کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ مهر ۶, دوشنبه

[farsibooks] نامه پرستو سرمدی به همسر زندانی اش حسین نورانی نژاد به وی بمناسبت سالگرد عقدشانName parasto sarmadi

 

 

 

این نامه منو شدیدا تحت تاثیر دردهای خودش قرار داد

از خوندنش که فارغش شدم احساس کردم همه صورتم رنگ خیسی اشک به خودش گرفته

شایدم من به خاطر گذشته خودم زیاد تحت تاثیر خاطرات و اظهار همدردی زندانیها قرار می گیرم

بهرحال... قضاوت باشما... شماهم بخونید و اگر نگریستید من رو به احساساتی بودن

محکوم کنید

http://erfan702000.blogfa.com/بقیه نامه را در وبلاگم بخوانید

  


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ