کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اسفند ۲۶, پنجشنبه

[farsibooks] Wednesday 16 March 2011 Esfand 25th 1389, Fwd: Best of Balatarin for 03/17/2011

 


http://us1.campaign-archive2.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=f33bf711cd&e=457d8de126

---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin
Date: 2011/3/17
Subject: Best of Balatarin for 03/17/2011


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




قابل توجه دوستانی که می‌گفتن این بنرها کوچیکه و اینا همش مسخره بازیه: سایز این بنرها دو متر در چهار متر بود هدف ما از چاپ و نصب این بنرها دو چیز بود اول این که به دوستان بگیم مبارزه با حکومت رو به شکل های مختلف می‌تونیم ادامه بدیم و اعتراض فقط با حضور در خیابان‌های شهر به نتیجه نمیرسه، بلکه همه این روش‌ها در کنار هم موجب فرسایش و شکست نیروهای دیکتاتوری خواهند شد دوم این که به دوستان ثابت کنیم نهادهای اطلاعاتی حکومت فقط %2 از چیزی رو که ادعا میکنن می‌تونن عملی کنن و %98 دیگه رو با ایجاد ترس و شایعه از قدرت اطلاعات ایران انجام میدن پیش از فرارسیدن نوروز فایل قابل چاپ این بنر رو در اینترنت منتشر خواهیم کرد. دوستانی که مایل به گسترده کردن این حرکت هستن میتونن این فایل رو به هر سایزی که در توانشون هست چاپ کنن( روی بنر یا کاغذهای پشت چسب‌دار یا کاغذ معمولی) و منشر کنن دیکتاتور با اتحاد ما حتما به پایان سلام خواهد کرد.....///// دو تا ویدیو دیگه در بخش نظرات...
با ۲۵۵ امتیاز و ۵۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


خبرگزاری هرانا - در پی قرار اجرای حکم اعدام ۱۰ تن از زندانیان در زندان قزل حصار و اعتراض هزاران تن از زندانیان به این موضوع، درگیری‌های خونین در این زندان به وقوع پیوست که منجر به کشته و زخمی شدن دست کم ۱۵۰ تن گردید.
با ۲۰۰ امتیاز و ۳۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


شرح کشته شدن بهنود رمضانی در چهار شنبه سوری توسط یک شاهد عینی از تهران دیشب بهنود رمضانی در محله نارمک میدان 22 توسط بسیجی ها کشته شد . حدود ساعت ده شب به وقت تهران وقتی که جوان ها به خانه هایشان بر میگشتند ,موتورهای بسیجی بهشون حمله کردند و با شوکر جوان ها رو میزدند و چون توی جیب های بهنود نارنجک های دست ساز بود ,همه نارنجک ها ترکید و بدنش تیکه تیکه شد ,شاید این فجیع ترین صحنه ای بود که در زندگی دیده باشم ,غیر از من چندین تا شاهد عینی دیگه هم آنجا بودند و با صدای جیغ ها و فریادهامون بقیه مردم هم آنجا آمدند, 2 تا از بسیجی ها موتور هاشونو گذاشتند و با چند تا موتور دیگه که همراهشون بودن فرار کردن . بعد از ده دقیقه آمبولانس آمد و بهنود را برد و دوستانش با ماشین های شخصی خودشون دنبالش رفتند , بعد از 30 دقیقه در تماس تلفنی با بیمارستان الغدیر گفتند که حالش وخیمه و شرایط خوبی نداره . امروز صبح وقتی از هر کسی در محل سوال میکردم همه میگفتد که ما ازش خبری نداریم . و این برایم جالب بود ... بعد از کلی گشتن در محل توانستم چند تا ار دوستاشو پیدا کنم که عکس بهنود در دستشون بود , وقتی سوال کردم , گفتند که فوت کرده . در مورد بهنود سوال کردم :گفتند که دانشجوی مهندسی مکانیک بوده در شمال و از بچه های تهران پارس و چون از دوستای صمیمی ما بوده دیشب پیش ما اومده که با هم باشیم که بسیجی ها آن بلا را سرش آوردند . لطفا اطلاع رسانی کنید
با ۱۷۲ امتیاز و ۲۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


در پی قصد اجرای حکم اعدام 10 تن از زندانیان محبوس در این زندان، زندانیان دست به شورش زده و اقدام به سر دادن شعار نمودند که با وارد شدن نیروهای گارد ضد شورش زندانیان به رگبار بسته شدند.
با ۱۴۳ امتیاز و ۱۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


سحام نيوز: ساعاتي قبل، محمد تقي كروبي، فزرند دوم مهدي كروبي در مطلبي كوتاه، كه در سايت شخصي خود منتشر كرده بود؛ خبر از ديدار يكي از دوستان خانوادگي، با والدينشان را منتشر كرد. به گزارش خبرنگار سحام نيوز در بخشي از اين مطلب آمده است: امروز روحانی عزیزی که مورد اعتماد خانواده و حاکمیت است طی تماس تلفنی با اینجانب اظهار داشتند که شب گذشته در محیطی دوستانه با پدر و مادرم ملاقات نموده اند. این عزیز خبر از صحت، سلامت و آرامش کامل آنان دادند."
با ۱۳۶ امتیاز و ۳۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


توجه شود برخی از این تصاویر به شدت فجیع و درد آور است و دیدن آنها برای بیماران قلبی و افراد زیر ۱۸ سال مناسب نیست./دیکتاتورها همه به یک گونه عمل میکنند و مردم معترض را میکشند.
با ۱۲۱ امتیاز و ۲۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


چگونه ممکن است مسایل اتاق خواب یک نفر در 1400 سال پیش ، هنوز برای عده ای مقدس باشد ؟! /یکی از مسلمین عزیز ، برای من توضیح بدهد ، مساله تماس جنسی محمد در 1400 سال پیش، (چرا) و (چگونه) مقدس است ؟!/ این آیه آسمانی(!) درباره این صحبت می کند که محمد آیا اجازه دارد نوبت زنانش را عوض کند یا نه ! همانطوری که می دانید محمد، غیر از بچه بازی، زنباره نیز بوده است و تعداد زیادی زن داشته است ، تمام مسلمانان طبق دستور الله موظف هستند که عدالت را بین زنان خود رعایت کنند، اما الله در این آیه ، محمد را از این کار مستثنی می کند و می گوید تو می توانی نوبت زنان را عوض کنی و پیش هر کدام که دوست داشتی بخوابی !
با ۱۱۲ امتیاز و ۱۱۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


پس از انتشار خبر های تایید نشده در باره شورش در زندان قزل حصار، روز چهارشنبه غلامحسين اسماعيلي، رئيس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور به خبرگزاری فارس گفت عوامل اصلي اغتشاش شب گذشته در زندان قزلحصار كرج شناسايي شدند. در گزارش شماره یک سازمان زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور آمده است که «تعدادي از زندانيان شرور و قاچاقچيان مواد مخدركه حكم اعدام آنها صادر شده است در يكي از بخشهاي زندان قزل حصار قصد داشتند با انجام خرابكاري در زندان مبادرت به فرار نمايند كه با حضور مقتدرانه عوامل مسئول و همكاري ساير زندانيان كه مخالف اقدام آنها بودند در اجراي نقشه خويش ناكام ماندند.» به گزارش سازمان زندان ها در اين حادثه زندانیان به تاسیسات زندان حمله کرده وآن را ویران کردند و در پی درگيري میان زندانیان و زندانبانان شماری از زندانیان مصدوم و مجروح شدند. همین گزارش مینویسد چند نفر هم در اثر جراحت وارده و گازگرفتگي ناشي از دود و آتش جان باختند. خبرگزاری فارس مینویسد اين درگيري ها، تعدادي كشته و زخمي شدند اما هيچ يك از زندانيان موفق به فرار نشدند. گزارش های تایید نشده دیگر حاکی از کشته شدن بیست تن در درگیری های زندان قزل حصاراست.
با ۱۰۸ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


یک ملت چند مصیبت را می تواند تحمل کند !.....این ملت چه توانی دارد که همه اینها را صبورانه تحمل می کند و در این فضا که هر مومنی به کفر می رسد هنوز بر اصول انسانیت وفادار مانده تا در میان این همه اخبار مصیبت بار( ی که اگر در هر نقطه دیگری از جهان روی می داد ، مردم به سمت تجاوز و تعدی و سرقت و قتل کشانده می شدند ) در پی دفع رستاخیز طبیعت برآیند و به رستگاری دوباره رسند . ژاپن همیشه ژاپن می ماند ، مردمی که متانت ، صبوری و اراده را معنا می بخشند ...........( بهمراه عکس هایی که بازگو کننده شرایط سخت زندگی اما صبوری مردم ژاپن ست )
با ۱۰۱ امتیاز و ۲۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


در جریان درگیری‌های شب گذشته در زندان قزلحصار کرج، چند تن از زندانیان این زندان جان خود را از دست داده و تعداد زیادی نیز جان باختند. به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، در جریان درگیری‌های شب گذشته زندان قزلحصار کرج میان نیروهای حفاظت این زندان با زندانیان واحد 2 این زندان، در اثر شلیک نیروهای حفاظت زندان تعدادی از زندان این زندان جان خود را از دست داده و تعدادی زیادی زخمی شدند. در همین رابطه ساعتی پیش، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور با تائید بروز درگیری در زندان قزلحصار، علت مرگ این زندانیان را بر اثر جراحت وارده و گازگرفتگي ناشي از دود و آتش عنوان کرد. به گفته جام جم آنلاین، برخي از آمارها از مرگ 10 نفر و مجروح شدن 15 نفر از زندانيان بر اثر جراحت وارده و گازگرفتگي ناشي از دود حكايت دارد.
با ۹۸ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


یک هواپیماری باری ایران که در راه پرواز به سوریه بود ، بدستور وزرات خارجه ترکیه در فرودگاه «دیار بکر» فرود آمد . هنوز مقام های این وزارت خانه و همچنین مقام های نظامی ترکیه در این باره اظهار نظری نکرده اند. به گفته مقامات امنیتی ترکیه بازرسی از این هواپیما که مظنون به حمل محموله غیر مجاز است ، آغاز شده است. به نوشته خبرگزاری « دوغان» ترکیه این هواپیما حامل اسلحه به مقصد سوریه بود.
با ۹۸ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


سید علی جان! خلاصه میگم: از آنجایی که همه مخالفینت از این نام‌گذاری استقبال کرده و اندک طرفدارانت هم اِنقده خرن که هر زری بزنی قبول میکنند! با نام گذاری سال 90 به نام "سال آخر"، قطعا میتونی وحدت عجیبی بین آحاد جامعه، در این زمینه، ایجاد کنی. روش فکر کن!
با ۹۳ امتیاز و ۱۱ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


محمد تقي كروبي: بعد از بیست سه روز بی خبری مطلق از وضعیت پدر و مادرم، امروز روحانی عزیزی که مورد اعتماد خانواده و حاکمیت است طی تماس تلفنی با اینجانب اظهار داشتند که شب گذشته در محیطی دوستانه با پدر و مادرم ملاقات نموده اند. این عزیز خبر از صحت، سلامت و آرامش کامل آنان دادند. با وجود ۳۶ روز محرومیت تمامی اعضای خانواده از دیدار با والدین و ۲۳ روز از ناپدید شدن آن ها، این اقدام دیر هنگام مقامات امنیتی را به فال نیک گرفته و امید است که در آینده نزدیک حق اطلاع و دیدار خانواده به رسمیت شناخته شود.
با ۹۱ امتیاز و ۱۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


با عرضه پوزش از دوستان به دلیل عنوان لینک(عنوان متعلق به لینک می‌باشد). وعده‌های از بهشت بر اساس روایتی از کتب اسلامی
با ۹۱ امتیاز و ۱۷ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


کشته و زخمی شدن بیش از 100 نفر از زندانیان بی دفاع زندان قزل حصار کرج بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" درگیریهای خونین شب گذشته و بامداد امروز در زندان قزل حصار تا به حال بیش از 6 کشته و 100 زخمی بر جای گذاشته است. در پی به کنترل در آوردن کامل واحد 2 و 3 زندان قزل حصار که محل بازداشت زندانیان محکوم به اعدام می باشدو متعاقب آن یورش پاسداربندها و گارد زندان به زندانیان بی دفاع تا به حال حداقل 7 نفر در زندان از دو طرف کشته و نزدیک به 100 زندانی زخمی شده اند. وضعیت جسمی بعضی از زخمی شدگان بسیار وخیم بوده است و گزارشاتی حاکی از آن است که تعدادی از زندانیان در حین انتقال به مراکز درمانی و یا در مراکز درمانی در گذشته اند. گارد ویژه زندان و پاسداربندها بسوی زندانیان بی دفاع آتش گشودند و اکثر کشته شدگان و مجروحین مورد اصابت گلولۀ آنها قرار گرفته اند پاسداربندها زندانیان را از سینه به بالا هدف گلوله های خود قرار داده اند.گزارشها حاکی از کشتار زندانیان در این زندان است.
با ۸۷ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


ﺳﺤﺎﻡ ﻧﻴﻮﺯ: ﺳﺎﻋﺎﺗﻲ ﻗﺒﻞ، ﻣﺤﻤﺪ ﺗﻘﻲ ﻛﺮﻭﺑﻲ، ﻓﺰﺭﻧﺪ ﺩﻭﻡ ﻣﻬﺪﻱ ﻛﺮﻭﺑﻲ ﺩﺭ ﻣﻄﻠﺒﻲ ﻛﻮﺗﺎﻩ، ﻛﻪ ﺩﺭ ﺳﺎﻳﺖ ﺷﺨﺼﻲ ﺧﻮﺩ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ؛ ﺧﺒﺮ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﺍﺭ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﮔﻲ، ﺑﺎ ﻭﺍﻟﺪﻳﻨﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻛﺮﺩ. ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﺳﺤﺎﻡ ﻧﻴﻮﺯ ﺩﺭ ﺑﺨﺸﻲ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻣﻄﻠﺐ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺳﺖ: ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻋﺰﯾﺰﯼ ﮐﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻭ ﺣﺎﮐﻤﯿﺖ ﺍﺳﺖ ﻃﯽ ﺗﻤﺎﺱ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺑﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎﻧﺐ ﺍﻇﻬﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺷﺐ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺩﺭ ﻣﺤﯿﻄﯽ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ ﺑﺎ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺍﻧﺪ. ﺍﯾﻦ ﻋﺰﯾﺰ ﺧﺒﺮ ﺍﺯ ﺻﺤﺖ، ﺳﻼﻣﺖ ﻭ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﮐﺎﻣﻞ ﺁﻧﺎﻥ ﺩﺍﺩﻧﺪ.
با ۸۷ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


* گزارش محرمانه از لندن به وزارت خارجه امریکا، به تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۰۹، حاکی است: • مجتبی خامنه ای باتفاق جعفری فرمانده سپاه پاسداران، در انتخابات تقلب کرده و نام احمدی نژاد را از صندوق بیرون آورده اند. • موسوی و هاشمی رفسنجانی از آن بیم دارند که از رهگذر منطق دموکراسی و زیر فشار هواداران ناگزیر از مطالبات حداکثری از رژیم شوند. بنا براین، مشروعیت رژیمی از بین برود که آنها خود از بنیاد گرفتنش، از سود برندگان بزرگ بوده اند. • گزارشگر به دیده بان ما در لندن گزارش می کند که در ۴ و ۹ ژوئن، دو ملاقات با خامنه ای، انجام گرفته است. مطبوعات از دیدار دوم، به تفصیل صحبت کرده اند. رفسنجانی گفتگوها در باره شفاف انجام گرفتن انتخابات و عدم مداخله در آن، را مثبت ارزیابی کرده است... • گزارشگر اطلاع می دهد که در ۱۴ و ۱۵ ژوئن، نمایندگان خامنه ای به (نام سانسور شده است) پیشنهاد کرده اند (در ازای قبول نتیجه انتخابات)، نیمی از وزیران (وزارت خانه ها که معین نشده اند) از طرفداران موسوی و رفسنجانی انتخاب شوند. پیشنهاد پذیرفته نشده است. زیرا از لحاظ سیاسی اجرا کردنی نیست و قابل توجیه نیز نیست. به کمتر از باطل کردن انتخابات، رضا دادن، هرگونه اعتبار را از اعتراض کنندگان، نزد حامیان خود، سلب می کند. ...(نام سانسور شده است) استدلال می کند که تقاضای حداکثر، یعنی ابطال انتخابات، تنها موضعی است که موسوی می تواند اتخاذ کند. • (نام سانسور شده است) گزارش می کند که براثر رویدادهای ماههای اخیر، خامنه ای تضعیف شده است. بیماری او سبب شده است که مجتبی و متحدانش در سپاه، قدرت را در دست بگیرند. عکس خامنه ای و پسر او مجتبی، در سفر سنندج، گویائی دارد. مجتبی بسیار بیشتر از پدر خود اهل ریسک کردن است. او موجب شده است که بسیاری از بانیان رژیم از پدر او دور شوند. در عوض، اما مجتبی بر اینست که احمدی نژاد و متحدان کلیدی او بسیار بهتر از دولت مردان قدیمی، مثل هاشمی رفسنجانی و موسوی، رژیم را حفظ می کنند. • گزارشگر به دیدبان گزارش می کند که موسوی و همکاران او دارند از این نگران می شوند که جنبش اعتراض به تقلب در انتخابات، از محدوده این اعتراض بیرون رود و تغییر نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار دهد و وضعیتی را بوجود بیاورد که انقلاب ایران را در ۱۹۷۹ بوجود آورد. در آن انقلاب نیز کار به هدف شدن تغییر رژیم شاه کشید. در حال حاضر نیز، هیچکس هوادار رژیم جمهوری اسلامی نیست...
با ۸۱ امتیاز و ۲۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


ساعاتی پیش خبری از ایران به دستم رسید که نشان می داد در آخرین ساعات از سومین سه شنبه اعتراض، مسئولان حکومتی ناچار شده اند یکی از روحانیون که خانواده کروبی به او اعتماد دارند را به ملاقات این زندانی سرفراز جنبش سبز ببرند تا او خبر سلامت شیخ شجاع را به اطلاع مردم برساند . البته تردیدی وجودندارد که در این اقدام نیز رگه هایی از فریب کاری کودتاگران وجود دارد اما هرچه باشد یک پیروزی بزرگ برای مردم ایران است که مقاومت آنها ، سران پُر مدعای حکومت را به عقب نشینی وادار کرد . سران دولت کودتا که به توصیه نگهبان قلابی قانون اساسی - شیخ احمد جنتی - قرار بود همه ارتباطات کروبی با دنیای خارج را قطع کنند به خیال خام خویش ، خواستند مقاومت تحسین برانگیز مردم در داخل و همراهی هوشمندانه مجامع بین المللی را با این اقدام فریب کارانه خویش بشکننداما باید بدانند که آزادی کامل کروبی ، موسوی وهمسرانشان ونیز پایان گروگانگیری علی کروبی ،درخواست قطعی بسیاری از ایرانیان است که به در خواست قبلی کروبی و موسوی برای بر گزاری راهپیمایی های اعتراضی افزوده شده است .پس بهتر است خود را خسته نکنند و کاری را که ناچار خواهند شد در آینده نزدیک با خفت و خواری انجام دهند همین امروز صورت دهند. اما این موضوع به معنای نادیده گرفتن قهرمانی های ملت بزرگ ایران نیست که مقاومت آنان در تاریخ ثبت خواهد شد .من دست یکایک ایرانیان مقاوم که کودتاگران را به عقب نشینی وادار کردند می بوسم
با ۸۱ امتیاز و ۳۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


نیروهای اشغالگر سعودی به سوی مجروحان در بیمارستان هم تیراندازی کردند. نیروهای اشغالگر سعودی با حمله به بیمارستان بین المللی منامه، به سوی مجروحان گاز اشک آور شلیک کرده و ... جوانان بحرینی هم از بامداد امروز، بر فراز بام منازل و مساجد رفته و از مردم خواستند به خیابان ها بیایند و در خانه های خود نمانند. مقامات رژیم بحرین از امروز همه راه های ارتباطی، از جمله تلفن و اینترنت را قطع کرده اند. نیروهای امنیتی و نظامی سعودی و بحرینی از بامداد امروز، حملات خود را به مردم بحرین از زمین و هوا آغاز کردند. نیروهای سعودی از بامداد امروز با شلیک گاز اشک آور حملات خود را به مردم بی دفاع بحرین در میدان اللؤلؤ آغاز کرده و آنها را با گلوله های جنگی هدف قرار دادند. هم اکنون نیروهای سعودی و بحرینی میدان اللؤلؤ را با تانک ها و خودروهای نظامی محاصره کرده اند.
با ۸۱ امتیاز و ۴۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


بامداد چهارشنبه، بیست و پنجم اسفندماه، بر اثر یورش گارد ویژه به زندانیان محبوس در زندان قزل حصار کرج، ده‌ها تن از زندانیان زخمی شدند. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، شب گذشته، زندانیان محبوس در واحد ۲ زندان قزل حصار در اعتراض به شرایط بد خویش دست به اعتراض زده و برای ساعاتی این قسمت را به کنترل خود درآوردند. در پی این اعتراض، گارد ویژهٔ زندان در بامداد روز چهارشنبه با یورش به زندانیان بی‌دفاع اقدام به ضرب و شتم ایشان نمود تا جایی که هر زندانی که جلوی چشم ایشان بوده به شدت مجروح شده است. شایان ذکر است که واحد ۲ زندان قزل حصار کرج محل حبس زندانیان با احکام سنگین (اکثرا اعدام) می‌باشد.
با ۷۹ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


پلیس ضد شورش بحرین در یک اقدام وحشیانه از فاصله دو متری به یک معترض دست خالی گلوله شلیک و او را به شهادت میرساند .
با ۷۸ امتیاز و ۱۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


درگیری های خونین که از شامگاه سه شنبه 15-3-2011 در زدان قزل حصار کرج آغاز شد، تا کنون دست کم 6 کشته و 100 زخمی در پی داشت. به گزارش "فعالین حقوق بشر و دموکراسی ایران" این درگیری ها شامگاه سه شنبه با در دست گرفتن کنترل بندهای 2و3 زندان که ویژه زندانی های محکوم به اعدام است توسط زندانیان آغاز شد. پس از آن با یورش پاسداربندها و گارد زندان، تا کنون دست کم 6 نفر کشته و بیش از 100 نفر زخمی شدند.
با ۷۷ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


از قرار اطلاع، علت قتل دکتر پور اندرزجانی، پزشک وظیفه زندان کهریزک، این بوده است که وی به وسیله موبایلی که به گردن آویخته بوده و دوربین آن را روشن کرده بوده است، فیلم هایی از وضعیت زندانیان را گرفته است و بعد از خروج از زندان کهریزک، آنها را در اختیار کسانی برای پخش قرار داده است. فیلمها به دست برخی واواکی ها افتاده اند و آنها، متوجه شده اند که کسی به جز پور اندرزجانی نمی توانسته است آن فیلم ها را گرفته باشد. پس، به تلافی این کار، وی را به قتل می رسانند.
با ۷۷ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


پس از آنکه بخشی از «وظائف » واواک به سازمان اطلاعات سپاه واگذار شد، واواک تصفیه ای وسیع بخود دید و اینک از دید خامنه ای، «یکدست» شده است.//وقتی از واواک می خواهد وضعیت در کشورهائی را رصد کند که مردمانشان در جنبش همگانی هستند و می خواهد برنامه بلند مدت تهیه کنند، یعنی این که ببینید دستگاههای اطلاعاتی و سرکوب آنها چه ضعفها داشتند که نتوانستند جنبش ها را مهار کنند؟ شما، در خود، آن ضعفها را رفع کنید تا از عهده سرکوب مردم ایران برآئید.// تشکیل "سازمان اطلاعات سپاه" و انتصاب حسین طائب به فرماندهی آن ماه ها پیش انجام گرفت. به دنبال آن، غلامحسین رمضانی به فرماندهی حفاظت و امنیت سپاه، منصوب شد. این دو «روحانی» و از دستیاران خامنه ای هستند. رمضانی معاونت اطلاعات و معاونت حفاظت و اطلاعات نیروی انتظامی بوده است.//سرتیپ پاسدار حسین نجات نیز که سایت دفتر سیاسی سپاه از انتصاب او در آینده نزدیک به عنوان معاون امنیت داخلی شورای عالی امنیت ملی خبر داده است، همچون طائب، رمضانی و نقدی از سوابق امنیتی برخوردار است که آخرین آن فرماندهی حفاظت و امنیت سپاه پاسداران است. این سه، به اتفاق «سردار » محمد رضا نقدی که فرمانده بسیج شده است، می باید حافظ امنیت رژیم باشند. برکشیدن «اطلاعاتی» ها، گویای ترس خامنه ای از سپاه بمثابه ستون فقرات رژیم و نیز «اصول گرایان» مخالف با خود او، نیز هست.
با ۷۶ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


شب گذشته زندانیان در واحد ۲ زندان قزلحصار در کرج که محل نگهداری مجرمین و محکومین به اعدام است تعدادی از زندانیان مجروح و و تعدادی نیز کشته شد‌ه‌اند. سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور در پایگاه اطلاع‌رسانی خود آورده است که «تعدادی از زندانیان شرور و قاچاقچیان مواد مخدر که حکم اعدام آنها صادر شده است در یکی از بخشهای زندان قزلحصار قصد داشتند با انجام خرابکاری در زندان مبادرت به فرار نمایند که با حضور مقتدرانه عوامل مسئول و همکاری سایر زندانیان که مخالف اقدام آن‌ها بودند در اجرای نقشه خویش ناکام ماندند.» این در حالی است که بنابر گزارش‌ها زندانیان در زندان قزلحصار اقدام به اعتراض به شرایط بد زندان کرده بودند و چنین برخوردی به آن‌ها صورت گرفته است. سازمان زندان‌ها در ادامه اطلاعیه خود آورده است: «در این حادثه که با ایجاد حریق عمدی توسط برخی از زندانیان و تخریب برخی تأسیسات و شکستن شیشه‌ها همراه بود تعدادی از زندانیان به سمت زندانبانان حمله ور شدند که با برخورد جدی و قاطع مأمورین مواجه و نهایتاً در اثر درگیری ایجاد شده معدودی از آنها مصدوم و مجروح گردیده و چند نفر هم در اثر جراحت وارده و گازگرفتگی ناشی از دود و آتش جان باختند.» مجتبی سمیع‌نژاد دبیر «خانه حقوق بشر ایران» که خود مدت ۱۸ ماه را در زندان قزلحصار و مدت ۶ ماه را در واحد ۲ این زندان سپری کرده است به رهانا گفت: «فکر نمی‌کنم آن‌چه مسئولین سازمان زندان‌ها در این رابطه گفته‌اند شکل صحیح و واقعیت اصلی ماجرا باشد. واحد ۲ زندان قزلحصار یک بخش کوچک از این زندان بزرگ است، در صورتی که زندانی بخواهد از زندان فرار کند، تازه ابتدای راه خود را آغاز کرده است و از چندین مانع دیگر باید گذر کند که به شکلی محال است.» سمیع‌نژاد ادامه داد: «هر واحد زندان قزلحصار شامل ۸ تا ۱۲ سالن است. در واحد ۲ زندان ۸ سالن بزرگ و کوچک وجود دارد که دربسته بوده و بر فرض ایجاد حریق عمدی هم اولین کسانی که آسیب جدی و فوری می‌بینند خود زندانیان هستند.» سمیع‌نژاد در مورد شرایط این زندان به رهانا گفت: «زندان قزلحصار محل نگهداری هر نوع مجرمی است، از کسانی که جرم‌ها و محکومیت‌های پایین دارند و تا اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر. در واحد ۲ زندان بیش‌تر زندانیان را افرادی تشکیل می‌دهند که به اعدام محکوم شده‌اند. متجاوزین به عنف، قاچاقچیان مواد مخدر و … . همچنین در این واحد زندان قزلحصار تعداد بسیار زیادی از شهروندان افغانی نگهداری می‌شوند که جرم بیش‌تر آنان قتل است.» با این حال هنوز از تعداد کشته شدگان این اتفاق خبری اعلام نشده است، اما غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها با یاد کردن از اعتراض شب گذشته زندانیان به نام «اغتشاش» از «شناسایی عوامل اصلی» آن و «تشکیل» پرونده برای آن‌ها سخن گفته است. شرایط بد زندانیان قزلحصار چه از نظر بهداشتی، غذایی و رفتار زندانبانان همواره مورد اعتراض زندانیان در این زندان بوده است. در بسیاری از موراد زندانیان در این زندان مورد ضرب و شتم زندانبان قرار گرفته و مورد آسیب‌ها جدی قرار می‌گیرند. لازم به یادآوری است که محمد پورعبدالله و مسعود آقایی و فرزانه از جمله زندانیان سیاسی محبوس در واحد ۳ زندان قزلحصار هستند.
با ۷۳ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


مدتی‌ هست که به این مساله فکر می‌کردم که چرا ما به خونهٔ هر چی‌ آخوند هست میگیم "بیت" و خودمون به صورت غیر مستقیم یک حالت تقدس به این اشغال گران ایران میدیم. امروز دیدم یکی‌ از کاربرها با نام کاربری دختر ایران به جای واژه بیت خامنه‌ای از اصطلاح "لانه خامنه‌ای" استفاده کرده بود. پیشنهاد می‌کنم این واژه رو به صورت گسترده در گفتار و نوشته‌های خودمون استفاده کنیم. اگر اصطلاح بهتری هم به نظرتون میاد لطفا در قسمت نظرات مطرح کنید.
با ۶۴ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش هنر و ادبیات
نظرات

 


امروز(چهارشنبه)رادیو ایران گفت قذافی مخالفین خود را حیوان خواند من بیشتر جستجوی این خبر شدم متوجه شدم که رادیو ایران عامدا بنا بر مصلحت خود موش صحرایی را به حیوان ترجمه کرده است .بنظر میرسد کارشنا سان رادیو نمی خواستند با ذکر نام حیوان مد نظر قذافی یاد اور سخنان غیر منطقی علم الهداکه در روز 9دی مخالفین تقلب انتخاباتی را بزغاله نامید.
با ۶۳ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


رئيس ديوان عالی کشور گفت حکم‌های قطعی اعدام از سوی دادگاه کيفری در کمتر از ۱۰ روز در ديوان عالی کشور رسيدگی می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، آيت‌الله احمد محسنی گرکانی، رئيس ديوان عالی کشور، گفت: «بر اساس دستور رئيس قوه قضائيه، ديوان عالی کشور ملزم شده به پرونده افرار شرور و مجرمانی که موجب اخلال در امنيت و آسايش مردم می‌شوند زودتر از موعد رسيدگی کند.» وی افزود: «رسيدگی به اين پرونده‌ها بعد از چند ماه هيچ‌گونه تأثيری در اجتماع ندارد لذا زمانی اجرای حکم تأثيرگذار است که پرونده به سرعت رسيدگی شده و حکم اجرا شود.» آيت‌الله گرکانی اعلام کرد که سه شعبه از ۳۲ شعبه تخصصی ديوان عالی کشور به پرونده‌های اشرار، جنايتکاران، متجاوزان، محاربان، سارقان و مجرمان خطرناک تعلق دارد. رئيس ديوان عالی کشور رسيدگی به پرونده‌هايی که حکم اعدام برای آن‌ها صادر شده را «بسيار آسان» دانست.
با ۵۹ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


در آستانه فرا رسیدن نوروز و سال نو، «هسته مرکزی ائتلاف ٢۵ بهمن» از مردم و حامیان جنبش سبز دعوت بعمل آورده اند تا بعد از ظهر ٢۶ اسفند ماه و آخرین پنجشنبه سال را "روز ایستادگی" نامیده و بر سر مزار شهیدان راه آزادی گردهم آیند. «هسته مرکزی ائتلاف ٢۵ بهمن» در بخشی از بیانیه خویش آورده است: "به بیشمار زندانیان استوار نگاهی بیاندازید. به عبدالله مومنی که چندین ماه است خانواده خود را ندیده تا زندانیان گمنامی که تنها خدا می داند چه بر سر آنها می گذرد. همچنان یادمان نرود که این دو نام تنها دو برگ سبز از میان باغ محصور شده امروز ماست. ما این چنین به بهاری دیگر از طبیعت نزدیک می شویم . بهاری که شاید برای بسیاری از هموطنانمان معنایی نداشته باشد.اما چه می شود کرد جز اینکه راه سبز را زندگی کرد" متن کامل بیانیه که در وبسایت سحام نیوز منتشر شده، به شرح زیر است: پایان یک سال دشوار ، آغازی دیگر در راه است… هموطنان همراه ؛ آخرین روزهای سال صبر و استقامت در حالی به پایان می رسد که خانواده های بسیاری داغدار جوانه هایشان و گروه پرشماری دیگر نیز چشم انتظار عزیزان دربندشان هستند. به غریبی شهید محمد مختاری و خانواده این همراه راهمان نگاه کنید. آن سو تر به بیشمار زندانیان استوار نگاهی بیاندازید. به عبدالله مومنی که چندین ماه است خانواده خود را ندیده تا زندانیان گمنامی که تنها خدا می داند چه بر سر آنها می گذرد. همچنان یادمان نرود که این دو نام تنها دو برگ سبز از میان باغ محصور شده امروز ماست. ما این چنین به بهاری دیگر از طبیعت نزدیک می شویم . بهاری که شاید برای بسیاری از هموطنانمان معنایی نداشته باشد.اما چه می شود کرد جز اینکه راه سبز را زندگی کرد . ما تصمیم گرفته ایم ٢۶ اسفندماه آخرین پنجشنبه سال را روز ایستادگی بنامیم و قصد داریم در این روز همراه خانواده های شهیدان راه سبز ایران بر سر مزار این عزیزان گردهم آییم. همچنین می خواهیم از ساعت شش و نیم تا هفت و نیم بر سر هر کوچه و خیابان و محلی شمعی روشن کنیم. و سرانجام نیز راس ساعت ٢٢ درد مشترک را فریاد کنیم. این قدم را به امید همراهی با خانواده های گرفتار ایرانمان بر می داریم و همچنین معنا کردن بهار در راه و استقبال از سال ٩٠ – سال استقامت تا پیروزی- با هدف تحقق حاکمیت ملی. در این میان دست یاری خود را به سوی تمامی رسانه های سبز دراز می کنیم و تمنای همراهی یکایک شان را داریم تا با همراهی یکدیگر یادمانی ماندگار برجا گذاریم. هموطنان استوار؛ در میانه راه یکدیگر را تنها نگذاریم. که موفقیت هر گامی ، در گرو خواست و برخاست تک تک ماست.این مهم نیز تنها با قدم های مشترکمان جلوه می یابد. همراه شو عزیز اینک بهار دیگری، شاید خبر نداری هسته مرکزی ائتلاف ٢۵ بهمن *دانشجویان سبز دانشگاه اشرفی اصفهانی * انجمن اسلامی سبز دانشگاه تهران شرق *جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران مرکز * جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران جنوب *جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات * گروه رسا- راه سبز امید *جمعی از دانشجویان دانشگاه شیخ بهایی اصفهان
با ۵۴ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


دوستان وبلاگ نویس در صورت تمایل به حمایت از این طرح، پس از انتشار این نامه در وبلاگشان، آدرس ولاگ خود را به ای-میل (arman.parian@gmail.com) ارسال کنند. مخاطبان گرامی که قصد دارند به این طرح پیوسته و برای خانواده شهدا عیدانه ای ارسال کنند، می توانند با همین ای-میل تماس بگیرند تا نشانی منزل شهدا را برایشان ارسال کنیم.
با ۵۴ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 
 

__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ