کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۱۲, پنجشنبه

[farsibooks] Thursday 3 September 2009 Shahrivar 12th 1388, Fwd: بالاترین

 


From http://balatarin.com FYI...


---------- Forwarded message ----------
From: بالاترین <dailyemail@balatarin.com>
Date: 2009/9/3
Subject: بالاترین
To: iskandar.hai@gmail.com


بالاترین


قطع پخش مستقیم مراسم رای اعتماد به وزیران به خاطر شوخی های معنا دار علی لاریجانی و یک نماینده مجلس

Posted: 03 Sep 2009 12:52 AM PDT

در حالیکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی مراسم رای اعتماد به وزیران را بصورت مستقیم مورد پخش قرار میداد پوشش زنده مراسم را به خاطر صحبت های طنز یک نماینده قطع کرد ابتدا این نماینده که صحبتهایش از طریق میکروفون در صحن مجلس پخش میشدبه شوخی به علی لاریجانی گفت :" لطفا صندوق رای را به مناطق صعب العبور بیارید ما هم رای بدیم"(تکه ای به مسئله صنوق های سیار و دلایل صادق محصولی به عدم وجود تقلب در انتخابات) این نماینده بعد از چند دقیقه نیز به شوخی گفت "از الآن گفته باشم تقلب نشده هر کی میگه تقلب شده بره کهریزک "و سپس خندید در حالیکه صحبتهای خصوصی این نماینده حاضر در صحن هیئت رئیسه از طریق میکروفونی که جلوی او قرار داشت در صحن مجلس و از طریق صدا و سیما پخش شد یکی از افراد حاضر به اتاق فرمان در این مورد تذکر داد و اتفاقا صدای او هم در صدا و سیما پخش شد و پس از چند ثانیه پوشش مستقیم جلسه بطور موقت بی صدا انجام شد آخر سر هم پس از بازگرداندن صدا و پخش صدای علی لاریجانی که میگفت اینجا منطقه صعب العبوره"(تکه ای به مسئله صنوق های سیار و دلایل صادق محصولی به عدم وجود تقلب در انتخابات) دست اندر کاران صدا و سیما از ترس پخش مستقیم را قطع کردند و هم اکنون برنامه خانواده از این شبکه پخش میشود.
با ۲۸۳ امتیاز و ۵۳ نظر
نظرات

اگه بگید تقلب شده میبریم کهریزک (پخش زنده از مجلس)

Posted: 03 Sep 2009 08:48 AM PDT

فیلم و صدای لحظه ای که در جلسه مجلس امروز، هنگام شمارش آرای کابینه احمدی نژاد، میگویند اگر بگویید تقلب شده میبریم کهریزک. در این فیلم که از مراسم زنده رای اعتماد به وزرا است، صدای هیات رییسه روی آنت رفت بدون اینکه خود آنها دقت کنند. در این فیلم صحبتهای احتمالا هیات رییسه در مورد تقلب در انتخابات و کهریزک و آرای 120 درصدی و... بحثهای تامل برانگیزی میشه.... دقت کنید که صدای آنها بعد از مدتی قطع میشه و شخصی به آقای لاریجانی تذکر میده.
با ۲۰۳ امتیاز و ۲۷ نظر
نظرات

در مراسم رای گیری امروز: بهش بگو نگه تقلب شده وگرنه میبرنش کهریزک!

Posted: 03 Sep 2009 01:33 AM PDT

خیلی جالب بود! سوتی از این بزرگتر نمی شد! موقعی که رای گیری نمایندگان شروع شد لاریجانی چند بار گفت : اتاق فرمان صدای میکروفن ها رو قطع کنید . با وجود اینکه چند دفعه صدا قطع و وصل شد اما صدا وصل بود و یکسری حرف های نماینده ها بگوش میرسید . تو این میان صدای یکی بلند آمد که با خنده چند بار گفت ((یوقت نگی تقلب شده ها وگرنه میبرنت کهریزک!!!!!! )) دقیقا چند دقیقه بعد صدا شروع به قطع و وصل شد و تو همین قطع و وصلها صدای یکی اومد که میگفت ((گفتن صدا وصل بوده و یکی گفته که اگه بگی تقلب شده میبرنت کهریزک!!)) بعد بلافاصله کلا پخش زنده قطع شد و بعد از چند دقیقه مراسم رای گیری همراه با صدای موزیک لایت !!‍‍‍‍‍‍ پخش شد!!!!!!
با ۱۸۰ امتیاز و ۱۳ نظر
نظرات

شوخی یک نماینده هنگام رای گیری در مجلس : اگر بگی تقلب شده می برنت کهریزک !

Posted: 03 Sep 2009 12:43 AM PDT

الان در میکروفون هیات رئیسه یکی از نمایندگان به یکی دیگه به شوخی گفت : اگر بگی تقلب شده می برنت کهریزک !
با ۱۵۲ امتیاز و ۱۱ نظر
نظرات

شکوری راد:به کسی اسلحه واختیار داده ایم وبرناموس مردم مسلط کرده ایم که قانون نمی شناسد و مردم را دشمن می بیند

Posted: 03 Sep 2009 08:16 AM PDT

این یک بعد ماجراست اما بنظر من بعد مهم تر این است که چرا این جنایتها اتفاق افتاد و چرا از وقوع آنها جلوگیری نشد. بارها صدا و سیما خبر و یا فیلم برخوردهای خشن پلیس و یا مأمورا ن کشورهای دیگر را با مردم خود یا ملت های دیگر پخش نموده و آن را حمل بر وحشی گری و قانون گریزی نه فقط آن پلیس یا مأمور بلکه نشانی از وجود جرم و جنایت سیستماتیک در سازمان پلیس و حتی دولت مطبوعۀ او کرده است که البته پر بیراه نبوده است. اگر یک پلیس سفید پوست در امریکا یک شهروند سیاه پوست را خارج از عرف پلیس امریکا مورد ضرب و جرح قرار دهد معنای طبیعی آن این است که در سازمان پلیس امریکا دقت لازم برای جلوگیری از بکار گرفتن افرادی که ممکن است دارای انگیزه نژاد پرستانه باشند وجود نداشته است و اگر این مورد اکنون توسط یک خبرنگار فاش شده است حتما موارد بسیار دیگری هم بوده که صدایش در نیامده است. اگر سربازان امریکایی در زندان ابوغریب عراق زندانیان را شکنجه کرده اند، آن سربازان از نظر ملت عراق و جهانیان، تنها متهمان این جنایت نیستند و بدون تردید مسئولیت آن اقدام نه تنها با فرمانده نظامیان امریکا در عراق، بلکه با دولت امریکاست بخصوص اینکه اگر چنین جنایتی تکرار بشود.
با ۱۳۳ امتیاز و ۱۰ نظر
نظرات

فيليپين اينگونه 3 سال اعتراض كرد تا دولت را سر جايش نشاند

Posted: 03 Sep 2009 06:26 AM PDT

بدون شرح
با ۱۲۸ امتیاز و ۲۹ نظر
نظرات

اینقدر لینک درباره کابینه دولت کودتا منتشر نکنید

Posted: 03 Sep 2009 04:25 AM PDT

حالا 3 وزیر رای نیاورده یا 5 تا چه فرقی می کنه. این دولتی که خودش از اساس مشروعیت نداره و همه اش غیر قانونیه از وزراش چه انتظاری دارید.
با ۱۲۲ امتیاز و ۱۷ نظر
نظرات

فرخ روپارسا اولین وزیر زن ایران و سرنوشتش در جمهوری اسلامی + عکس

Posted: 03 Sep 2009 07:02 AM PDT

وی در سال ۱۳۳۳خورشیدی به همراه تنی چند از همکارانش «انجمن بانوان فرهنگی» را برای دبیرستان‌های دخترانه آن دوران تأسیس نمود و در سال ۱۳۳۵ به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه «شورای همکاری جمعیت‌های بانوان ایرانی» انتخاب شد. فرخ‌رو پارسا همچنین نخستین مدیر کل زن در ایران بود. در سال ۱۳۳۹ با آغاز به کار دانشگاه ملی ایران، وی عهده‌دار سِمَت مدیر کلی دبیرخانه دانشگاه ملی ایران شد. انتصاب یک زن به این سمت، اعتراضات زیادی را در محافل اداری، فرهنگی و سیاسی تهران به راه انداخت ولی مقامات دانشگاه توانستند از برکناری فرخ‌رو پارسا جلوگیری کنند. او در سال ۱۹۶۸ به عنوان وزیرآموزش و پرورش ایران انتخاب شد....
با ۱۱۸ امتیاز و ۳۳ نظر
نظرات

حجاریان از زندان نامه نوشت: حالم خوبه، استخر میرم ، لباسشویی دارم، سایت ها لاطائلات ننویسند!

Posted: 03 Sep 2009 07:50 AM PDT

اخبار عجيبي به گوشم خورد كه در بيرون عده‌اي در سايت‌ها اعلام كرده‌اند من به حالت اغما رفته و در زندان بيمارستان بستري و در حال احتضار به سر مي‌برم و حتي جان به جان آفرين تسليم كرده‌ام. بعد از آنكه براي رفع شبهات يك لحظه تلويزيوني من را نشان داد شروع كردند به طرح اين ادعا كه تحت شكنجه‌هاي سخت قرار گرفته و قرص‌هاي روان گردان به من مي‌دهند و از اين قبيل لاطائلات. بعد از دادگاه اين تبليغات شدت يافت كه من ناچار براي خنثي كردن آنها شمه‌اي از وضع خود از زمان بازداشت تا دادگاه را به اطلاع هم وطنان برسانم. 1- من حدود بيست روز در اوين محبوس بودم اما سلول انفرادي من به اندازه‌اي بود كه بتوانم با واكر چند قدمي در آن بزنم، ضمنا از امكانات هواخوري و پزشك زندان كه لااقل يك روز در ميان به من سر مي‌زد برخوردار بودم. 2- به خاطر معلوليت جسمي لباسهايم را با لباسشويي مي‌شستند و زحمت استحمام را نگهبانان بر خود هموار مي‌كردند كه خدايشان جزاي خير دهد.
با ۱۰۳ امتیاز و ۳۲ نظر
نظرات

نتیجه نهایی رأي اعتماد مجلس به وزراي پيشنهادي احمدینژاد اعلام شد

Posted: 03 Sep 2009 02:13 AM PDT

۳ نفری که موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشدند: سوسن کشاورز : موافق: 49 مخالف: 209 ممتنع: 28 / فاطمه آجورلو: موافق: 76 مخالف: 181 ممتنع: 29 / محمد علی آبادی: موافق: 137 مخالف: 117 ممتنع: 32
با ۱۰۲ امتیاز و ۵۰ نظر
نظرات

وزیر پییشنهادی کار: آمار میرحسین، کروبي و رضايي در مورد بيکاري درست بود؛ احمدی نژاد خلاف واقعیت صحبت می کرد

Posted: 03 Sep 2009 08:33 AM PDT

ديروز پرونده عبدالرضا شيخ الاسلامي روي ميز نماينده ها آمد. صلاح ديده شد مسوول دفتر احمدي نژاد وزارت کاريابي جوانان را در دست بگيرد. اما وقتي نماينده ها داشتند «وعده نامه» وزير پيشنهادي را مطالعه مي کردند به يک کشف بزرگ رسيدند. در برنامه شيخ الاسلامي آماري آمده بود که مي گفت ميرحسين موسوي، مهدي کروبي و محسن رضايي در مورد آمار بيکاري درست مي گفتند و اين محمود احمدي نژاد بوده که نمودارهاي بيکاري را جلوي رسانه ملي برخلاف واقعيت نشان مي داده؛ عبدالرضا شيخ الاسلامي حواسش نبود و در برنامه کاري اش آماري از بيکاري آورد که شبيه آمارهايي بود که رقباي احمدي نژاد در زمان مناظره ها ارائه داده بودند.
با ۹۷ امتیاز و ۲ نظر
نظرات

نماینده موسوی: آمار تایید شده کشته ها به ۷۲ نفر رسید

Posted: 03 Sep 2009 12:48 AM PDT

علیرضا حسینی بهشتی سخنگوی کمیته پیگیری امور زندانیان و جان باختگان حوادث پس از انتخابات به سایت کلمه گفته است که این کمیته تاکنون مرگ 72 نفر را در حوادث پس از انتخابات تایید کرده، اما می گوید که این آمار نهایی نیست. کمیته پیگیری امور زندانیان و جان باختگان حوادث پس از انتخابات تحت نظر میرحسین موسوی و مهدی کروبی دیگر نامزد معترض انتخابات تشکیل شده است. این کمیته سه هفته پیش فهرستی شامل نام 69 نفر از کسانی که می گوید مرگ آنها در خشونت ها را تایید کرده است منتشر کرد و اکنون مرگ سه نفر دیگر را تایید کرده است. با این حال آقای حسینی بهشتی افزود: "هنوز خانواده شهدایی هستند که به دلیل جو حاکم بر جامعه به این کمیته مراجعه نکرده اند."
با ۹۴ امتیاز و ۰ نظر
نظرات

عکس آرامگاه ندا آقاسلطان،TIME magazine

Posted: 03 Sep 2009 10:15 AM PDT

همین
با ۹۲ امتیاز و ۳ نظر
نظرات

قاتل در چهلم مقتول

Posted: 03 Sep 2009 09:56 AM PDT

حضور حسین فدایی که به دست داشتن در شکنجه های کهریزک متهم شده است در مراسم چهلم محسن روح الامینی!
با ۹۲ امتیاز و ۱۳ نظر
نظرات

گرایش تهرانی‌ها به نام‌های ایرانی و غیرعربی

Posted: 03 Sep 2009 11:51 AM PDT

خبرگزاري مهر گزارش داد نتایج یک بررسی از سوی سازمان ثبت احوال نشان می‌دهد كه ذائقه خانواده‌های پایتخت نشین در نامگذاری فرزندان دختر تغییر چشمگیری داشته است و نام‌های ایرانی و غیرعربی توانسته‌اند رتبه‌های سوم تا هفتم از 10 نام محبوب سال 87 را به خود اختصاص دهند. نتایج این تحقیقات حاکی از آن است که در سال گذشته 3‌هزار و 220 نوزاد از سوی خانواده‌هایشان «هستی» نامیده شده‌اند و این اسم سومین اسم پرطرفدار در میان دختران تهرانی است.در این باره ريیس سازمان ثبت احوال استان تهران با اشاره به اینکه نام‌های ستایش، ریحانه و مبینا در میان10 نام محبوب پایتخت‌نشینان رتبه چهارم تا ششم نام‌های پرطرفدار در سال گذشته را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: سارینا، زینب، نازنین، زهرا و محدثه نیز رتبه‌های هفتم تا دهم را در میان نام دختران کسب کرده‌اند.با این همه بررسی‌ها نشان می‌دهد که امیرحسین و فاطمه همچنان محبوبترین نام‌ها در بین مردم تهران طی یک سال گذشته بوده‌اند. گرچه نام‌های ترکیبی و نام‌های ایرانی نیز توانسته‌‌اند جایگاه غیرمنتظره و چشمگیری در میان خانواده‌های پایتخت‌نشین پیدا کنند.در این باره ريیس سازمان ثبت احوال تهران گفت: سال 1387، 4‌هزار و 519 نوزاد پسر امیر حسین و 6‌هزار و 827 نوزاد دختر فاطمه نامیده شده‌اند. این در حالی است که نام‌های ابوالفضل و فاطمه در سال 1386 رتبه اول را در میان نام‌ها کسب کرده بودند.
با ۹۲ امتیاز و ۲۳ نظر
نظرات

مهندس ! نیستی تو صحنه.

Posted: 03 Sep 2009 09:31 AM PDT

مهندس ! نیستی تو صحنه. پیگیر قضیه بازداشتی ها و شهدا هستی دستت درد نکند ولی بفکر ما هم باش. بیانیه نمی دهی حداقل فیلم دیدارها را منتشر کن.
با ۹۲ امتیاز و ۱۵ نظر
نظرات

مردم رکورد خريدِ اثری موسيقی را شکسته و به هنرمندی که در کنارشان قرار گرفت ناز‌شصت می دهند

Posted: 03 Sep 2009 09:38 AM PDT

محدوديت‌های مبارزه مدنی در ايران آن‌گونه است که جامعه‌ ايرانی را به تردستی و فراگيری شعبده واداشته. استفاده از کوچک‌ترين شکاف‌های حکومتی و تبديل آن به تريبون برای رساندن اعتراض، هنری است که جامعه ايرانی به خوبی آموخته و بدان مجهز شده است. جامعه سرزنده ايرانی با بهره بردن از چنين آب‌باريکه‌هايی است که برای خود اقيانوسِ عملی چنين فراخ گشوده است. روييدن نيلوفر‌های آبی بر گند‌آبِ حکومت اسلامی همه نشان از اميد دارد. اين مردم در زيرِ ساطورِ حکومتِ اوباش که ناموس عشق می‌درد و جنايت را تا بی‌کران تباهی پيش برده با نمايشی شگرف از بلوغ و بصيرت حکومت را دچار بزرگ‌ترين بحران همه‌ی بود نامبارکش کرده است. حاکميتی که ديگر با هر اقدام بی‌زاری و نفرت عمومی از خود را دوچندان می‌کند. در ميان اخبار نا‌خوشايندی که اين روز‌ها مرتب از ايران بر رگ و پی مان آوار می‌شود خبری نه چندان پُر‌اهميت از انتشار اثر جديد استادِ آوازِ ايران محمد‌رضا شجريان "رندانِ مست" با تصنيفی از مولانا " مستان سلامت می‌کنند" در دستگاه همايون منتشر شد. اين اثر که اين‌بار با هم‌راهی گروهی جوان به سرپرستی مجيد درخشانی پديد آمد نسبت به کارهای قبلی استاد آواز ايران هيچ برتری موسيقيايی نداشته و می‌توان آن را کاری معمولی ارزيابی کرد. اين اثر اما در اولين روز عرضه آن‌هم در ماه رمضان که موقعيتی خوب برای فروش کارهای موسيقی نيست رکورد فروش ساليان اخير در بازار موسيقی را شکست. مردم در قراری نانوشته با خود می‌خواهند با خريد يک ميليون از نسخه اورژينال اين سی دی رکورد خريدِ اثری موسيقيايی را در تاريخ موسيقی شکسته و به هنرمندی که در کنارشان قرار گرفت ناز‌شصت دهند. اين همه تنها به پاس‌داشتِ اعتراض و در کنار مردم قرار گرفتنِ شجريان در دزديده شدن رای آن‌ها و اعتراض به ضرغامی و صدا و سيمای اسلامی برای پخش نشدن صدايش از رسانه‌ای که حامی آشکار قداره‌بندانِ حکومتی است صورت گرفت. شايد نکته قابل اعتنا در اين بين آن باشد که مريدان جماران و جمکران توان آن نخواهند داشت تا انسان معترض را از معادلات سياسی حذف کنند و اعتراض را از مردم بگيرند. اعتبار و ارزشِ اعتراضِ به هنگام و در کنار مردم قرار گرفتن پيش از آن که شايسته‌ی چنين تجليلی باشد نشان از آن دارد که ايران بيابانی برهوت نيست که دل‌بستگانِ حوزه و چاه هر آن‌چه خواستند در آن کشت کنند. جامعه‌ی ايرانی پيش از پيش با جداسازی خود از رژيم حتا با خريد يک سی دی موسيقی در استفاده از چنين ابزاری مدنيت خود را به نمايش می‌گذارد. هرچه وابستگان به جمکران بيشتر خشونت می‌کنند. مقاومت مدنی نسلی که تغيير را در دستور کار خود نهاده آن‌ها را بيشتر به قهقهرا می‌کشاند. ايران عراق و افغانستان نخواهد شد. چاه‌زدگان خود در بی‌انتهايی و سياهی جمکران دفن خواهند شد.
با ۹۱ امتیاز و ۱۰ نظر
نظرات

دادگاه متجاوزین کهریزک علنی برگزار شود

Posted: 03 Sep 2009 07:01 AM PDT

همزمان با درخواست رئیس فراکسیون خط امام برای محاکمه علنی عاملان جنایات اخیر در بازداشتگاه های کشور، مهدی کروبی به دیدار خانواده یکی دیگر از کشته شدگان ناارامی های پس از انتخابات ریاست جمهوری رفت و این در حالی است که خبر ها از افزایش آمار کشته شدگان حکایت دارد. دبیر کل فراکسیون خط امام در مجلس هشتم با انتشار نامه ای خواستار آن شد که عاملان اقدامات "زشت" در بازداشتگاه ها در دادگاه های "علنی" مجازات شوند. محمدرضا تابش در نامه خود خطاب به رئیس قوه قضائیه دادگاه علنی را چنین توصیف کرد: "منظور از علنی بودن محاكمه، عدم ایجاد مانع جهت حضور افراد در جلسات رسیدگی است. خبرنگاران رسانه‌ها می توانند با حضور در دادگاه از جریان رسیدگی گزارش مكتوب تهیه كرده و بدون ذكر نام یا مشخصاتی كه معرف هویت فردی یا موقعیت اداری و اجتماعی شاكی و متشكی عنه باشد منتشر نماید."
با ۸۹ امتیاز و ۱۰ نظر
نظرات

نمادهای سبز را زنده کنیم

Posted: 03 Sep 2009 07:29 AM PDT

استفاده از نمادهای سبز، همچون مچ بند و لباس سبز، پارچه سبز بر روی فرمان یا دستگیره‌های خودرو، گره سبز روی آنتن ماشین‌ها و ...، یکی از بسترهای هویت بخش ایام انتخابات بود که بی‌تردید نقشی بسزا در فراگیر کردن موج سبز امید داشت. فضای بسته و امنیتی دو ماه گذشته باعث شد که شور و نشاط هفته‌های قبل از انتخابات سرکوب شود و شوک ناشی از تقلب انتخاباتی و کودتای پس از آن، امکان عرض اندام مخالفان دولت فعلی را سلب کند؛ هرچند هیچ‌گاه این سرکوب‌ها نتوانست فضای اعتراض را به کلی از بین ببرد. یکی از جنبه‌های تغییر فضا در روزهای بعد از انتخابات، ممانعت از استفاده از نمادهای سبز بود، و بدین ترتیب استفاده از این نمادها به زمان تجمعات اعتراضی محدود شد. اکنون وقت آن رسیده که استفاده عمومی و آشکار از این نمادها را باز از سر بگیریم، هرچند خبر داریم که برخی از تلاش‌گران و علاقه‌مندان، حتی در دشوارترین موقعیت‌ها نیز، هیچ‌گاه نمادهای سبز خود را از دست ندادند. اما عمومی شدن دوباره‌ی استفاده از این نمادها، مانند روزهای قبل از انتخابات، فضای سنگین حاکم را خواهد شکست و فراگیر بودن این حرکت، به امید خدا امکان هرگونه برخورد را نیز منتفی خواهد کرد. رنگ سبز، یک نماد مقدس مذهبی و نشانه‌ی این جنبش زنده و صلح‌آمیز است. پس از جمعه شب که شب میلاد امام حسن مجتبی است، حضور سبزها در شهرپیمایی شاد شب نیمه رمضان همراه خواهد بود با استفاده دوباره از نمادهای سبز در خیابان‌ها؛ تا مقدمه‌ای شود برای سبز کردن حرم امام در زمان سخنرانی خاتمی، سبز کردن راهپیمایی روز قدس و سپس سبز بودن و ماندن دانشجویان با آغاز سال تحصیلی. در این شب، علاوه بر لباس سبز، می‌توانید با روبان‌های سبز، رنگ‌های موقتی سبز (مخصوص ماشین) و پوسترهای سبز منقوش به عکس میرحسین موسوی، ماشین‌های خود را تزیین کنید. همچنین می‌توانید از پرچم‌‌ها و سربندهای سبزرنگ با شعارهای مذهبی هم در این ایام استفاده کنید. احیای نمادهای سبز در این دو هفته، راهگشای استفاده از نمادهای سبز در دانشگاه‌ها از روزهای آغازین سال تحصیلی خواهد بود و امیدواریم همبستگی سبزها، این مهم را تحقق ببخشد.
با ۸۶ امتیاز و ۶ نظر
نظرات

لاریجانی از دخالت رهبری در جریان رای اعتماد مجلس به کابینه دهم خبر داد

Posted: 03 Sep 2009 10:34 AM PDT

علی لاریجانی در کنفرانس خبری بعد از اتمام رای گیری مجلس به اعضای کابینه دهم عملا از دخالت رهبری در دادن رای اعتماد به کابینه دهم خبر داد.او در جریان کنفرانس خبری که باحضور محمود احمدی نژاد برگزار شد از رهبری ایران به خاطر رهنمودهای مستمر خود در جریان بررسی صلاحیت وزرای کابینه تشکر کرد.در حالی که کارشناسان از احتمال رد صلاحیت گسترده تعداد زیادی از وزرای پیشنهادی محمود احمدی نژاد خبر می دادند ،اما در این دوره صلاحیت تعداد بیشتری از اعضای کابینه نسبت به دوره قبلی تایید شد.این در حالیست که ورزرای پیشنهادی در این دوره نسبت به دوره قبلی از ضعف مدیریتی بیشتری برخوردار بوده اند.این در حلیست که گفته میشود انتشار نامه رهبری مبنی بر حمایت از اعضای کابینه در صحن علنی مجلس باعث رای اکثریت نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی بوده است.
با ۸۵ امتیاز و ۸ نظر
نظرات

کروبی با ارسال نامه ای از آیت الله منتظری تقدیر کرد: از اینکه به خاطر برخی تعرضات از این حقیر تفقد کردید قدرانی می کنم

Posted: 03 Sep 2009 07:49 AM PDT

سحام نیوز : مهدی کروبی با نگارش نامه ای به آیت الله منتظری از حمایت های ایشان از خویش در حوادث پس از انتخابات تقدیر کرد. در این نامه آمده است : " از اینکه بخاطر برخی حوادث و تعرضات پیش آمده بعد از انتخابات دور دهم ریاست جمهوری برای اینجانب از این حقیر تفقد نمودید و طی نامه ها و بیاناتی اظهار تاسف فرمودید لازم دانستم بدین وسیله تشکر و قدردانی خود را اعلام دارم . " متن کامل این نامه به شرح زیر است : محضر مبارک حضرت آیت اله العظمی منتظری (دامت عزه العالی ) سلام علیکم ضمن عرض ارادت و آرزوی قبولی اعمال و عبادات در ایام این ماه مبارک ، سلامتی و عزت حضرتعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. از اینکه بخاطر برخی حوادث و تعرضات پیش آمده بعد از انتخابات دور دهم ریاست جمهوری برای اینجانب از این حقیر تفقد نمودید و طی نامه ها و بیاناتی اظهار تاسف فرمودید لازم دانستم بدین وسیله تشکر و قدردانی خود را اعلام دارم و از اینکه این پاسخ با کمی تاخیر خدمتتان ارسال می شود پوزش می خواهم. تعرض و برخی توهین ها و ناملایمات برای شخص بنده و یا اشخاصی دیگر آنقدر اهمیت ندارد که متاسفانه ما در عمر خود شاهد باشیم ارزش ها و معیارهایی که هزاران نفر برای احیا و استقرار آنها در جامعه عمر و جوانی ، سلامتی و سرمایه های مادی و معنوی خود را در نیم قرن گذشته در این کشور گذاشته اند براحتی مغفول بماند و یا حتی عمداً زیر پا گذاشته شود . قانون اساسی میراث گرانسنگی که آن همه زحمات جمع کثیری از خبرگان و آزادگان و دلسوزان خدا ترس این ملت ، بعد از سال ها تحمل رنج و شکنجه و خفقان دوران ستم شاهی و با هزاران امید و آرزو به تصویب رسید و به تایید امام راحل (ره ) و ملت شریف ایران مزین شد ، براحتی اصول مسلم آن نادیده گرفته شود و گزینشی و یکطرفه ، برخی اصول آن تا حد آیات قرآن بزرگ داشته شود و برخی اصول که حاوی اساسی ترین حقوق ملت و آزادی های فردی و اجتماعی است و پرهیز از خودکامگی و دیکتاتوری را برای جامعه تضمین می کند براحتی زیر پا گذاشته شود. انتخابات آزاد و بیطرفانه عملاً در پرتو دخالت های مراکز قدرت بی معنا شود و آزادی احزاب و مطبوعات براحتی توسط مراکز خودکامه ای مورد تعرض قرار گیرد و دستگیری ها و زندانها و محاکمات غیر قانونی و غیر منطبق با اصول قانون اساسی امری عادی قلمداد شود و از همه وحشتناک تر به بهانه حفظ امنیت ، بزرگترین ناامنی ؛ حمله و کشتار و ضرب و شتم و شکنجه و.... برای جوانان و زنان و مردانی که فقط با احساس مسئولیت و امیدی که خودِ این مسئولین در آنها برانگیخته بودند که میتوانید آزادانه به هر کسی رای دهید و بعد دیده بودند که چگونه نتایج اعلامی برخلاف روال قانونی و با دخالت های علنی مسئولین اجرا و نظارت بر خلاف آرای آنها اعلام می شود ، به صحنه حساس مسئولیت آمده و در تظاهراتی آرام و حتی بدون شعار اعتراض خود را اعلام کردند و دیدیم که چگونه مورد تهاجم قرار گرفتند. باری تحمل این شرایط ، بسیار دردناک تر و ناگوارتر از مسائلی است که برای اشخاص ایجاد کرده اند که به خاطر دفاع از حقوق ملت دچار تهاجم فیزیکی و توهین و افترا بشوند. امید است خداوند متعال به همه مسئولین ما احساس مسئولیت و انگیزه امانتداری برای مردم و سعه صدر و تحمل حکومت داری عادلانه و رعایت اخلاق و دستورات اسلامی را عنایت فرماید و به همه اقشار جامعه به ویژه علما و بزرگان حوزه احساس مسئولیت و توان اعتراض و برخورد با قانون گریزی ها و قانون ستیزی ها عطا کند. والسلام - مهدی کروبی 8/6/
با ۸۲ امتیاز و ۳ نظر
نظرات

قربانیان دهه 60 را درک کنیم

Posted: 03 Sep 2009 10:59 AM PDT

مادربزرگ من وقتي به او گفتيم هاشمي تغيير كرده و احمدي‌نژاد آمده صد بار بدتر از او، گفت هركدام‌شان پسر مرا از گور بيرون مي‌كشد من به آن راي خواهم داد! آن كسي كه فرزندش در سال 67 اعدام شده، آنكه مادرش در دهه 60 اعدام شده، آنكه بهترين سالهاي عمرش را در زندان سراسر تحقير و شكنجه دهه 60 هدر داده، آنكه در انقلاب فرهنگي از دانشگاه اخراج شده و سرنوشتش تغيير كرده، آنكه لذت جواني‌اش به شكنجه رواني بدل شده، آنكه ... اگر اينها نخواستند ببخشند با اينها چه بايد كرد؟ مگر اينها هم قربانيان سركوب نيستند؟ چرا قربانيان سركوب سالهاي اخير تكريم مي‌شوند (كه بايد بشوند) اما قربانيان سركوب دهه 60 كه اتفاقا به شدت مظلوم‌تر و زجركشيده‌ترهستند، تحقير مي‌شوند؟ صرفا چون با تحليل سياسي ما موافق نيستند؟ من اعتراف مي‌كنم اصلا اطمينان ندارم اگر همان بلاهائي كه در دهه 60 بر سر زندان‌يان آمده بر سر من هم آمده بود امروز چنين راحت مي‌‌توانستم به كروبي راي بدهم و هاشمي را ستايش كنم. من نمي‌گويم با تحليل سياسي اين آدمها موافق باشيم اما بايد آنها را درك كنيم. همه آن ددمنشي و آدم‌ربائي و تجاوز و خنده‌هاي چندش‌آوري كه سايه از راه دور به رخ ما مي‌كشد صدها برابرش در دهه 60 هم بوده. آيا قربانيان آن سركوب حق ندارند دست كم به اندازه عذابي كه كشيده‌اند و فرصتها و آزادي‌اي كه از دست داده‌اند امروز حرف بزنند؟ گيرم حرفشان با حرف من يكي نبود گيرم تحليل و شعارهاي‌شان به باور من، مضر به حال جامعه بود اما دست كم به اندازه رنجي كه در دهه 60 كشيده‌اند حق دارند فرياد بزنند. همان قدر كه ما در قبال موسوي و كروبي و هاشمي و ... تساهل داريم و سابقه‌شان را نديده مي‌گيريم نبايد در قبال قربانيان دهه 60 هم تساهل داشته باشيم و امروزشان را تحمل‌ كنيم؟
با ۸۲ امتیاز و ۷ نظر
نظرات

با حضور گسترده در مقابل سازمان ملل (همزمان با حضور ا.ن) به ادامه جنبش سبز مردم ایران یاری رسانیم

Posted: 03 Sep 2009 11:30 AM PDT

گماشته "رهبر معظم" کودتا محمود احمدی نژاد در ۲۳ و ۲۴ سپتامبر قرار است که در اجلاس سالانه سازمان ملل متحد حاضر شود تا در برابر نمایندگان دیگر کشورهای عضو این سازمان سخنرانی نماید. در این رابطه بدیهی است که اجتماع گسترده ایرانیان مقیم آمریکا، کانادا و اروپا در مقابل سازمان ملل و در اعتراض به دولت کودتا نه تنها پیامی قاطع برای یکایک نمایندگان کشورهای عضو سازمان ملل در مخالفت با دولت کودتا می‌باشد بلکه از همه مهمتر به ادامه قیام سبزمردم ایران و حضور گسترده آنان در میدان مبارزه کمک می‌کند. بر کسی پوشیده نیست که هر چقدر اجتماع ایرانیان خارج از کشور در برابر سازمان ملل در روزهای ۲۳ و ۲۴ سپتامبر و در هماهنگی با مردم ایران از وحدت و انسجام بیشتری برخوردار باشد به همان اندازه بینشی مبنی بر درک خواسته‌های دموکراتیک مردم ایران را در مقابل دیدگان جهانیان نمایش می‌گذارد و نیز به تداوم جنبش اعتراضی مردم درون کشور یاری می‌رساند...
با ۷۹ امتیاز و ۳ نظر
نظرات

رئیسی که نمی ‏داند ایران و اروپا اختلاف ساعت دارند

Posted: 02 Sep 2009 08:20 PM PDT

همین پنجشنبه هفته گذشته بود که به‏خاطر پخش سریال، بازی ملوان و استقلال به جای ساعت 21 از ساعت 21:15 آغاز شد و مزدک میرزایی هم صراحتاً در شبکه سوم سیما اعلام کرد طی تماسی که با عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ داشتیم ساعت بازی را 15 دقیقه به عقب بردیم؛ با این شرایط تغییر ساعت دیدار استقلال – سایپا و ذوب آهن – پرسپولیس آن هم با اعلام قبلی(!) چندان تعجب‏آور نیست. سازمان لیگ سال‏هاست که با این تصمیمات لحظه‏ای و عجیب و غریب لیگ حرفه‏ای را برگزار می‏کند و ما هم به این نوع برنامه‏ها عادت کرده‏ایم. اما عزیزمحمدی در واکنش به صحبت‌های واعظ ‌آشتيانی كه گفته بود برگزاری دیدار استقلال و سایپا در ساعت 22:30 حرفه‌ای نيست و اين ساعت وقت خواب بازيكنان است، گفت: «سئوال من اين است كه آيا اروپايی‌ها كه ساعت 11 شب مسابقات خود را برگزار می‌كنند، غيرحرفه‌ای هستند؟! » یعنی رئیس سازمان لیگ هنوز نمی‏داند ساعت ایران با ساعت کشورهای اروپایی اختلاف دارد؟ بازی‏های اروپا معمولاً ساعت 11 و 12 شب به وقت ایران برگزار می‏شود که در آن کشورها ساعت شروع بازی 8:30 – 9 شب است. به فرض اینکه اروپایی‏ها هم ساعت 11 شب مسابقات خود را برگزار می‏کنند آیا امکانات برگزاری مسابقات آن‏ها با ما برابری می‏کنند؟ در ایران ساعت 10:30 وسایل ایاب و ذهاب برای تماشاگران فراهم است؟ نور ورزشگاه در حد استاندارد است و امنیت تماشاگران در داخل و خارج ورزشگاه تامین شده است؟ ضمن اینکه در اروپا یک برنامه کامل و جامع پیش از شروع لیگ به همه تیم‏ها داده می‏شود و مسابقات بدون حتی یک دقیقه جابه‏جایی برگزار می‏شود اما سازمان لیگ حرفه‏ای(!) ایران مشخص نیست به چه دلیل هر روز و هر ساعت یک حرفی می‏زند و یک برنامه ارائه می‏دهد.
با ۷۸ امتیاز و ۵ نظر
نظرات

دم بالاترین گرم

Posted: 02 Sep 2009 07:09 PM PDT

این چند روزه که دنباله در دسترس نیست، تازه فهمیدم که بالاترین با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده و چه حملاتی را در حال دفع می‌باشدش. تا وقتی که ابعادش را کسی نداند نمی‌فهمد که چه حمله‌ای بوده. بالاترینی‌ها هم که فقط می‌گفتند حمله شده. به هرحال گفتم جا دارد این همه غر زدیم به بالاترین و درخواست رفراندم و اینها دادیم، برمان واجب هستش که از سرپا نگاه‌داشتن سایتشان هم تشکر کنیم.
با ۷۴ امتیاز و ۴ نظر
نظرات

هديه مجلس به خانواده كشته شدگان سوانح هوايي وزميني:راي اعتمادمجددبه وزيرراه

Posted: 03 Sep 2009 05:04 AM PDT

امروز يك سپاهي به عنوان وزير كشور انتخاب شد چون نمايندگان درجهت بودن درمجلس بعدي نيازبه فردي دارندتا اصلاح طلبان واحزاب سياسي راقلع وقمع كندامروزمجلس به وزير دفاع راي اعتماددادتابتواندبه جهان ثابت كندكه ارزشي براي نهادهاي بين المللي قائل نيست امروزمجلس به دانشجو رداي وزارت داد تا بتواند باخيالي راحت به سركوب استادان ودانشجويان بپردازندامروز مجلس به وزير اطلاعات راي اعتماددادتا بتواند با گسترش فضاي رعب وتهديد درجامعه بامردم حامي اصلاح طلبان وارد تقابل بشودامروزمجلس به كابينه نظامي راي اعتماد داد تاثابت كند تنها موضوعي كه براي آنها ارزش ندارد مردم وتفكرات آنهاست وامروزمجلس بادادن راي اعتماد به وزير راه هديه اي نامناسب به خانواده كشته شدگان سوانح هوائي وزميني داد ومجلس بادادن اين راي اعتماد عمر دولت منتصب رابسياركوتاه تركرد
با ۶۹ امتیاز و ۹ نظر
نظرات

بالاترین رای اعتماد مجلس به وزیر تحت تعقیب اینترپل

Posted: 03 Sep 2009 01:49 PM PDT

۲۲۷ نفر از ۲۸۶ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی به احمد وحیدی وزیر پیشنهادی دفاع که تحت تعقیب پلیس بین‌الملل است، رای اعتماد دادند. از سه وزیر پیشنهادی زن تنها یک نفر به عنوان وزیر بهداشت به کابینه دهم راه یافت. روز پنج‌شنبه دوازدهم شهریور رای‌گیری نهایی نمایندگان مجلس برای رای اعتماد به کابینه دهم دولت جمهوری اسلامی به پایان رسید. از میان وزرای پیشنهادی احمدی‌نژاد تنها سه وزیر رای اعتماد نگرفتند که دو نفر آنان زن بودند: فاطمه آجرلو وزیر پیشنهادی وزارت رفاه و تامین اجتماعی، سوسن کشاورز وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و محمد علی‌آبادی وزیر پیشنهادی نیرو. بالاترین رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی دفاع داده شد. احمد وحیدی کسی است که متهم به دست داشتن در حادثه بمب‌گذاری در مرکز یهودیان آرژانتین در سال ۱۹۹۴ است و به همین دلیل در لیست اخطار پلیس بین‌الملل قرار دارد. تابستان سال ۱۳۸۶ مجمع عمومی پلیس بین‌الملل حکم تعقیب بین‌المللی او را صادر کرد. این بدان معناست که وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در صورت ورود به کشورهایی که تحت پیمان اینترپل هستند، یعنی تقریبا تمام کشورهای اتحادیه اروپا، از سوی ضابطان پلیس بین‌الملل دستگیر خواهد شد. تنها ۵۴ نفر از نمایندگان مجلس با این وزیر مخالفت کردند
با ۶۷ امتیاز و ۱۳ نظر
نظرات

پخش دادگاهها در صداو سیما غیر قانونی است / شخصیت متخلفان کهریزک بالاتر از متهمان سیاسی نیست

Posted: 03 Sep 2009 05:09 AM PDT

در نامه محمدرضا تابش آمده است : همانگونه که استحضار دارید یکی از مسائل تلخ حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری مسئله فاجعه بار هتک حرمت و رفتارهای زشت بعضی از مأموران با بازداشت شدگان است که نقض آشکار اصول متعدد در قانون اساسی و حقوق انسانی است که اگر با اطلاع و موافقت مقامات مافوق بوده جسارت و قانون ستیزی آن مضاعف بوده و اگر بدون موافقت مقامات مافوق بوده موجب تأسف و شرمساری است که در بازداشتگاههای رسمی کشور چنین اتفاقاتی رخ دهد. وی در این نامه با بیان اینکه "رئیس جمهور به تازگی عاملان اقدامات بازداشتگاهها و کوی دانشگاه را افراد نفوذی و برانداز اعلام نموده‌اند که بر ابهامات قضیه افزوده" آورده است: اکنون که دادگاه متهمان سیاسی (با وضعی ابهام‌آمیز) در غیاب وکلای انتخابی آنان به صورت علنی و جهت دار برگزار می‌شود و همه رسانه ها آن را پوشش داده و رسانه ملی با نقض آشکار قانون قبل از اثبات هرگونه اتهام و صدور حکم اقدام به پخش سراسری جلسات محاکمه نموده و حتی عناوین جعلی جرائمی را تبلیغ نموده و به متهمان نسبت می‌دهد که در نظام قانونگذاری ایران وجود ندارد (همانند متهمان کودتای مخملی) توجه حضرتعالی را به تبصره ماده 188 قانون آئین دادرسی کیفری معطوف می‌نماید که مقرر می‌دارد: «منظور از علنی بودن محاکمه، عدم ایجاد مانع جهت حضور افراد در جلسات رسیدگی است. خبرنگاران رسانه‌ها می توانند با حضور در دادگاه از جریان رسیدگی گزارش مکتوب تهیه کرده و بدون ذکر نام یا مشخصاتی که معرف هویت فردی یا موقعیت اداری و اجتماعی شاکی و متشکی عنه باشد منتشر نماید. تخلف از قسمت اخیر این تبصره در حکم افتراء است». تابش در نامه خود تاکید کرده است : بنابراین اقدامات صداوسیما نقض و تخلف آشکار مفاد این قانون بوده و قابل تعقیب کیفری است که از حضرتعالی تقاضای رسیدگی دارد.
با ۶۶ امتیاز و ۱ نظر
نظرات

نامه رئیس اقلیت مجلس به صادق لاریجانی: دادگاه جنایات کهریزک را علنی برگزار کنید

Posted: 03 Sep 2009 10:59 AM PDT

دبیرکل فراکسیون اقلیت مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه که رونوشتی از آن برای رئیس صدا و سیما جهت توقف پخش دادگاه‌های غیرقانونی و غیرشرعی نیز ارسال شده، با تاکید بر تخلف صدا و سیما بر طبق تبصره ماده 188 قانون آئین دادرسی كیفری، در پخش این دادگاه‌ها، تاکید کرد:«شخصیت جنایت‌كاران بازداشتگاه‌هایی نظیر كهریزک بالاتر از شخصیت متهمان سیاسی نیست و سرپوش گذاشتن بر این قضیه سبب گسترش آثار سوء اینگونه جنایات و تكرار آن خواهد شد و امید است ترتیبی اتخاذ شود تا هرچه سریعتر عوامل این جنایات در هر سمت و درجه‌ای تحت پیگرد قرار گرفته و در صورت ادامه روند فعلی رسانه‌ای شدن دادگاهها‌،دادگاه این افراد علناً و با حضور رسانه ها تشكیل شود.» به گزارش «پارلمان‌نیوز»، متن کامل این نامه بدین شرح است: ... اخیراً جناب آقای احمدی نژاد عاملان اقدامات زشت بازداشتگاه‌ها و كوی دانشگاه را افراد نفوذی و برانداز اعلام نموده‌اند كه بر ابهامات قضیه افزوده است. اكنون كه دادگاه متهمان سیاسی (با وضعی ابهام‌آمیز) در غیاب وكلای انتخابی آنان بصورت علنی و جهت دار برگزار می‌شود و همه رسانه ها آن را پوشش داده و رسانه ملی با نقض آشكار قانون قبل از اثبات هرگونه اتهام و صدور حكم اقدام به پخش سراسری جلسات محاكمه نموده و حتی عناوین جعلی جرائمی را تبلیغ نموده و به متهمان نسبت می‌دهد كه در نظام قانون‌گذاری ایران وجود ندارد (همانند متهمان كودتای مخملی)؛ توجه حضرتعالی را به تبصره ماده 188 قانون آئین دادرسی كیفری معطوف می‌نماید كه مقرر می‌دارد: «منظور از علنی بودن محاكمه، عدم ایجاد مانع جهت حضور افراد در جلسات رسیدگی است. خبرنگاران رسانه‌ها می توانند با حضور در دادگاه از جریان رسیدگی گزارش مكتوب تهیه كرده و بدون ذكر نام یا مشخصاتی كه معرف هویت فردی یا موقعیت اداری و اجتماعی شاكی و متشكی عنه باشد منتشر نماید. تخلف از قسمت اخیر این تبصره در حكم افتراء است...
با ۶۶ امتیاز و ۲ نظر
نظرات

روز قدس، روز مبارزه با تجاوز:پیاممان در روز قدس این است: تجاوز ممنوع !

Posted: 03 Sep 2009 11:38 AM PDT

سالگرد روز قدس در راه است. اینبار اما در سوگ شهدای آزادی اشک پرده در شد. وین راز سر به مهر ، به عالم ثمر شد. آزادی خواهی ملتی به قدمت تمدن، در معرض بازجویی است. بازجویانی که در رقابت با رقیبان جنایتکار خود، بر نوامیس شهدای جنگی که همان رقبا بر این ملت تحمیل کردند نیز رحم ندارند.(1) انقلابی را باز می جویند که شعارش، نقضشان است: استقلال آزادی، جمهوری اسلامی. اسلامی را باز می جویند که شروعش، نقضشان است: بسم الله الرحمن الرحیم (به نام خداوند بخشنده مهربان)! ...... سی امین سالگرد روز قدس سبز خواهد بود. سبز آزادی، سبز اسلام واقعی، سبز پرچم ایران، سبزی که پاره های افسرده یک ملت را در سراسر دنیا به هم پیوند داد. سبزی که نهضتش و سردارش بر خواسته از ملت است. بر خواسته از سنتش، از تجددش، از دینش از آزادگی اش. روز قدس روز مظلومین بود، روز قدس سبز هم روز مظلومین باقی خواهد ماند. مظلومینی که در هر کجای دنیا مورد تجاوز واقع شدند. روز قدس سبز خواهد شد، تا همه بدانند که تجاوز بد است، هر کجا و توسط هر کس که باشد، به زمین باشد، به مال باشد و یا به ناموس! امسال ملتی به قدمت تمدن، از دنیا و خصوصا ملت مظلوم فلسطین که نه تنها طعم تلخ تجاوز را چشیده اند بلکه همواره و همه ساله مورد توجه ویژه مردم و دولت ایران نیز بوده اند، دعوت می کند که درهمبستگی با ما سبز ها، سبز شوند، سبز بپوشند، و سبز بیندیشند. مایی که، نه توسط بیگانه، نه توسط کافر و نه فقط در حقوقمان، بلکه توسط کوتاچیان هموطن مدعی اسلام، مورد تجاوز همه جانبه قرار گرفته ایم. دعوت می کنیم تا با ما همصدا همرنگ و همپیام شوند چنان که ما با آنان همصدا و هم پیام بوده و هستیم. پیاممان در روز قدس این است: تجاوز ممنوع !
با ۶۴ امتیاز و ۱۰ نظر
نظرات
You are subscribed to email updates from بالاترین
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ