کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۱۸, چهارشنبه

Re: [farsibooks] Fw: سكس بادختر بچه‌ي 5 ساله !0

 

 

بگو چی میخونی تا بگم چی هستی؟ تا حدی درسته مگه نه؟

واقعا ذهن شما را چه " موضوعات" ی جذب میکند؟چه چیزی رو میخواین ثابت کنین؟ و برای آن چه کتابهایی را مورد " مطالعه" قرار میدهید؟مبارزات مردم ستمدیده ما از کل رژیم و ستم و ظلم ونابرابری آن است و طبقه کارگر در بند استثمار اسیر و آنوقت شما و امثال شمابرای خوانندگان یا عکسهای زن سرکوزی را میفرستیدیا اینگونه مسایل که در دنیای سرمایه داری آدمخوار هیچ چیز تازه ای نیست،آیا شما " بشردوستان"  سی سال کشتار مبارزین توسط رژیم مزدور برایتان " عادی" شده است که دل مشغولی تان خواندن چنین کتابهای البته "سرگرم کننده" ست! این کار شما منو به یاد کتاب سفارش شده ایات شیطانی به سلمان رشدی انداخت که درست در کوران قتل عام زندانیان سیاسی در ایران کتاب او روانه بازار شد و به خمینی جلاد کمک کرد که افکار عمومی را برای مدتی از جنایات او و رژیم منفورش بدور نگهدارد و فتوای سر ناقابل و بی ارزش سلمان رشدی مزدور را صادر کرد و به این وسیله افرادی مثل شما را مدتها " سرکار" گذاشت. مردم در ایران در حال مبارزه با این رژیم جنایتکار هستند و جوانان در زندانها زیر شکنجه و بعد شما این موضوعات را از "جذابیتهای ذهنی" تان خارج کرده و به دیگران عرضه میکنید؟! آیا هنرپیشه گان هالیوودی بچه ها را مورد استفاده جنسی قرار نمیدهند؟ خبرهای هولناک تجارت سکس بین المللی سرمایه داری " دزدی بچه "ها را برای استفاده سود جویانه شان را نمیدانید؟ فقط خمینی  جلاد شد متجاوز!!؟ باور کنید دیگر نمیدانم به شما چه باید گفت، فقط کمی فکر کنید و قدری شرم هم به آن اضافه!

 مرگ بر رژیم جنایت پیشه و سرکوبگرصهیونیستی اسراییل در فلسطین اشغالی و همتای آن رژیم جمهوری اسلامی در ایران و مزدوران هر دو رژیم

تذکر:قاعدتا برای  لمپن هایی مثل تواب همکار شکنجه گر و سایر انگلهای سرمایه داری که در تلاش مذبوحانه و ریاکارانه هستند تا هویت " پاک و نه آلوده" جنایتکاران و جلادانی که  در قتل عام و کشتار عزیزان مردم دست داشتند را " مطهر" ساخته و " حق جنایتکاران" را به رسمیت بشناسند

غیرقابل درک است که حق " اعتراض" معترضین به زور و شکنجه و موضوعات صرفا سرگرم کننده را به رسمیت بشناسند. بنابراین این عده میتوانند به ماموریت " مهربانانه" خود ادامه دهند

--- On Wed, 9/9/09, amir shayan <amir_shakib@yahoo.com> wrote:


From: amir shayan <amir_shakib@yahoo.com>
Subject: [farsibooks] Fw: سكس بادختر بچه‌ي 5 ساله !0
To: "FarsiBook" <farsibooks@yahoogroups.com>
Date: Wednesday, September 9, 2009, 11:31 AM

 

 
Sincerely 
Amir
VVVVVVVVVVVVVVVVVVV VVVVVVVVV
V
VVVVVVVVVVVVVVVVVVV VVVVVVVVV

Iran alive for ever


 
 

Sent to you by Amir via Google Reader:

 
 



داستان را از زبان نويسنده کتاب "لله ثم للتاريخ" آقای السيد حسين الموسوی از علمايان نجف بشنويد: او مي گويد كه وقتي خميني در عراق بود به يكي از شهرهاي عراق دعوت شد و از موسوي خواست كه با او همراه باشد، سفر انجام شد و در راه بازگشت آنها خواستند كه استراحت نمايند تا خستگي سفر را برطرف كنند، خميني فرمان داد كه به منطقه عطيفيه بروند چون آن جا فردي ايراني الاصل بنام (سيد صاحب) بود و او و امام دوستي و آشنايي زيادي با همديگر داشتند.
موسوي مي گويد: سيد صاحب از آمدن ما خوشحال شد … و سيد صاحب خواست كه آن شب را پيش او بگذرانيم، امام موافقت كرد … و هنگامي كه وقت خواب فرا رسيد … چشم خميني به دختر بچه‌اي افتاد كه چهار سال يا پنج سال داشت اما خيلي زيبا و قشنگ بود، امام از پدرش خواست كه دختر بچه را بياورد تا امام او را صيغه كند، پدرش با خوشحالي زيادي موافقت كرد و خميني در حالي شب را سپري كرد كه، دختر بچه در آغوش او بود و ما گريه و فرياد دختر را مي شنيديم.
نويسنده در ادامه می‌نويسد به نظر شما چرا پدر از تماس بدن خميني با دختر بچه‌اش و از اينكه خميني دختر بچه او را صيغه می كند خوشحال می‌شود، بله، چون او معتقد است كه نزديك شدن به امام شرافت است گرچه با همين صورت زشت انجام بگيرد؟!
مرجع کتاب "لله ثم للتاريخ" نويسنده السيد حسين الموسوی صفحه 33-34 در بخش " المتعة وما يتعلق بها.


دانلود كتاب


کتاب به زبان عربی است اما براحتی می‌توانيد متوجه شويد، می‌توانيد از مترجم گوگل هم براي ترجمه آن استفاده کنيد.
در ادامه عرض شود که خمينی حتی به ازدواج متعه با دختر شيرخوار اعتقاد دارد همانطور كه در كتاب تحرير الوسيله ذكر كرده است. تحرير الوسيله جلد سه.

Attached Files
File Type: pdf _______.pdf (528.5 KB, N/A views)

 
 

Things you can do from here:

 
 


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Group get-together

Host a free online

conference on IM.

Weight Management Group

on Yahoo! Groups

Join the challenge

and lose weight.

Yahoo! Groups

Mental Health Zone

Learn about issues

Find support

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ