کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ بهمن ۳۰, جمعه

Re: Fw: [farsibooks] samane,;*کتاب*

 

سلام
من هم منتظر هستم
ممنون

2010/2/16 amir homayuon farshyan <a_farshyan@yahoo.com>
 

من کتاب دو قرن سکوت را دارم .
علاقمندان میتوانند با ارسال ایمیل به من آن را دریافت دارند
 


--- On Tue, 2/16/10, dada doosti <ali110tahan@yahoo.com> wrote:

From: dada doosti <ali110tahan@yahoo.com>
Subject: Re: Fw: [farsibooks] samane,;*کتاب*
To: farsibooks@yahoogroups.com
Cc: ali110tahan@yahoo.com
Date: Tuesday, February 16, 2010, 2:40 PM

 
باسلام ووقت بخیر ،ببخشیددر کتاب خانه شما کتابهایی مانند دوقرن سکوت ویا امام حسین و ایرانیان هم پیدا می شود.بااحترام

--- On Sat, 2/13/10, moqadam <hzoroufchian@ yahoo.com> wrote:

From: moqadam <hzoroufchian@ yahoo.com>
Subject: Fw: [farsibooks] samane,;*کتاب*
To: farsibooks@yahoogro ups.com

Date: Saturday, February 13, 2010, 9:38 AM

 

سلام سمانه جان؛  وقت بخیر .من بیش از 4000 کتاب دارم. شما هر کتابی خواستید بفرمائید تهیه میمنم .موضوعات کتاب های من: تاریخ - فلسفه- دین وادیان- ادبیات- عرفان -ماوراالطبیعه- جامعه شناسی-روانشناسی- مردم شناسی و....
در خدمتم: شماره تماس من
09126433608 

 
 







--
GOD IS LOVE .

__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ