورتی که در فاصله نزدیک به آنتنهای ارسال پارازیت برای مدت طولانی تکه ای گوشت یا مرغ قرار گیرد ، پخته میشود . به نظر میرسد که با توجه به آثار سوء این امواج که در دراز مدت باعث ایجاد انواع ناراحتیهای پوستی ، سرطان و خون میگردد ، تنها مسئله ای که کوچکترین اهمیتی برای دست اندرکاران این تهاجم الکترونیک ندارد ، جان و سلامت شهروندان تهران است .
با ۴۱۸ امتیاز و ۸۲ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

شریف جای دانشجوی متقلب نیست

Posted: 29 Sep 2009 02:04 AM PDT

یه پلاکارد بزرگ با این مضمون پشت سرش تقریبا 2000 دانشجوی عصبانی در دانشگاه شریف منتظر استقبال از کامران دانشجو هستند
با ۲۸۱ امتیاز و ۲۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

دانشگاه شریف یک صدا فریاد مرگ بر دیکتاتور

Posted: 29 Sep 2009 02:22 AM PDT

به گزارش خبرنگار "موج سبز آزادی" صبح امروز با اطلاع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از حضور کامران دانشجو، وزیر علوم متقلب دولت کودتا در این دانشگاه تجمع بزرگی از دانشجویان معترض تشکیل شده است که هنوز تا ساعت 12 امروز ادامه دارد. بر پایه گزارش های رسیده جمعیتی بین 1000 تا 2000 نفر از دانشجویان این دانشگاه از مقابل درب کتابخانه مرکزی به سمت درب اصلی این دانشگاه در خیابان آزادی حرکت کرده اند و با دادن شعارهای "مرگ بر دیکتاتور"، "محمود خائن"، "کروبی بت شکن" و بسیاری شعارهای دیگر، یک بار دیگر به کودتاچیان نشان دادند که دانشگاه زنده تر از همیشه به عنوان قلب جنبش سبز مردم ایران می تپد. با توجه به جمعیت نسبتا کم دانشگاه شریف نسبت به دانشگاه های دیگر و بافت غیر سیاسی آن بسیاری از ناظران از برگزاری چنین تجمعی در این دانشگاه ابراز شگفتی کردند. شدت و حدت شعارها به حدی است که در مقابل دانشگاه در خیابان آزادی مردم عادی نیز جمع شده و به حمایت از دانشجویان پرداخته اند. از جمله شعارهای جدیدی که در این تجمع بر علیه کامران دانشجو داده شده شعار"دروغگوی عمروعاص، 63 درصدت اینجاست" بود.
با ۲۴۱ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

تجمع دانشجویان دانشگاه شریف 7 مهر 88

Posted: 29 Sep 2009 01:53 AM PDT

استقبال دانشجویان از کامران دانشجو در شریف
با ۲۰۵ امتیاز و ۱۴ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

یک فرمانده سپاه پاسداران؛سبزها در راهپیمایی روز قدس تهران 2 میلیون نفر بودند اما یا ساواکی اند یا مجاهد خلق !

Posted: 29 Sep 2009 01:59 AM PDT

سعید قاسمی از فرماندهان سپاه پاسداران دوشنبه شب طی سخنانی در دانشگاه امام صادق تعداد هواداران جنبش سبز در راهپیمایی روز قدس تهران را 2 میلیون نفر اعلام کرد اما با اشاره به شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" گفت"می‌گویند 2 میلیون نفر در این تظاهرات شرکت کردند؛ بالاخره ساواکی‌ها،‌اعضای سازمان مجاهدین خلق و... به همراه خانواده‌هایشان هم در این کشور زندگی می‌کنند و بخشی از جامعه را شامل می‌شوند!" قاسمی همچنین از اعتراضات مردمی پس از انتخابات به سان سایر همقطارانش به عنوا"فتنه" نامبرد و گفت"اینکه رهبری فرمودند در جنگ نرم اعتقادات ما را می‌گیرند و در حوادث اخیر این گونه هم شد" با اینحال وی خطاب به اعضای بسیج دانشجویی گفت"اعتراضات كساني كه در مناطق بالاي پارك‌وي مي‌نشينند، چندان مهم نيست، ولي اگر روزی دیدیم که اهالی شوش و... هم پشت سر ما نبودند باید فرار کنیم." این فرمانده سپاه پاسداران که خود را"سردارفرهنگی" می نامد همچنین خواستار سرکوب مردم و اعتراضات مردمی شد و گفت"اگر کسی کف خیابان‌ها بیاید نظام موظف است که با او برخورد کند که البته امیدواریم اینگونه نشود، ولی افرادی که در خیابان‌ها آمدند باید بفهمند که مسموم شدند و این قضایای اخیر داستان یک براندازی بود که قلب ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند." به گزارش خبرگزاری ایلنا،سرتیپ پاسدار قاسمی همچنین با اشاره به رنجنامه فرزند شهید همت و انتقادات وي از اوضاع فعلي که روز گذشته در روزنامه اعتماد از هجوم به منزل شهید همت برای بازداشت خودش و بازداشت و ضرب و شتم دیگر فرزند شهید همیت خبر داد، منتشر شد،ادعا کرد که" وقتی فرزند همت این حرف‌ها را می‌زند باید شبها خون گریه کنم، البته من مقصرم ولی وقتی که در دانشگاه‌ها آنها را چیزخورشان می‌کنند چه می‌توانم بکنم؟!" وی همچنین مدعی شد که فرزندان خانواده های شهدا و از جمله فرزندان و خانواده شهدایی چون همیت و باکری ها تحت تاثیر استادان سکولار دانشگاهی به حمایت از میرحسین موسوی و جنبش سبز برخواسته و در مقابل آیت الله خامنه ای قرار گرفته اند و گفت"در کجای دنیا اینگونه است که استاد سکولار در کلاس درس دانشگاه حضور یابد و در نتیجه آن حتی فرزند شهید هم در مقابل آقا قرار گیرد؟!"
با ۱۸۹ امتیاز و ۴۱ نظر سرگرمی فرستاده شده در بخش
نظرات

ویدئو از تجمع سبز دانشجویان در دانشگاه شریف بدلیل حضور کامران - امروز هفتم مهر

Posted: 29 Sep 2009 01:56 AM PDT

تجمع سبز در دانشگاه شریف امروز هفتم مهر
با ۱۸۵ امتیاز و ۱۲ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

مصاحبه با گلشيفته فراهاني : از بچگی در مدرسه ما را مجبور به دروغ گفتن می کردند.

Posted: 29 Sep 2009 01:36 AM PDT

مصاحبه ای با گلشیفته فراهانی که در آن از فرهنگ دروغگویی در حکومتهای استبدادی صحبت میکند (نقل از فیلم):" از ابتدا که به مدرسه میرفتیم مجبور بودیم دروغ بگوییم. خیلی از مردم و هنرمندان کشور من یا کشورهایی مثل چین و کره شمالی که تحت فشار هستند مجبور به دروغ گفتن هستند چون مجبورند برای بقا! مردم کشورهای دمکراتیک این را درک نمیکنند اما من چرا! من خود یک دروغگو هستم و ۱میلیون بار تا حالا دروغ گفتم. از روز اول در مدرسه من ۲ زندگی متفاوت داشتم یکی در مدرسه یکی در خانه. وقتی برای بقا مجبوری دروغ بگویی دروغگوی خوبی میشوی. بعد از مدتی این بخشی از زندگی ات میشود و دیگر نمیفهمی که داری دروغ میگی. حجاب در خیابان بدون حجاب در خانه. مثلا در اول انقلاب در مدرسه عکس بطری ویسکی را به بچه ها نشان میدادند و میپرسیدند: بابای کی از اینا تو خونه داره؟ "
با ۱۷۹ امتیاز و ۷۹ نظر فرهنگ و هنر فرستاده شده در بخش
نظرات

دانشگاه شریف ۷ مهر ۱۳۸۸- فیلم جدید

Posted: 29 Sep 2009 02:52 AM PDT

شرح ندارد ولی دیدن دارد.
با ۱۶۶ امتیاز و ۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

خبر فوری و مهم : آژیر قرمز در تهران ! ( اطلاع رسانی کنید )

Posted: 29 Sep 2009 11:09 AM PDT

روز شنبه سپاه سیستم جدید ارسال پارازیت خود را با قدرت بالای 1 گیگاهرتز در تهران تست میکند///خبرهای موثق رسیده از یکی از کارمندان شرکت مخابراتی صا ایران ( وابسته به سپاه ) حاکی از آن است که سیستم مجهز روسی ارسال پارازیت كه اغلب در جنگ هاي مدرن الكترونيك براي اختلال در رادارها استفاده مي شود با تغییرات غیر استاندارد صاایران به قدرت بالایی برای ارسال امواج دست یافته است . در اين سیستم اسيلاتورهايي در پهناي باند مايكروويو استفاده شده كه تمامي كانال هاي ماهواره اي را دچار اختلال میكند قدرت باندهاي ارسال شده بسیار بالاتر از قدرت امواج مايكروويو يعني از 1 تا چند گیگا هرتز است ! که اثرات بسیار سوء براي بدن انسان و موجودات زنده دارد . از بين رفتن تعادل دماي بدن، براي انسان مرگ آور است و بيشتر از يك بمب اتمي براي افراد خطرناك است . یادآور میشود که این کارمند صا ایران درباره مضرات این امواج و جلوگیری از آسیبهای مرگ آور که منجر به سرطانهای خونی و هورمونی ( عقیم شدن ) انسان میشود . اعلام کرد که این تست از ساعت 11 صبح روز شنبه قرار است در یکی از مناطق جنوبی تهران که محل دقیق آن هنوز اعلام نشده به مدت 15 ساعت انجام شود . که تنها راه جلوگیری از عوارض این تشعشعات خروج از منطقه تست یعنی جنوب شهر است .
با ۱۶۰ امتیاز و ۲۶ نظر علم و تکنولوژی فرستاده شده در بخش
نظرات

دانشجویان دانشگاه شریف در حال دادن شعارهای کوبنده علیه دولت هستند

Posted: 29 Sep 2009 02:04 AM PDT

کامران دانشجو پس از فضاحتی که دیروز در دانشگاه تهران برایش درست شد، امروز با پررویی تمام به دانشگاه شریف رفته است. بنا بر خبرهای موثق رسیده، دانشجویان هم اکنون در حال دادن شعارهایی چون «پر رو برو گم شو»، «... مرگ بر این دولت مردم فریب»،‌ «مرگ بر روسیه»، «توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد» و خواندن سرود «یار دبستانی من» هستند. یه پلاکارد بزرگ با این مضمون که شریف جای دانشجوی متقلب نیست در دست دانشجویان قرار گرفته و پشت سرش تقریبا 2000 دانشجوی عصبانی در دانشگاه شریف منتظر استقبال از کامران دانشجو هستند در لحظه‌ی ارسال این پیام، شعارها همچنان ادامه دارد.
با ۱۴۴ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

گوشمالی جواد لاریجانی (استادان و دانشجویان محل سخنرانی جواد لاریجانی را ترک کردند و او برای صندلی‌های خالی سخنرانی کرد)

Posted: 29 Sep 2009 09:06 AM PDT

مراسم افتتاحیه کنفرانس "زبان، شناخت و واقعیت" در پژوهشگاه دانشهای بنیادین (IPM )، با سخنرانی جواد لاریجانی برای صندلیهای خالی آغاز شد! کارگاه سه روزه "زبان، شناخت و واقعیت" از صبح امروز، سه شنبه هفتم مهرماه، با شرکت اساتید فلسفه و دانشجویان دکتری از دانشگاههای شریف، تربیت مدس، علوم و تحقیقات و انجمن حکمت و فلسفه ایران در پژوهشگاه دانشهای بنیادین (IPM )، پژوهشکده فلسفه تحلیلی آغاز گردید. این در حالی است که به محض آغاز سخنرانی جواد لاریجانی که رئیس این پژوهشگاه و مسئول مرکز برگزاری این همایش می باشد، تمام دانشجویان و اکثریت قریب به اتفاق اساتید، در اعتراض به مواضع نامبرده در قضایای پس از کودتای انتخاباتی و بویژه هتاکی های چند روز گذشته او نسبت به میر حسین موسوی، سالن سخنرانی را ترک کردند تا سخنرانی رئیس پژوهشگاه برای صندلیهای خالی انجام شود! نکته جالب توجه، ترک سالن توسط تعداد کثیری از اساتید بنام فلسفه است. جواد لاریجانی که دچار شوک شده بود پس از قریب 10 دقیقه و سخنرانی برای 7 یا 8 نفر از کارکنان پژوهشگاه، مجبور به ختم سخنرانی خود و ترک سالن گردید! تصاویر و گزارشهای تکمیلی به زودی ارسال می گردد. به نظر می رسد شیوع این فرآیند در سمینارها و کنفرانسهایی که مسئولان دولتی برای ایراد سخن حضور پیدا می کنند، یکی از موثرترین روشهای نافرمانی مدنی علیه کارگزاران و دوستداران دولت کودتاست.
با ۱۲۴ امتیاز و ۹ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

بنا بر شنیده ها: تظاهرات بیش از دو هزار نفر از دانشجویان دانشگاه شریف در صحن این دانشگاه

Posted: 29 Sep 2009 02:38 AM PDT

دانشجویان به راهپیمایی پرداخته و شعارهایی علیه دولت سر دادند
با ۱۲۳ امتیاز و ۷ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

پارازیت و عوارض آن (رژیم برای بقای خود هیچ ارزشی برای سلامت مردم قایل نیست)

Posted: 29 Sep 2009 12:01 PM PDT

اخیرا شاهد آن بوده اید شبکه های ماهواره ای خبری مثل BBC و VOA به علت ارسال پارازیت در داخل کشور غیر قابل دسترس شده است. با تداوم ارسال این پارازیتها با توجه به فرکانس بسیار بالای امواج پارازیت و دامنه بسیار بالای آن بمنظور محو کامل امواج ماهواره ای اثرات بیولوژیکی این امواج به تدریج در مردم بصورت بیماریهای گوناگون از جمله سرطان و تومرهای خوش خیم و بد خیم ظاهر خواهد شد. چون منبع ارسال پارازیت در نزدیکی یا حتی داخل خود شهرها می باشد هیچکس از اثرات سوء آن در امان نخواهد بود . کشور تبدیل شده به بزرگترین ایسگاه زمینی ارسال پارازیت در جهات. شاید این دفعه چاقو دسته خودش را هم ببرد و ارسال کنندگان پارازیت خودشان هم از عوارش آن بی نصیب نمانند.
با ۱۲۲ امتیاز و ۱۷ نظر علم و تکنولوژی فرستاده شده در بخش
نظرات

حداد عادل به دانشجویان «ناسزا گفت»

Posted: 29 Sep 2009 09:12 AM PDT

غلامعلی حداد عادل، رییس سابق مجلس شورای اسلامی، استاد فلسفه در دانشگاه تهران است که در مقطع دکترا تدریس می‌کند. او روز یکشنبه برای تشکیل کلاس درس خود در دانشگاه تهران حاضر شد؛ اما اتفاقاتی افتاد که حسین وحدت‌خواه، دانشجوی فلسفه‌ی دانشگاه تهران آن‌ها را این گونه بیان می‌کند: آقای حداد عادل برای تشکیل کلاس خود از جلوی دانشکده‌ی ادبیات و علوم انسانی رد می‌شود. تعداد ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن از دانشجویان این دانشکده که آقای حداد عادل را می‌بینند، شروع به هو کشیدن می‌کنند و کم و بیش شعارهایی هم می‌دهند. ایشان هم خیلی عصبانی می‌شود و به دانشجویان فحش می‌دهد و ناسزا می‌گوید. یعنی چه که فحش می‌دهد؟ چگونه؟ ایشان به بچه‌ها می‌گوید: «فلان فلان‌شده‌ها؛ شماها را می‌گیرم؛ همه‌تان را به زندان می‌اندازم و ...» سریع هم با آقای رهبر، رییس دانشگاه تماس گرفته می‌شود که ایشان نیز حراست دانشگاه را به دانشکده‌ی ادبیات می‌فرستند. اما دانشجویان پیش از رسیدن حراست متفرق شده بودند. ماجرای برخورد با حدادعادل به این شکل بود و بیش از آن که تجمع باشد، حالت یک دعوا را داشت. کلاس آقای حداد عادل در نهایت برگزار شد یا خیر؟ کلاس برگزار نشد. چون ایشان بعد از این اتفاق خیلی عصبانی شد و در حین این‌که حراست دنبال دانشجویان می‌گشتند و آن‌ها را پیدا نکردند، اسکورت‌ های آقای حداد عادل نیز ایشان را سوار ماشین کردند و با خود بردند...
با ۱۱۹ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

سردار حشری سپاه:آدم وقتي برنامه‌هاي راديو جوان را گوش مي‌دهد،‌غسل واجب مي‌شود!

Posted: 29 Sep 2009 01:44 PM PDT

به گزارش سلام اين سردار دفاع مقدس كه در جمع بسيجيان دانشگاه امام صادق سخن مي گفت با انتقاد از فضاي فرهنگي كشور گفت:آدم وقتي برنامه‌هاي راديو جوان را گوش مي دهد،‌غسل واجب مي شود و اگر از شنيدن آنها طوري‌اش نشود ، مريض است. وي ادامه داد:وقتي زن در اتومبيل به همسرش مي گويد كه راديو را خاموش كن ، شوهر مي گويد به خدا اين راديو جمهوري اسلامي است و نماينده ولي فقيه بالاي سر آن است.در برنامه ها براي جانبازان وقت زيادي ندارند، اما بلافاصله "قلي" آماده است كه ساز خود را بنوازد همچنين در حاشيه اين مراسم زماني كه دانشجويان در مورد عدم پخش ربناي شجريان در ماره رمضان سخن مي گفتند ، قاسمي به آنها گفت كه مرده شور جبهه اسلام را ببرند كه ربناي شجريان موضوع اصلي آن است. اين فرمانده سپاه هواداران جنبش سبز در راهپیمایی روز قدس تهران را 2 میلیون نفر اعلام کرد اما با اشاره به شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" گفت: " 2 میلیون نفر در این تظاهرات شرکت کردند؛ بالاخره ساواکی‌ها،‌اعضای سازمان مجاهدین خلق و... به همراه خانواده‌هایشان هم در این کشور زندگی می‌کنند و بخشی از جامعه را شامل می‌شوند!" قاسمی علت اعتراضات خیابانی را وجود "کتب علوم سیاسی و اساتید مسموم دانشگاه‌ها"عنوان کرد و خواستار حضور خود و سایر نظامیان در دانشگاهها شد و گفت:" اگر نظام این اشكال را بپذیرد و ما بتوانیم به دانشگاه بیاییم، این‌ها را توضیح خواهیم داد وي همچنین از دانشگاه به عنوان"مرکزفساد" نامبرد و گفت:"باید مرکز فساد را خشکاند و مگر دیوانه‌ایم که کف خیابان بیاییم و با چوب و چماق برخورد کنیم كه البته در موقع لازم و هنگام خطر امنیت کشور آن کار را هم می‌کنیم." وی خطاب به اعضای بسیج دانشجویی گفت:"اعتراضات كساني كه در مناطق بالاي پارك‌وي مي‌نشينند، چندان مهم نيست، ولي اگر روزی دیدیم که اهالی شوش و... هم پشت سر ما نبودند باید فرار کنیم."
با ۱۱۸ امتیاز و ۱۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

تجمع دانشجویان در مقابل سردر اصلی دانشگاه شریف/دانشجویان در انتظار حمایت مردم

Posted: 29 Sep 2009 03:13 AM PDT

(ساعت 11صبح 88/7/7)امروز کامران دانشجو به دانشگاه شریف رفته و قصد رفتن به کتابخانه مرکزی را داشته که دانشجویان مانع از این امر شده و با شعار دادن به سمت سردر دانشگاه شریف حرکت کردند و هم اکنون در مفابل سر در دانشگاه تجمع کرده اند و مرتب به تعداد دانشجویان و مردم افزوده می شود. در حال حاضر ماموران در حال آمدن هستند و همزمان با قصد دستگیر کردن برخی از دانشجویان دیگران با فریاد ولش کن ولش کن به حمایت از آنان پرداخته اند.شعارهای دانشجویان احمدی عمرو عاص 63 درصد اینجاست-- تجاوز ، خیانت ، دولت بی کفایت --دانشجو میمیرد ذلت نمی پذیرد--تا احمدی نژاد هر روز همین بساط و سرود یار دبستانی من
با ۱۱۶ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

دیشب برای ندا گریه کردم، بالاترینی‏ها بیایید به احترام خون ندا و نداها متحد باشیم

Posted: 29 Sep 2009 01:09 AM PDT

دلم گرفته است، به کجا پناه ببرم... قصد نوشتن و ارسال این متن را از مدت‏ها پیش داشتم. اما اتفاقی دیشب برایم رخ داد که من را وادار به نوشتن این مطلب کرد. شب گذشته مشغول بررسی فیلم‏ها، عکس‏ها و مطالب مربوط به جنبش بودم. هنگام مرور و تماشای عکس‏ها، به تصویر صورت خونین ندا آقا سلطان برخوردم. بغض راه گلویم را گرفت، اشک در چشمانم جمع شد و مشغول گریه کردن شدم. تصاویر تمام شهدا و کشته شدگان راه آزادی در ذهنم نقش بست. برادران و خواهران ما رفتند. سربلند و سرافراز هستند. درست مثل تمام دلاور مردان و شیر زنان تاریخ ایران از ابتدا تا به امروز. ما مانده‏ایم و راهی که در پیش است. لازمه‏ی پیمودن این راه آگاهی، اتحاد و همدلی است. همه اعضای یک خانواده بزرگ به نام ایران هستیم. درست مثل اعضای هر خانواده‏ای دارای عقاید، اندیشه‏ها و سلایق متفاوتی هستیم اما در نهایت انسان و ایرانی هستیم که اصلی ترین و مهم ترین وجه مشترک ما است. پس بیایید همدیگر را تحمل کنیم و کاری نکنیم که اعضای خانواده از هم جدا و دور شوند. حق سخن گفتن و اظهار نظر کردن را از اعضای خانواده نگیریم. هدف مشترک است و همین ارزش محسوب می‏شود. باز هم به یاد ندا و نداها افتادم. دوباره چشمانم پر از اشک شده است. بیشتر از این نمی‏توانم بنویسم. دیگر درباره‏ی جنبش سبز نخواهم نوشت. چون تمام حرف‏هایم را زده و شما هم آن را خوانده‏اید. ببخشید که مطلبم چیزی در چنته نداشت چون توانی برای نوشتن ندارم. تنها یک آرزو دارم و بس: دیدن بهار آزادی، سربلندی نام ایران و ایرانی و به ثمر نشستن خون ندا و نداها.
با ۱۱۲ امتیاز و ۸۴ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

شیخ اصلاحات در کنار فرزندان دلتنگ دکتر تاجرنیا در منزل ایشان

Posted: 29 Sep 2009 01:24 PM PDT

روز ها می گذرد و یــار سرو قامت و صبور ما همچنان سبز و مقاوم ، در بند است .. برای آزادی اش دعـــا کنیم ..
با ۱۰۹ امتیاز و ۴ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

فراخوان علمی مبارزه با پارازیت سپاه

Posted: 29 Sep 2009 12:50 PM PDT

من یه مهندس برق - گرایش مایکرویو هستم و فکر می کنم در حال حاضر وظیفه ی ما هست که یه راه حل پیدا کنیم برای مقابله با پارازیت های سپاه که سلامت هم وطنانمون رو به خطر انداخته ... از نخبگان و متخصصان بالاترین در خواست می شود که ایده های خود را در قسمت نظرات (وبلاگ یا بالاترین) ارسال کنید تا با همفکری یکدیگر، راه حل مناسبی برای این مساله پیدا کنیم ..................................... راهی که الان به ذهنم می رسه اینه که مثلا اگر 10000 نفر توان ارسالی از آنتن سپاه را به سمت خود فرستنده ارسال کنند، توان برگشتی می تونه فرستنده پارازیت سپاه رو بسوزونه ... می تونیم یه سری مقاله راجع به این موضوع پیدا کنیم و با یه سری اساتید این رشته هم مشورت کنیم و راه حل نهایی رو به اطلاع مردم برسونیم... اگه موافق هستید، یا علی ... (پی نوشت: مهندس های ایرانی که از بهترین مهندس های دنیا هستند، باید بعد از 10-20 سال درس خوندن، یه راه حل خوب برای یک مساله عملی پیدا کنند ... )
با ۱۰۸ امتیاز و ۲۸ نظر علم و تکنولوژی فرستاده شده در بخش
نظرات

شعار سبزهای شریف (7 مهر): منتظــــری، صانعــــــی - روحانی واقعی // احمدیِ عمرعاص، 63% اینجاس

Posted: 29 Sep 2009 08:16 AM PDT

آن ها همچنین سرود ای ایران ای مرز پر گهر را نیز با صدای بلند می خوانند. (به همراه دو لینک ویدئو) یکی دیگر از شعارها: این دولت فاشیسته، یک جا باید بایسته.
با ۱۰۴ امتیاز و ۱۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

جگرم داره میسوزه حاج کاظم... جگرم داره میسوزه...!

Posted: 29 Sep 2009 04:01 AM PDT

حاج کاظم: جیگرم سوخت، شیشه شکست. مامور آوردن ..... اسلحش چسبید به دستم....! ////// عباس: مُو اَصلا تِوَقُعی نِداشتُم که... سَر زمین بودُم با تراکتور....جَنگم که تِموم رَفت برگشتُم سَر هَمو زمین، بی تراکتور! مُو دِفتَرچه بیمه هَم نِگرفتُم....! حالا بره مُو زوره که هَمچی تُهمتی به مُو بزنِن....خواهر با شُمایُم ، شما سَهمِتاره دادِن...! سَهمِتا هَمی نیشایی بود که زَدِن...دستِ شما درد نِکُنه..! ................................................................ جگرم داره میسوزه حاج کاظم... جگرم داره میسوزه از اینهمه بی حرمتی...! فریاد کشیدم...سکوت شکست...! مامور اوردن...! باتومش خورد به دستم...! داد کشیدم ... گفتم نزن لعنتی ...نزن ...! من بچه جنگم...تو بچه بودی که من جنگیدم برای این خاک...! دِ لعنتی نزن...من نمیخوام اسلحه بچسبه به دستم دوباره...نزن نَسناس ...نزن...! ( مُو اَصَن تِوقُعی نِداشتُم که...! جنگ که تِموم رَفت موُیَم بَرگشتُم...! حالا بره مُو زوره که باتوم بُخُورُم... که بزنَن تو گوشُم...! اویَم کی...؟ چارتا بچه جنگ نِدیده...! سَهم ما هَمیه...؟ دَستِ شما درد نِکُنه...! )
با ۱۰۱ امتیاز و ۱۹ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

مجموعهٔ فیلمهای تظاهرات دانشگاه صنعتی شریف - ۷ مهر (با لینک دانلود)

Posted: 29 Sep 2009 04:34 AM PDT

شعار دانشجویان: تا احمدی‌نژاد‌ه هرروز همین بساطه - جدید ترین فیلم منتشر شده ۲:۱۷ بعد از ظهر به وقت تهران
با ۱۰۰ امتیاز و ۴ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

ترک اعتیاد بالاترین و روش های تجویز شده برای معتادان عزیز و گرامی بالاترینی!

Posted: 28 Sep 2009 09:42 PM PDT

چگونه از بالاترین ترک اعتیاد کنیم: 1. لینکی خلاف قوانین بنویسین تا حسابتون بسته بشه و هر شش روز این کار را تکرار کرده تا جمله بسیار زیبای «حساب شما بسته شده» در صفحه شخصی شما ظاهر شود! 2. البته ممکنه پارتی داشته باشین و حسابتون رو نبندن بنابراین، بالاترین رو در کامپیوتر خود فیلتر کنید! 3. اگر فیلتر کردن اثری نداره، تغییر رمز داده و رمزی که اصلا به ذهنتون نمیاد انتخاب کنین اما متاسفانه بالاترین این امکان رو داده تا رمز خود را بازیابی کنین پس چنین روشی کاملا موثر نیست! 4. چکشی برداشته و کامپیوترتون رو داغون کنین تا بالاترین رو به خواب ببینین اما متاسفانه کافی نت و کامپیوتر توی دنیا زیاده! 5. پیشنهاد تازه: زن ذلیلی! زنی بافرهنگ گرفته تا هنگام آمدن به بالاترین سر شما جیغ و داد و فریاد زده تا برای ترک اعتیاد به شما کمک کند! متاسفانه ایشون 24 ساعته بالای سرتون نیست و ممکنه شما نصفه شب بیدار شده و به بالاگردی روی آورین! نتیجه: راه حلی برای ترک اعتیاد بالاترین نیست! اگر از اعتیاد رنج میبرین به جمع معتادان بالاترین خوش آمدین!
با ۹۸ امتیاز و ۵۹ نظر سرگرمی فرستاده شده در بخش
نظرات

پرويز پرستويي پس از دريافت جايزه جشنواره باتومي: به خاطر شرايط فعلي جايزه را به مردم ايران تقديم مي کنم

Posted: 29 Sep 2009 01:37 PM PDT

پرويز پرستويي پس از دريافت جايزه بهترين بازيگر نقش اول مرد از جشنواره فيلم هاي هنري باتومي در گرجستان براي بازي در فيلم «بيست»، اين جايزه را از صميم قلب به مردم ايران تقديم کرد. بازيگر فيلم سينمايي «بيست» به کارگرداني عبدالرضا کاهاني که در بخش مسابقه چهارمين جشنواره فيلم هاي هنري باتومي به نمايش درآمد، پس از دريافت اين جايزه گفت؛« آنچه مسلم است تشويق براي هر شخصي خوشايند است و من هم هميشه از جايزه گرفتن همکارانم از صميم قلب خوشحال مي شوم.» او با اشاره به حضور خود در «بيست» گفت؛ «زماني که کاهاني بازي در اين فيلم را به من پيشنهاد کرد بدون اطلاع از سوابق و تجربه هاي ايشان، فيلمنامه را خواندم. احساس کردم نگاه خوبي را دنبال مي کند و موضوع فيلم نيز که درباره روزمرگي زندگي آدم ها است مي تواند براي مخاطب جذاب باشد.»
با ۹۶ امتیاز و ۴ نظر فرهنگ و هنر فرستاده شده در بخش
نظرات

یک روز پس از دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف نیز سبز شد

Posted: 29 Sep 2009 04:32 AM PDT

یك روز پس از اعتراضات دانشجویی دانشگاه تهران كه درپی حضور وزرای آموزش عالی و بهداشت دولت احمدی نژاد در این دانشگاه به مناسبت مراسم آغاز سال تحصیلی جدید به وقوع پیوست، صبح امروز سه شنبه، دانشگاه صنعتی شریف نیز صحنه ناآرامیها و اعتراضات دانشجویی در واكنش به احتمال حضور قریب الوقوع كامران دانشجو، وزیر آموزش عالی، در این دانشگاه بوده است. بنا بر اخبار رسیده به بامداد خبر، از ساعات اولیه صبح امروز جمعیتی بالغ بر 2000 نفر از دانشجویان دانشگاه شریف با تجمع مقابل ساختمان كتابخانه مركزی این دانشگاه و با سر دادن شعارهایی در حمایت از جنبش سبز و موسوی و كروبی، دو نامزد معترض انتخابات ریاست جمهوری و نیز شعارهایی برعلیه دولت كودتا، نسبت به احتمال حضور و سخنرانی وزیر آموزش عالی دولت دهم در این دانشگاه و به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دست به اعتراض زده اند. تا زمان تنظیم این گزارش خبری از حضور كامران دانشجو در این دانشگاه دریافت نشده است. همچنین بنا بر اخبار رسیده، جمعی از دانشجویان قصد برگزاری نماز سبز را داشته و عده قابل توجهی نیز با در دست داشتن بادكنكهای سبز رنگ و سر دادن شعارهایی مانند «مرگ بر دیكتاتور»، «دولت كودتا استعفا استعفا» ، «كروبی دستگیر بشه ایران قیامت میشه»، «شكنجه تجاوز دیگر اثر ندارد» و «منتظری صانعی، روحانی واقعی»... به سمت سردر این دانشگاه حركت كرده‌اند.(کل مطلب)
با ۹۳ امتیاز و ۱ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

در پی دستور خامنه ای؛ موج جدید تصفیه استادان علوم انسانی

Posted: 29 Sep 2009 06:24 AM PDT

به دنبال تاکید آیت الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی مبنی بر بازنگری در "علوم انسانی" در سطح دانشگاه‌های کشور، دور جدید تصفیه استادان و تغییرات در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز شد. به این ترتیب دانشجویان این دانشگاه که گفته می‌شود بزرگترین دانشگاه اختصاصی علوم انسانی در سطح ایران و خاورمیانه است در حالی سال جدید را آغاز می کنند که استادان سرشناس آنها با موج جدید تصفیه رفته اند. روندی که از ابتدای روی کار آمدن حجه الاسلام شریعتی دردولت نهم آغاز شده بود اینک با صدور فرمان آقای خامنه ای، طیف گسترده‌ای از اساتید را از تدریس بازداشته است. بر اساس خبر یک منبع آگاه تاکنون 5 تن از اساتید مبرز دانشکده حقوق این دانشگاه که به ویژه در رشته حقوق بشر تدریس می‌کردند به اشکال گوناگون از تدریس منع شده اند. در عمده‌ترین این تصفیه‌ها "دکتر محمدرضا ضیاء بیگدلی" استاد برجسته حقوق بین الملل در ایران و رییس سابق دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه که کتاب حقوق بین الملل عمومی او بیش از 25 بار تجدید چاپ شده و به عنوان یکی از چهره‌های شاخص و معتبر در کلیه دانشکده‌های حقوق سراسر کشور شهرت دارد، با حکم بازنشستگی اجباری مواجه شده و از ابتدای امسال از تدریس وی جلوگیری به عمل آمده است. دکتر بیگدلی هیچگاه در مسایل سیاسی اظهار نظری نکرده است اما گفته می‌شود علت بازنشستگی اجباری او مخالفت با فشارهای گسترده‌ای است که رییس این دانشگاه جهت پذیرش برخی افراد در دوره دکتری دانشکده حقوق اعمال می گند. به عنوان نمونه تنها در یک مورد سال گذشته دختر یکی از روحانیون بلندپایه با در دست داشتن مدرک ممتاز قرائت قرآن و بدون گذراندن حتی یک واحد از دروس کارشناسی حقوق جهت تحصیل در دوره دکتری حقوق بین الملل به گروه حقوق بین الملل دانشگاه علامه معرفی ‌شد که با وجود مخالفت‌ اعضاء سرانجام با دستور مستقیم رییس دانشگاه در این دوره پذیرش شد. در تغییر دیگری از برگزاری کلاس‌های "دکتر علی آزمایش" برجسته‌ترین استاد حقوق جزا و کیفر بین المللی کشور در دانشگاه علامه ممانعت به عمل آمده است. دکتر آزمایش که از اساتید برجسته و شناخته شده در سطح بین المللی است، بیش از 20 مقاله علمی به زبان فارسی و 10 مقاله تخصصی به زبان‌های خارجی در سابقه علمی خود دارد. گفته می‌شود دکتر آزمایش که به صورت مدعو سالها در دانشگاه علامه تدریس می‌کرد همواره بر این نکته تاکید داشته است که به دلیل عدم تناسب موازین قوانین جزایی پس از انقلاب با مبانی علمی دانش حقوق، او قصد ندارد کتابی در زمینه حقوق جزایی در ایران تالیف کند.
با ۹۰ امتیاز و ۴ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

گسترش اعتراضات دانشجويي چهره تهران را پادگاني كرد

Posted: 29 Sep 2009 01:32 PM PDT

با شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و اوج گیری دوباره اعتراضات دانشجويي نسبت به كودتاي انتخاباتي اخير، از بعد از ظهر امروز با استقرار وسیع نيروهاي انتظامی در سطح شهر، بار ديگر در شهر تهران فضاي پادگاني حكمفرما شد. به گزارش نوروز، از عصر امروز تمامی دورتا دور میدان انقلاب و خیابان انقلاب در فواصل بسیار نزدیک به هم نیروهای انتظامی مستقر شده بودند. فضاي سایر نقاط شهر تهران نیز امروز دگرگون بود؛ به گونه اي كه در زماني كوتاه، نيروهاي انتظامی با استقرار در ميادين اصلي همچون میدان انقلاب، 7 تیر، ولیعصر، ونک و خیابان های حافظ، انقلاب، بلوار کشاورز و ... چهره اي پادگاني به شهر بخشيدند. در ساعات آغازین شب نیز ون های نیروی انتظامی در تعداد زیاد از میدان ولیعصر به سمت خيابانهاي نزديك به دانشگاه های تهران گسیل شدند. به نظر می رسد استقرار دوباره نیروهای نظامی و انتظامی در سطح شهر تهران به دلیل آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و نگرانی از اعتراضات دانشجویی باشد. به گزارش نوروز، امروز نيز دانشگاه هاي كشور دستخوش اعتراضاتي بودند كه در واكنش به انتخابات اخير رياست جمهوري صورت مي گرفت. در دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز از صبح امروز شاهد اعتراضات گسترده دانشجویی بودند. بر اساس گزارش های رسیده، دانشجويان دانشگاه صنعتي امير كبير نیز در آخرين اعتراضات از اين دست، عصر امروز با سر دادن شعارهاي "يا حسين، مير حسين" و "مرگ بر ديكتاتور" و در دست داشتن نمادهاي سبز، از دانشگاه خارج و در فاصله دانشگاه پلي تكنيك تا ميدان ولي عصر به تظاهرات پرداختند. اين تظاهرات دانشجويي در شرايطي صورت گرفت كه گزارش هاي شاهدان عيني از درگيري ميان تظاهركنندگان و نيروی انتظامی در حوالي خيابان حافظ و ميدان وليعصر حكايت دارد.
با ۸۹ امتیاز و ۴ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات

آیا نظریه تکامل می تواند به صورت معکوس تکرار شود؟

Posted: 29 Sep 2009 06:28 AM PDT

دانشمندان بیولوژیست مدت های مدیدی در پاسخ به این سوال که آیا تاریخ می تواند به صورت معکوس تکرار شود تعمق کرده اند. آیا به راستی پروتیین های بدن ما می توانند به اشکال قدیمی خود و وظایف و عملکردشان در یک ملیون سال پیش باز گردند؟ آزمایشی که بر روی تکامل یک پروتیین خاص توسط یک گروه تحقیقاتی صورت گرفت نشان می دهد که پاسخ به این پرسش تاریخی منفی است به طوری که جهش های ژنتیک به طور عملی امکان تکامل در جهت معکوس را دارا نمی باشند. دکتر جوزف تورنتون در دانشگاه اورگون می گوید :" آنها به محض عبور از پل تکامل آن را پشت سر خود آتش می زنند!" با این همه بیولوژیست بلژیکی لوییس دولو برای اولین بار در سال 1905 عنوان کرد که ارگانیسم تکاملی هرگز راهی به سوی بازگشت ندارد.با این وجود در سال 2003 تحقیقی بر روی بال نوعی حشره انجام شد.. آنها دریافتند که اجداد این حشره دارای بال بوده است در حالی که نسل های بعدی این بال را از دست داده اند. بعدها برخی از همان نوع حشره دوباره بال در آورده و قادر به پرواز کردن شدند. اما این تحقیق نشان نمی دهد که این تغییر بر اثر یک فرایند معکوس تکاملی است که در سطح ملکولی صورت گرفته است و یا با تکامل نوع جدیدی از پروتیین و پیدا کردن راهی جدید بالهایی از نوع دیگر به دست آورده اند. دکتر تورنتن و همکارانش بر روی امکان بازگشت تکامل در در سطح ملکولی تحقیقاتی را انجام دادند که نتایج این تحقیق بر منفی بودن این پاسخ تاریخی صحه می گذارد
با ۸۸ امتیاز و ۴۷ نظر علم و تکنولوژی فرستاده شده در بخش
نظرات

تعطیلی بی سر و صدای کمیته حقیقت یاب مجلس

Posted: 29 Sep 2009 12:22 PM PDT

عضو کمیته حقیقت یاب مجلس خبر داد: «گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس تا کنون تهیه نشده است و این کمیته در یک ماه و نیم گذشته هیچ جلسه‌ای برای جمع بندی نداشته است». حمید رضا کاتوزیان در گفتگویی با مهر، این خبر را اعلام کرد و در پاسخ به این سئوال که چطور شما در مصاحبه های گذشته از نهایی شده این گزارش خبر داده بودید، نیز گفت: «علت این بود که افرادی که مسئول تهیه این گزارش بودند مدام سخن از تهیه آن گفتند اما در زمان کنونی هیچ گزارشی آماده نشده است، زیرا در صورت تهیه گزارش باید یک جلسه برای جمع بندی آن تشکیل شود که در یک ماه و نیم گذشته هیچ جلسه‌ای تشکیل نشده است». عضو کمیته حقیقت یاب مجلس یادآور شد: «به نظر می‌رسد فرد یا افراد مسئول که ماموریت نوشتن این گزارش را داشتند پیگیری لازم را نداشته و هیچ اقدامی برای تهیه آن نکرده‌اند». کمیته حقیقت یاب مجلس بعد از حمله عده ای ناشناس به کوی دانشگاه و مجتمع مسکونی سبحان درحوادث و اتفاقات اعتراضی نسبت به نتایج انتخابات تشکیل شد و ماموریت شناسایی عوامل حمله کننده به کوی و مجتمع سبحان و همچنین بررسی ابعاد دیگر این حادثه را بر عهده داشت.
با ۷۵ امتیاز و ۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

رسول منتجب نیا: ورود سپاه به سیاست مبدا همه مشکلات است

Posted: 29 Sep 2009 01:12 PM PDT

شبکه جنبش راه سبز(جرس):حجت الاسلام رسول منتجب نیا قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی خواستار بازگشت سپاه و بسیج به محدوده قانونی فعالیت های شان شد و گفت ورود سپاه و بسیج به فعالیت های سیاسی مبدا همه مشکلات است. منتجب نیا درباره پیشنهادهای اخیری که برخی از میانه های جناح حاکم برای خروج از بحران به آن اشاره کرده اند، گفت"من يکي از پيشنهادهاي کارساز را اين مي دانم که سپاه و بسيج به مسووليت هاي قبلي شان بازگردند. يعني از فعاليت هاي حزبي و سياسي خارج شوند و به کارهايي که امام و قانون براي آنها تعيين کرده است، بازگردند." عضو ارشد حزب اعتماد ملی طی مصاحبه با روزنامه اعتماد تاکید کرد که" ورود آنها مبداء مشکلات شده است و تا زماني که سپاه و بسيج مي خواهند امور را در دست بگيرند اين مساله ادامه پيدا مي کند. آنها بايد امور سياسي را برعهده سياستمداران بگذارند و حرمت امام و خط امام را رعايت کنند." او همچنین گفت"راهکار ديگر اين است که سايت و روزنامه هايي که بدون دليل توقيف شده اند رفع توقيف شوند و کارشان را شروع کنند و کساني که دادگاهي شده اند به صورت قانوني هرچه سريع تر تکليف شان مشخص شود."
با ۷۱ امتیاز و ۰ نظر جامعه فرستاده شده در بخش
نظرات
You are subscribed to email updates from بالاترین
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ