کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۱۲, پنجشنبه

[farsibooks] Fw: در پی افشای موضوع محرز شدن تجاوز به این کمیته

 


2009, 2:45 AM





 

در پی افشای موضوع محرز شدن تجاوز به این کمیته

افزایش تهدید علیه اعضای کمیته ویژه مجلس

یک روز پس از آنکه یکی از اعضای کمیته ویژه مجلس از محرز شدن تجاوز با باتوم و شیشه نوشابه به بازداشت‌شدگان خبر داد، اکنون خبر می‌رسد که برخی اعضای مستقل این کمیته به شدت تحت فشار و مورد تهدید قرار گرفته‌اند.


بر اساس اطلاعات رسیده به «موج سبز آزادی»، نمایندگان عضو کمیته ویژه مجلس برای پیگیری وضعیت بازداشت شدگان اخیر، از قبل به شدت تحت فشار بودند، اما این فشارها با افشاگری دیروز سایت رسمی فراکسیون اقلیت مجلس (پارلمان نیوز) بالا گرفته است.
در همین راستا، یک منبع پارلمانی به «موج سبز آزادی» خبر داده که از زمان تشکیل این کمیته توسط علی لاریجانی، برخی اعضای آن که بارها با تهدیدهای پیدا و پنهان مواجه شده‌اند، تک تک نزد رئیس مجلس رفته و استعفای خود را از عضویت در این کمیته اعلام کرده‌اند، اما لاریجانی از آنها خواسته که فعلا موضوع استعفا را مسکوت بگذارند و به کار خود ادامه دهند.
گفته می‌شود پرویز سروری، مسئول این کمیته که آشکارا به محافل کودتا نزدیک است، اطلاعات دریافتی این کمیته را به جای اعلام به مسئولان ذی‌ربط، به عوامل کودتا اطلاع می‌دهد تا آثار جنایت‌ها را از بین ببرند و یا مدعیان و معترضان را با تهدید به سکوت وادار کنند.
لازم به ذکر است این کمیته که توسط لاریجانی و با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده، با کمیته حقیقت یاب مجلس متفاوت است.

Send instant messages to your online friends http://uk.messenger .yahoo.com


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ