کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ مهر ۱, چهارشنبه

[farsibooks] ارایه اینترنت با سرعت ۲۱ مگابیت درثانیه برای تلفن های همراه در فیلادلفیا

 

jalebe
 
Sincerely 
Amir
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
V
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

Iran alive for ever


 
 

Sent to you by Amir via Google Reader:

 
 

by -[Adolf]- on 9/22/09




شرکت T-Mobile از ارایه کننده های خدمات تلفن همراه نخستین شرکتی است که ارایه اینترنت روی شبکه پرسرعت HSPA+ را در آمریکا آغاز کرده است. این سرویس که در حال حاضر در فیلادلفیا و روی شبکه 3G این شرکت فعال شده، به کاربران تلفن همراه، سرعتی معادل ۲۱ مگابیت در ثانیه را ارایه می کند. شرکت تی موبایل اعلام کرده این سرویس تا سال دیگر در شهرهای دیگر آمریکا نیز ارایه خواهد شد.

سرعت اینترنت شبکه 3G در شهرهای آمریکا حدود ۱.۴ مگابیت درثانیه است. اما حالا پس از گذشت کمتر از یک سال این سرعت در حال ارتقا به ۲۱ مگابیت در ثانیه است.

حالا اگر بخواهیم این سرویس ها را با ایران مقایسه کنیم به اعداد و ارقام جالبی می رسیم. سرعت اینترنت موبایل در ایران در بهترین حالت ۶۴ کیلوبیت برثانیه است. البته به شرطی که قطع نباشد و شما در محدوده سرویس دهی آن زندگی کنید. حالا اگر آن را با خط جدید ۲۱ مگابیت مقایسه کنیم می بینید که خطوط جدید ۳۲۸ برابر سریع تر هستند.

مقایسه قیمت ها هم جالب تر است. سرویس اینترنت پرسرعت در آمریکا تنها با پرداخت چند دلار در ماه قابل دسترس است. (بین ۲۰ تا ۶۰ دلار در ماه) در ایران روی موبایل که خواب چنین سرعتی را هم نمی توان دید اما اگر بخواهید، می توان برای منزل یا محل کار اینترنت پرسرعت ۲۰ مگابیت تهیه کرد. به شرطی که ماهیانه ۱۰ میلیون تومان پرداخت کنید.


boygeniusreport.com

 
 

Things you can do from here:

 
 

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ