کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ مهر ۴, شنبه

Re: [farsibooks] پاسخ به " غلاف نامه" قوامی نامی! / در رابطه با " کاندید کردن کروبی جنایتکار برای جایزه صلح

 

مسلما" کسانی که برای کروبی ، موسوی و رفسنجانی و بقیه دارو دسته رژیم هورا می کشند یا همانهائی هستند که در سالهای 60 تا63  برای امام ضد امپریالیستشان نوشابه باز  می کردند و در برابر جانیانی مثل لاجوردی ، هادی غفاری و خامنه ای و بقیه دارودسته شان یا سلاح سنگین کرنش می کردند و یا جزو اصحاب کهف بوده و حافظه تاریخیشان گندیده و فراموش کردند نقش کروبی و خاتمی و موسوی و .....و جنایات هادی غفاری را در اوین وزندانهای دیگربه یاد نمی آورند از این رو امروز برای هر کس و نا کسی هورا می کشند آلزایمر کشنده نیست به ویژه اگر منافع طبقاتی داشته باشد

 

--- On Thu, 24/9/09, saba <saaaabba@yahoo.com> wrote:


From: saba <saaaabba@yahoo.com>
Subject: [farsibooks] پاسخ به " غلاف نامه" قوامی نامی! / در رابطه با " کاندید کردن کروبی جنایتکار برای جایزه صلح
To: "mehran ghavami" <mehran_gh14@yahoo.com>
Cc: "farsibook" <farsibooks@yahoogroups.com>, "Samad" <mahi_siah_kocholo@yahoogroups.com>, "persianbook" <persianbooks@yahoogroups.com>
Date: Thursday, 24 September, 2009, 8:24 AM

 

-

پاسخ به " غلاف نامه" قوامی "نامی"!

 صبا راهی

دو روز پیش در پاسخ ایمیلی در گروه ایمیلی فارسی بوک تحت عنوان" اگر مایلید آقای کروبی را کاندید جایزه صلح نوبل کنید" مطلب کوتاهی تخت عنوان - هر دم از این " هل" بری میرسد   جانی تر از جانی تری میرسد -  نوشتم که عینا در زیر آمده است .

متعاقب آن امروز "شجاع الدوله  و نابغه سیاسی" ایمیلی در پاسخ نظر من نسبت به " کاندید جنایتکاری بنام کروبی برای جایزه صلح نوبل به ایمیل " شخصی" ام فرستاده که خواستم شما هم آن نامه را بخوانید و هم پاسخ من به ایمیل آن آقای  که امروز اسم او قوامی ست ! توصیه میکنم ابتدا نامه آقای قوامی "شجاع" را بخوانید بعد پاسخ مرا./  با سپاس / صبا راهی اول مهر ماه 1388

 

آقای مهران قوامی

شهامت شجاعت و دفاع از "حقانیت و درستی نظر" خود مقوله یست که شما با ارسال این ایمیلتان به ایمیل شخصی بنده و نه گروه ایمیلی ثابت کردید که از آن بی بهره اید. دلیل آنهم عدم حقانیت داشتن نظر آلوده تان است.  دلیل آن این است که میخواهید جنایتکاران را " غسل تصهیر" دهید! جنایتکارانی که خون عزیزان بنده و هزاران نفر دیگر از انگلشتان آدم کِش آنان میچکد و با پر رویی که معلوم نیست از کدام " رفسنجانی خانه یی" پیدا کرده اید برای شما شکنجه و کشتار زندانیان سیاسی به خاطر عقایدشان و یا بهایی ها به خاطر عقایدشان " کمی خطا" ست که بعد هم نشخوار میفرمایید که " چه کسی " این خطا را ندارد! این هم استدلال " نابغه" یی مثل شماست!  بنده را به هیچ وجه در کنار افکار کثیف و جنایتکارانه ات قرار نده که بخواهی از آن نتیجه های " آزادیخوهانه کروبی وار" بگیری! به نظر من کسی که از جنایتکارانی مثل کروبی و سایر جانیان به هر " بهانه" ای دفاع میکند از جنایت و کثافات و سرکوب دفاع میکند که بیشترین ضرر و ضربه اش بر پیکر کارگران و محرومان وارد میشود!شاید هم بخیال کودکانه تان خواستید مرا " تهدید"کنید که زهی خیال باطل!!!

اما موضوع اصلی: کروبی جنایتکار نوکر امپریالیسم که شما جیره خواران رژیم آنرا کاندید جایزه صلح نوبل میکنید صدای تو و امثال توست و نه صدای من! من خود هم صدا هم شهامت دارم و صدای من صدای هزاران زندانی سیاسی ست که برای دفاع از حقوق کارگران و محرومان ،توسط کسانی چون کروبی و موسوی و خامنه ای و سایر جنایتکاران، به قتلگاه برده شدند، صدای من صدای کارگران و زحمتکشان و محرومان و کودکانشان است و نه صدای مفتخوران، دزدان و غارتگران که حاصل کار طبقه کارگر را چپاول میکنند. صدای من در پس کوچه های مجازی اینترنت صدای کسانی ست که عضو این گروه های ایمیلی شده اند تا از کلامی بجز آنچه جنایتکاران به آنان میگویند بخوانند، و کسی فریاد اعتراضشان را نسبت به وجود این رژیم منفور و جنایت پیشه با تمام جناح و دسته هایش باشد، چرا که آنها در ایران و در کنترل " امنیتی" مزدروان سرکوبگر میباشند که برخی از این مزدوران البته در خارج از ایران در گروه ایمیلها مشغول " شغل های شریف" شان هستند!

کروبی و هم سایر جنایتکاران بیسواد مرتجع بر روی خون انقلابیون یعنی کمونیستها و سایر مبارزین راه آزادی، توسط اربابان جهانی شان(امپریالیستها) حکومت کشتار،سرکوب، جنایت، زور و قلدری و ستم و نابرابری را برپا کردند و هزاران هزار از آن مبارزینی که قیام با شکوه 57 را برپا کرده و در سرنگونی تاج و تخت ننگین شاه نوکر دیگر امپریالیستها نقش بسزایی داشتند را با عقاید مختلف و البته برای سود سرمایه داری آدم کُش قتل عام کردند. آخر نیست که مفتخوران و دزدان زالو صفت رسانه گروهی کم دارند؟ کم رادیو تلویزیونهای امپریالیستی در اختیارشان است؟حالا من هم باید برای منافع این غارتگران جنایتکار قلمم را " غلاف" کنم و ایمیل گروه ها را در اختیار مزدوران " ملایم" رژیم بگذارم که هر مزخرفی را به پای " آزادی و انتخاب" و " کمک به همنوع " بگذارند!!؟

نظر مرا بخواهی بدانی، جنگ قدرتی که بین دو جناح جانی بالا گرفته است بر سر نوکری بیشتر برای امپریالیستهاست. همانطور که کروبی جنایتکار گفت که آماده هر گونه روابط و مذاکره با " شیطان بزرگ" است! حالا هم همانطور که میبینی از گوگوش زن حقیری که در هر دو دربار نوکران امپریالیسم " محبوب" میشود تا مخلمباف بسیجی جنایتکاری که در شکنجه ی زندانیان سیاسی معروف است تا فرآورده شایسته گوشتی امپریالیستها که به سازمان ملل میروند و از کروبی جانی به عنوان "مردی با شهامت " تعریف و تمجید میکند تا به این وسیله جاده سرکوب و جنایت طبقه غارتگر را در راستای منافع امپریالیستها هموارتر سازد صدای " کروبی جنایتکار" شما میشوند، بس نیست!؟ واقعا بس تان نیست؟ جیره خواران ریز رژیم هم در گروه ها انگل وار وول میخورند تا کسی دست از پا " خطا" نکند تا " اطلاعات" محل زندگی اش را کف دست " سرکوبگران" بگذارند!   آنوقت صدای من که تنها صدا نیست را میخواهید "غلاف" کنید؟؟ واقعا که بی شرمید، درست مثل رهبران جنایتکار و وقیح تان کروبی و موسوی و گنجی و مخملباف و سازگارا و سایر اوباش، که هزاران کمونیست و مبارزه راه آزادی را قتل عام کردن و امروز " آزادیخواه" شده اند، وقیح هستید!

 

جمهوری اسلامی " دست پرورده امپریالیستها به ویژه امپریالیسم مکار انگلیس" گویا " تولد" دیگری از جنایت و سرکوب را در سر میپروراند! تولدی از خون برای باز هم برای استخدام مزدور بیشتر برای امپریالیستها! آخر اوبامای " تازه کار" به " رفرم" در همه موارد نیاز دارد! رفرم حتی در " عوض کردن مهره هایش" رفرم در نوکران و  دست پروردهای جنایتکار سیستم سرمایه داری جهانی! در همه جا به رفرم نیاز دارد به غیر از " آمریکا" ی خودش که برای فرار از وعده " درمان و بهداشت عمومی" مسایل افغانستان و ایران و اسراییل را به پیش میکشد، تا نه فقط آنرا بلکه مبارزات مزدم جان به لب آمده از مزدوران امپریالیستها را نیز دنیا ناشنیده بگذارد!!  و در عوض صدای طرفداران مهره اش " موسویِ نه کلام کمتر و نه یک کلام بیشتر از جمهوری اسلامی)_  و  البته نقل قولش از قلم نیفتند:" یکی‌ از احکام جمهوری اسلامی و اسلام این است که هر کس در برابر این نظام عادل جمهوری اسلامی بایستد - باید کشته شود و زخمی آنها هم باید زخمی تر شوند تا بمیرند. این حکم اسلام است که از اول بوده و تا پایان هم خواهد بود (میر حسین موسوی روزنامه " کیهان" شهریور سال (۱۳۶۰) " - را در رسانه هایش بدمد! بنابراین جناح های جانی رژیم از هم گوی سبقت را برای سرکوب " صلح آمیز" میربایند! آن جانی ضدکارگری که ظاهرا رای همتایش را "دزدیده" توسط همان نیروی سرکوبگری که همتایانش، موسوی و کروبی و رفسنجانی و سایر اوباش جنایتکار، در آن دست داشته و دارند میکشد، منتهی چه کسی را؟ مردم عادی ستمدیده را و نه " همتای" خودش را از جناح دیگر ! مگر جناح این کی" خامنه ای و شرکای جانی اش" همان جناحی نیست که سی سال داشت با همکاری و " مشارکت"  جناح دیگر ،"کروبی و رفسنجانی و موسوی و سایر جنایتکار و اوباش"، دسترنج کارگران و اقشار زحمتکش را به جیب امپریالیستهای میریخت و سرمایه داران مفتخور را پروار میکرد و زندانیان سیاسی را در زندان کشتار میکرد و مردم را سرکوب و غارت میکرد و کارگران را خونشان را درشیشه میکرد و میکند حالا امروز خود را به " موش مردگی" میزند تا بگوید ما " آدم کُش" و سرکوبگر نیستیم! تا بتواند از طریق جیره خواران ریز و درشت رژیم، مزدورانی که رهبرمزدورامپریالیستشان خود را کمونیست کارگری نامید، منحرفین سیاسی چپ، مزدوران رنگارنگ امپریالیسم که در لباس " چپ انقلابی" پروژه نویس امپریالیستها شدند و مزدبگیران این پروژه نویسها یعنی کسانی که " شایستگان گوشتی امپریالیستها" - (به لینک زیر مراجعه کنید بیشتر متوجه اصطلاح شایستگان گوشتی امپریالیستی میشوید)

http://www.peykeira n.com/Content. aspx?ID=5351

- را به محافلاشان با دلایل احمقانه مدافعین " حقوق زن و کودک" دعوت میکنندتا به این طریق به جاری بودن گنداب امپریالیسم بقای بیشتری بخشند، آنهم در یادبود قتل عام زندانیان سیاسی! بله...تا بخواهید این لیست متاسفانه طولانی ست طوری که تو گویی " عرف" این است، اما این " عرف" برای کسانی که ضعف تئوری و عملی مبارزاتی دارند، کسانی که حتی در زندگی روزمره شان سازشکاری ، فرصت طلبی و کاسه لیسی برای حقیرترین مسایل پیش پا افتاده زندگی پیشه شان است، عرف است!در اصل این همان دوره یی ست که خیلی ها غرق خوشی خیلی جاها هستند! فراموش نکنیم وقتی ماشین آدم کُشی شاه یعنی ساواک معروف و مخوف داشت مبارزین کمونیست و سایر مبارزین راه آزادی را شکنجه میکرد و میکُشت  خیلی ها در خوشی ها تهران غرق شده بودند و آنزمان هم به همین بهانه های احمقانه " گوشتهای شایسته امپریالیستها" را به محافل خود دعوت میکردند و با آنها " عکس" میگرفتند! یکی از این احمقها چند سال پیش گفته بود " سرمایه داری فرق کرده و شما بی " کلاسها" نمیدانید! معلوم نیست اگر سرمایه داری فرق کرده چطور هنوز "مسابقه گنداب امپریالیستی" برپاست و این ضد کارگران از آنان برای " رونق " نظرات ارتجاعی شان استفاده میکنند؟! منتهی آنروز ها بدلیل وسعت طیف نظرات کمونیستهای راستین و روشنفکران مترقی و آزادیخواه کسی جرات نمیکرد در لباس چپ از " اسراییل سرکوبگر و جنایت پیشه" به بهانه دموکراتیک بودن جایگاه نظری اش دفاع کند اما امروز این بریدگان هم در غیاب یک جریان رادیکال و فعال کمونیستی " به بلوغ فکری" رسیده اند! برای من بلوغ فکری اینان در لباس مثلا "چپ" با بلوغ فکری امثال شما هیچ فرقی نمیکند، چون همه تان بلوغ فکری تان در خدمت بورژازی کثیف و جنایتکار است!

از پاسخ به تهدید نامه شما که البته مرا بسیار " ترسانید" دور نشوم! احتمالا شما هم ممکن است از آن دسته افرادی باشید که زمان مبیرد تا این مسایل را بفهیمد و کاریش هم نمیتوان کرد!

بله، کروبی جنایتکار صدای شماست و صدای مفتخوران، دزدان، غارتگرانِ دسترنج کارگران و محرومان، سرکوبگران، دژخمیان و تمام کسانی که منافعشان به منافع این رژیم ضدکارگر و آدم کُش و نوکر امپریالیسم بستگی دارد و نه صدای من و امثال من.

 کروبی جنایتکار صدای " امپریالیسم ددمنش و غارتگر" است صدای طبقه ی مفتخور و غارتگریست که برایش فرقی نمکند امروز " لوازم شکنجه زندانیان سیاسی" را به ایران وارد کند یا ماشین دوو .. او و اربابان جهانی اش " سود" ببرند، همان طبقه ای که برای منافع چپاولگری اش عزیزان مردم و از جمله عزیزان مرا به کشتارگاه اوین شاه و شیخ، نوکرانش، برد و سینه های آنان را با گلوله های امپریالیستی برای حفظ منافع اقتصادی امپریالیستها سوراخ کرد. کروبی جنایتکار شما " شهامت" دارد؟ فکر میکنید مرتجعین و بیسوادهای نوکر امپریالیسم که سی سال ماشین سرکوب بسیج را که با کمک ساواکی های لمپن شاه آدم کُش روغن کاری میکردند یکدیگر را میدرند؟ کاش که اینکار را میکردند! یک یا چندجنایتکار مزدور کمتر بهتر!

اما ،خیر! این نوکران امپریالیسم مردم جان به لب آمده که به خیابانها ریختند را میشکند و بعدهم

آنها را با مکاری و شیادری " شهدای"خود قلمداد میکنند.و میخواهند با بالا رفتن از نام این شهدا جنایات خود را که همگی شان (تمام جناح های جنایتکار)در آن دست داشتند را ( البته به خیال ابلهانه خود) بپوشانند و در دنیا جار بزنند کی بود کی بود من نبودم!

آقایی که به اسم "قوامی" مینویسی! همفکران شما با "اسامی" دیگر در گروه ها مشغول همین خزعبلات شما به انواع و انحاء مختلف هستند و بسیار " دموکراتیک بدون هیچ اجباری پیشنهادهایشان را مثل کاندیداتوری جنایتکار کروبی با استفاده از واژه " اگر مایلید" مطرح میکنند -  و البته به وظایف "خطیر" تری نیز مشغول! مثلا یکی از همفکران شما آقای علی (حسن یا حسین) فرجی وقتی  نیلوفر در گروه ایمیلی درد و دل در پاسخ به نوشته من، مطلبی که بنده در باره ابراهیم نبوی ملیجک جنایتکار نوشتم، به من میگوید " شرط میبندم شما در خارج نشسته اید". و  این آقا، همکار شما، آقای حسن یا حسین علی فرجی که نظرات بنده 180 درجه با نظرات ارتجاعی این فرد اختلاف دارد در پاسخ به نیلوفر، و البته  نه!!!! زبانش لال در جهت " اطلاع رسانی" و انجام  شغل شریفش میگوید: " شرط بندی حرام است خودم میگویم من در لندن هستم! – انواع سعی ها را رژیم از طریق مزدورانش در اینترنت میکند تا " قلم بنده و امثال بنده را غلاف" کند، از کثیف ترین شیوه ها ارسال ایمیل به ایمیل های شخصی و یا ارسال ایمیلهای مستهجن سریال به گروه های ایمیلی پس از ارسال نوشته ای از بنده یا ایمیل حاوی مقاله ی آموزنده و آگاه کننده ای!

اما،کروبی و موسوی و رفسنجانی و سازگارا و سایر جنایتکاران و اوباشان رژیم که به " همنوع" خودش، یعنی مفتخور و دزد و غارتگر ایرانی و شرکتهای انحصاری امپریالیستی " کمک" کرده است و برای این کمک به این " همنوع" ها خون پاک مبارزین کمونیست و سایر مبارزین راه آزادی که مخالف این چپاولگری بودند از انگشتانشان میچکد را نمیتوانید به مردم " صلح طلبانه و آزادیخواهانه" قالب کنید، این جنایتکاران را باید در دادگاه های خلقی در ایران به مجازات اعمال شا برسانند که مطمئنا چنین خواهد! تاریخ همواره  این واقعیت را ثابت کرده است! گیرم که عزیزان مردم همان مبارزین راه آزادی را کُشدید با رویش جوانه ها چه میکنید!؟ جوانه های سرخ، سرخ سرخ که اربابان امپریالیستی کروبی های جنایتکار از آن به وحشت افتاده اند!

مرگ بر امپریالیسم و ارتجاع رنگارنگ آن

زنده باد مبارزات مردم بپاخاسته

زنده باد انقلاب  زنده باد کمونیسم

صبا راهی

دوم مهر ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم سپتامبر ۲۰۰۹

 

صمد معلم ماست راه صمد راه ماست 

برای عضویت در گروه ماهی سیاه کوچولو روی خط آبی رنگ زیر فشار دهید

http://groups. yahoo.com/ group/Mahi_ Siah_Kocholo/

ماهی سیاه کوچولو

------------ --------- --------- ------

 

-- On Thu, 9/24/09, mehran ghavami <mehran_gh14@ yahoo.com> wrote:


From: mehran ghavami <mehran_gh14@ yahoo.com>
Subject: غلاف کن دوست عزیز!
To: saaaabba@yahoo. com
Date: Thursday, September 24, 2009, 8:06 AM


غلاف کن دوست عزیز!

این یک واقعیت است که در اطراف ما افراد لمپن نقش به سزای در تصمیم گیری های ما دارند.اما خوش شوقتم بگویم افراد ایده آلیست هیچگونه تاثیری در تصمیم های ما برای انجام کارهای مفید نخواهند داشت چرا که آنها تنها فعالیت مثبتی که از خود بروز می دهند منصرف کردن شما از تصمیمتان است.به اطرافتان نگاه کنید ! کدام ایده آل گرایی را می شناسید که خدمتی هدف مند و صادقانه حتی به اندازه سر سوزن به همنوع خود کرده باشد و یا سر منشاء تحولی مثبت در دنیای پیرامونی خود باشد! آری ایشان تنها متکلمانی هستند که اگر صدای ایشانرا  از پس زمینه ذهنتان حذف کنید هیچ خسارتی به شما وارد نخواهد شد.
برادر و خواهر من ! کیست که در تمام دوران زندگی شخصی و سیاسی خود هیچگونه خطا و اشتباهی مرتکب نشده یاشد.کیست که نداند کروبی هم مانند خیلی از سیاست مداران دیگر پرونده ای دارد از خطا های سیاسی.اما من و تو خوب می دانیم که تنها کسی که امروز صدای من و توست و از گلوی شکسته ما ندای نداها را سر می دهد همان کروبی است.
کدام یک از ما کاری می کند که او کرد.کدام سیاست مدار پاک سرشت و غیر آلوده ای جرات کرد این چنین با زندگی خود و خانواده اش بازی کند تا جلو بازی کردن با زندگی من و تو را بگیرد.غلاف کن دوست عزیز! تویی که هنوز غداره در کوچه خلوت می کشی لگد به سمت قلندران سینه چاک پرت نکن! برو و در تخیلات خود دنیایی ایده آل را تصور کن و هر کس را که می خواهی محاکمه کن ! بگزار آنها که می دانند چگونه باید دنیایی ایده را بسازند کارشان را انجام دهند
  
 
 
From: saba <saaaabba@yahoo. com>
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Cc: Samad <mahi_siah_kocholo@ yahoogroups. com>
Sent: Wednesday, September 23, 2009 1:04:43 AM
Subject: Re: [farsibooks] آيا مايليد كروبي برنده جايزه صلح نوبل شود؟

 

هر دَم از این هِل* بری میرسد   جانی تر از جانی تری میرسد

 

صبا راهی

 

این جنایتکاران را مردم باید به سزای اعمالشان برسانند آنوقت شما برای اینها جایزه صلح نوبل پیشنهاد میکنید؟؟ واقعا که امپریالیسم جهانی نیازی به نوکر " دست پروده" ندارد، جهل مرکبی که پیرامون افرادی مثل شما را فرا گرفته حاصلش به کام امپریالیستهای خونخوار و جنایتکار است.از خون هزاران هزار زندانی سیاسی که در دهه شصت زمانی که کروبی و سایر اوباش " زمامداران" رژیم بودند شرم کنید! مگر فقط ندا و سهراب و سایر شهدای چند ماه اخیر " جنایات " این رژیم است؟ این رژیم از بدو " تولد سرکوبگری و جنایت پیشگی اش مانند رژیم همتایش رژیم سرکوبگر و جنایت پیشه اسراییل" با کشتار و قتل عام مبارزین راه آزادی با پشتیبانی امپریالیستها به قدرت رسید و جنایت و کشتار کرد. رژیمی که تمام جنایتکارانی چون کروبی موسوی سازگارا، خاتمی رفسن جانی جانی ووو در شکل گیری و سازماندهی وزارت اطلاعات و سرکوب آن دست داشته اند. دعوای بین دو جناح جنایتکار بر سر قدرت " کشتار و سرکوب " برای " رضای خدا" ( بخوان امپریالیسم ددمنش) است، دعوا بر سر نوکری بیشتر برای امپریالیسم است، حالا برای این جنایتکاران جایزه صلح نوبل هم پیشنهاد میکنید؟؟ البته که تا به امروز جایزه صلح نوبل به افرادی که به درستی شایسته آن هستند تعلق نگرفته است و ... در حقیقت به جنایتکارانی مثل " کروبی" قاتل تعلق دارد، اما وقتی اسم " صلح" بکار میبرده میشود، آدم بیاد کشته شدن دسته دسته جوانان در طی سی سال حکومت سرکوب و جنایت، بخصوص در دهه شصت، درخیابانهای ایران توسط نیروهای سرکوبگر رژیم میافتد که کروبی قاتل در شکل گیری آن سرکوبی نقش عمده داشتند. کروبی کسی ست که مثل سایر همپالگی هایش باید بدست مردم ایران در یک دادگاه خلقی مجازات شود و نه اینکه به آن " جایزه" داده شوند، جایزه برای کشتارش؟؟ واقعا که عصر لمپنها ست، اینطور نیست؟ ثابت کنید که اینطور نیست!

صبا

*هِل=  در انگلیسی به معنی جهنم


صمد معلم ماست راه صمد راه ماست 

برای عضویت در گروه ماهی سیاه کوچولو روی خط آبی رنگ زیر فشار دهید

http://groups. yahoo.com/ group/Mahi_ Siah_Kocholo/

ماهی سیاه کوچولو


 

 From: Amir De Burgh <amir_h300@yahoo. com>
Subject: [farsibooks] آيا مايليد كروبي برنده جايزه صلح نوبل شود؟
با سلام خدمت همه دوستان
اگر مايليد آقاي كروبي جايزه صلح نوبل دريافت كند، به سايت بين اللملي زير مراجعه و به نفع ايشان راي دهيد


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Groups

Mental Health Zone

Find support for

Mental illnesses

Yahoo! Groups

Auto Enthusiast Zone

Love cars? Check out the

Auto Enthusiast Zone

Dog Groups

on Yahoo! Groups

Share pictures &

stories about dogs.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ