کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ مرداد ۷, دوشنبه

Re: Fw: [farsibooks] bahar ra sharh dahid

 

سلام آقا محسن

يه لينك اون پايين هست كه دوباره اينجا براتون گذاشتم.

من اين كتاب رو ندارم و نمي دونم كه آيا نوشته هاي هادي خرسندي تو ايران مجوز مي گيره يا نه ولي با شناختي كه از اين حكومت دارم مي دونم كه تاب و تحمل انتقاد رو نداره و قاعدتا نبايد چاپ بشه و اگه سايتي هم داشته باشه مثل ابراهيم نبوي فيلتر شده

به هر حال اگه كسي كتاب الكترونيكي از اين نويسنده داره من هم خواهانش هستم و ممنون مي شم براي من هم ارسال كنه

سلامت باشيد و در پناه خداي بزرگ شاد زندگي كنين

رضوانه داريوش



--- On Mon, 7/28/08, mohsen <mohsen_681@yahoo.com> wrote:

From: mohsen <mohsen_681@yahoo.com>
Subject: Fw: [farsibooks] bahar ra sharh dahid
To: rezvaneh_dariush@yahoo.com
Date: Monday, July 28, 2008, 9:03 PM

سلام رضوانه خانوم .

این کتاب لینکی نداره ؟ ایا چیزی پیدا کردید؟

اگه کتابش رو دارید ممنون میشم برای من ارسال کنی.

ممنون و موفق باشی



--- On Mon, 7/28/08, Rezvaneh Dariush <rezvaneh_dariush@yahoo.com> wrote:

From: Rezvaneh Dariush <rezvaneh_dariush@yahoo.com>
Subject: [farsibooks] bahar ra sharh dahid
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Monday, July 28, 2008, 8:18 PM



__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Groups

Cat Zone

Connect w/ others

who love cats.

Yahoo! Groups

Wellness Spot

A resource for Curves

and weight loss.

Yahoo! Groups

Join a program

to help you find

balance in your life.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ