کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ مرداد ۶, یکشنبه

[farsibooks] گشت ویژه ارشاد در آمریکا

گشت ویژه ارشاد در آمریکا


مقامات شهری در آمریکا در راستای حفظ اخلاق اجتماعی، برای کسانی که لباس زیرشان نمایان است جریمه نقدی در نظر گرفتند!! پیشتر ایران، عربستان و امارات متحده گشتهای مشابهی تحت عنوان امنیت اجتماعی به راه انداخته بودند

 

به گزارش سایت خبری "سوانتزیش مینوته" آلمان، مقامات شهری در شیکاگوی آمریکا برای اجبار مردم به حفظ موارد اخلاقی و رعایت عرف جامعه قانون جدیدی را تصویب کردند.

بر اساس این قانون از این پس شهروندان شهر "لینوود" ایالت شیکاگو برای بیرون بودن لباس زیر خود جریمه می شوند. در مصوبه جدید شورای این شهر آمده است هیچ کسی حق ندارد به گونه ای لباس بپوشد که پوشش زیرش نمایان باشد. تصویب کنندگان این قانون، امنیت اخلاقی در جامعه آمریکا را علت تصویب آن عنوان کرده اند.

طبق این قانون پلیس این شهر متخلفانی را که بیش از 7 سانتیمتر از لباس زیرشان در معرض دید باشد، 25 دلار جریمه خواهد کرد. در همین حال "اوژن ویلیامز" شهردار این شهر با تقدیر از تصویب چنین قانونی گفت مردم از این پس کمتر با دیدن مردانی در خیابان که بخشی از لباس زیرشان نمایان است، متعجب می شوند.

این در حالی است که "اتحادیه حقوق شهروندی" آمریکا با انتقاد از این قانون اعلام کرده است: با اجرای این قانون شهروندان سیاهپوست بیشتر از دیگران مورد مجازات قرار می گیرند زیرا هم اکنون داشتن شلوارهای آویزان در بین سیاهپوستان مد شده است. به گفته این اتحادیه جوانان این شهر با این اقدام احساس محدودیت در آزادی های خود خواهند کرد.



یکی دیگر از معترضان که یک ایرانی مقیم ایالت شیکاگو هست در گفتگو با شهروند چنین میگوید: ما از ایران فرار کرده ایم تا با خیال راحت در یک کشور آزاد زندگی کنیم واین قانون مضحک، باعث میشود که من و تمام اعضای خانواده و فامیل و اکثر ایرانی هایی که میشناسم، هر روز جریمه بدهند. این قوانین نشانه ظهور طالبان در آمریکاست و ما شدیدا به تصویب آن معترضیم. اگر امروز مردم شیکاگو این قانون را تحمل کنند فردا در لس آنجلس و نیویورک هم اینجور قوانین تصویب خواهد شد و این به معنای مرگ دموکراسی است

منبع : سایت خبری "سوانتزیش مینوته" آلمان


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Quick file sharing

Send up to 1GB of

files in an IM.

Family Photos

Learn how to best

capture your

family moments.

Find helpful tips

for Moderators

on the Yahoo!

Groups team blog.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ