کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ دی ۱۲, پنجشنبه

[farsibooks] Fw: *ادبستان کاوه* روزنامه کارگزاران توقیف شد

آقایان کارگزاران آزادی مطبوعات مبنی بر اینکه آنچه فکر می کنند بنویسند و اسباب روشنگری شوند " بد " است این همان چیزی است که شما پایه گذار آن بودید اگر فکر می کردید این نوشته برخلاف تفکر شماست مسلما"  آنرا دور می ریختید مگر می شود نوشته یی بی اجازه سردبیر به چاپ برسد  متاسفانه این تله یی بود که شما برای دیگران کار گذاشته بودید و امروز براثر بی توجهی به افکار قبلی تان پا در تله گذاشتید مبارک است. امیدوارم درک کرده باشید آزادی مطبوعات چقدر از فساد و نادرستی جلوگیری می کند و چقدر برای آگاهی مردم مفید است

 
Darvishalli
درویش علی
 
 


--- On Fri, 1/2/09, ~ >|'/\/. ~ <aariapoor@yahoo.com> wrote:
From: ~ >|'/\/. ~ <aariapoor@yahoo.com>
Subject: *ادبستان کاوه* روزنامه کارگزاران توقیف شد
To: "Group aariaboom" <aariaboom@yahoogroups.com>
Date: Friday, January 2, 2009, 1:43 AM


روزنامه کارگزاران توقیف شد

مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد، امروز چهارشنبه از توقیف روزنامه کارگزاران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، محمد پرویزی علت توقیف این روزنامه از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات را «تخلف مطبوعاتی» اعالم کرده است.

روزنامه کارگزاران که از روزنامه‌های اصلی اصلاح‌طلبان در ایران است، در شماره روز گذشته خود بیانیه‌ای از دفتر تحکیم وحدت چاپ کرد که محتوای آن مورد انتقاد گروه‌های اصول‌گرا در ایران قرار گرفته‌است.

محمد پرویزی مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد، افزود: «روزنامه کارگزاران بر اساس مفاد ماده شش قانون مطبوعات و تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات توقیف شده و پرونده جهت پیگرد قانونی به دادگاه ارجاع شده‌است.»

وی همچنین اظهار داشت: «این نشریه در شماره روز گذشته خود با چاپ مطلبی، جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در غزه را تطهیر کرده و مدافعان فلسطینی را گروهی تروریست و اقدامات آنها را حرکتی ضد بشری قلمداد کرده که با قرار گرفتن در کودکستان‌ها و بیمارستان‌ها موجبات بمباران و مرگ کودکان و غیر نظامیان را فراهم کرده‌است.»

بر اساس خبر دیگری از ایرنا، مرتضی سجادیان مدیر مسئول روزنامه کارگزاران از اشتباه صورت گرفته در چاپ بیانیه دفتر تحکیم وحدت ابراز تأسف کرده و گفته‌است: «در هفته گذشته اکثر مقالات و مطالب روزنامه در حمایت از مردم غزه بوده و آنچه در شماره امروز رخ داد یک اشتباه سهوی بود.»

مرتضی سجادیان همچنین به خبرگزاری فرانسه اعلام کرده‌است که این مطلب قرار نبوده چاپ شود و «اشتباهاً چاپ و منتشر شده‌است.»

به گفته وی قرار بود روزنامه کارگزاران در شماره فردای خود نیز ضمن عذرخواهی از خوانندگان، در خصوص اصلاح این مطلب اقدام کند. مدیر مسئول روزنامه کارگزاران همچنین از مسئولان ذیربط خواست که در تصمیم توقیف این روزنامه، تجدید نظر کنند.

روزنامه کارگزاران که از سه سال پیش آغاز به‌کار کرده تریبون رسمی حزب کارگزاران سازندگی است. کارگزاران سازندگی، یک حزب نزدیک به علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی است.

 

بیانیه تحکیم وحدت

بخش‌های مهم بیانیه دفتر تحکیم وحدت (طیف علامه) که با عنوان محکومیت «فجایع خونبار غزه» منتشر شد و انتشار آن باعث توقیف روزنامه کارگزاران شده بدین شرح است:

«واگذاری «درک منطق صلح» به خود مردم منطقه انتظاری است که از برخی حاکمان فرصت‌طلب منطقه می‌رود و برآورده نمی‌شود! حاکمانی که لااقل بخشی از هویت و بقای خود را در تدوام جنگ در منطقه تعریف کرده‌اند و برای این مسئله از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند. جنایات امروز اسرائیل در غزه به شدت محکوم است. اما به همان اندازه پناه گرفتن گروه‌های تروریستی در کودکستان‌ها و بیمارستان‌ها جهت حمله به طرف مقابل که موجبات بمباران و مرگ بیشتر کودکان و غیرنظامیان را فراهم آورده نیز محکوم و حرکتی ضدبشری است.»



__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

PC-to-PC calls

Call your friends

worldwide - free!

Get in Shape

on Yahoo! Groups

Find a buddy

and lose weight.

Yahoo! Groups

Everyday Wellness Zone

Check out featured

healthy living groups.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ