کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۹۰ فروردین ۱۲, جمعه

[farsibooks] Thursday 31 March 2011 Farvardin 11th 1390, Fwd: Best of Balatarin for 04/01/2011

 


http://us1.campaign-archive2.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=097f9c7ab3&e=457d8de126


---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin
Date: 2011/3/31
Subject: Best of Balatarin for 04/01/2011


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




جمعیت انبوهی که صبح امروز در محله درخونگاه برای تشییع پیکر مرحوم میر اسماعیل موسوی حاضر شدند با شمار زیادی از ماموران لباس شخصی و پلیس مواجه شدند. ماموران پرشمار لباس شخصی که جو سنگین امنیتی و پلیسی بسیار سنگینی در مراسم ایجاد کرده بودند پس از طی تنها ۵۰ متر توسط مشایعت کننده ها از مقابل منزل، پیکر مرحوم را با فشار و تهدید و فریاد به آمبولانس منتقل کرده و... تشییع جنازه پیکر میراسماعیل موسوی که قرار بود از مقابل منزل ایشان در محله درخونگاه برگزار شود با دخالت و حضور بسیار پر رنگ نیروهای امنیتی نیمه تمام ماند. به گزارش خبرنگار کلمه، جمعیت انبوهی که صبح امروز در محله درخونگاه برای تشییع پیکر مرحوم میر اسماعیل موسوی حاضر شدند با شمار زیادی از ماموران لباس شخصی و پلیس مواجه شدند. ماموران پرشمار لباس شخصی که جو سنگین امنیتی و پلیسی بسیار سنگینی در مراسم ایجاد کرده بودند پس از طی تنها حدود ۵۰ متر توسط مشایعت کننده ها از مقابل منزل، پیکر مرحوم را با فشار و تهدید و فریاد به آمبولانس منتقل کرده و بردند. این گزارش حاکی است این اقدام با اعتراض زیاد مردم و ممانعت آنها روبرو شد اما در نهایت لباس شخصی ها با بی حرمتی نسبت به مراسم و جنازه، پیکر مرحوم را به امبولانس منتقل کردند. مشایعات کننده ها که از رفتارهای زننده و دور از نزاکت ماموران امنیتی حکومت به شدت منزجر شده بودند به این اتفاقات اعتراض کردند . ماموران که حتی حرمت جنازه را نگه نداشته بودند اقدام به مضروب کردن معترضان به این مساله کرده و حداقل ۷ نفر را بازداشت نمودند. حاضرین شاهد بودند که مردان امنیتی در این مراسم دختر جوانی را کشان کشان با خود می بردند و اعتراض و تلاش مردم هم نتیجه ای در بر نداشت. هنوز از تعداد دقیق بازداشتی ها و اینکه آیا آنان هنوز در بازداشت هستند یا خیر اطلاعی در دست نیست. اکنون و درلحظه تنظیم خبر مردم کماکان در محله درخونگاه حضور دارند و ماموران در حال متفرق کردن آنها هستند، عده ای نیز به سمت بهشت زهرا رفته اند. اخبار تکمیلی از این مراسم و نیز مراسم احتمالی تدفین متعاقبا ارسال می شود.
با ۳۴۸ امتیاز و ۹۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


تشییع جنازه پیکر میراسماعیل موسوی که قرار بود از مقابل منزل ایشان در محله درخونگاه برگزار شود با دخالت و حضور بسیار پر رنگ نیروهای امنیتی نیمه تمام ماند. به گزارش خبرنگار کلمه، جمعیت انبوهی که صبح امروز در محله درخونگاه برای تشییع پیکر مرحوم میر اسماعیل موسوی حاضر شدند با شمار زیادی از ماموران لباس شخصی و پلیس مواجه شدند. ماموران پرشمار لباس شخصی که جو سنگین امنیتی و پلیسی بسیار سنگینی در مراسم ایجاد کرده بودند پس از طی تنها حدود ۵۰ متر توسط مشایعت کننده ها از مقابل منزل، پیکر مرحوم را با فشار و تهدید و فریاد به آمبولانس منتقل کرده و بردند. این گزارش حاکی است این اقدام با اعتراض زیاد مردم و ممانعت آنها روبرو شد اما در نهایت لباس شخصی ها با بی حرمتی نسبت به مراسم و جنازه، پیکر مرحوم را به امبولانس منتقل کردند. مشایعات کننده ها که از رفتارهای زننده و دور از نزاکت ماموران امنیتی حکومت به شدت منزجر شده بودند به این اتفاقات اعتراض کردند . ماموران که حتی حرمت جنازه را نگه نداشته بودند اقدام به مضروب کردن معترضان به این مساله کرده و حداقل ۷ نفر را بازداشت نمودند .
با ۱۸۲ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


بنا بر خبر دريافتي به دنبال جو امنيتي شديد و هراس حكومت از شكل گيري اعتراض در مراسم تشييع پيكر مير اسماعيل موسوي ,تا اين لحظه حداقل 7 نفر در اين مراسم دستگير ......
با ۱۷۰ امتیاز و ۱۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


یاحسین، میرحسین
با ۱۶۴ امتیاز و ۱۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


تشییع جنازه پیکر میراسماعیل موسوی که قرار بود از مقابل منزل ایشان در محله درخونگاه برگزار شود با دخالت و حضور بسیار پر رنگ نیروهای امنیتی نیمه تمام ماند. به گزارش خبرنگار کلمه، جمعیت انبوهی که صبح امروز در محله درخونگاه برای تشییع پیکر مرحوم میر اسماعیل موسوی حاضر شدند با شمار زیادی از ماموران لباس شخصی و پلیس مواجه شدند. ماموران پرشمار لباس شخصی که جو سنگین امنیتی و پلیسی بسیار سنگینی در مراسم ایجاد کرده بودند پس از طی تنها حدود ۵۰ متر توسط مشایعت کننده ها از مقابل منزل، پیکر مرحوم را با فشار و تهدید و فریاد به آمبولانس منتقل کرده و بردند. این گزارش حاکی است این اقدام با اعتراض زیاد مردم و ممانعت آنها روبرو شد اما در نهایت لباس شخصی ها با بی حرمتی نسبت به مراسم و جنازه، پیکر مرحوم را به امبولانس منتقل کردند. مشایعات کننده ها که از رفتارهای زننده و دور از نزاکت ماموران امنیتی حکومت به شدت منزجر شده بودند به این اتفاقات اعتراض کردند . ماموران که حتی حرمت جنازه را نگه نداشته بودند اقدام به مضروب کردن معترضان به این مساله کرده و حداقل ۷ نفر را بازداشت نمودند. حاضرین شاهد بودند که مردان امنیتی در این مراسم دختر جوانی را کشان کشان با خود می بردند و اعتراض و تلاش مردم هم نتیجه ای در بر نداشت. هنوز از تعداد دقیق بازداشتی ها و اینکه آیا آنان هنوز در بازداشت هستند یا خیر اطلاعی در دست نیست. به گزارش کلمه، درلحظه تنظیم خبر مردم کماکان در محله درخونگاه حضور دارند و ماموران در حال متفرق کردن آنها هستند، عده ای نیز به سمت بهشت زهرا رفته اند. اخبار تکمیلی از این مراسم و نیز مراسم احتمالی تدفین متعاقبا ارسال می شود.
با ۱۵۹ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


آقای خامنه ای سریال روزی روزگاری را یادتان هست؟ یادتان هست که راهزنی به اسم "مراد بیگ" هم حرمت نمک را نشکست؟ میراسماعیل موسوی را یادتان هست؟ همانکه پیش از انقلاب مدتی در خانه اش مخفی بودید. برای زهر چشم گرفتن از میرحسین، نوه او را عاملانتان در ظهر عاشورا در خیابان ترور کردند. فرزند و عروسش را بدون محکمه و خلاف قانون زندانی کردی و هنگامی که پیرمرد 100 ساله چشم انتظار آمدن پسرش چشم از جهان فرو بست، ماموران شما به پیکرش هم بی احترامی کردند، مراسم تشییع جنازه اش را به هم زدند و خانواده اش را دستگیر کردند... به قول قلی خان: تو پسر کی هستی؟ بابات نگفته وقتی نمک خوردی باید حرمتشو نگه داری؟
با ۱۵۱ امتیاز و ۱۹ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


ماموران پرشمار لباس شخصی که جو سنگین امنیتی و پلیسی بسیار سنگینی در مراسم ایجاد کرده بودند پس از طی تنها حدود ۵۰ متر توسط مشایعت کننده ها از مقابل منزل، پیکر مرحوم را با فشار و تهدید و فریاد به آمبولانس منتقل کرده و بردند. مشایعات کننده ها که از رفتارهای زننده و دور از نزاکت ماموران امنیتی حکومت به شدت منزجر شده بودند به این اتفاقات اعتراض کردند . ماموران که حتی حرمت جنازه را نگه نداشته بودند اقدام به مضروب کردن معترضان به این مساله کرده و حداقل ۷ نفر را بازداشت نمودند.
با ۱۴۳ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


خامنه ای شرمت باد که شرف و انسانیت و جوانمردی را به باد داده ای ! فضیل عیاض را میشناسی ؟ او راهزنی بود که جوانمردی از یاد نبرده بود . اما تو راهزن اشغالگری هستی که روی تمام نامردمان عالم را سفید کرده ای . شرمت باد که نمک خورده ای و نه تنها نمکدان شکسته ای که حرمت و ادب و معرفت را هم از یاد برده ای . روزهایی را به یاد آر که چون حرامیان نابکار در خفا بر سفره میر اسماعیل مینشستی و اهل خانه اش از تو بی سر وپا پذیرایی میکردند . ای لعنت بر کسی که تو زاده است که آخر همه زشتیها و بدیها و پلیدیها هستی . امروز در مراسم تشییع پیر مردی کهن سال ، همه برخورد سگهایت با مردم را دیدند همه دیدند چه بر سر اسلام محمد (ص) آورده ای خدا میداند چه خون دلی میخورد محمد و تمام کسانیکه جان دادند برای اسلام راستین . خدا تو را و پدرت و مادرت و همه فرزندان نا خلفت را لعنت کند ./ با پوزش از تمام سبزهای عزیز که ادب را سرلوحه خویش قرار داده اند باید گفت امروز جز اینگونه نمی بایست با دیکتاتور سخن گفت
با ۱۴۰ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


تشییع جنازه پیکر میراسماعیل موسوی که قرار بود از مقابل منزل ایشان در محله درخونگاه برگزار شود با دخالت و حضور بسیار پر رنگ نیروهای امنیتی نیمه تمام ماند.حاضرین شاهد بودند که مردان امنیتی در این مراسم دختر جوانی را کشان کشان با خود می بردند و اعتراض و تلاش مردم هم نتیجه ای در بر نداشت. به گزارش کلمه، جمعیت انبوهی که صبح امروز در محله درخونگاه برای تشییع پیکر مرحوم میر اسماعیل موسوی حاضر شدند با شمار زیادی از ماموران لباس شخصی و پلیس مواجه شدند.ماموران پرشمار لباس شخصی....
با ۱۳۲ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


اطلاعیه فرزندان میرحسین.... بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون حاج میر اسماعیل موسوی پدر بزرگمان، پدر میر حسین موسوی در آرزوی دیدار فرزند، دیده از جهان فرو بست. پدر میرحسین موسوی امروز ظهر در منزل خود دار فانی را وداع گفت و به رحمت خدا پیوست. وی در آرزوی دیدار فرزند خود این چهل و پنج روز را در حالتی شبیه احتضار می گذراند و هر روز سراغ میرحسین را از همسر خود می گرفت. فرزندان میرحسین موسوی و بقیه اقوام وی به خاطر کهولت سن او در جواب سوال های مداومش، در مورد نبود میرحسین موسوی که هر هفته به دیدار پدر می رفت و هر روز تلفنی جویای حال پدر خود بود می گفتند که پدرمان به مسافرت رفته است و به زودی بر می گردد و گاهی برای رفع دلتنگی های پدربزرگ پیر یکی از پسران دیگرش از جانب میر حسین موسوی حالش را می پرسید. احوال پرسی ای که با سکوت دردمندانه و معنا دار او روبرو می شد. مردی که خانه پاکش باغ روییدن پاکترین و خالص ترین فرزندان این خاک و بوم شد و سفره پاک و پر از روزی حلالش و عبادتهای شب و روزش سالهای سال بهشتی زمینی را پدید آورده بود که جان و دل در باغ آسمانیش آرام می یافت. مردی که ستون معنوی خانواده خود بود.... پیام تسلیت خانواده کروبی....انا لله و انا الیه راجعون پدری از بند آزاد شد و پسری که هنوز در بند ناعادلانه ای گرفتار آمده است ملت شریف ایران؛ خانواده میر اسماعیل موسوی در آغازین روزهای بهار شاهد رحلت پدری مهربان از میانمان هستیم. پدری که تا آخرین دقایق حیات پر برکت خویش چشم به راه فرزندی بود که در زندان جبر حکومت گرفتار آمده است. پدری که آخرین آرزویش دیدار فرزند خویش، بر بالینش بود......
با ۱۳۰ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


مراقب باشید! لینکی در بالاترین است که می گوید: تصاویر دزدان ملت ( 3.4 هزار میلیارد تومان در اختیار 43 نفر). این لینک (در کمال ناراحتی) کلی هم کلیک و مثبت جذب کرده که موضوع را جدی میکند. اما: با کلیک روی این لینک به صفحه ای می روید که مشابه (دقیقا کپی) صفحه لاگین اصلی بالاترین است. شما ناخودآگاه می خواهید لاگین کنید و این صفحه کپی، خیلی ساده سعی می کند اطلاعات لاگین شما به بالاترین را بدزدد. دومین این صفحه balatari.tk است، نه بالاترین. اگر اطلاعاتتان را در آن وارد کرده اید، سریعا آنرا در بالاترین واقعی عوض کنید.
با ۱۲۱ امتیاز و ۲۵ نظر فرستاده شده در بخش دانش و فناوری
نظرات

 


تشییع جنازه پیکر میراسماعیل موسوی که قرار بود از مقابل منزل ایشان در محله درخونگاه برگزار شود با دخالت و حضور بسیار پر رنگ نیروهای امنیتی نیمه تمام ماند. به گزارش خبرنگار کلمه، جمعیت انبوهی که صبح امروز در محله درخونگاه برای تشییع پیکر مرحوم میر اسماعیل موسوی حاضر شدند با شمار زیادی از ماموران لباس شخصی و پلیس مواجه شدند. ماموران پرشمار لباس شخصی که جو سنگین امنیتی و پلیسی بسیار سنگینی در مراسم ایجاد کرده بودند پس از طی تنها حدود ۵۰ متر توسط مشایعت کننده ها از مقابل منزل، پیکر مرحوم را با فشار و تهدید و فریاد به آمبولانس منتقل کرده و بردند.
با ۱۰۴ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


ندارد
با ۹۷ امتیاز و ۳۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


به گزارش منابع خبری، جمعی از زندانیان سیاسی که در ایام نوروز به مرخصی آمده بودند، به زندان اوین فراخوانده شدند. به گزارش تارنمای ندای سبز آزادی ، در ساعات پایانی چهارشنبه دهم فروردین ماه، از سوی مقامات زندان و همچنین نهادهای امنیتی با تعدادی از زندانیان سیاسی که به مرخصی نوروزی آمده بودند، تماس گرفته شده و از آنها خواسته شده است که فردا صبح (پنجشنبه) خود را به زندان اوین معرفی کنند. صاحبنظران علت این تماس و احضار ناگهانی را، نگرانی از حضور این زندانیان در مراسم تشییع پدر میر حسین موسوی ذکر کرده اند. بنا به گزارش منابع خبری، پیکر حاج میر اسماعیل موسوی پدر بزرگوار میرحسین موسوی، روز پنجشنبه از ساعت ۸ و سی دقیقه صبح پیکر مرحوم میر اسماعیل موسوی از مقابل منزلشان به نشانی خیابان ۱۵ خرداد غربی، درخونگاه، خیابان شهید اکبر نژاد،خیابان شیشه گران، کوچه صاحب اختیار تشییع می شود. همچنین مراسم تدفین نیز در قطعه نهم بهشت زهرا انجام خواهد شد
با ۹۴ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


رفتار امروز سگهای ولایت در مراسم تشییع جنازه پدر میرحسین بار دیگر نشان داد که رذالت در این حکومت نهادینه شده است. بار دیگر همه دیدند که این حکومت برایش انسان زنده ، مرده ، اخلاق ، انسانیت ، نان و نمک خوردن، احترام به درگذشتگان واژه هایی غریبه هستند. باردیگر همه چهره واقعی خامنه ای را دیدند. میدانیم که اگر به یک سگ تکه نانی بدهیم دیگر مارا گاز نمی گیرد ولی خامنه ای یعنی کسی که نان ونمک پدر میر حسین را خورده بود و قبل از انقلاب به خانه او پناه آورده بود از یک سگ هم کمتر است تف تو روت خامنه ای که از سگ هم کمتری
با ۹۲ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


از رای دزدی به پیکر دزدی رسیدند و وقاحت در چهره پلیدشان به حد اعلا رسید.مانع از تشییع آبرومندانه پیکر پدر میر حسین گشتند غافل از اینکه آبروی او نزد ملت فزونی یافت. یکشنبه هفتمش است.هفتمین روز درگذشتش .فرصتی برای حضور در مسجد.فرصتی که با اطلاع رسانی به موقع در سیزده بدر می توان با قدرت به پیشوازش رفت.سینه به سینه و دهان به دهان باید آگاهی رسانی کرد تا یکشنبه در میدان فاطمی حضوری پر رنگ داشته باشیم .فرصتی ایده ال برای حضوری تاثیر گذار
با ۹۲ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


از این همه پستی, از این همه شقاوت دل انسان بدرد می اید چطور یک نفر اینقدر میتواند پست و نمک به حرام باشه که کسی که ماه ها در خانه اش پناه برده بوده و به نوعی جانش را مدیون اوست این طور بی احترامی کند و به این شکل جنازه اش را مورد توهین قرار دهد . بخدا سوگند کلمات هم بیانگر شخصیت رذل این آدم نیست !
با ۹۱ امتیاز و ۱۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


این ادبیات ده نمکی که مرا دختر بچه خطاب کرده چماق داران سر چهار راه های شهر را به یادم آورده که تا یک زن اعتراضی می کرد، ناگهان عنان از دست می دادند و از موضع بالا او را «دختر بچه» و «دخترجان» خطاب قرار می دادند. در عصری که دیکتاتورها یکی یکی از خاور رخت بر می بندند و دیگر کسی آقای عالم نیست، برای حفظ آبروی خودت هم که شده ساکت باش و به جای پاسخ دادن، مشغول ماموریت در رساندن مواد برای بقای «آقا» باش -- به نقل از فیس بوک مسیح علینژاد
با ۹۱ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


برو تو زندان پیش جانی ترین قاتل بپرس بهت یاد میده . وقتی از ترس جونت به این ور اون ور فرار میکردی یکی بهت پناه داد و بهت غذا داد حالا اون تو لحظات آخر عمرش میگفت میرحسین کجاست ومیرحسین تو حصار تو بود و او از فراق میرحسین فوت کرد
با ۹۰ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


تشییع جنازه پیکر میراسماعیل موسوی که قرار بود از مقابل منزل ایشان در محله درخونگاه برگزار شود با دخالت و حضور بسیار پر رنگ نیروهای امنیتی نیمه تمام ماند. به گزارش خبرنگار کلمه، جمعیت انبوهی که صبح امروز در محله درخونگاه برای تشییع پیکر مرحوم میر اسماعیل موسوی حاضر شدند با شمار زیادی از ماموران لباس شخصی و پلیس مواجه شدند. ماموران پرشمار لباس شخصی که جو سنگین امنیتی و پلیسی بسیار سنگینی در مراسم ایجاد کرده بودند پس از طی تنها حدود ۵۰ متر توسط مشایعت کننده ها از مقابل منزل، پیکر مرحوم را با فشار و تهدید و فریاد به آمبولانس منتقل کرده و بردند. این گزارش حاکی است این اقدام با اعتراض زیاد مردم و ممانعت آنها روبرو شد اما در نهایت لباس شخصی ها با بی حرمتی نسبت به مراسم و جنازه، پیکر مرحوم را به امبولانس منتقل کردند. مشایعات کننده ها که از رفتارهای زننده و دور از نزاکت ماموران امنیتی حکومت به شدت منزجر شده بودند به این اتفاقات اعتراض کردند . ماموران که حتی حرمت جنازه را نگه نداشته بودند اقدام به مضروب کردن معترضان به این مساله کرده و حداقل ۷ نفر را بازداشت نمودند. حاضرین شاهد بودند که مردان امنیتی در این مراسم دختر جوانی را کشان کشان با خود می بردند و اعتراض و تلاش مردم هم نتیجه ای در بر نداشت. هنوز از تعداد دقیق بازداشتی ها و اینکه آیا آنان هنوز در بازداشت هستند یا خیر اطلاعی در دست نیست. اکنون و درلحظه تنظیم خبر مردم کماکان در محله درخونگاه حضور دارند و ماموران در حال متفرق کردن آنها هستند، عده ای نیز به سمت بهشت زهرا رفته اند. اخبار تکمیلی از این مراسم و نیز مراسم احتمالی تدفین متعاقبا ارسال می شود.
با ۸۸ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


صبح امروز بعد از حضور گسترده مامورین در مراسم تشییع پیکر حاج میر اسماعیل موسوی و ایجاد یک فضای امنیتی شدید و ضرب و شتم حاضرین که تنها برای عرض تسلیت به خانواده موسوی در این مراسم حضور یافته بودند. مامورین امنیتی طی اقدامی از پیش برنامه ریزی شده اقدام به بارداشت تنی چند از اعضای خانواده مهندس میر حسین موسوی نمودند
با ۸۸ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


به دليل دخالت نيروهای خود سر و لباس شخصی حکومت، که از ابتدا قصد داشتند با ايجاد درگيری، مانع حضور بيشمارعلاقه مندان به خانواده مهندس موسوی بشوند، با ایجاد جوی متشنج، عده ای از عزا داران مضروب و بازداشت شدند و پيکر پاک مرحوم مير اسماعيل موسوی با بدترين حالت اخلاقی و انسانی، توسط نیروهای امنیتی حاضر در محل،با آمبولانس ربوده شد. در اين ارتباط، خانواده مهندس موسيوی که گمان اين نوع برخورد حکومت را می کردند، با ارسال نامه ای به دادستان تهران که گويی خود يکی از عوامل تشنج شده است، اعلام کرده بودند که پيش از هر اقدامی جهت جابجايی و تجهيز پيکر آن مرحوم، منتظر نظر فرزند ارشد آن مرحوم ، مهندس ميرحسين موسوی هستند. اما دادستان انقلاب و نيروهای امنيتی، از ترس حضور پر رنگ مردم، تنها راه را در دستگير کردن و ربودن پيکر بزرگ خاندان موسوی کردند . همچنين متاسفانه ۷ نفر به همراه يک دختر جوان ، به دليل اعتراض به ادامه رفتار زشت نيروهای خودسر حکومت و همکاری نيروی انظامی، به دست نيروهای امنيتی مضروب و بازداشت شدند و پيکر پدر مهندس موسوی نيز به گفته نيروی انتظامی ، با آمبولانس به ديدار ابدی آن مرحوم " بهشت زهرا " منتقل شده است که مردم نيز با شنيدن اين خبر به سمت بهشت زهرا حرکت کرده اند. به گزارش خبرنگار کلمه همچنين، حاضرين شاهد بودند که مردان امنيتی در اين مراسم دختر جوانی را کشان کشان با خود می بردند و اعتراض و تلاش مردم هم نتيجه ای در بر نداشت. هنوز از تعداد دقيق بازداشتی ها و اينکه آيا آنان هنوز در بازداشت هستند يا خير اطلاعی در دست نيست.
با ۸۴ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


بنا برخبر دريافتي هم اكنون بهشت زهرای تهران به طور كامل در محاصره مامورین امنیتی و گارد ویژه در آمده است, هراس حكومت از شكل گيري هرگونه اعتراض به خوبي مشهود است ,به گزارش خبرنگار تحول سبز، نیرو های امنیتی و گارد ویژه در داخل و اطراف بهشت زهرای تهران مستقر شده و ورود مردم به داخل بهشت زهرا نیز با کنترل و سخت گیری آنها مواجه شده و از ورود برخی خانواده ها نیز .....
با ۸۴ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


مراسم تشییع جنازه پدر میرحسین موسوی به دلیل دخالت ماموران امنیتی برگزار نشد. صبح پنجشنبه، 11 فروردین (31 مارس) سایت کلمه، که گزارش ها و دیدگاه های مربوط به میر حسین موسوی، از رهبران مخالف دولت ایران را منعکس می کند، گزارش کرد که تشییع جنازه میراسماعیل موسوی که قرار بود از مقابل خانه وی در محله درخوانگاه تهران برگزار شود، "با دخالت و حضور بسیار پر رنگ نیروهای امنیتی نیمه تمام ماند." روز گذشته گزارش شد که میراسماعیل موسوی، پدر میرحسین موسوی، در سن یکصد و سه سالگی در تهران گذشته است. به گزارش کلمه، از بامداد روز پنجشنبه گروه کثیری از مردم به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر میراسماعیل موسوی در برابر منزل مسکونی وی حاضر شدند اما شمار زیادی از ماموران لباس شخصی و نیروهای پلیس در این محل مستقر بودند. در این گزارش آمده است که حضور قابل توجه ماموران لباس شخصی "جو امنیتی و پلیسی بسیار سنگینی" در این مراسم ایجاد کرده بود که در نتیجه، پس از حدود پنجاه متر مشایعت جنازه، ماموران "پیکر مرحوم را با فشار و تهدید و فریاد به آمبولانس منتقل کرده و بردند." کلمه می افزاید که این اقدام با اعتراض مردم و تلاش آنان برای جلوگیری از انتقال جنازه توسط ماموران مواجه شد اما ماموران لباس شخصی، بدون توجه به این اعتراضات، جنازه را بردند. در این گزارش، ماموران دولتی "به بی حرمتی نسبت به مراسم و جنازه" متهم شده اند. براساس این گزارش، مشایعت کنندگان در برابر این رفتار، دست به اعتراض زدند اما، به نوشته کلمه، ماموران معترضان را مضروب و دست کم هفت نفر از مشایعت کنندگان را بازداشت کردند. براساس این گزارش، ماموران حکومتی یک دختر جوان شرکت کننده در مراسم را "کشان کشان با خود بردند" و اعتراض و تلاش مردم برای نجات این دختر نیز نتیجه ای نبخشید. از تعداد دقیق بازداشتی ها و وضعیت آنان نیز هنوز خبری در دست نیست. در آخرین گزارشی که کلمه منتشر کرده آمده است که مردم همچنان در محله درخوانگاه حضور دارند و ماموران می کوشند آنان را متفرق کنند. همچنین، گفته شده است که گروهی از مردم نیز ظاهرا برای حضور در مراسم تدفین، عازم گورستان بهشت زهرا شده اند. شامگاه گذشته، شورای هماهنگی راه سبز امید، که یک تشکل نزدیک به میرحسین موسوی و مهدی کروبی است، با صدور بیانیه ای از مردم دعوت کرد در مراسم تشییع و ترحیم پدر آقای موسوی شرکت کنند. همچنین، سایت جنبش راه سبز، از سایت های مخالفان دولت ایران، متن اطلاعیه فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در مورد درگذشت میراسماعیل موسوی را منتشر کرد. فرزندان آقای موسوی گفته اند که پدر بزرگ آنان در آخرین روزهای حیات خود بارها خواستار دیدار با میرحسین موسوی شد اما آقای موسوی به دلیل بازداشت خانگی، برخلاف معمول، امکان عیادت مرتب از پدر خود را نداشت.
با ۸۱ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


تشییع جنازه پیکر میراسماعیل موسوی که قرار بود از مقابل منزل ایشان در محله درخونگاه برگزار شود با دخالت و حضور بسیار پر رنگ نیروهای امنیتی نیمه تمام ماند. به گزارش خبرنگار کلمه، جمعیت انبوهی که صبح امروز در محله درخونگاه برای تشییع پیکر مرحوم میر اسماعیل موسوی حاضر شدند با شمار زیادی از ماموران لباس شخصی و پلیس مواجه شدند. ماموران پرشمار لباس شخصی که جو سنگین امنیتی و پلیسی بسیار سنگینی در مراسم ایجاد کرده بودند پس از طی تنها حدود ۵۰ متر توسط مشایعت کننده ها از مقابل منزل، پیکر مرحوم را با فشار و تهدید و فریاد به آمبولانس منتقل کرده و بردند. این گزارش حاکی است این اقدام با اعتراض زیاد مردم و ممانعت آنها روبرو شد اما در نهایت لباس شخصی ها با بی حرمتی نسبت به مراسم و جنازه، پیکر مرحوم را به امبولانس منتقل کردند. مشایعات کننده ها که از رفتارهای زننده و دور از نزاکت ماموران امنیتی حکومت به شدت منزجر شده بودند به این اتفاقات اعتراض کردند . ماموران که حتی حرمت جنازه را نگه نداشته بودند اقدام به مضروب کردن معترضان به این مساله کرده و حداقل ۷ نفر را بازداشت نمودند . حاضرین شاهد بودند که مردان امنیتی در این مراسم دختر جوانی را کشان کشان با خود می بردند و اعتراض و تلاش مردم هم نتیجه ای در بر نداشت. هنوز از تعداد دقیق بازداشتی ها و اینکه آیا آنان هنوز در بازداشت هستند یا خیر اطلاعی در دست نیست. اکنون و درلحظه تنظیم خبر مردم کماکان در محله درخونگاه حضور دارند و ماموران در حال متفرق کردن آنها هستند، عده ای نیز به سمت بهشت زهرا رفته اند. اخبار تکمیلی از این مراسم و نیز مراسم احتمالی تدفین متعاقبا ارسال می شود.
با ۷۸ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


محسن دگمه چی زندانی سیاسی که به جرم کمک به خانواده زندانیان سیاسی و داشتن فرزندی در کمپ اشرف به زندان محکوم شده بود روز دوشنبه در سن ٥٣ سالگی در بیمارستانی در تهران دار فانی را وداع گفت. آقای محسن دگمه چی در زندان به بیماری سرطان پانکراس مبتلا شده بود و علیرغم دردهای شدید و کاهش وزن مقامات زندان هرگز اجازه درمان و يا ملاقات حضوری با خانواده را به او ندادند. به گفته یکی از همبندی های او هنگامی که حال آقای دگمه چی رو به وخامت گذاشت او را به بیمارستان بردند و حتی در زمان عمل جراحی نیز او را با دستبند و پابند به تخت بسته بودند. علاوه بر فشارهای جسمی و ندادن دارو و ندادن اجازه برای شیمی درمانی حتی خانواده آقای دگمه چی نیز قادر به ملاقات يا مراقبت از وی نبودند.مرگ اقای دگمه چی یک اعدام از قبل برنامه ریزی شده بود.مقامات زندان با علم به عواقب عدم درمان به طور عمد اقای دگمه چی را در سن ٥٣ سالگی به دام مرگ فرستادند. عدم درمان زندانیان سیاسی و عدم رسیدگی به بیماران یکی از روشهای رایج شکنجه در زندانهای ایران است که کمتر مورد توجه مقامات بین المللی قرار گرفته است. فوت آقای دگمه چی باید افکار عمومی جهان را به سوی وضعیت نابسامان زندانهای ایران و بخصوص زندانیان بیمار و محتاج مراقبت جلب کند. حسین رونقی ملکی وبلاگ نویس، منصور اسانلو، هادی عابد با خدا، فرح واضحان، آرش صادقی، زهرا جباری و حامد روحی نژاد از جمله زندانیانی هستند که احتیاج فوری به درمان در خارج از زندان دارند. وبلاگ نویسان علیه اعدام زجرکش کردن و عدم درمان زندانیان بیمار را به مثابه حکم اعدام میداند و از همه وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران و فعالان حقوق بشر میخواهد که با تماس با سازمانها و مقامات دولتی محل اقامت خود و شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از آنها بخواهند که همه توان خود را برای توقف این شیوه رذیلانه اعدام در زندانهای جمهوری اسلامی به کار گیرند.
با ۷۵ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


حضورمان روحیه بخش خانواده عزیز در بندمان خواهد بود .حضورمان بار دگر نیروهای سرکوبگر را به سخره می گیرد.حضورمان تقویت روحیه ای ست که برای کودتاچیان وحشت است و ترس.حضورمان غرور و زنده بودن ملتی است. 14 فروردین ساعت 18 مسجد نور واقع در میدان فاطمی میعادگاه این حضور است.باید تبلیغات کرد .کوشید و اطلاع رسانی کرد .باید آگاهی داد به آنانی که بی خبرند و برای این مهم مراسم سیزده بدر خود تریبونی قدرتمند است.تریبونی که خانواده ها به پایش نشسته اند و به سرعت منتقلش می کنند.اطلاع رسانی سیزده بدر مصادف خواهد بود با حضوری پر رنگ در 14 فروردین در مراسم هفتم پدر میر حسین.بکوشیم تا اطلاع رسانی گسترده را شکل دهیم.
با ۶۹ امتیاز و ۱۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


طی آخرین رصد سپاه خامنه ای شجاع از وضعیت کشور قدرتمند اسلامی ایران، در بهشت زهرا مردگان مشغول فتنه گری و آشوب هستند بنابراین، برای جلوگیری از بسط فتنه به شهرهای دیگر ایران اسلامی در کلیه قبرستانها و مساجد کشور وضعیت فوق العاده برقرار شده و تا اطلاع ثانوی مردن و فاتحه خواندن و مراسم ختم گرفتن ممنوع است و هرگونه مراسم ختم حتی در منزل توسط سربازان بدنام امام زمان به خاک و خون کشیده خواهد شد
با ۶۶ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


به نظر من بیشترین اطلاع‌رسانی را می‌توانیم روز سیزده بدر با پخش اخبار جنبش یا با بستن یک نوار سیاه انجام دهیم و از ازدحام این روز بهترین بهره رو برای آگاه کردن دیگران ببریم. هنوز خیلی‌ها در سفر یا درگیر مراسم نوروزند اما بعد از سیزده زندگی به روال خودش برمی‌گرده. بنابراین برای برگزاری یک مراسم هفت باشکوه و نیز آگاه کردن مردم از برخورد وحشیانه‌ی مزدوران خامنه‌ای با مراسم تشییع مرحوم باید برنامه‌ریزی کنیم. یکشنبه ۱۴ فروردین، از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ مسجد نور واقع در میدان فاطمی. اگر این مراسم را لغو کردند سر مزارش جمع می‌شویم. پدر میرحسین عزیز رفت و راحت شد و ما ماندیم و باید برای ساختن دنیایی بهتر تلاش کنیم. خدا رحمتش کند که با رفتنش این بهانه را برایمان بوجود آورد که در آغاز سال نو دوباره سبز شویم.
با ۶۶ امتیاز و ۱۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


به گزارش ارگان خبری فعالان حقوق بشر، در طول ماه گذشته (اسفند)، بيش از ۸۹۷۱ مورد نقض حقوق کارگران، ۳۹۲ مورد نقض حقوق دانشجويان، ۲۴۰۸ مورد نقض حقوق فعالين سياسی و مدنی در حوزهٔ آزادی انديشه و بيان، ۵۶ مورد صدور، تاييد يا اجرای حکم اعدام، ۴۴۸ مورد شکنجه و نقض حقوق زندانيان سياسی و عادی در زندان‌ها، ۵۷ مورد بازداشت و نقض حقوق اقلييت‌های ملي، ۸۹ مورد بازداشت و نقض حقوق اقلييت‌های مذهبی در ايران رخ داده است. خلاصه ای از گزارش تنظيمی اين نهاد حقوق بشريِ مستقل، پيرامون موارد نقض حقوق بشر در ايران، به شرح زير است: زندانيان: در طی اسفند ماه دست کم ۴۴۸ مورد نقض حقوق زندانيان به ثبت رسيده است، ۳ گزارش مربوط به شکنجه و ضرب و شتم زندانيان، ۱۶۰ مورد عدم رسيدگی پزشکي، ۵ مورد انتقال به سلول انفرادي، ۷۳ مورد اعتصاب غذا، ۴ مورد نقل و انتقال اجباری و يا تبعد به زندانی دور افتاده، يک مورد خودکشي، شش مورد اعمال فشار و تهديد، دست کم ۸۰ مورد قتل زندانيان، ۹ مورد بلاتکليفی و يک مورد مرگ در اثر عدم رسيدگی پزشکی از جمله مواردی است که در اين حوزه قابل ذکر است. انديشه و بيان: در طی اسفند ماه سال ۸۹ دست کم ۲۴۰۸ مورد نقض حقوق رخ داده است که ۲۳۰۸ مورد آن مربوط به بازداشت شهروندان و فعالان سياسی و اجتماعی در اعتراضات روز‌های ۸ مارس و چهار شنبه سوری و تجمعات يکم و دهم اسفند ماه بوده است. دست کم ۱۰ مورد توقيف نشريات، ۴ مورد فيلترينگ وب سايت‌های خبری و ۳ مورد اختلال در شبکه اينترنت از جمله مواردی است که در اين ماه رخ داده است. ۱۴ مورد گزارش ممانعت از شکل گيری تجمعات و اعمال خشونت در برپايی آن به ثبت رسيده است و ۱۰ مورد ضرب و شتم فعالين سياسی و مدنی نيز از جمله موارد ثبت شده در اين ماه است. دانشجويان: در طی اسفند ماه و در حوزه حقوقی دانشجويان ۳۹۲ مورد نقض حقوق دانشجويان به ثبت رسيد و يکی از آمار‌های بي‌سابقه در اسفند ماه در خصوص بازداشت دانشجويان رخ داد و تنها در طی اين ماه ۴۵ دانشجو توسط نهاد‌های اطلاعاتی و امنيتی بازداشت شدند. هم چنين در برخورد‌های صورت گرفته توسط کميته‌های انضباطی ۲۱۳ ترم محروميت از تحصيل برای دانشجويان صادر شد. يک دانشجو اخراج و ۱۲ تن نيز به کميته انضباطی احضار شدند و دست کم ۱۶ دانشجو نيز مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مجوز يک نشريه دانشجويی نيز لغو شد. سه تجمع دانشجويی مختل شد و ۷ دانشجو نيز به نهاد‌های اطلاعاتی و يا دادگاه‌های انقلاب احضار شدند. کارگران: در طی اسفند ماه ۸۹ يک فعال کارگری بازداشت شد و در اين حوزه نيز ۸۹۷۱ مورد نقض حقوق کارگران از سوی گزارشگران مستقل گزارش شده است. بيش از ۱۵۰۰ کارگر با تعديل نيرو و يا اخراج مواجه شدند و دست کم ۱۴ مورد تجمع اعتراضی و يا اعتصاب کارگری به ثبت رسيد. دست کم ۳۳ ماه حقوق تعويقی کارگران گزارش شده است و بيش از ۱۰۰۰ کارگر بيکار توسط اين نهاد به ثبت رسيده است. يک فعال کارگری نيز از سوی دستگاه قضايی به ۴ ماه حبس تعزيری محکوم شد. اقليت‌های قومی: در طی اين ماه ۵۷ مورد نقض حقوق اقلييت‌های قومی جمع آوری شده است که عمده آن مربوط به بازداشت شهروندان در اين حوزه حقوقی است. دست کم ۳۳ نفر از سوی نهاد‌های امنيتی و اطلاعاتی بازداشت شدند و ۱۲ تن از شهروندان و کولبران توسط نيروهای انتظامی کشته شدند. سه نفر در اين حوزه از سوی دستگاه قضايی به ۹۰ ماه حبس تعزيری محکوم شدند. اقليت‌های مذهبی: در طی اسفند ماه ۵۶ مورد نقض حقوق بشر در خصوص صدور و يا اجرای حکم اعدام به ثبت رسيده است که در اين بين ۳۹ تن از شهروندان به اتهامات مختلف از جمله مواد مخدر اعدام شدند. دست کم ۳ تن در ملائ عام اعدام شدند و برای ۱۷ تن ديگر حکم اعدام صادر شده است. آذربايجان غربی با اجرای ۶ مورد اعدام در صدر و تهران و کرمان در رده‌های بعدی قرار دارند. اصناف: در طی ماه اسفند ۵۲۰ مورد نقض حقوق در حوزه اصناف مختلف به ثبت رسيده است که در اين ميان اخراج اساتيد دانشگاه‌ها و کارکنان هواپيمايی قابل ذکر است.. در اين حوزه ۳ تن بازداشت، ۳ تن اخراج و برای ۶ نفر نيز احضاريه جهت معرفی به دادگاه صادر شده است. بيش از ۵۰۰ نفر نيز برای ۱۰ ماه حقوق معوقه خود دست به تجمع اعتراضی زدند.
با ۵۶ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ