کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اسفند ۷, شنبه

[farsibooks] javabe mehri mohebi - جواب مهری محبی

 

قابل توجه دوستان
من نه فاحشه هستم نه کسی رو سر کار گذاشتم
زندگی سخت و پر ملامتی دارم که مسئولیت مادر بیمارم هم به عهده منه.
متاسفانه همسرم هم به علت اعتیاد نتونست تکیه گاه من باشه و مجبور شدم ازش جدا بشم
صیغه هم در مذهب و هم در قانون ما نه گناهه و نه جرم و نه خطا
من هم به خاطر مشکلاتم مجبورم
ضمنا از لحاظ خصوصیات زنانه هم کم و کسری ندارم که فکر کنید از این شیوه دارم استفاده میکنم
تمام کسانی که تهمت و فحاشی بهم کردن رو نمی بخشم
همتون رو به خدای بزرگ میسپارم

__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ