کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اسفند ۱۵, یکشنبه

[farsibooks] Saturday 5 March 2011 Esfand 14th 1389, Fwd: Best of Balatarin for 03/06/2011

 


http://us1.campaign-archive1.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=d8d1d3ca19&e=457d8de126


---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin
Date: 2011/3/5
Subject: Best of Balatarin for 03/06/2011


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




این کار نه خطر جانی دارد، نه مشکلی برای شما به وجود می آورد. به قدر دیوار نویسی هم روی مردم شهر تاثیر می گذارد.
با ۲۵۰ امتیاز و ۷۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


اگر بدانید و بدانیم که شعار نویسی بر دیوارهای شهر چه تاثیر عظیمی در متحد کردن مردم و ایجاد روحیه برای جنبش دارد یک لحظه از آن غفلت نمی کنیم و اگر بدانید و بدانیم که چگونه رژیم کودتایی را خرد خواهد کرد چه از لحاظ روحی و چه از بابت ریزش نیروهای سرکوبگر ذره ای تردید در انجام این کار در دلمون راه نمی دهیم . این شیوه مبارزه حلقه ی گمشده ی مبارزات جنبش سبز است که اگر به صورت گسترده اجرا بشه بی نهایت اثر گذاره ,همین شیوه در موفقیت انقلاب اسلامی بسیار نقش بسزایی داشت و باعث ریزش نیرهای شاه و متحد کردن مردم شد. یک اسپری رنگ سبز و دیوارهای شهر با کمی یزهوشی خطر خیلی کمتری هم داره !
با ۱۷۲ امتیاز و ۴۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


و به نفع جنبش سرنگوني طلبي!؟ آخر اگر حکومت اهريمني سقوط کند، اصلاح طلبان ميخواهند گور بابايشان را اصلاح کنند!؟ پس اگر هنوز هم معتقد به اصلاح رژيم هستيد.. خواهش ميکنم از روشهاي مسالمتآميز استفاده کنيد و جنبش اصلاح طلبي را خراب نکنيد..راستي..يکوقت حجاب اجباري را در روز زن کنار نزنيد..به ضرر جنبش اصلاح طلبي است..ما بايد همچنان حجاب اجباري را حفظ کنيم و از قوانين جمهوري اسلامي تخطي نکنيم! تا مبادا بهانه بدهيم به دست خشونت طلبان!
با ۱۶۶ امتیاز و ۱۰۹ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


عرزشی ها! مگر نه اینکه جمهوری اسلامی سایت بالاترین را فیلتر کرده است تا در داخل ایران دسترسی به آن نا ممکن باشد؟! بگذریم که الان همه از فیلتر شکن استفاده میکنن و در این سایت فعالیت دارند ؛ ولی شما به عنوان هوادار نظام جمهوری اسلامی حق استفاده از فیلتر شکن و آمدن به این سایت را ندارید... این کار بر خلاف خواسته و قوانین جمهوری اسلامی است.
با ۱۴۷ امتیاز و ۳۸ نظر فرستاده شده در بخش دانش و فناوری
نظرات

 


آقای دکتر مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت خاتمی، در جلسه‌ای که اخیرا در کتابخانه کنزینگتون لندن برگزار شده، به نکات مختلفی درباره‌ی منشور جنبش سبز اشاره کرده‌اند. مجموع سخنان ایشان که حول محور ویراست دوم منشور ایراد شده، به وضوح نشان می‌دهد که آقای مهاجرانی بوی سقوط نظام را استشمام کرده‌اند و از هراس این که اوضاع از دست اصلاح‌طلبان حکومتی خارج شود، به میدان آمده و برای بقای رژیم، البته با اصلاحات گام به گام طولانی، با افکار عمومی وارد چانه زنی شده‌اند. ایشان اشاره‌ای به این که طولانی یعنی چند سال یا چند قرن نمی‌کند و فقط بر طولانی بودن راه پافشاری می‌کند. آقای مهاجرانی در باب این که در یک مسیر، هر چند طولانی، باید نشانه‌هایی از پیشرفت هم دیده بشود یا خیر، چیزی نمی‌گوید. در همین راستا، وی از توضیح این که مسیر اصلاحات ِ درون- حکومتی از دوم خرداد تاکنون، آیا مردم را در دست‌یابی به مطالباتشان یک گام به جلو برده یا صد گام به عقب، اجتناب می‌کند. مهاجرانی می‌گوید: «نمی‌شود شرایط ایران را مصری کرد.» وی همچنین به یاد همه‌ی خوبی‌های جمهوری اسلامی – به زعم خودش- می‌افتد و از استقلال بی‌نظیرش که هیچ گونه وابستگی نه به غرب دارد و نه به شرق (حتی به چین و روسیه) سخن می‌گوید و می‌رسد به آن جا که می‌گوید آیت‌الله خامنه‌ای را خوب می‌شناسد و می‌داند که در تمام کارنامه‌ی اقتصادی خودش و اقوامش، نقطه‌ی سیاه که هیچ، حتی یک نقطه خاکستری هم نمی‌توان یافت. بحث درباره این که چه طور شده که آقای مهاجرانی فیلش یاد هندوستان کرده و یاد نیکی‌های نظام افتاده بماند، اما تاکیدهای مکررش بر این که فقط باید به اصلاحات فکر کرد و هر گونه فکر تغییر رژیم باطل و بی‌معناست، آن هم در شرایطی که رژیم دو تن از ستون‌های خودش (نخست وزیر و رییس مجلس اسبق) را ربوده است و حاضر به دادن کوچکترین امتیازی به مخالفان نشده، جای تعمق دارد.
با ۱۳۴ امتیاز و ۱۱۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


صدور اطلاعیه شورای هماهنگی راه سبز در حمایت از روز زن و راهپیمائی سه شنبه 17 اسفند - اصل بر تظاهرات پراکنده در سطح محلات مانند مدل چهارشنبه سوری از ساعت 4 به بعد میشه شروع کرد و در شب ادامه داد - شعارهای مرگ بر دیکتاتور و آزادی موسوی و کروبی - ترس حاکمیت از اعلام دستگیری سران جنبش
با ۱۳۲ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


در همان روزهای نخست اعتراضات خیابانی شاپور کاظمی برادر زهرا رهنورد دستگیر و تحت فشار شدید در اوین قرار گرفت تا وادار به اعترافات تلویزیونی شود، سپس علی حبیبی موسوی، خواهر زاده میرحسین موسوی نیز در راهپیمایی اعتراضی عاشورا مورد هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید. پس از آن در آستانه ٢۵ بهمن و تظاهرات پیشنهادیِ رهبران جنبش سبز، نیمه شب چهارشنبه، بیستم بهمن ماه، صالح نقره کار ، خواهر زاده زهرا رهنورد و دبیر کمیته حقوقی ستاد میرحسین ، توسط مامورین وزارت اطلاعات بازداشت شد. همزمان مهندس شریف زادگان همسر خواهر میرحسین موسوی که از وزرای سابق کابینه خاتمی محسوب می شد نیز بازداشت و تا کنون در زندان به سر می برند.
با ۱۲۳ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


جــرس: در پی انتشار اطلاعاتی پیرامون «سعید تاجیک» از اعضای ارشد بسیج که چند روز پیش فائزه هاشمی را در جوار حرم حضرت عبدالعظیم مورد هتاکی قرار داده بود، منابع خبری، اطلاعات بیشتری در مورد این لباس شخصی و همکاران وی در اختیار قرار دادند در اختیار رسانه ها قرار دادند. بنابرگزارش این منابع، پاسدار سعید تاجیک، از فرماندهان نیروی مقاومت بسیج، متولد ورامین و ساكن شهرری، از عناصر انصار حزب الله بوده و در سوابق وی همكاری فعال با محفل تروریستی باند دخمه (ضاربین سعید حجاریان) در شهرری دیده می شود. وی همچنین قبلا از معاونین سپاه جنوب تهران (منطقه شهرری) بوده و بعدا به سمت معاونت فرماندهی سپاه ورامین می رسد و از حدود دو ماه قبل نیز به سمت فرماندهی بسیج پالایشگاه تهران منصوب شده است. بر اساس این گزارش، نامبرده در طول تجمعات مردمی دو سال گذشته، همراه با محمود عطایی (رییس محفل دخمه) نقش مهمی را در جمع آوری و هدایت لباس شخصی های سركوبگر و اعزام آنها از شهرری و ورامین و باقر آباد به مناطق مركزی تهران برای سركوب معترضان داشته و به دلیل همین سركوب تجمعات، از سوی قرارگاه ثارالله (فرماندهی كل سپاه و ناجا تهران) به عنوان یكی از فرماندهان میدانی درسركوب تظاهرات های مركز تهران ماموریت وی‍ژه یافت. همچنین بر اساس منابع موثق، وی از نزدیکان جعفر فرجی – فرماندار جوان شهرری – می باشد که وی نیز از روسای ستاد انتخاباتی احمدی نژاد بوده و بر همین اساس به سمت فرمانداری شهرری منصوب شده است. گزارش این منبع خبری همچنین می افزاید "عملیات حمله هفته گذشته به خانواده هاشمی و فحاشی و ضرب و شتم آنها با شوکر و چماق که طی دو مرحله متوالی صورت گرفت، با هماهنگی فرماندار شهرری و با صلاحدید قرارگاه ثارالله صورت گرفته است.
با ۱۲۰ امتیاز و ۱۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


وحید حقانیان در خانواده ای مذهبی و روحانی در سال ۱۳۴۰ در محله‌ای در جنوب غربی تهران بنام ۱۶ متری امیریه به دنیا آمده است ، پدر او شیخ حسین خوانساری تا اواخر دهه شصت پیشنماز مسجد لولاگر بوده وی مدتی هم در مدرسه علمیه آقا مجتبی تهرانی مشغول تدریس جامع المقدمات و اخلاق بوده است ، شیخ حسین خوانساری در سال ۱۳۷۹ دیده از جهان فروبست . وحید در خلال مبارزات انقلاب اسلامی یکبار در سال ۱۳۵۶ به همراه تعداد دیگری از جوانان محل در حین پخش پیامهای آیه الله خمینی در محلات غرب تهران دستگیر می شود که البته پس از گذشت یک هفته به علت صغر سن مورد عفو و بخشش قرار می گیرد و آزاد می شود . به گفته خود او همین بازداشت نقطه عطفی می شود در زندگی وی آنچنان که در خلال سالهای ۱۳۵۷ و پس از پیروزی انقلاب اسلامی وی در همکاری با کمیته های انقلاب اسلامی در غرب تهران و همچنین گروه ضربت غرب تهران به فرماندهی آیه الله ایروانی بوده است . نهایتا وی پس از اخذ دیپلم از دبیرستان قائم مقام فراهانی در سال ۱۳۶۳ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در می آید . او از معدود پاسدارانی است که بدون داشتن سابقه نظامی به سرعت پس از عضویت در سپاه دارای منصب فرماندهی می گردد ، چرا که در سال ۱۳۶۴ وی فرمانده گشت های انتظامی امنیتی سپاه پاسداران در تهران موسوم به " گشت ثارالله " می گردد . فرماندهی گشت ثارالله آن سالها در مجاورت کاخ سعد آباد تهران در پادگان امام علی بوده است و نکته جالب دیگر آن که وحید از جمله افرادی بوده است که بسیاری به شوخی آنرا جزو املاک آن پادگان می نامیده اند ، چرا که این پادگان در گذر سالها در بین نیروهای سپاه چندین بار تغییر کاربری داده است و وحید حقانیان همچنان در آن پادگان مشغول خدمت بوده است . و در همین پادگان بود که سرنوشت وی رقم خورده است .
با ۱۱۸ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


روز سه شنبه برای حفاظت از زنان کشورمان قد علم خواهیم کرد. /فیلم فحاشی و آزار رسمی فائزه هاشمی رفسنجانی توسط یکی از سگان ولایت را همه دیده ایم. کسانی که در جوامع قانونمند زندگی کرده اند، می دانند که چنین رفتاری با هر انسانی ، اگر از سوی یک مجرم خلاف کار باشد، مجازات شدید در پی دارد؛ وای به روزی که چنین رفتاری از سوی یک مامور رسمی دولت (یک بسیجی) صورت بگیرد. در جامعه ای که سگان ولایت، با شهروندان درجه یک خودش ، چنین رفتار می کند، با زنی که پدرش رییس مجلسی است که بر همان ولی فقیه نظارت می کند؛ تصور رفتار آنها با زنان و دختران بی دفاع در زندان های بی نشان، پشت آدم را به لرزه در می آورد. بد نیست یادمان بیاید علی دیزایی، یکی چند فرمانده ارشد پلیس لندن، زمانی که صرفا با یک پناهنده عراقی بد رفتاری کرد، به دو سال زندان و اخراج از محل کار محکوم شد. این تفاوت یک حکومت مردم سالار و یک حکومت دیکتاتوری است.
با ۱۰۹ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


آيت‌الله موسوي اردبيلي از مراجع عظام تقليد با انتشار بيانيه‌اي ضمن استقبال از قيام‌هاي آزاديخواهانه و عدالت طلبانه ملت‌هاي منطقه، از رفتارهاي خلاف اخلاق تحت عنوان دفاع از اسلام و حكومت اسلامي ابراز نگراني كرده و از مسئولان و آحاد ملت خواستند با التزام به قانون و توجه به حقوق شرعي و قانوني افراد، در جهت رفع كدورت‌ها بكوشند تا عرصه كشور جولانگاه فرصت طلبان داخلي و خارجي نگردد. ایشان در این بیانیه می نویسند:"براساس هيچ يك از ضوابط شرعي، توهين و افترا به هيچ فرد و گروهي حتي درصورت اثبات جرم وي در محكمه عادله، جايز نمي‌باشد، حال آن كه در شرايط امروز كشور، ناظر و شاهد تبديل آن به روندي عادي و فراگير هستيم وهر شخص مسؤول و غيرمسؤولي به خود اين اجازه را مي‌دهد كه بي‌پروا به هر فرد و گروهي كه خواست اهانت كرده و يا بدون اين كه جرم وي در دادگاه صالحه ثابت شده و مجازات آن تعيين گرديده باشد، وي را متهم كرده و پيشاپيش حكم آن را صادر نمايد و خود را از عواقب آن در امان مي‌بيند. "
با ۱۰۷ امتیاز و ۲۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


پيشنهاد ميكنم از اون بادكنك كوچيكايى كه خيلى نازك هستن و چند برابر يك گردو بزرگ ميشن (در واقع براى آب بازى هستند و در همه اسباب بازى فروشيهاو لوازم جشن و پارتى فروشيها يافت ميشوند ) و براحتى ميتركن استفاده كنيم براى اينكه توشون رنگ سبز بريزيم و از هر فاصله اى به ماشينها و موتورهاى يگان ويژه و نيروى انتظامى پرتاب كنيم ، و حتى ميتونيم به در و ديوار شركتها و ادارات دولتى هم بكوبيم ، وقتى همه درو ديوار شهر سبز باشه هم به بهار شباهت داره و هم قشنگه و هم اينكه نشون ميده كه ما بيشماريم , اين كار رو ميشه از روى پشت بوم يا پشت ديوارها هم انجام داد ، شما چى فكر ميكنيد ؟ با نظراتتون به بهينه شدن و همگانى شدن اين طرح كمك كنيد - لطفا . دم هرچى سبزه با مرام و پشتكاره گرم. ديدار ما سه شنبه هفده اسفند .
با ۹۷ امتیاز و ۱۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


شورای هماهنگی راه سبز به دعوت جنبش زنان ایران لبیک گفت و روز سه شنبه ساعت ۴ برای راه پیمایی در سراسر شهر های ایران در نظر گرفته شده. بدلیل ارتش منظمی که حکومت از ارازل و اوباش درست کرده و میآره در خیابان و با تظاهرات کنندگان صلح دوست در گیر میشه و زد و خورد درست میکنه به همین دلیل پیشنهاد این است که در تهران و تمام شهر ها میادین بزرگ مرکزی باشه که از اونجا تجمعات شکل بگیره و از اونجا تظاهرات پراکنده انجام بشه . اصل بر تظاهرات پراکنده در سطح محلات و یا استفاده از مدل چهار شنبه سوری برای مقاومت مدنی و مبارزاتی است که در کوچه و خیابون داریم. اصل بر این است که از ۴ بعد از ظهر که شروع می کنیم به سمت شب که میریم شدت بگیره و بتوانیم شعار های جنبش را که مرگ بر دیکتاتور و انتخابات آزاد است، همینطور دفاع از خواست زنان ایران که حقوق برابر است، و آزادی همه زندانیان سیاسی همچنین آقایان موسوی و کروبی هست، بتونیم فریاد بکنیم، فیلم و عکس تهیه کنیم و نشان بدیم که ایران یکپارچه اعتراض و مقاومت هست جلوی کودتا چی ها. بقول یکی از دوستان آقای خامنه ای همان اشتباهی رو کرد که استعمار انگلیس مقابل مبارزات گاندی کرد، وقتی استعمار انگلیس فکر کرد که دست به خشونت بیشتر بزنه و گاندی رو دستگیر کرد مبارزات در تمام هند شدت گرفت و بالاتر رفت و انتهاش مجبور شدند عقب نشینی بکنند. با دستگیری موسوی و کروبی و همسرانشان، مهم این است که نشون بدیم مقاومت در سراست ایران هفته به هفته شدت میگیره، افزون میشه، بالاتر میره، اونوقت در این حالت چاره ای جز عقب نشینی برای کودتاچی ها و دیکتاتور باقی نمی مونه و عقب رفتن دیکتاتور در این خصوص راه را برای پیشروی های دیگر باز خواهد کرد، آقای مجتبی واحدی مشاور آقای کروبی مطرح کرده که عملیات دستگیری آقای موسوی و کروبی را وحید حقانیان که نفر سوم بیت محسوب میشه، معاون اجراییو یکی از نزدیکترین کسان به آقای خامنه ای شخصا به عهده داشته. این آقای وحید همان کسی است که وقتی که آقای خامنه ای بمب زیر منبر منفجر شد او رو به بیمارستان رسوند و از اون زمان تا الان نزدیکترین و شاید مهمترین فرد به آقای خامنه ای هست، اون هم عملیات و دستگیری ای که هیچ یک از مقامهای قضایی و دولتی جراتش رو ندارند که بگن ما رهبران جنبش و همسرانشون رو دستگیر کردیم و ریاکارانه و بز دلانه و سرا پا ترس و وحشت از واکنش مردم دائما دروغ بافی میکنن که اصلا دستگیرشون نکردیم یا در منزلشون یا در حصر هستند یا اصلا در حصر هم نیستند و این نهایت زبونیشون رو نشون میده. بر عزای مدرسین حوزه علمیه غم هم دارن فشار میارن که بر علیه آقای موسوی و کروبی صحبت بکنند ولی خیلی از اون ها زیر بر نرفتن از جمله آقای ابراهیم امینی. آقای ولایتی مشاور آقای خامنه ای که ابا داشت بر علیه آقای هاشمی حرف بزنه به خیل کسانی پیوسته که خواهان این شده که خواص یعنی آقای هاشمی باید بر علیه آقای موسوی و کروبی صحبت بکنه. آقای محسن هاشمی بعد از چندین و چند سال از مدیر عاملی مترو کنار رفت و نوشت به دلیل او دولت کار شکنی میکنه و از این پروژه کنار رفته و شهردار تهران استعفا ایشون رو پذیرفت. جالبه که سردار رویانیان گفته که برای دولت انجام کارهای مترو خیلی ساده هست و نشون میده بر سر باند بازی و سیاسی بازی و منافع گروهی چگونه منفعت مردم و نیازهای مردم مثل پروژه مترو زیر پا گذاشته میشه و چوب لای چرخ آن گذاشته میشه.آقای سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین گفته اگر در انتخابات مجلس سال آینده مطابق با ارزش های ما نباشه ،ما یعنی سپاه ، اونوقت سال ۹۱ سال خونینی خواهد بود. یعنی چکمه پوشان آقای خامنه ای خیلی روشن و مشخص پیشا پیش خط و نشون میکشن آنچنان که در انتخابات ریاست جمهوری سال پیش کردند کردند در انتخابات مجلس و لابد هر انتخابات دیگه ای اونها هستند که تعیین تکلیف میکنند اگر نه خون خواهند ریخت و دست به اسلحه خواهند برد. چند روزی است که نیروی انتظامی به منازل و مجتمعات آپارتمانی حمله میکنه و دیش های ماهواره رو جمع آوری یا از بالا به زیر می اندازند به خیال خام اینکه جلوی اعلاه رسانی را به این شکل بگیرند بلکه بتونن سه شنبه های اعتراض را متوقف کنند و بلکه بتوانند بحرانی که هر هفته بزرگتر میشه کنترل کنند.
با ۹۶ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


کدام جمهوری؟کدام اسلامی؟ با چشمان خود دیدیم چگونه با دین فریبی عاشقان را به دار آویختید و گردن زدید.با چشمان خود دیدیم که چگونه خاوران ساختید به بهانه کذایی دین و اسلام و مسلمین و رهبر و امام و هزار دسیسه ی دیگر.با چشمان خود نداها دیدیم و با عشق خود به وطن ترانه ها سروده ایم سهرابها خاک کرده ایم کنار رستم .فرزاد ها به دار آویخته دیده ایم و صانع ها را به مکر شما به گلوله دیده ایم.خیابانها همه بوی خون داد و سرزمین من به زغالی تشبیه شد که رئیس جمهورش دروغ گو ترین مردم دنیا و رهبرش ضحاک ترین دیکتاتور دنیا نام گرفت.ولی اینبار نوبت من است، نوبت ماست که بگویم نه ... نه به جمهوری اسلامی/نه به دیکتاتوری /نه به دین فریبی اسلامی/"مرگ بر جمهوری اسلامی"
با ۹۵ امتیاز و ۱۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


جــرس: در ادامه واکنش ها به حصر و ربایش و بازداشت راهبران جنبش سبز، جمعی از رزمندگان سبز دوران جنگ هشت ساله ایران و عراق نیز، با نگارش و ارسال نامه ای به دبیرکل سازمان ملل، ضمن شرح گوشه ای از اقدامات و موارد نقض حقوق بشر توسط حکومت جمهوری اسلامی، از وی خواستار تلاش و اقدام عملی برای رفع حصر و آزادی راهبران جنبش سبز و فشار بین المللی بر مقامات جمهوری اسلامی در این زمینه شدند. به گزارش وبگاه رزمندگان سبز دوران جنگ، آنها در نامه خود به بان کی مون خاطرنشان کزده اند "ما تنها خواسته مان آزادی رهبران جنبش سبز و زندانیان سیاسی؛ توقف اعدامها ؛ انتخابات آزاد . حذف سیستم خفقان و دیکتاتوری در ایران است و امید داریم اینبار بنا بر وظیفه خود قبل از مبتلا شدن ایران به شرایط فعلی لیبی و کشتار مردم بی دفاع کاری برابر قوانین حقوق بشری به انجام رسانید . " متن کامل این نامه به شرح زیر است: جناب بان کی مون دبیر کل سازمان ملل : سلام: سلامی همراه با بقضی فروخفته در گلو و سینه ای سراسر درد و اندوه از سرزمین سبز ایران.دبیر کل محترم همانگونه که اطلاع دارید در کشور ما ایران سالهای زیادیست که مردم تحت حکومتهای دیکتاتور با اشکال گوناگون در مشقت و سختی زندگی میکنند .در تمام این مدت مردم ایران جوانان و زنان و مردان زیادی را در راه ازادی و دموکرسی از دست داده اند.اما اینک در طی حداقل بیست و چند سال گذشته تاکنون دیکتاتور دینی در ایران پا را از تمام اصول و معنویات اخلاقی ،دینی ،مذهبی ،ملی و بین المللی بیرون نهاده و عملا در روز روشن جوانان ازادی خواه و متمدن خویش را بدست عده ای ارازل و مزدور بنام دین و مصلحت به قتل میرساند و ادم زبایی سیاسی میکنند . به زندان میبرد و بسیاری را مورد تجاوز جنسی قرار میدهد.............
با ۸۶ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


رهسا نیوز – ۱۸۰ تن از دانشجویان و دانش آموختگان نخبه ی کشور در بیانیه ای خواستار تغییر رویه ی چند ماهه ی ظالمانه ی اخیر در کشورمان شده و گفته اند: کم‌ترین خواست ما آزادی بی قید و شرط میرحسین موسوی، مهدی کروبی، زهرا رهنورد، فاطمه کروبی و جمع کثیری از هموطنان، نخبگان و عزیزان این مرز و بوم است که به بهانه‌های واهی و در شرایط غیر انسانی و غیر قانونی در زندان‌های حکومت گرفتارند.
با ۸۵ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


همين :)
با ۸۳ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


جای مهران مدیری خالی است، اگر امروز برره برقرار بود، یک شوی تمام عیار راه می انداخت که بیا و ببین، حراج شورت رئیس جمهور برره! شورت دوران جوانی، با آثاری از ازدواج با اجنه! (به تعبیر حجه الاسلام نقی پور فرد در برنامه این شبهای سیمای جمهوری اسلامی ایران) ، شورت مامان دوز رئیس جمهور به مزایده گذاشته شد! رقابت تنگاتنگ اوباما و پوتین برای تصاحب شورت رئیس جمهور برره!، پوستری طراحی می کرد که " یک شورت به قیمت یک میلیون دلار! " ، یک قسمت جذاب و زیبای سریال برره به مراسم مزایده شورت رئیس جمهور اختصاص می یافت! از شوخی بگذریم! جدی عرض می کنم، آقایان اینجا را با برره اشتباه گرفته اند، مردم را خیلی کودن و احمق فرض کرده اند، هر کار ضد ارزش و خلافی را برای مطرح کردن خود انجام می دهند، مزایده و معامله و شویی راه انداختند و مردم را به بازی گرفتند،تا کاری خلاف ارزشهای اسلام و ائمه هدی را به نمایش بگذارند، نمی دانم چرا رهبری به این شومن ها هیچ نمی گوید! اگر این کار پسندیده است، چرا پیامبر صلوات الله علیه و آله و سلم مراسم مزایده برای اسب و شتر و عبا و عصای خویش راه نیانداخت؟ چرا ائمه هدی چنین نکردند، چرا امام چنین نکرد و چرا خود رهبر مثلاً چفیه اش را به مزایده نمی گذارد، مگرکمتر می خرند؟! این حرکات خلاف شرع و بیع باطل است و وجه آن نیز اکل مال بالباطل و شبهه ناک است و قابل اهداء برای امر خیر هم نیست، وقتی مالی به ثمن غیر واقعی فروخته شود و معامله غرری و غبن فاحش باشد، مالکیت در ثمن و مبیع حاصل نمی شود و بیع باطل است، حال یک جاهلی بیاید و مالش را تباه کند، عقلا و حاکم شرع وظیفه دارند، بطلان آن بیع را اعلام و ثمن را به خریدار عودت و برای خریدار سفیه باید قیم انتخاب کنند! و صد البته فروشنده را به عنوان کلاهبردار به محکمه معرفی نمایند! اما من باور ندارم که خریدار خودرو و کاپشن احمدی نژاد سفیه و ابله باشند، می گویند: هر چه تبلیغ کردند که خارجی ها در مزایده شرکت کنند، به جایی نرسید و یک ابله سفیه خارجی پیدا نکردند که نقش خریدار را بازی کند، هر چند اگر یک خارجی این ماشین را می خرید، یقین دارم که ابله نبود و ده برابر مبلغ معامله را در قراردادهای دولتی جبران می کرد و این خرید نامعقول زمینه قراردادهای نامعقول میلیاردی بعدی می شد! اما کسی که نقش خریدار را بازی کرده است و جرات ندارد خود را نشان دهد، خریدار ناشناسی که به سبک مافیا این خودروی اسقاطی را به قیمت 25 میلیارد ریال خریده است، کیست؟ چرا چهره این فرد خیر را نشان نمی دهید؟ چرا پرده نشین است؟ او هم ابله و سفیه نیست، او هم به دنبال منافع خویش است! باید سازمان بازرسی کل کشور، اسامی هیات مدیره، سهامداران و بستگان آنها را درآورد و تحقیق نماید که تا کنون چه قرار دادهایی این افراد با دولت نهم و دهم داشته اند، شاید صدها و هزاران برابر این مبلغ از کنار دولت نهم و دهم خورده باشند! و این کمترین خوش خدمتی به آقایان باشد! از سوی دیگر هزینه های تبلیغات این مزایده و خبرهای آن که از رسانه ملی و رسانه های دولتی منتشر شد را بر مبنای تعرفه آگهی محاسبه کنید، لااقل ده برابر این مبلغ از بودجه بیت المال تبلیغ شده است، همان مبلغ را به مسکن مهر اختصاص می دادید، ده برابر خانه سازی می شد و احمدی نژاد هم سوار ماشین خودش بود و سوار ملت نمی شد! باز هزینه حمل خودرو و اختصاص غرفه ای بزرگ به خودروی احمدی نژاد در نمایشگاه و هزینه های دولتی و تشریفات دیگر این خودرو، نیز کمی از قیمت آن ندارد، همین غرفه را به مرسدس بنز یا بی ام و یا تویوتا می دادند، یک میلیارد تومان اجاره غرفه می گرفتند و صرف مسکن مهر می کردند! من اگر جای او بودم، خودروی 34 ساله ام را برای حفظ محیط زیست و جلو گیری از آلودگی هوا ( به عنوان خودروی فرسوده ) و ترویج فرهنگ گذشت از منافع فردی برای جمع، به یک اوراقچی میفروختم تا اوراقش کند و این خبر کوتاه را در روزهای بحران آلودگی هوای تهران منتشر می کردم! " فلانی خودروی فرسوده اش را به خاطر سلامت مردم به اوراقچی سپرد!" مسئله آخر، مشکلات روانی ایشان است، این اقدام نشان شخصیت نارسیسیستیک ( خود شیفته ) اوست، وگرنه هیچ سیاستمداری در دوره حیات خود چنین نکرده است، اگر صندلی به فروش می رسد، جزء آثار باستانی و تاریخ و تمدن یک کشور است، اگر چیزی متعلق به لویی چهاردهم بفروش می رسد، چون انقلابی در فرانسه شده است و نظام حکومتی به جمهوری تغییر پیدا کرده است و آنها به تاریخ پیوسته اند! اما بعید می دانم، حتی اگر احمدی نژاد به تاریخ بپیوندد، کسی چیزی از اموال او را بخرد! این نمایش بچه گانه را تمام کنید و به کار مردم برسید!
با ۸۳ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


همیشه میگویند رویا زمانی به واقعیت میپیوندد که ما به تحقق آن باور داشته باشیم . این پایه و اساس هر موفقیتی در زندگی است . اگر ما آرمان زندگی در دنیایی آزاد را در سر میپرورانیم ، اگر خواهان صلح ، عدالت و حفظ شرافت انسانی خود هستیم و اگر باور داریم که ج.ا . سدی است در برابر تمام آمال و آرزوهای انسانی ما ،باید ابتدا این سد را در باور خود فرو ریزیم آنگاه خواهید دید که چگونه همت و تلاش ما و میلیونها هموطن دیگری که چنین آرمانی دارند در عمل به نتیجه خواهد رسید .آیا شما اینگونه فکر میکنید ؟ اگر جوابتان مثبت است پس بدانید که ما دیگر به خیابان نمیرویم تا چیزی را به کسی نشان دهیم و اثبات کنیم . ج.ا و دنیا هر طور میخواهند فکر کنند ما برای این به میدان میایم تا طبق روندی که بدان باور داریم عمل کنیم . در ذهن ما همه چیز مشخص است ما سرنگونی این رژیم ضد بشری را میخواهیم . به خیابان نمیرویم تا دنیا تصاویر ما را ببیند و برای ما به به و چهچه بزند تظاهرات نمیکنیم تا دل رهبری را نرم کنیم چون دیر وقتی است که چهره پلید خود را برای ما آشکار کرده است .نمیخواهیم ارشیو عکس و فیلم خود را ارتقا بخشیم اگر که برای آگاهی عمومی فیلم و عکس نمیگیریم . پس یک تکه پارچه برای زخم بندی یا تکه سنگی برای دفاع از خود واجبتر از یک موبایل است .مابرای تحقق یک هدف میایم بزیر کشیدن این حکومت پلید چون ابتدا آن را در باور خود فرو ریخته ایم .
با ۸۲ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


یک انقلاب می‌کنند دویست، سیصد سال راحتند!
با ۸۰ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


از ۲۱:۰۴ تا ۲۲:۰۳ ... "دیروز من اخبار وحشتناکی رو داشتم که نمیخوام همشو بازگو کنم، از منابع درون حکومت، ولی همین قدرشو میتونم بگم که آقایان موسوی، کروبی، خانوم رهنورد و خانوم کروبی رو به سلولهای انفرادی بردند. فشار زیادی روشون دارند میگذارند, اخبار نادرست بهشون میدهند، بلکه بتونند بیارنشون تو تلویزیون با فضا سازیهایی که بلدند بکنند، که اعتراضات هفتگی مردم؛ این سه شنبه که در پیشه و سه شنبه بعدی که شب چهار شنبه سوریه؛ [تا] بلکه بتونند جلو گیری بکنند. به همین دلیل هم انصافا نگران کننده هست و واقعا آدم خجالت میکشه که وزیر خارجه جمهوری اسلامی به تلویزیون فرانسه صراحتا دروغ میگه، و میگه اصلا آقای موسوی و کروبی زندان که نیستند هیچی، تو خونشون هم در حصر نیستند و دارند زندگی میکنند! "
با ۷۹ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


تصوير فوق تصوير وبلاگ يك عرزشي است كه به ملت ايران توهين ميكند. اینها کسانی هستند که از اسلام و قران و ادب دم میزنند همان هایی که در زندانها به فرزندان این اب خاک تجاوز میکنند همان هایی که با چماق بر جان مردم در خیابان ها میفتند این تصویر رو فقط برای تلنگر بر ذهن های مسالمت امیز و نشان دادن اوج بیشعوری و خباثت یک بسیجی و توهین به مادران من و شما اینجا میگزاریم و مطمئن باشید بزودی این افراد در دادگاه ای صالحه به سزایی اعمال کثیف و جنایاتشون خواهند رسید البته اگر قبلش سالم به دادگاه برسند!
با ۷۹ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


لجن پراكني دار و دسته شهرام همايون و جنبش جعلي ماما هستيم بر ضد مهندس موسوي پايان ندارد و با وجودي كه ايشان در زندان هستن اين گروه با فرستادن ايميل هاي گروهي دست از سر ايشان بر نميدارد. ولي بداند ما بچه هاي ايران كسي را رهبر قبول داريم كه در كنار ما ماند نه يك مشت افرادي كه انور اب نشسته اند و شعار لنگش كن را ميدهند
با ۷۹ امتیاز و ۵۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


نقض پیگیر حقو‌ق‌بشر در جمهوری اسلامی و ادامه بازداشت‌ها و سرکوب معترضان و منتقدان حکومت، جامعه جهانی را به واکنش واداشته است. در این راستا دولت آمریکا از تلاش‌های سوئد برای انتخاب بازرس ویژه‌ای به‌منظور رسیدگی به وضعیت حقوق‌بشر در ایران پشتیبانی می‌کند. شورای حقوق‌بشر سازمان ملل متحد نهادی است که مسئولیت گزینش یک بازرس یا نماینده‌ای ویژه برای ایران را برعهده دارد.
با ۷۷ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


در محله مان شعار نویسی داریم، نمی شناسمش ولی خطش برایم آشنا شده است و می دانم یک نفر است. در این یک سال که گرد ناامیدی بر جنبش نشسته بود، ندیدم این دوست گمنام، ناامید شود. وقتی ما پشت مانیتورها به هم گیر می دادیم و هر کس روش دیگری را به باد نقد می گرفت، این دوست عزیز مرتب بر روی دیوارها یا باجه ها، شعارها و آرزوهایش را می نوشت. شاید بالاترین را هم نشناسد ولی به من آموخت که کمتر حرف بزن و عمل کن. با خود گفتم چرا در محله ما فقط باید همین یک نفر چنین فعال باشد. اگر در همین محله ما، یکصد نفر فعال باشند، آیا اثری شگرف بر جنبش نداشت؟ اگر سرتاسر محل با شعارنویسی پر شود، فکر کنیم چه تاثیری بر کل مردم محله خواهد داشت. چه روحیه ای به مردم خواهخد داد. آیا همین موضوع نمی توانست به مردم ناراضی محله ما که بالاترین و اینترنت نمی شناسند روحیه حضور در راهپیمایی ها را بدهد و حضوری میلیونی را مژده دهد؟ به هر حال تا زمانی که به جای عمل کردن، حرف بزنیم، انتظار پیروزی زودرس و بدون هزینه را نداشته باشیم.
با ۷۲ امتیاز و ۱۶ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


لزوم استفاده از ایده های جدید در مبارزه با رژیم بسیار واجب است .بیش از یکسال از اعتراضات می گذره و شاهد هستیم که کودتاگران روشهای شان را در جلوگیری از شکل گیری هسته های اولیه تجمعات عوض کرده اند اما ما هنوز با همان روشهای یکسال گذشته به اعترضات ادامه می دهیم. اعتراضات مداوم به شرطی موفق خواهند بود که در نقطه یا مسیر خاصی متمرکز نباشند.تمرکز در یک مسیر به رژیم این فرصت را می دهد که با برنامه ریزی قوی و گسیل نیرو هایش اجازه تشکیل هسته های اولیه تظاهرات و به هم رسیدن معترضین را به هم ندهد.برای نمونه در ۱۰ اسفند حتی اجازه نمی دادند ۲نفر کنار خیابان توقف کنند چه برسد به اینکه درمسیرهای از قبل اعلام شده بتوانند بمانند و همین باعث شد که به طور ناگهانی مردم در قسمتهایی تجمع کردند که حکومت انتظارش را نداشت. تجربه نشان داده در تجمعات پراکنده هرچند از نظر فیلم و عکس صحنه های آنچنانی بدست نمی آید ولی به شدت نیروهای سرکوبگر را خسته و مستاصل و پریشان می کند. نکته مهم دیگر لزوم افزایش ظرفیت اطلاع رسانی است. بزرگترین نقطه قوت 25 بهمن نسبت به تجمعات مشابه در تاریخهای نزدیک همین اطلاع رسانی قوی و بسیار گسترده بود (دیوار نویسی - اسکناس نویسی - پخش گسترده روزنامه های تک صفحه ای سایتهای جنبش - ارسال لینکهای دعوت به راهپیمایی سایتهای سبزو ایمیل و ..... و مهمتر از همه اطلاع رسانی سینه به سینه )
با ۷۰ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


به گزارش وبگاه رزمندگان سبز دوران جنگ، آنها در نامه خود به بان کی مون خاطرنشان کزده اند "ما تنها خواسته مان آزادی رهبران جنبش سبز و زندانیان سیاسی؛ توقف اعدامها ؛ انتخابات آزاد . حذف سیستم خفقان و دیکتاتوری در ایران است و امید داریم اینبار بنا بر وظیفه خود قبل از مبتلا شدن ایران به شرایط فعلی لیبی و کشتار مردم بی دفاع کاری برابر قوانین حقوق بشری به انجام رسانید
با ۶۹ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


جرس: سخنگوی وزارت امورخارجۀ فرانسه، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت فرانسه اعمال فشارهای غیر قابل قبول مقامات جمهوری اسلامی ایران برنمایندگان اپوزیسیون دراین کشوررا قویاً محکوم کرده و بار دیگر از دولت ایران می خواهد اقایان کروبی و موسوی را فوراً آزاد کنند.
با ۶۵ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


زیرا 1- مرد ایرانی هستم 2- چشمان باز ندا را فراموش نکردم 3- خلقت زن با من فرقی ندارد پس در حقوق انسانی با هم برابریم 4- میخواهم از حق دختر کوچکم دفاع کنم 5- میخواهم دیکتاتور را سرنگون کنم 6- زیرا نه سر سپرده ام نه جیره خور من فقط تشنه آزادی ام پس من 17 اسفند یک ایراندخت واقعی هستم ( کامنتی در صفحه 25 بهمن فیس بوک )
با ۶۲ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


سخنگوی وزارت امورخارجۀ فرانسه، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت فرانسه اعمال فشارهای غیر قابل قبول مقامات جمهوری اسلامی ایران برنمایندگان اپوزیسیون دراین کشوررا قویاً محکوم کرده و بار دیگر از دولت ایران می خواهد اقایان کروبی و موسوی را فوراً آزاد کنند. به گزارش فرانس پرس، سخنگوی وزارت امورخارجۀ فرانسه روز جمعه گفت این کشور ازسرنوشت میرحسین موسوی و مهدی کروبی، رهبران جنبش سبز ایران، که در "مکانی نامعلوم" نگه داری می شوند "عمیقاً نگران" است. برنار والرو، سخنگوی وزارت امورخارجۀ فرانسه، دریک کنفرانس مطبوعاتی گفت فرانسه اعمال فشارهای غیرقابل قبول مقامات جمهوری اسلامی ایران برنمایندگان اپوزیسیون دراین کشور را قویاً محکوم کرده و باردیگر ازدولت ایران می خواهد آقایان کروبی و موسوی را فوراً آزاد کنند. سخنگوی وزارت امورخارجۀ فرانسه تأکید کرد که کشور متبوع او کماکان به گونه ی عمیق نگران وضعیت این دو سیاستمدار ایرانی است که از مدتی پیش درمکانی نامعلوم دربازداشت هستند. خبرگزاری فرانسه پس ازمخابرۀ سخنان امروز سخنگوی وزارت امورخارجۀ این کشور یادآوی می کند که به رغم آن که اعضای خانوادۀ آقایان کروبی وموسوی می گویند ازسرنوشت آنان و همسران شان هیچ اطلاعی ندارند و براین باورند که نیروهای امنیتی آنان را از منازل شان به جائی نا مشخص برده اند، مسئولان قضائی جمهوری اسلامی ایران مصرانه می گویند که آقایان موسوی و کروبی درکنار همسران شان درمنازل خود به سرمی برند.
با ۵۰ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Find useful articles and helpful tips on living with Fibromyalgia. Visit the Fibromyalgia Zone today!


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ