کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۱۹, پنجشنبه

[farsibooks] شاخه جوانان حزب اعتماد ملی

 

در روز ها و شب های نیایش قدر و شهادت امام عدالت و زخم خورده جاهلیت شاهد رفتار های به دور از عدالت و جاهلانه نهاد های امنیتی هستیم.
تشدید برخوردهای امنیتی و قضایی در روزهای اخیر نشان از آن دارد که روزهای سختی پیش رو است . روزهایی که اتش خشم مردم نسبت به رفتار زورگویان را مضاعف خواهد کرد. پلمپ دفتر شخصی دبیر کل حزب اعتماد ملی و همچنین دفتر حزب اعتماد ملی و ضبط مدارک موجود در این مکانها برای این صورت گرفته است که اسناد رسوایی بیشتر نهادهای امنیتی و قضایی فاش نشود.بازداشت مرتضی الویری و علیرضا بهشتی مسولان کمیته پیگیری حوادث اخیر که در تداوم دستگیری های گسترده بعد از انتخابات صورت گرفت ترفندی است که کروبی و موسوی را به وادی سکوت بکشاند. باری اینگونه اقدامات سبب آشکار شدن جنایات خواهد شد و مردم پی به عمق بیشتر حوادث خواهند برد.
بیم و ترس از افشاء اسناد تجاوز ها ، شکنجه ها و جان باختگان آنها را وادار به انجام چنین اقدامی کرد ؛ اما خود ناشیانه بر طبل رسوایی شان کوبیدند و هر چه تلاش می کنند نمی توانند آب رفته را به جوی باز گردانند . در واقع رفتارهای نیروهای امنیتی و قضایی در روزهای اخیر کاریکاتوری از اقدامات نهادهای امنیتی در دهه 50 است.
اقدامات اخیر که در ایام منتهی به روز قدس صورت می گیرد نه تنها فضای رعب و وحشت مردم را موجب نمی شود بلکه باعث حضور حماسی مردم در این راهپیمایی-که راهپیمایی احقاق حق است- خواهد شد. رجاء واثق داریم که هرچه بیشتر بر شیپور رعب و وحشت بدمند عزم مردم برای حضور بیشتر خواهد شد و ایمان داریم به این سخن پیامبر اعظم که " الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم". امید آن داریم روزی را در ایران عزیز شاهد باشیم که مردم طعم شیرین آزادی را بچشند.

شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی

http://www.etemademelli.ir/published/0/00/77/7757/

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

PC-to-PC calls

Call your friends

worldwide - free!

Hollywood kids

in the spotlight

Their moms

share secrets

Yahoo! Groups

Auto Enthusiast Zone

Passionate about cars?

Check out the Auto Enthusiast Zone.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ