کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ بهمن ۲۳, جمعه

[farsibooks] Thursday 11 February 2010 Bahman 22nd 1388, Fwd: Best of Balatarin for 02/12/2010

 


http://us1.campaign-archive1.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=2d77b3ca0f&e=457d8de126


---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin <balatarin@sabznameh.com>
Date: 2010/2/11
Subject: Best of Balatarin for 02/12/2010
To: iskandar.hai@gmail.com


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




صحنه وحشتناک زدن يک جوان در خيابان -تهران 22بهمن هشتادو هشت
با ۳۳۱ امتیاز و ۴۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


در مقابل متروی صادقیه- حوالی ساعت ۱۱
با ۲۶۵ امتیاز و ۲۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


چقدر نوشتیم و چقدر فریاد زدیم که این طرح مسخره ، محکوم به شکست است . چقدر بحث کردیم که با چهره و لباس حزب اللهی رفتن به قصد فتح میدان آرادی ، آب به آسیاب دشمن خواهد ریخت . کو گوش شنوا . دخترک میگریست وقتی سوارشان کردم . میگفت همه از ما بودند اما نتوانستیم تکانی بخوریم . از ساعت 6 صبح آمده بودند . همراهش که پسری بود با ظاهر حزب اللهی ، عرقش را با چفیه دور گردن پاک کرد و گفت از کجا میدانی همه از ما بودند . دخترک در بین گریه بیصدایش گفت : آخه شعارهای اونا رو تکرار نمیکردند . و پسر فحش میداد به صدر تا ذیل نظام . پرسیدم چرا پس نتوانستید شعار بدهید ؟ گفت چون لایه به لایه بینمان نیروهای آنها بودند . در ضمن اصلا نمیشد فهمید که بغل دستیت از کدام طرف است . و عرقش را با چفیه خشک کرد . پرسیدم پس این سر و وضع حزب اللهایتان چیست ؟ گفت ، خودشان گفتند . سبزها گفتند . جرس گفت ، من خودم تو بالاترین خوندم . اسم بالاترین که آمد ، همسرم سری تکان داد و من آرزو کردم کاش یک چفیه داشتم تا عرقم را پاک کنم .
با ۲۵۹ امتیاز و ۵۴۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


شاهکار ترجمه
با ۲۴۴ امتیاز و ۳۸ نظر سرگرمی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


میرحسین در سخنرانی خود همه سبزها را دعوت کرد که «با هویت خود» در راهپیمایی ظاهر شوند. یک عده نادان هم ایده مسخره و از پیش شکست خورده «اسب تروا» را مطرح کردند و شد آنچه شد. روزی که می توانست به بزرگترین موفقیت جنبش تبدیل شود، با پیشنهاد احمقانه عده ای خیالاتی (که احتمالا فیلم های علمی - تخیلی زیاد نگاه می کنند)، به شکلی تمام شد که به دل ما هواداران جنبش اصلا نچسبید. به نظر من بزرگترین درس روز 22 بهمن این بود که همه باید تابع یک رهبر عاقل و سیاستمدار کارکشته ای مانند میرحسین باشیم، نه اینکه خود را بازیچه دست یک عده کوته بین کنیم. همان طور که قبلا هم عرض کرده ام: برای موسوی تعیین تکلیف نکنیم و تابع نظرات او باشیم. ضمناً : دشمن دانا بلندت می کند --- بر زمینت می زند نادان دوست (اونم از روی اسب تروا)
با ۲۳۳ امتیاز و ۸۸ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود
با ۲۱۶ امتیاز و ۳۳ نظر سرگرمی فرستاده شده در بخش
نظرات

 



با ۱۸۸ امتیاز و ۱۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


اصلا داشتم شاخ در میاوردم ، همه سبز بودیم ولی به نفر کناریش اعتماد نداشت چون خودشو شبیه بسیجیها در آورده بود. مگه موسوی نگفت با حفظ هویت تو 22 بهمن حاضر بشید، چرا اینقدر دو دستگی ایجاد میکنید ، به خدا اگه موسوی هم رییس جمهور میشد 1 ساله راهتون رو جدا میکردید. بابا اینجا رومانی نیست ، اینجا اکراین نیست ، الان زمان قبل از انقلاب نیست. آخه این ایده‌ی اسب تروا از مغز کدومتون تراوش کرده بود. ما خودمون هم همدیگر رو گم کردیم، باور کنید نصف جمعیت حداقل سبز بود ، شاید لااقل با 100 نفرشون صحبت کردم ولی همه بسیجی‌وار اومده بودند. تازه تو برگشت که همدیگر رو شناخیتم شروع کردیم به شعار دادن که خیلیهامون رفته بودند. فقط آب به آسیاب دشمن ریختیم. ای خدا .... ، هر چی میکشیم از دست این رهبرای خارج نشین میکشیم، از خمینی بگیر بیا اینور. بابا شما واقعا از شرایط ایران دورید. هر چی قهرمان ملی بوده داخلی بوده ، از هر کی زخم خوردیم خارجی بوده. فقط یه نمونه شرایط دکتر مصدق رو به ذهنتون بیارید که حتی برای معالجه حاضر نشد بره خارج از کشور ، چون گفت شاید به من اجازه‌ی برگشت ندن و جسدم تو غربت به خاک سپرده بشه. واقعا که ما چقدر زود تاریخمون رو فراموش میکنیم.
با ۱۸۴ امتیاز و ۸۸ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


خبرنگار آژانس ايران خبر ,22 بهمن تهران ساعت 1400 : سمت شهرك غرب ، جمعيت زيادي از مردم تجمع كرده اند ، مردم موتور مزدوران امنيتي را آتش زدند و عكس خامنه اي را كندند و پايين كشيدند و درگيري بود ..
با ۱۷۹ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


چی شده؟رفقا چی شده؟تمام شور و شعور انقلابیمون همین بود؟آخه بابا ماجرا تموم نشده...همه مون از قبل هم میبدونستیم که این رژیم تمام توانش رو بکار میبره تا خرد و خمیرمون کنه...همه میدونستیم ماشین های آدمکشی جدید وارداتیشون رو میارن،بسیجی بیشتر میارن،ساندیس رو میکنن نوشابه و مرغ و گوشت و تراول چک برای جیره خورهاشون...خب امروز اینو دیدیم.چرا تعجب کردین؟چرا پا پس کشیدین؟چرا شروع کردین به غر زدن...هنوز که نباختیم که دارین همدیگر رو مقصر میدونین...هرکی که بگه همه چیز تموم شده و باختیم خواسته یا ناخواسته از اوناست...هرکی بیاد به کروبی و موسوی و دیگران حرف سنگین بزنه همون کاری رو کرده که این جمهوری اسلامی کثیف کرده...ملت !نذارین خردمون کنن... این نمایش قدرت چون مصنوعیه،موندنی نیست...نسیم حضورتون رو طوفان کنید...هیچ طوفانی از اول طوفان نبوده...تا شب بتازید بهشون..هرکی اولین سنگی که دید رو پرت کنه طرف اولین حکومتی...الان شب نزدیکه...الان اونا خسته شدن...کسانی موفق میشن که از نیروهاشون به موقع استفاده کنن نه اینکه هرچی دارن همون اول بریزن رو داریه...الان اونا تو باد پیروزی خوابیدن...ناامید نشید..عقب نشینی چند ساعته،اتحاد و انسجام دوباره و حمله جدید...اگرچه شاید مثالم جالب نباشه ولی بازی با استرالیا رو یادتونه؟!آخرش ما میبریم.چاره ی دیگری نداریم.
با ۱۷۶ امتیاز و ۴۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


امروز ما سبزها کمی گیج شده بودیم. امروز 22 بهمن ماه را می گویم .چرا؟ برای اینکه خارج نشین ها مثل همیشه بدون اینکه تحلیلی دقیق از فضای کشور داشته باشند ،برای مان نسخه پیچیدند و گفتند که برای اجرای طرح اسب تروا هویت خودمان را مخفی کنیم !برای اینکه حرف هوشمندانه میرحسین موسوی را جدی نگرفتیم که باید با هویت واقعی خودمان به صحنه تظاهرات برویم. البته حرفهایم اصلا معنی این را نمی دهد که این روز برای ما دستاوردی نداشت.واقعیت این است که ما سبزها در این روز با وجود جمعیت بی شماری مان گیج شده بودیم و تنها با شناختن یکدیگر ذوق زده می شدیم و از لحاظ روانی روحیه می گرفتیم . پس بیایید این دفعه هویت خودمان را پنهان نکنیم ما سبز هستیم و به سبز بودن مان افتخار می کنیم .
با ۱۷۶ امتیاز و ۵۱ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


جای باتوم و زخم گلوله،مدالهای افتخار ما و سند آزادگی ما برای ارائه به فرزندانمان خواهد بود.گر مرد رهی میان خون باید رفت.
با ۱۷۵ امتیاز و ۲۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


وقتی که 22 بهمن را تبدیل به مهم ترین روز جنبش سبز در فضای مجازی می کردیم و در بیرون اطلاع رسانی و آگاهی بخشیمان کم تر از همیشه بود، وقتی کودتاچی به شکل بی سابقه داشت 24 ساعته و بعضا به طور همزمان از چند شبکه ما را می کوبید و ما هنوز در رویای روزهای پرشور گذشته مان می چرخیدیم، وقتی که حریف را دست کم می گرفتیم، لحظه ای فکر نکردیم که چقدر داریم در رقابت رسانه ای می بازیم، چقدر کم گذاشتیم و چقدر دلخوش به بالاترین و جرس شدیم و از کوچه ها، خیابان ها و انسان های واقعی دور گشتیم. اما این تمام ماجرای امروز نبود. ما یک ضربه دیگر هم خوردیم. وقتی از انقلاب تا آزادی را یکسره می روی و آشنایت را می بینی ولی پیدایش نمی کنی، وقتی هستیم ولی به گروه های تک نفره تقسیم شده ایم، دیگر نمی توانیم در مقابل نیروهای آماده به حمله ، خودمان را پیدا کنیم، یکی شویم و شعار دهیم. ناگزیر روحیه ات کم می شود و نا امید بر می گردی. امروز ما اگر باخته باشیم به خودمان باخته ایم نه به کودتاچی. چرا که خود کودتاچیان هم پذیرفته بودند که در صورت حضور پرشور و یکدست سبزها کاری نمی توانند بکنند. در مسیر انقلاب تا میدان آزادی گروه گروه افرادی را آورده بودند که به وضوح از چهره و رفتارهایشان می توانستی حدس بزنی که حتی یک بار هم تهران نیامده اند، یک بار هم انقلاب و آزادی ندیده اند، کسانی که برای رسیدن به ساندیس چه نمی کردند، حتی بلد نبودند برای نظام هم شعار دهند! فقط برای پرکردن آورده شده بودند و اصلا وحدت و هدفی نداشتند. ما هم که باید یکی می بودیم در مسیرهای دیگر پخش شدیم تا این چنین یک روز خوب را هدر داده باشیم. امروز و فردا می گذرد ولی نظام دروغ و حقه باقی نخواهد ماند. مهمترین کاری که ما باید بکنیم این است که نا امید نشویم و اطلاع رسانی مان را بیشتر کنیم. باید از طرح هایی که ما را از هم دور می کنند، بگریزیم و باید حریف را دست کم نگیریم. هر روز، هر ساعت، هر دقیقه و هر لحظه یک فرصت است. راه سبز را زندگی کنیم. ما پیروزیم V
با ۱۷۵ امتیاز و ۳۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


من نمی دونم چرا ما یادمون میره اینقدر زود من نمی دونم چرا ما یک چیز رو باید چند بار بهمون بگن من نمی دونم چرا هم میهنان من اینقدر عجول هستند خمینی در سال 1342 شروع کرد بر علیه شاه ماجرا درست کردن سال 1357 یعنی 15 سال بعد پیروز شدند حالا به لطف امکانات و تکنولوژی که در خدمت اطلاع رسانی ست شاید بشود در زمانی کوتاهتر کاری کرد اما نه 8 ماهه ... والله برای زاییدن لااقل 9 ماه باید صبر کرد چه رسد به رفرم
با ۱۷۴ امتیاز و ۱۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


تا پای مرگ کنار این پسری که بلوزش را دراوردند می ایستم. تا پای مرگ. تعادل یعنی این غیر از این یعنی ظلم. اسراییلی ها هم سریع بلوز مردهای دستگیر شده ی فلسطینی را در می اورند. فلسطینه یا ایران؟
با ۱۷۲ امتیاز و ۱۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


گویا دوستان خیلی مشتاق شکست جنبش هستند که با کوچک ترین برخورد کودتاچیان اعتراف به شکست می کنند. پیروزی ما دیر و زود دارد سوخت و سوز ندارد
با ۱۶۱ امتیاز و ۱۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


.لینکی زدم در نقد طرح اسب تروا و سایت جرس . فرصتی شد تا برخی بخواهند بی ربط بگویند . از شکست بگویند و نومیدی نفاق . این پست را در ادامه آن بدانید و بر این امیدم که در فرصتی دیگر و به دور از جو احساسی ، به نقد هم بپردازیم و درسی بگیریم . امروز اما در پاهایم توانی دیگر میبینم و قدرتی دو چندان و هدفی روشنتر از همیشه . سرنگونی نظام جمهوری اسلامی و برقراری جمهوری . جمهوری بدون هر گونه پسوندی به خصوص پسوندهای دینی .
با ۱۵۹ امتیاز و ۲۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


شکنجه دردناک و وحشیانه یکی از جوانان سبز در خیابان توسط دژخیمان رژیم
با ۱۵۷ امتیاز و ۱۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


اطلاع رسانی کنید
با ۱۵۵ امتیاز و ۲۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


چرا فقط نیمه خالی لیوان را میبینید؟دنیا امروز از رسوایی کودتاچیان سخن گفت در حالی که همه رسانه های دنیا از حضور سبزها و سرکوبشان توسط نیروهای کودتاچی سخن میگویند و تظاهرات طرفداران دولت کودتا را نمایشی بیش به حساب نمیآورند چرا باید خود ما دم از شکست بزنیم! وقتی به هیچ یک از خبرنگاران خارجی اجازه تهیه گزارش از سطح تهران را نمیدهند این از چه چیز حکایت دارد جز ترس و عجز رژیم اشغالگر!این را تمام دنیا به خوبی فهمید و اذعان داشت.امروز ما میخواستیم به دولت و دنیا ثابت کنیم که ما هستیم این مهم را دنیا فهمید امیدوارم که خودمان هم به این امرواقف باشیم و نا امید نشویم.چون تنها حربه باقی مانده رژیم ایجاد ترس و سرخوردگی در ماست .پاینده باد ایران و ایرانی
با ۱۵۴ امتیاز و ۱۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


اصفهان امروز گل کاشت. اشک شوق بر چشمانم حلقه زد وقتی حضور هزاران اصفهانی غیور را در خیابانها به حمایت جنبش مدنی مردم دیدم. آفرین باد
با ۱۵۳ امتیاز و ۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


روحیه خودمان را حفظ کنیم. همین.
با ۱۵۳ امتیاز و ۱۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


مرگ بر دیکتاتو ر در ثانیه های آخر شنیده می شود
با ۱۵۰ امتیاز و ۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


جناب آقای دکتر مهدی یحیی نژاد مدیر محترم سایت بالاترین و همه دست اندرکاران عزیز و زحمتکش سایت، بدینوسیله بابت سرویس دهی فوق العاده عالی و بدون وقفه و مشکل سایت در روز 22 بهمن برای کاربران و بازدید کنندگان سایت در امروز، که یکی از پر التهاب ترین روزهای چند ماه اخیر بوده است، از شما تشکر و قدردانی میشود. سرویس دهی مطلوب و بدون وقفه سایت بالاترین در امروز، که روز رویارویی خونین سایبری بود، کورسوی امیدمان را به باز بودن این رسانه مردمی و آزادی بیان همچنان زنده نگاه داشت. بهترینها را برایتان آرزو میکنیم. جمعی از کاربران سایت
با ۱۴۸ امتیاز و ۲۱ نظر علم و تکنولوژی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


حکومت کودتا 8 ماهه که شکست خورده ولی مدام ادعای پیروزی میکنه و بعضی از ما ناآگاهانه با وجود مقاومت 8 ماهه داریم شکست را زمزمه میکنیم. کمی صبر داشته باشیم تا اخبار و ویدئوهای امروز منتشر بشوند تا اوج این مقاومت سبز را که با وجود تهدیدها و سرکوبهایی که تابحال ادامه داشته دریابیم. ما با صبر و درایت جنبشمان را تحلیل میکنیم و برای آینده برنامه ریزی خواهیم کرد . به کسی انگ نزنیم، دچار شایعه سازی و القائات کودتاچیان نشویم، و به دروازۀ خودمان گل نزنیم که اینها جزیی از نقشه کودتاچیان برای مایوس کردن و ضعیف کردن ما و ایجاد اختلاف درون جنبش ما هستند.
با ۱۴۸ امتیاز و ۱۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


حضور صد‌ها مأمور ضد شورش در آریاشهر
با ۱۴۷ امتیاز و ۱۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


لینک، گزارش لحظه به لحظه حماسه 22 بهمن جنبش سبز از زبان Matthew Weaver خبرنگار گاردین (به همراه چند ویدیو)
با ۱۴۶ امتیاز و ۱۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


کسانی که برای تسخیر میدان آزادی در 22 بهمن(روزی که حکومت صدها هزار مامور و مزدور و حامی اش را به خیابان میاورد) نقشه کشیده بودند،کسانی که چند مسیر با فواصل زیاد را مطرح کرده بودند،کسانی که طرح سکوت تا سخنرانی احمدی نژاد را مطرح میکردند،کسانی که طرح حضور در بین حامیان دولت را مطرح میکردند و ... باعث این پراکندگی جمعیت و تضعیف روحیه بسیاری از حامیان جنبش شدند موسوی و احزاب اصلاح طلب چندین بار تاکید کردند با نمادهای سبز و حفظ هویت در راهپیمایی شرکت کنیم اما هرکس ساز خودش را میزد.. ما در روز جشن حکومت به خیابان ها آمدیم برای اعتراض و تابوی دیگری را شکستیم پس شکست نخوردیم..اما از این پس باید با دقت بیشتر و بدون احساساتمان برنامه ریزی کنیم
با ۱۴۵ امتیاز و ۲۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


اگر در روز 22 بهمن حتی یک نفر معترض هم در تهران به خیابانها نمی آمد باز هم پیروزی بزرگی برای جنبش سبز محسوب می گردید. حکومت برای اولین بار در عمرش بدست خودش بذر تردید و وحشت را در بدنه نظامی امنیتی حکومت کاشت. هر سال در 22 بهمن این نیروها در شهرهای خودشان در کنار خانواده و بستگانشان از تعطیلی 22 بهمن بهره مند می شدند و شاید برخی از آنها هم در راهپیمائی شهرشان شرکت می کردند. امسال از مدتها قبل طرح آماده باش و اعزام به تهران به شهرستانها ابلاغ شده و این پیام آشکاری برای نیروهای امنیتی و نظامی بود که حکومت در پایتخت در مخمصه افتاده است. رژیمی که 30 سال توانسته بود ظاهر خود را حفظ کند برای اولین بار مجبور است وجود بحرانی عمیق و نگران کننده را برای بدنه داخلی اش آشکار نماید. حکومت علاوه بر فراخوانی نیروهایش به تهران، ناچار از تهیه جمعیت مصنوعی از شهرستانها بود و بدون شک می توان گفت که بزرگترین جابجایی نیرو تاریخ این نظام با صرف میلیاردها تومان بودجه برای 22 بهمن برنامه ریزی شد. در عین حال این عملیات برای نیروهای حکومتی حاصلی بجز ایجاد وحشت و نگرانی از آینده حکومت نداشته است. برای آنها این سئوال مطرح است که چه اتفاقی در حال افتادن است که باید درصد عمده استعداد نظامی امنیتی کشور به تهران فراخوانی شود و چه سرنوشتی در انتظارشان است. حتی در خصوص جمعیت راهپیمایان ویژه داخل میدان آزادی که از شهرستانها آورده بودند نیز مجبور به رعایت شدیدترین ملاحظات امنیتی شدند. در 11 مرکز تعیین شده برای اینکار در حاشیه تهران، هویت افراد کنترل شده و سپس آنها را سوار اتوبوسها نموده و همراه هر اتوبوس یک عضو رسمی سپاه بعنوان ناظر اعزام می کردند. اتوبوسها به هیچ وجه اجازه توقف در مسیر و پیاده یا سوار کردن افراد را نداشته و در مدخل میدان آزادی نیز کنترل مجدد توسط سپاه صورت پذیرفته و به افراد اجازه ورود به پادگان میدان آزادی را می دادند. این تزریق وحشت و اضطراب از آینده حکومت در بین جمعیت اتوبوسی و ناظرین و دست اندرکاران مراسم و بویژه نیروهای فراخوان شده به تهران، در آینده بهای سنگینی برای حکومت خواهد داشت. این افراد به شهرهای خود باز می گردند و از آنچه اتفاق افتاده با خانواده و دوستان خود خواهند گفت. ولی مگر برای حکومت چاره ای جز این باقی مانده که برای امروز را به فردا رسانیدن چاره ای جز این داشته باشد؟ آیا واقعاً خامنه ای می تواند به چنین مراسم خفت باری در «پادگان میدان آزادی» افتخار کند؟ این رفتار فقط مختص حکومتهای اشغالگر است که در کشور اشغالی هیچگونه احساس امنیتی نداشته و ناچار است که با تدابیر امنیتی و بکارگیری وسیع نیروی نظامی و انتظامی، مراسمی نمایشی را برگزار نماید. حتی روسیه و کره شمالی هم می توانستند با صرف نیرو و بودجه کمتری، در برابر مردم فاقد سلاح تهران قشون کشی نموده و میدان آزادی را تبدیل به پادگان آزادی نموده و مراسم دلخواه خود را برگزار نمایند. نظیر سخنرانی امروز در تهران اشغالی را قبلاً صدام هم در سال 1360 در خرمشهر اشغالی در میان جمعیت هوراکش کرده بود. اقتدار سرنیزه ای عمر کوتاهی دارد. برای مردم تهران که تا کنون در 8 ماه مبارزه مدنی خود با استبداد حتی یک کوکتیل مولوتف هم پرتاب نکرده اند و بر مسالمت آمیز بودن حرکت خود تأکید دارند، بزرگترین پیروزی در 22 بهمن همین بود که در مقابلشان حکومت ناچار به چنین بسیج نیرو و صرف بودجه ای میلیاردی شد. در عین حال بزرگترین شکست برای رژیم در 22 بهمن این بود که در حد یک حکومت اشغالگر تنزل یافت. ولی سئوال مهمی که روز 22 بهمن بر جای گذاشت این است که حکومت بدون اینهمه نیروی کمکی از شهرهای دیگر تا چه حد توان حفظ پایتخت را دارد؟
با ۱۴۴ امتیاز و ۳۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


مهم ! خبر فوری: بنا به گزارشهای دریافتی از تهران، سبزها قصد دارند با توجه به خستگی و پراکندگی نیروهای سرکوبگر، از فرصت استفاده کرده و از ساعت 4 عصر تا شامگاه، تظاهرات پراکنده خود را در تمام میادین اصلی و فرعی تهران سازمان دهند. از کلیه همراهان و اعضای محترم تقاضا میشود با اطلاع رسانی و حضور در خیابانها از همراهان خود ...حمایت کنند. نیروهای سرکوب خسته و پراکنده شده اند، به خبرهای ساختگی و ناامید کننده توجه نکنید
با ۱۳۸ امتیاز و ۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 
با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به subscribe@balatarin.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ