کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

[farsibooks] یوم الحساب و الکتاب

 

یوم الحساب و الکتاب


_        خانم من فقط مامورم. به من گفتند بشمار، حالا هم شمردم. شما کلا 110305 رکعت دارید.

_        ولی من همه را خواندم. نمی شه یک کاریش بکنی.

_        دست ما نیست به خدا. ولی چشم؛ روندش می کنم به 110500. خوبه؟

_        عجب گرفتاری شدیم. من می گم همه را خواندم. گرد نمی خواد بکنی. همان هایی که خواندم را بهم بده.

_        عرض کردم. مبلتان چرمی بوده. یارو یافت آبادیه چرمش را از چین وارد کرده. اینها ذبح شرعی نمی کنند. چرم حک مردار را داشته و نجس بوده. شما می نشستی روش؛ حواستان نبوده دستتان عرق..

_        من این هایی که می گی اصلا حالیم نیست. من همه اش را خواندم. یک جایی اشتباه کردی. از جام تکان نمی خورم تا درستش کنی.

_        ببینید خانم. فیلمش هست. ما از لحظه لحظه اعمالتان فیلم گرفتیم. ببینید.

_        ای خدا مرگم بده.  این چیه؟

_        بگذارید رد کنم اینجاش را. خب. همین جا. ببین خانم اینجا که زوم کردم رو مبل نشستید و ..

_        این منم؟

_        بله خانم. این هم همان مبلیه که..

_        چقدر چاق افتادم اینجا.

_        چه عرض کنم؟ می توانم کمی کنتراستش را بیشتر کنم ولی نرم افزارم قفل شکسته است، اسکیل را عوض نمی کند.

_        آقا میشه این عکس را برام بریزی؟    خدا از حسابرسی کمت نکنه.

_        فلش دارید همراتان؟

_        چه حرفی می زنی. من تازه یک ساعت پیش از قبر درآمدم. فلشم کجا بود؟ نمی شه بریزی رو سی دی.

_        سی دی خام ندارم. بریزم ته این طوری اش نیست؟ اعمال یک بابایی است که در جنینی تلف شد. باقی سی دی خالیه.

_        جا میشه؟

_        آره بابا. هر هر سی دی بیت جهان آخرت 7000 گیگ جا دارد و هر بیت هم 7000 گیگ دنیا است.

_        پس قربون دستت یک موزیکی چیزی هم بریز ته اش.

_        باشه. یک تکنوازی اسرافیل دارم، جدید. حالش را ببر.


__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ