کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۹۰ فروردین ۱, دوشنبه

[farsibooks] Sunday 20 March 2011 Esfand 29th 1389, Fwd: Best of Balatarin for 03/21/2011

 


http://us1.campaign-archive2.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=df5706ae46&e=457d8de126


---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin
Date: 2011/3/21
Subject: Best of Balatarin for 03/21/2011


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




پیام باراک اوباما رییس جمهور آمریکا به مناسبت نوروز ۱۳۹۰ : من امروز می خواهم بهترین آرزو های خود را به همه کسانی که نوروز را در ایالات متحده وسراسر جهان جشن می گیرند تقدیم دارم . من هر سال در دوره ریاست جمهوری خود این روز را با خطاب مستقیم به مردم ایران بزرگ داشته ام . این کاری است که مایلم یک بار دیگر انجام دهم . امروز برای مردم ایران جشنی به منظور گرد آمدن با دوستان وخانواده برای تامل بر موهبت های بی همتایی است که شما از آن برخوردارید و نیز برای چشم دوختن به نویدی است که یک روز نو بردارد...
با ۲۵۰ امتیاز و ۳۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


تبریک ویدیویی نوروز به وسبله ی استاد آواز ایران محمد رضا شجریان
با ۲۴۴ امتیاز و ۲۸ نظر فرستاده شده در بخش هنر و ادبیات
نظرات

 


مسعود ده نمکی چماقدار سابق، همان کسی که قتلهای زنجیره ای را عمل به تکلیف می دانست و ناراحت بود که از این افراد (قاتلین) کمتر قدردانی می شود، او که در کوی دانشگاه حضور داشت و خانواده شهید عزت ابراهیمی او را در خون فرزندشان شریک می دانند! امروز دوربین به دست گرفته است! اشتباه نکنید، او از دوربین و هنر و سینما هم چماقی خواهد ساخت تا بر فرق ما بکوبد، و متاسفانه بازیگران ما بازیچه دست او شده اند، من اگر بودم به هیچ قیمت حاضر به همکاری با چماقداران نمی شدم. امام موسی ابن جعفر علیه السلام، به صفوان جمال که شترهای خود را برای سفر حج به هارون اجاره داده بود، فرمود: " همین قدر که راضی هستی که هارون زنده بماند و از سفر برگردد تا اجاره شترهای تو را بپردازد در ظلم او شریکی" و باز فرموده اند: " هر کس ظالمی را یاری کند و لو به تهیه لیقه دوات در ظلم او شریک است! " نمی دانم، چگونه خود را توجیه می کنند و با چنین فردی که هنوز بر مواضع خویش است و توبه نکرده همکاری می کنند؟ پیامبر صلوات الله علیه و آله فرمود: " من اعان ظالماً سلطه الله علیه - هر کس ظالمی را یاری کند خداوند آن ظالم را بر او مسلط می کند" آقایان بازیگران، روزی را می بینم که از سلطه و ظلم او شکوه کنید و علاجی و فریاد رسی نیابید. امروز بالای سن با شما خوش و بش می کند، اما او از همان قماشی است که اگر شما را در خیابان با این سر و وضع ببینند، بازداشتتان می کنند و سابق بر این خدو بر روی تان می انداختند و مویتان می بریدند، اما امروز برایشان تخم دوزرده می کنید و به رویتان می خندند، و شما چه ساده اید که خنده آنها را باور می کنید! شاید او بر روی شما لبخند زند، اما در گوشه ای دیگر، مسعودی دیگر، زهرا بنی یعقوب را به زندانی می افکند که فرجامش مرگ است، مرگ! و شما با همکاریتان در مرگ زهرا هم شریکید! شما در ترویج تفکر مسعودها شریکید، شما با کارتان مسعودها را تکثیر و وارد حوزه فرهنگ و هنر کرده اید!باز هم عجیب است این یک بام و دو هوا، این همان بانویی است که در خیابان او را مسعودی می گیرد و در حبس می کند، که چرا چنین پوشیده ای! و مسعودی دیگر از بازی او میلیاردها به جیب می زند و به رویش لبخند ژوکوند! پس درد دین نبود، درد جیب بود، اگر موی تو و روی تو برای منافع ما بیرون است، حرجی نیست! وگر نه ... اگر با این حجاب عکس هاشمی و موسوی را در دست داری، جنجال می کنند که طرفداران اینها بی دین و بی حجابند، و اگر عکس اینها را در دست بگیری، دوربین ها شکارت می کنند و بارها از سیمای ملی پخش می شود که ببینید ما هم از این طرفداران داریم، ما هم دلباختگانی داریم! فریب امروز و دیروز اینها را نمی خورم، نه دیروز درد دین داشتند و نه امروز روشنفکر شده اند، دیروز و امروز در پی منافع خویش اند! و مردم را بازیچه می دانند. من هر گونه کمکی به اخراجی ها را حرام می دانم، پرداخت ریالی برای دیدن این فیلم، تایید و تقویت تفکر چماق و ترور است ، و ما در خون شهیدان شریک خواهیم بود. 29 اسفند 1389 مهدی خزعلی
با ۱۷۴ امتیاز و ۱۹ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


به مدت یک سال تا یک سال و نیم با تلویزیون همکاری نداشتم، چرا که دلگیر بودم و انتظار داشتم تلویزیون کشور ما در انتقال اخبار داخلی کشورمان صادقانه عمل کند. به قول معروف از خانه خودم قهر کرده بودم.
با ۱۴۸ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


این خانه قشنگ است ولی خانه من نیست این خاک چه زیباست ولی خاک وطن نیست آن دختر چشم آبی گیسوی طلایی طناز سیه چشم چو معشوقه من نیست. آن کشور نو آن وطن دانش و صنعت. هرگز به دل انگیزی ایران کهن نیست. در مشهد و یزد و قم و سمنان و لرستان. لطفی است که در کلگری و نیس و پکن نیست. در دامن بحر خزر و ساحل گیلان. موجی است که در ساحل دریای عدن نیست در پیکر گلهای دلاویز شمیران
با ۱۴۶ امتیاز و ۵۰ نظر فرستاده شده در بخش هنر و ادبیات
نظرات

 


تبریک نوروزی استاد شجریان به مردم ایران
با ۱۲۵ امتیاز و ۱۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


ابراهیم یزدی، دبیر کل نهضت آزادی ایران در تاریخ ۹ مهر در اصفهان توسط ماموران امنیتی بازداشت شده بود. به گزارش ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، وی صبح امروز از زندان آزاد شده است. وی در مهر ماه همراه با هاشم صباغیان بازداشت شده بود و با وجود وضعیت جسمی نامناسب، در زندان اوین نگه‌داری می‌شد. این در حالی است که خبرگزاری ایرنا از صدور بیانیه‌ای توسط وی، پیش از آزادی خبر داده و ذکر کرده که به زودی این بیانیه منتشر خواهد شد.
با ۱۲۴ امتیاز و ۳۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


مردم سوریه درجمعه گذشته درشهر های مختلف سوریه علیه رژیم بشار اسد تظاهرات کردند. در شهر درعا در جنوب سوریه ونزدیک مرز اردن چهارنفر توسط نیروهای امنیتی به قتل رسیدند. این ویدئو تششیع جنازه این چهار نفر می باشد. از سراسر سوریه خبرمی رسد که مردم درحال به پا خاستن علیه رژیم دیکتاتوری وموروثی بشار اسد خانواده اسد هستند . نظر به این که قرار است شهروندان وسری مقیم خارج در شهر مختلف اروپائی دست به تظاهرات بزنند ، خوبست ایرانی ها نی زبرا ی همبستگی با آن ها در این اجتماعت شرکت کنند .
با ۱۱۴ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


از سرایدارمون روزنامه (کیهان) گرفتم که باهاش شیشه‌های اتاقم رو تمیز کنم. به جای اینکه شیشه رو تمیزتر کنه، کثیف‌تر کرد. از بس کاغذش نامرغوبه لامصّب! یکی به من بگه این روزنامه‌های کیهان و اطلاعات به چه دردی میخورن آخه؟
با ۱۱۰ امتیاز و ۱۵ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


پرزیدنت اوباما در پیام نوروزی خود از نسرین ستوده، جعفر پناهی ، عبدالرضا تاجیک، محمد ولیان و جامعهٔ ‌ بهائیان و صوفیان صحبت کرد و به جوانان ایرانی‌ گفت که من با شما هستم.
با ۱۱۰ امتیاز و ۱۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


دکتر ابراهیم یزدی، دبیر کل نهضت آزادی ایران از زندان آزاد شد.
با ۱۰۵ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


رسانه‌های سبز ایران، به تأسی از همراهان جنبش سبز آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی، و به پاسداشت اتحاد خود و دیگر همراهان سبز، سال 1390 را سال «آگاهی تا رهایی» پیشنهاد کردند و خاطرنشان ساختند که صد سال پایداری و استقامت در راه مبارزه با استبداد در ایران به ما آموخته است که آگاهی چشم اسفندیار دیو استبداد و تمامیت خواهی است.
با ۱۰۴ امتیاز و ۲۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


پیام نوروزی پرزیدنت اوباما به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۰ - با زیرنویس فارسی
با ۱۰۴ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


جرس: بهنود رمضانی قرا دانشجوی ورودی ۸۹ رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی که متولد سال ۱۳۷۱ در بابل بود، در "چهارشنبه سوری" در شهر تهران جان خود را از دست داد. در مورد نحوه کشته شدن این دانشجو گزارشهای مختلفی وجود دارد. به گزارش دانشجو نیوز، یکی از این گزارش ها به نقل از یک شاهد عینی به شرح زیر است: "حدود ساعت ده شب به وقت تهران وقتی که جوان ها به خانه هایشان بر میگشتند، موتورهای بسیجی بهشون حمله کردند و با شوکر جوان ها رو میزدند و چون توی جیب های بهنود نارنجک های دست ساز بود، همه نارنجک ها ترکید و بدنش تیکه تیکه شد، شاید این فجیع ترین صحنه ای بود که در زندگی دیده باشم." این شاهد در ادامه می گوید که غیر از وی چندین شاهد عینی دیگر هم آنجا بوده اند و با صدای جیغ و فریاد بقیه مردم را خبر کردند. وی می افزاید: "دوتا از بسیجی ها موتور هاشونو گذاشتند و با چند تا موتور دیگه که همراهشون بودن فرار کردند بعد از ده دقیقه آمبولانس آمد و بهنود را برد و دوستانش با ماشین های شخصی خودشون دنبالش رفتند , بعد از ۳۰ دقیقه در تماس تلفنی با بیمارستان الغدیر گفتند که حالش وخیم است و شرایط خوبی ندارد." این شاهد در ادامه گفته است که صبح روز بعد "وقتی از هر کسی در محل سوال میکردم همه میگفتد که ما از بهنود خبری نداریم..." وی سپس می گوید که در اثر جستجو های انجام داده متوجه شده است که بهنود رمضانی قرا فوت کرده است. برخی دیگر از گزارشها در باره بهنود رمضانی حاکی از اثبات ضربات باتوم و پاره شدن طحال است این درحالی است که گزارش پزشکی قانونی مرگ بر اثر "صدمات متعدد ناشی از اثبات جسم سخت" اعلام شده است. روز ۲۶ اسفند خانواده بهنود پیکر بی جان وی را از پزشک قانونی تحویل گرفته و به سوی روستای "قراخیل" از توابع شهرستان قائمشهر جهت تشییع و دفن حرکت کردند. در روز ۲۷ اسفند نیز این جوان در روستای یاد شده به خاک سپرده شد.
با ۹۸ امتیاز و ۱۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


پس ایرانی اخراجی ها را تحریم کن و ثابت کن این اخراجی تو گیشه شکست میخوره
با ۹۴ امتیاز و ۱۳ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


مسعود ده نمکی چماقدار سابق، همان کسی که قتلهای زنجیره ای را عمل به تکلیف می دانست و ناراحت بود که از این افراد (قاتلین) کمتر قدردانی می شود، او که در کوی دانشگاه حضور داشت و خانواده شهید عزت ابراهیمی او را در خون فرزندشان شریک می دانند! امروز دوربین به دست گرفته است! اشتباه نکنید، او از دوربین و هنر و سینما هم چماقی خواهد ساخت تا بر فرق ما بکوبد، و متاسفانه بازیگران ما بازیچه دست او شده اند، من اگر بودم به هیچ قیمت حاضر به همکاری با چماقداران نمی شدم.
با ۸۸ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


پرزیدنت اوباما در پیام نوروزی خود از نسرین ستوده، جعفر پناهی ، عبدالرضا تاجیک، محمد ولیان و جامعهٔ ‌ بهائیان و صوفیان صحبت کرد و به جوانان ایرانی‌ گفت که من با شما هستم . اوباما : می خواهم سخنانم را با نقل قولی از شاعر سیمین بهبهانی، زنی که سخنانش جهان را به لرزه افکنده اند، حتی اگر از سفر او فرای مرزهای ایران جلوگیری به عمل آمده است، پایان دهم: «اگر چه پیرم ولی هنوز مجال تعلیم اگر بود/ جوانی آغاز می کنم کنار نوباوگان خویش/ حدیث حب الوطن ز شوق بدان روش ساز می کنم/ که جان شود هر کلام دل چون برگشایم دهان خویش.» اوباما متشکریم .
با ۸۸ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


بچه ها ببخشید نمی خواستم شب عیدی ناراحتتون کنم.
با ۸۸ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


"حدود ساعت ده شب به وقت تهران وقتی که جوان ها به خانه هایشان بر میگشتند، موتورهای بسیجی بهشون حمله کردند و با شوکر جوان ها رو میزدند و چون توی جیب های بهنود نارنجک های دست ساز بود، همه نارنجک ها ترکید و بدنش تیکه تیکه شد، شاید این فجیع ترین صحنه ای بود که در زندگی دیده باشم." این شاهد در ادامه می گوید که غیر از وی چندین شاهد عینی دیگر هم آنجا بوده اند و با صدای جیغ و فریاد بقیه مردم را خبر کردند. وی می افزاید: "دوتا از بسیجی ها موتور هاشونو گذاشتند و با چند تا موتور دیگه که همراهشون بودن فرار کردند بعد از ده دقیقه آمبولانس آمد و بهنود را برد و دوستانش با ماشین های شخصی خودشون دنبالش رفتند , بعد از ۳۰ دقیقه در تماس تلفنی با بیمارستان الغدیر گفتند که حالش وخیم است و شرایط خوبی ندارد."...
با ۸۸ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


دم عید رفتم بیرون دیدم شهرداری رو پل پلاکارد زده: اگر نوروز امسال آخرین عیدمان باشد چه کنیم؟؟!!! اینم از امید دادن به ملته اول سالیه
با ۸۵ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


پروردگارا !تو خود می دانی که این ملت دراین ۳۲ سال از دست این رژیم چه کشیده است. دراین سال نو که تا ساعاتی دیگر آغاز می شود کاری کن که این ملت هرچه زودتر از این رژیم ظلم و فساد و اختناق رها شده و عاقبت به خیر شود. سال نو برهمه ایرانیان مبارک باد.پاینده ایران
با ۸۴ امتیاز و ۱۶ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


باراک اوباما، رييس جمهور آمريکا، در پيامی به مردم ايران، نوروز سال ۱۳۹۰ را به آنها و همه کسانی که اين عيد را در ايالات متحده آمريکا و سراسر جهان جشن می گيرند، تبريک گفت. آقای اوباما می گويد که «دولت ايران دچار ترس شده است» و تاکيد کرده که آينده ايران با ترس شکل نخواهد گرفت، آينده ايران از آن جوانان است. متن کامل پيام باراک اوباما به مناسبت جشن نوروز به شرح زير است: من امروز می خواهم بهترين آرزوهای خود را به همه کسانی که نوروز را در ايالات متحده جشن می گيرند تقديم دارم. من هر سال در دوره رياست جمهوری خود اين روز را با خطاب مستقيم به مردم ايران بزرگ داشته ام. اين کاری است که من مايلم يک بار ديگر انجام دهم. امروز برای مردم ايران جشنی به منظور گردآمدن با دوستان و خانواده، برای تامل بر موهبت های بی همتايی است که شما از آن برخورداريد و نيز برای چشم دوختن به نويدی است که يک روز نو در بر دارد. هر چه باشد، اين فصل، فصل اميد و بازآفرينی است. و امروز، ما می دانيم که اين فصل نويد بخشی در سراسر خاورميانه و شمال آفريقا نيز هست، هر چند که هنوز چالش های عظيمی نيز بر جای مانده اند. من بر اين باورم که برخی از ارزش ها- آزادی تجمع و تشکيل انجمن، توانايی ابراز آنچه که در فکر داريد و انتخاب رهبران- جهانی هستند. و آنچه که ما در سراسر منطقه می بينيم پافشاری برای پاسخگو بودن دولت ها در برابر مردم است. ولی ما همچنين می دانيم که اين جنبش ها منحصر به همين چند ماه گذشته نبوده اند. همان نيروهای اميدی که ميدان تحرير را در نورديدند در ژوئن ۲۰۰۹ در ميدان آزادی ديده شدند. و درست به همانگونه که مردم منطقه بر حق انتخاب خود برای اينکه چگونه حکومتی داشته باشند پای فشرده اند، دولت های منطقه نيز در پاسخ خود دارای انتخاب هستند. تا به حال پاسخ دولت ايران اين بوده است که برای حفظ قدرت خود اهميتی به مراتب بيشتر از احترام به حقوق مردم ايران قائل بوده است. طی مدتی نزديک به دو سال، پيکاری از ارعاب و نقض حقوق در جريان بوده است. مردم ايران – از پير و جوان؛ زن و مرد؛ ثروتمند و فقير- در معرض تعقيب و آزار قرار داشته اند. صدها زندانی زندانی عقيدتی در زندان ها به سر می برند. بی گناهان ناپديد شده اند. روزنامه نگاران را خاموش کرده اند. زنان در معرض شکنجه قرار گرفته اند، کودکان به مرگ محکوم شده اند. جهان با اضطراب به نظاره اين اعمال بيدادگرانه نشسته است. ما شاهد بوده ايم که نسرين ستوده به خاطر دفاع از حقوق بشر به زندان افتاده است؛ جعفر پناهی به زندان رفته و قادر به ساختن فيلم های خود نيست؛ عبدالرضا تاجيک به خاطر اينکه روزنامه نگار است روانه زندان شده است. جامعه بهاييان و مسلمانان صوفی به خاطر اعتقاداتشان مجازات شده اند؛ محمد وليان، يک دانشجوی جوان، به خاطر اينکه سه تا سنگ پرتاب کرده، به مرگ محکوم شده است. اين انتخاب ها نشانه نيرومندی نيست، آنها ترس را نشان می دهند. زيرا وقتی دولتی تا آنجا از مردم خود وحشت دارد که به آنها حتی اجازه دسترسی به اطلاعات يا برقراری ارتباط با يکديگر را نمی دهد، اين به خودی خود گويا است. اما آينده ايران با ترس شکل نخواهد گرفت، آينده ايران از آن جوانان است- جوانانی که سرنوشت خود را تعيين می کنند.
با ۸۳ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


پیام باراک اوباما رییس جمهور آمریکا به مناسبت نوروز اوباما : من امروز می خواهم بهترین آرزو های خود را به همه کسانی که نوروز را در ایالات متحده وسراسر جهان جشن می گیرند تقدیم دارم . من هر سال در دوره ریاست جمهوری خود این روز را با خطاب مستقیم به مردم ایران بزرگ داشته ام . این کاری است که مایلم یک بار دیگر انجام دهم . امروز برای مردم ایران حشنی به منظور گرد آمدن با دوستان وخانواده برای تامل بر موهبت های بی همتایی است که شما از آن برخوردارید و نیز برای چشم دوختن به نویدی است که یک روز نو بردارد
با ۸۲ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


حدود ساعت ده شب به وقت تهران وقتی که جوان ها به خانه هايشان بر ميگشتند، موتورهای بسيجی بهشون حمله کردند و با شوکر جوان ها رو ميزدند و چون توی جيب های بهنود نارنجک های دست ساز بود، همه نارنجک ها ترکيد و بدنش تيکه تيکه شد، شايد اين فجيع ترين صحنه ای بود که در زندگی ديده باشم." اين شاهد در ادامه می گويد که غير از وی چندين شاهد عينی ديگر هم آنجا بوده اند و با صدای جيغ و فرياد بقيه مردم را خبر کردند. وی می افزايد: "دوتا از بسيجی ها موتور هاشونو گذاشتند و با چند تا موتور ديگه که همراهشون بودن فرار کردند بعد از ده دقيقه آمبولانس آمد و بهنود را برد و دوستانش با ماشين های شخصی خودشون دنبالش رفتند , بعد از ۳۰ دقيقه در تماس تلفنی با بيمارستان الغدير گفتند که حالش وخيم است و شرايط خوبی ندارد.
با ۷۹ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


بسم الله الرحمن الرحیم هموطنان و همراهان راه سبز امید، سلام بر شما درود بر صبر و استقامتتان در پیمودن این مسیر صعب اما نورانی. سالی که گذشت، سالی نه در شعار که به رسم عمل، به صبر و استقامت نامی و ماندگار شد. سال گذشته را با آگاهی از راه سخت پیش رو آغاز کردیم. هر ایرانی در جبهه‌ای همراهان سبز خود را یاری می‌کرد. از برادران و خواهران مقاوم و سرفراز در‌بند، تا آن مادر سالخورده که دعای خود را بدرقه‌ی راهمان کرد؛ یا جوانی که با نیتی پاک، دستبند سبز خود را برای ما به امانت گذاشت و به خیابان رفت و به خیل شهیدان راه وطن پیوست. آری! در سال ۱۳۸۹ همه دست در دست هم، نشان صبر و استقامت را بر تارک زمان حک کردیم. آن‌قدر مصمم و متحد در چشمان استبداد چشم دوختیم و در برابرش ایستادیم که تاریک‌اندیشان به خیال خام و باطل خود رهبران سبزاندیش را از ما جدا کردند تا شاید دستان اتحاد ما را از هم جدا و صفوف در‌هم‌فشرده‌مان را متفرق کنند. اما تجربه بیست و پنجم بهمن این سال نشان داد که جنبش سبز حق‌طلبی ملت ایران از بین رفتنی نیست و راه سبز امیدی که از ۲۵ خرداد ۸۸ آغاز شده بود، همچنان با همه‌ی فراز و نشیب‌ها ادامه دارد. اکنون سال ۱۳۹۰ پیش روی ماست و جز با تکیه بر راهبرد همیشگی آگاهی‌بخشی، به همراه امید و ایستادگی تا رهایی از سیطره استبداد و نیل به آزادی و عدالت و صلح و کرامت انسانی، نمی‌توان پایداری در این راه سبز امید را تضمین کرد. ما رسانه‌های سبز ایران به پاسداشت اتحادمان و به تأسی از همراهان جنبش سبز آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی، سال آینده را سال «آگاهی تا رهایی» پیشنهاد می‌کنیم. صد سال پایداری و استقامت در راه مبارزه با استبداد در ایران به ما آموخته است که آگاهی چشم اسفندیار دیو استبداد و تمامیت خواهی است. امروز نیز گسترش آگاهی‌ها ارزشمندترین سرمایه‌ی ما برای حضوری پردوام در راه سبز امید است. سال جدید را سالی سبز و پر از صلح و آزادی برای کشورمان آرزو می‌کنیم.
با ۷۶ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


سال نو مبارک … با امید شکست گیشه ی اخراجیا
با ۷۳ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


دانشجویان ۱۸۵ نفر بازداشت / اقلیت‌های مذهبی ۱۶۵ نفر بازداشت / فعالین سیاسی ۱۲۹ نفر بازداشت / فعالین کرد ۱۲۹ نفر بازداشت / روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس ۴۳ نفر بازداشت / فعالین ترک ۴۰ نفر بازداشت / فعالین کارگری ۲۲ نفر بازداشت / فعال حقوق بشر ۲۰ نفر بازداشت / فعالین زن ۸ نفر بازداشت / فعالین عرب ۸ نفر بازداشت / بازداشت ۸۷ نفر در فروردین ماه ۱۳۸۹ در ایران / بازداشت ۴۱ نفر در اردیبهشت ماه ۱۳۸۹ در ایران / بازداشت ۳۳۶ نفر در خرداد ماه ۱۳۸۹ در ایران / بازداشت ۸۹ نفر در تیرماه ۱۳۸۹ در ایران / بازداشت ۷۰ نفر در مردادماه ۱۳۸۹ در ایران / بازداشت ۹۹ نفر در شهریور ماه ۱۳۸۹ در ایران / بازداشت ۵۰ نفر در مهر ماه ۱۳۸۹ در ایران / بازداشت ۷۲ نفر در آبان ماه ۱۳۸۹ در ایران / بازداشت ۹۹ نفر در آذر ماه ۱۳۸۹ در ایران / بازداشت ۱۰۴ نفر در دی ماه ۱۳۸۹ در ایران / بازداشت ۳۳۲+ نفر در بهمن ماه ۱۳۸۹ در ایران / بازداشت صد‌ها نفر در اسفند ماه ۱۳۸۹ در ایران / همچنین در این ماه دادستان عمومی و انقلاب بم از بازداشت تعدادی از بهیائیان این شهر که در مهد کودک‌ها مشغول به فعالیت بودند خبر داده بود. به گفته‌ی «محمدرضا سنجری» دادستان عمومی و انقلاب بم این افراد در مهدکودک‌ها با «انتشار نشریه برای کودکان» سعی در «القا مطالب و دیدگاه‌های بهاییت در قالب داستان‌ها و قصه‌های کودکانه» را داشتند.
با ۷۲ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


سالی پر از اغتشاش و فتنه برای همه سبزاندیشان آرزو می کنم و سرنگونی رژیم منحوس و اکبیری جمهوری اسلامی به دست آزاداندیشان و راستی جویان پاک ایران زمین را از ایزد مننان آرزومندم
با ۶۸ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


جرس: الهه مجردی، همسر محسن میردامادی دبیر کل دربند جبهه مشارکت ایران اسلامی با ارسال نامه ای برای دادستان تهران با این پرسش که آیا به نظر شما زیبنده دستگاه قضایی کشور است که فخرالسادات محتشمی پور تنها به دلیل انتقاد و نامه های بی جواب به دادستان و مسئولین در سلول انفرادی سال را نو کند؟ گفته است: ما به عنوان عضو کوچکی از خانواده ی رنج دیده زندانیان سیاسی توجه شما را به رافت اسلامی به خصوص در این ایام عید طبیعت جلب می کنیم و امیدواریم تلاش های افراد خیرخواه در قوه قضاییه به خصوص زنان و دختران دربند ما را در اسرع وقت به آغوش خانواده باز گرداند. به گزارش کلمه، متن کامل این نامه به شرح زیر است: دادستان محترم تهران با سلام این چند روز از همیشه بیشتر انتظار کشیدیم. همه ی خانواده ها امیدوار بودند به خاطر سال نو عزیزان زندانی اگرچه برای مدت کوتاه در کنار خانواده های خود باشند. به خصوص عزیزانی که نزدیک به دو سال است در زندان و دور از محیط خانواده به سر می برند افرادی چون داوود سلیمانی،احمد زید آبادی، عیسی سحرخیز، مهدی محمودیان و مسعود باستانی جوانان عزیزی چون عماد بهاور که حتی از پیش کسوتان سیاسی نیز حکم سنگین تری گرفته اند. زنان شجاع و دلسوزی که همیشه مطالبه حقوق دیگران مهمتر و مقدم بر حتی حقوق اولیه خودشان بوده است. فخرالسادات محتشمی پور، بهاره هدایت، لیلا توسلی، هنگامه شهیدی و ده ها عزیز دیگر که این روزها به جای آغوش خانواده با دیوارهای بلند زندان مانوسند. البته در اکثر موارد وقتی زن یا مرد خانواده در زندان به سر می برد طرف مقابل مسئولیت زندگی مشترک را با تمام سنگینی ها و سختی هایش به دوش می کشد ولی متاسفانه در این میان فخرالسادات محتشمی پور از این قاعده مستثنی شد و اکنون این زوج هر دو در زندان به سر می برند و فرزندان نگران ایشان با امید بازگشت لااقل یکی از اینان روزشماری می کنند. جناب آقای دادستان! آیا به نظر شما زیبنده دستگاه قضایی کشور است که ایشان تنها به دلیل انتقاد و نامه های بی جواب به دادستان و مسئولین در سلول انفرادی سال را نو کند؟ اگر چه همه می دانند که فخرالسادات محتشمی پور شفاف تر و آرمان گرا تر از آن است که سلول انفرادی و حواشی آن چاره کارش باشد. من به عنوان عضو کوچکی از خانواده ی رنج دیده زندانیان سیاسی توجه شما را به رافت اسلامی به خصوص در این ایام عید طبیعت جلب می کنم و امیدوارم تلاش های افراد خیرخواه در قوه قضاییه به خصوص زنان و دختران دربند ما را در اسرع وقت به آغوش خانواده باز گرداند. با تشکر
با ۶۸ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


سحام نيوز: رسانه هاي سبز امسال را سال آگاهي و رهايي نام گذاري كردند. به گزارش سحام نيوز در بخشي از اين نامه آمده است:"ما رسانه‌های سبز ایران به پاسداشت اتحادمان و به تأسی از همراهان جنبش سبز آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی، سال آینده را سال «آگاهی تا رهایی» پیشنهاد می‌کنیم. صد سال پایداری و استقامت در راه مبارزه با استبداد در ایران به ما آموخته است که آگاهی چشم اسفندیار دیو استبداد و تمامیت خواهی است." بسم الله الرحمن الرحیم هموطنان و همراهان راه سبز امید، سلام بر شما درود بر صبر و استقامتتان در پیمودن این مسیر صعب اما نورانی. سالی که گذشت، سالی نه در شعار که به رسم عمل، به صبر و استقامت نامی و ماندگار شد. سال گذشته را با آگاهی از راه سخت پیش رو آغاز کردیم. هر ایرانی در جبهه‌ای همراهان سبز خود را یاری می‌کرد. از برادران و خواهران مقاوم و سرفراز در‌بند، تا آن مادر سالخورده که دعای خود را بدرقه‌ی راهمان کرد؛ یا جوانی که با نیتی پاک، دستبند سبز خود را برای ما به امانت گذاشت و به خیابان رفت و به خیل شهیدان راه وطن پیوست. آری! در سال 1389 همه دست در دست هم، نشان صبر و استقامت را بر تارک زمان حک کردیم. آن‌قدر مصمم و متحد در چشمان استبداد چشم دوختیم و در برابرش ایستادیم که تاریک‌اندیشان به خیال خام و باطل خود رهبران سبزاندیش را از ما جدا کردند تا شاید دستان اتحاد ما را از هم جدا و صفوف در‌هم‌فشرده‌مان را متفرق کنند. اما تجربه بیست و پنجم بهمن این سال نشان داد که جنبش سبز حق‌طلبی ملت ایران از بین رفتنی نیست و راه سبز امیدی که از 25 خرداد 88 آغاز شده بود، همچنان با همه‌ی فراز و نشیب‌ها ادامه دارد. اکنون سال ۱۳۹۰ پیش روی ماست و جز با تکیه بر راهبرد همیشگی آگاهی‌بخشی، به همراه امید و ایستادگی تا رهایی از سیطره استبداد و نیل به آزادی و عدالت و صلح و کرامت انسانی، نمی‌توان پایداری در این راه سبز امید را تضمین کرد. ما رسانه‌های سبز ایران به پاسداشت اتحادمان و به تأسی از همراهان جنبش سبز آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی، سال آینده را سال «آگاهی تا رهایی» پیشنهاد می‌کنیم. صد سال پایداری و استقامت در راه مبارزه با استبداد در ایران به ما آموخته است که آگاهی چشم اسفندیار دیو استبداد و تمامیت خواهی است. امروز نیز گسترش آگاهی‌ها ارزشمندترین سرمایه‌ی ما برای حضوری پردوام در راه سبز امید است. سال جدید را سالی سبز و پر از صلح و آزادی برای کشورمان آرزو می‌کنیم
با ۶۶ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ