کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۹۰ فروردین ۱۲, جمعه

[farsibooks] استخدام فوری - Estekhdam

 

با سلام و سپاس از پاسختون.

دوست من، دوبار جوابتون رو دادم اما انگار به دستتون نرسیده. همونطور که احتمالا تو وبلاگ مشاهده کردید، من مترجم کتاب های کامپیوتر هستم و نیاز به تایپیست جهت تایپ کتاب هام دارم. نکته متمایز این همکاری اینه که برخلاف اکثر مترجم ها و انتشارات، اسم تایپیست به عنوان صفحه آرا در شناسه کتاب ذکر میشه و زحمت شما به اسم خودتون ثبت میشه و هزینه و قیمت نیز تقریبا در مقایسه با عرف بازار مناسبه. البته نیاز به این هست که ساکن تهران باشید و سرعت تایپتون هم بالا باشه. اگه این شرایط رو دارید خواهش میکنم از طریق آدرس های زیر پاسخ بدید :

Email : birang1357@yahoo.com

http://javad-ghanbar-books.blogfa.com/

آسمان باشید

آبی و بلند

در پناه مهر

 

 

 

 

__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ