کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

Re: [farsibooks] ملیجک دربار آدم کُشان " اصلاح طلب"!؟

 

 

شما از نظر بنده نیز یک، دو یا بیشتر آی دی بیش  نیستید، سعی نکنید بیش از این با

کلمات بازی کنید تا نتایج "مطلوب" تعیین شده تان را بدست آورید، اگر به این گونه  نوشته هاپاسخ داد میشود برای روشن شدن مرزهایی ست که آی دی های " ماموریت" دار سعی در بهم ریختن این مرزها در اینترنت دارند. نمونه ی بارز آنهم این ایمیل " رفقا" ی شماست و نتیجه رژیمی که میخواهید از ان بگیرید.با من و یا با گروه سیاسی بودن یا نبودن مطرح نیست!مطهر کردن دستهایی که به خون پاک عزیزان مردم آغشته است مسئله اصلی ست. من سعی کردم که بحثم را تا حدی که وقتم اجازه میداد علمی به پیش برم اما شما مثل همیشه ثابت کردید که فقط ی آی دی های ماموریت دار ی هستید که هدفتان با اهداف " نظام" تان گره خورده. میتوانید این را نیز به سایر " شمرده شده" هایتان نیز افزون کنید من بر سر زندگی عزیزانی که رژیم با همکاری مزدوران و قصابان و توابان کثیف همکار شکنحه گرانش گرفت نه با کسی مزاح دارم کما اینکه سایر افراد مثل من نیز جنین فکر میکنند.

مرگ بر توابان همکار شکنجه گرانی و زندانبان که عزیزان ما را بیمزد شکنجه کردند

مرگ بر تمام جنایتکارانی که در راستای خدمت به استثمارگران عزیزان ما را که از حقوق محرومان و کارگران دفاع میکردند برای رضای خدا(بخوان امپریالیسم ددمنش) شکنجه و قتل عام کردند

 
 
--- On Tue, 9/8/09, Arman Mosafer <armanmosafer@yahoo.com> wrote:

From: Arman Mosafer <armanmosafer@yahoo.com>
Subject: Re: [farsibooks] ملیجک دربار آدم کُشان " اصلاح طلب"!؟
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Tuesday, September 8, 2009, 10:00 PM

 
رفقا من را قانع کردید، ممنونم. برای چندمین بار فهمیدم که هرکس با شما نباشد و همسو با شما سخن نگوید، یا نادان است یا تواب است یا با "جنایتکاران" منافع مشترک دارد


From: Kamran Tavakol <tavakol_k@yahoo. com>
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Cc: Samad <mahi_siah_kocholo@ yahoogroups. com>
Sent: Tuesday, September 8, 2009 9:19:28 PM
Subject: Re: [farsibooks] ملیجک دربار آدم کُشان " اصلاح طلب"!؟

 

بسیار درست و منطقی گفتی! در پشت " الفاظ" مهربان پنهان شدن کار امروز طبقه استثمارگر و دزد و مزدوران آنها نبوده و نیست.. " گنده ترین" این مهربان گویان خمینی جلاد بود که میگفت " شاه فاسد جوانان ما را بخاطر داشتن یک نشریه ممنوعه در تابه بو میداد" و دیدیم که خود فاسد او چگونه همان جوانانی که انقلاب کرده بودند، شاه فاسد و مزدور را به زیر کشیده بودندرا در تابه توسط عده ای از همان ساواکی هایی که به دامن " اسلام"( بخوان امپریالیسم ) بازگشته بودند، شکنجه کرده و کشت و نیمه جان در خاورانها دسته جمعی دفن کرد امروز حتی شکنجه گران، توابین همکار شکنجه گر نیز با یک آی  دی برای ما سخن از " مهربانی و محبت" میکنند، گویی که جان عزیزان ما را از کیسه خلیفه شان پیدا کرده اند که باید نمایندگان جنایتکار اینان را بخشید. اینان " بخشش " را از دریچه طبقه ظالم و ستمگر مینگرند و نه از دید طبقه  محروم و استثمارشده، اینان دوست دارند خود را به "ناشنوایی" بزنند که مردم در خیابانها فریاد میزدند " میکشم آنکه برادر کشت" و مرگ بر جمهوری اسلامی.. و وای به روزی که ملسح شویم" ! البته شعور این ناشنوایان شده تا همین حد است که نفرت طبقاتی و خشم انقلابی را، که خواستار مجازات جنایتکاران است را با " کشتاری " که طبقه ی حاکمه ( استثمارگر) یکی کنند تا به " عوام" بخورانند که " انتقام از دشمن طبقاتی" بد است و " نامهربانی" ست! در حالیکه اینان غافلند که وحشت از سیل خشم و نفرت توده های ستمدیده بود که " نظام مهربان " را برآن داشت که بر روی مبارزین راه آزادی آتش بگشاید! اینان میخواهند که جنایتکاران همواره جنایت کنند و بازماندگان کشته شدگان همواره " ببخشند"! در حالیکه زهی خیال باطل! آنکه مهربانی را برای " مجازات" جنایتکاران تبلیغ میکند بدون شک یا منافع  اش با منافع طبقه استثمارگر گره خورده است و یا خود دستی در این جنایات داشته است.



--- On Tue, 8/9/09, saba <saaaabba@yahoo. com> wrote:

From: saba <saaaabba@yahoo. com>
Subject: Re: [farsibooks] ملیجک دربار آدم کُشان " اصلاح طلب"!؟
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Tuesday, 8 September, 2009, 7:13 AM

 

قبل از هر چیز لطفا مغلطه و سفسطه نفرمایید! من درکجا نوشتم " هرکس هر زمانی در این سی سال مسئولیتی داشته آدم کش است؟" از خودتان حرف درمیاورید که بعد هم دلیل پوچ تان را ییاورید!

ببینید، اصل این نظام بر پایه جنایت و سرکوب بنا شد! چیزی که شما نمیخواهید آنرا هضم کنید.

قبل از هر چیز باید مشخص کنید که آیا " مخالف " نظری خود را باید کشت؟

مسلم است که احساس من که عزیزانم را جنایتکاران ("خدمتگزار این نظام شما") کشته اند تنفر و انتقام است! بسیار عجیب است آ! افرادی مثل شمادر روابط روزمره و عادی اجتماعی یکدیگر را نمیبخشید مثلا وقتی بچه ی همسایه تان از سر بچگی بچه شما را میزند تا قیام قیامت دشمن او میشوید،و با نفرت و غضب آن بچه را نگاه میکنید، عروس تان عمل زشتی انجام میدهد او را نمیبخشید دامادتان دست روی دخترتان بلند میکند قیام میکنید و تا خونش را نریزید آرام نمیگرید و همیشه با کینه و بغض با او رفتار میکنید گویی که جد اندر جد شما را کشته است که البته اینها مواردی ست که انسان باید ببخشد و نادیده بگیرد، ولی شما توقع دارید کسانی که عزیزان مردم را بخاطر عقایدشان شکنجه کرده و کشته و یا در براه اندازی دستگاه ها و سازمانهای سرکوب شرکت داشته و امثال آنها را بخشید؟ وقتی کسی "پول" شما را بالا میکشد میخواهید پدر جد او را هم به دار بکشید و وقتی طلبکار شما از فرط فقر فراری میشود عکس او را برای " انتقام" در روزنامه های کثیر و الانتشار چاپ میکنید تا بیچاره را به زندان بیندازید و پدرش را در آورید اما وقتی به قاتلان و عاملین قتل و کشتار عزیزان مردم میرسد بذل و بخشندگی شما از حاتم طایی نیز جلو میزند! سیستم فکری شما و نظام شما بر پایه منافع طبقاتی پایه ریزی شده که مجرمین و دزدها و سارقین که محصول شرایط جامعه طبقاتی هستند را به اشد مجازات میرساند- مجرمین و دزدها و سارقینی که در شرایط جوامع طبقاتی مجرم شده اند – اما جنایتکاران اصلی که عامل بوجود آمدن شرایط جوامع طبقاتی و اختلاف طبقاتی و بیماری هایی مثل دزدی و سرقت و دورغ شده اند را با تئوری "حاتم طایی" شما باید بخشید؟ آنچه من از آن دفاع میکنم و برای آن مبارزه میکنم رهایی طبقه کارگر و محروم از یوغ استثمار تحت هر رژیمی و لوایی ست! زیرا وقتی که این طبقه به واقع از یوغ استثمار رها شود کل جامعه و وطن و هر آنچه در آن است رها و آزاد میشود! جالب است افکار و نظرات من چون به گفته شما " آلوده به " تنفر و انتقام جویی" ست درست نیست و مانع تحلیل درست میشود! اما جنایتکارانی که دستشان به خون پاک عزیزان بنده آغشته است تحلیل هایشان درست و منطقی ست و باید به آنها اعتماد کرد! این " تحلیل" شما صدالبته برای طبقه دزد و غارتگر و آدم کُش بسیار منطقی و دلچسب است اما برای طبقه ی استثمار شونده تیزتر کردن چاقوی کشتار و شکنجه ها در راستای منافع طبقه ی استثمارگر " بخشیده شده" است!

--- On Tue, 9/8/09, Arman Mosafer <armanmosafer@ yahoo.com> wrote:


From: Arman Mosafer <armanmosafer@ yahoo.com>
Subject: Re: [farsibooks] ملیجک دربار آدم کُشان " اصلاح طلب"!؟
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Tuesday, September 8, 2009, 1:54 PM

 
اینطور که از تفسیرهای شما برمی آید، هر کسی هر زمانی در این سی سال، مسوولیتی داشته؛ آدم کش است؛ فقط به این دلیل که عده ای جنایتکار هم در این نظام بوده اند؟ و آیا آنها فقط با رها کردن مسوولیتشان و سلاح در دست گرفتن به نشانه ی اعتراض می توانسته اند ثابت کنند که با آنها نیستند؟ و آیا امکان نداشته بتوانند کاری به جز این ـ هر چند کوچک ـ در راه تغییر و اصلاح مسیر مستبدین انجام دهند؟ و آیا اصولا در اعتقادات شما؛ تغییر نظر، رویه و اندیشه برای انسان ممکن نیست؟ و هر چند سال و قرن هم که بگذرد، این آدم ها همانند که بوده اند؛ و فقط در این سالها یاد گرفته اند که دروغ بگویند و نقش انسان دیگری را بازی کنند؟ فکر نمی کنید افکار و نظراتتات تا حد زیادی به حس "تنفر" و "انتقام جویی" آلوده است؟ و این درست نیست که این نوع احساسات، مانع تحلیل درست شرایط و آدم ها می شود؟
شاید سخن شما این باشد که این آدمها اگر عوض هم شده باشند، نخست باید سزای اشتباهاتشان  در گذشته را ببینند؛ این پذیرفته است؛ اما اگر مدعی هستید که اینان همچنان همان جنایتکاران هستند و اکنون نقاب بر چهره کشیده اند تا ملت را فریب دهند، آیا مخاطب شما حق دارد سخنان شما را مغرضانه و متعصبانه بپندارد؟ آیا سند شما برای این ادعایتان؛ تنها گذشته ی این افراد است؟


From: saba <saaaabba@yahoo. com>
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Sent: Tuesday, September 8, 2009 12:57:41 PM
Subject: Re: [farsibooks] ملیجک دربار آدم کُشان " اصلاح طلب"!؟

 
دو ملیجک لازم نیست
بسیاری ابراهیم نبوی را فقط طنز نویس و روزنامه نگاری
میشناسند که بواسطه سرکوب روزنامه نگاران
در دولت خاتمی مجبور به ترک وطن گردیده
است. اما همه ماجرا همین نیست.
ابراهیم نبوی به اعتراف خودش دیر زمانی مدیر
سیاسی وزارت کشور و جانشین مدیرکل اجتماعی
وزارت کشور بوده است و البته او اشاره به این نمی نماید
که در همانزمان نحست وزیری موسوی، در وزارت
کشور که به واقع در آن سالها در کنار
ابراهیم نبوی در زمان نخست وزیر موسوی در وزارت کشور
که بواقع در آن سالها در کنار وزارت اطلاعات
مسئولیت " تخلیه اطلاعات زندانیان سیاسی و آماده
کردن آنها برای شوهای ندامت و تواب سازی" بوده است
را بر عهده داشته است، نبوی در کنار لاجوردی
مسئولیت خرد کردن زندانیانی را برعهده داشته که
بیشترشان در قتل عام زندانیان سیاسی
روانه گورستانهای بی نام و نشان
شدند..  اگر این " مسئولیت" ها از نظر
شما " جنایت و آدم کُشی" نیست که مطئنا هست
بی شک باید بسراغ وجدان انسانی تان روید و آنرا از
به خواب زدن خود هذر دارید، بهر رو یک روزی
و یک جایی این وجدان به خواب زده شده به سراغتان میاید
گمان نمیرود که دربار آدمکُشان به دو ملیجک نیاز داشته باشد
چون برای نایل شدن به مقام " ملیجکی دربار آدم کِشان"باید
پیشینه
مسئولیت های " بشردوستانه" او را که شرحش
در بالا رفته است را نیز دارا باشید


--- On Mon, 9/7/09, Arman Mosafer <armanmosafer@ yahoo.com> wrote:

From: Arman Mosafer <armanmosafer@ yahoo.com>
Subject: Re: [farsibooks] ملیجک دربار آدم کُشان " اصلاح طلب"!؟
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Monday, September 7, 2009, 9:31 PM

 
لطف کنید و هرچه زودتر برای ما ناآگاهان افشا کنید که شجریان هم اوایل انقلاب "شکنجه گر" و "قاتل کثیف" و "خون آشام بزرگ" و "آدم کش ترسناک" و "جلاد بی رحم" بوده و حالا که پول آهنگ هایش را نداده اند صدایش درآمده. اصلا یادم می آید اوباما هم سال 67 در زندان اوین کار می کرد و بعد توبه کرد و رفت رئیس جمهور امریکا شد. به نظرم میرسد این حسین آقا، بقال محله ی ما هم سر و شکلش به دراکولا می برد، نکند اوهم زمانی شکنجه گر بوده؟

From: Kamran Tavakol <tavakol_k@yahoo. com>
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Cc: mahi_siah_kocholo@ yahoogroups. com
Sent: Tuesday, September 8, 2009 12:17:20 AM
Subject: Re: [farsibooks] ملیجک دربار آدم کُشان " اصلاح طلب"!؟

 

نمونه ی یکی از این جنایتکاران ابراهیم نبوی " ملیجک" دربار آدم کشان اصلاح طلب است

http://www.degargun y.com/typo3/ fileadmin/ degarguny/ pdf/nabavi. pdf

 
--- On Sun, 6/9/09, saba <saaaabba@yahoo. com> wrote:


From: saba <saaaabba@yahoo. com>
Subject: [farsibooks] ملیجک دربار آدم کُشان " اصلاح طلب"!؟
To: "Samad" <mahi_siah_kocholo@ yahoogroups. com>
Cc: "farsibook" <farsibooks@yahoogro ups.com>
Date: Sunday, 6 September, 2009, 3:06 AM

 

با درود و سلام

کسانی که امروز " آگاهانه" از جنایتکارانی چون نبوی، گنجی، موسوی

فخرآور و سازگارا و امثال آنها حمایت میکنند یکی از اهداف ضد بشری شان ادامه

حکومت جنایت پیش و سرکوبگر جمهوری اسلامی ست که برای پیشبرد منافع سرمایه داری

جهانی ( امپریالیسم) و پر کردن جیب مفتخوران و غارتگران وظیفه دارد برای

حفظ این منافع و گسترده تر کردن آنرا با

کشتن مبارزین راه رهایی از استثمار و بردگی بر عهده دارد. کما اینکه در همین دوماه

گذشته نسلی که رژیم فکر میکرد میتواند آنها را در " جهل" تاریخی و مبارزاتی

مبحوس کند به خیابانها ریختند و خود با پوست و گوشت خود سرکوبگری و جنایت

پیشگی این رژیم را برای " دوام و بقای ننگینش" لمس کردند. بی شک کسانی

که امروز آگاهانه از این جنایتکاران دفاع میکنند مزدورانی بیش نیستند که دشمنان

طبقه کارگر و مردم ستمدیده و محرومان ایران میباشند. و نیز وطن فروشانی که در زیر نام

ایران و ایرانی، هم، وطن را به استثمارگران غارتگر و آدم کش میفروشند و هم ایرانی را. آگاه

 باشیم و تا جاییکه میتوانیم با بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات خود نسبت به مسایل پیرامونمان

اجازه ندهیم که مزدوران و نوکران بیگانگان مثل " امام جلادشان خمینی مکار آدم کُش" با الفاظ سبز و مخملی و " آزادیخواهانه" بر شانه های ساده باورهای دینی توده های مردم سوار شوند.. صبا راهی 15شهریور 1388

نمونه ی یکی از این جنایتکاران را ابراهیم نبوی " ملیجک" دربار آدم کَاشان اصلاح طلب است

ابراهیم نبوی در کنا ر لاجودی جلاد

بسیاری ابراهیم نبوی را فقط طنز نویس و روزنامه نگاری میشناسند که بواسطه سرکوب روزنامه نگاران در دولت خاتمی مجبور به ترک وطن گردیده است.. اما همه ماجرا همین نیست. ابراهیم نبوی به اعتراف خودش دیر زمانی مدیر سیاسی وزارت کشور و جانشین مدیرکل اجتماعی وزارت کشور بوده است و البته او اشاره به این نمی نماید که در همانزمان نحست وزیری موسوی، در وزارت کشور که به واقع در آن سالها در کنار... برای ادامه مطلب و دیدن عکس به لینک زیر مراجعه نمایید

http://www.degargun y.com/typo3/ fileadmin/ degarguny/ pdf/nabavi. pdf

 

صمد معلم ماست راه صمد راه ماست 

برای عضویت در گروه ماهی سیاه کوچولو روی خط آبی رنگ زیر فشار دهید

http://groups. yahoo.com/ group/Mahi_ Siah_Kocholo/

ماهی سیاه کوچولو










__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ