کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اسفند ۹, دوشنبه

Fw: [farsibooks] معنی عدالت در صدر اسلام!

 

دوست عزیز
شما گفتید چرا نماز را به زبان پارسی نمی خوانید و بعد گفتید خدای شما فقط زبان عربی را میفهمد.؟
نمی دانم چرا همیشه این خداست که باید زبان مار بفهمد ؟ یک با از خود پرسیدید که چرا ما زبان خدا را نمی فهمیم؟ مگر خدا از ما چه خواسته؟ جز اینکه آدم باشید و مثل آدم زندیگی کنید؟ یعنی اینکار آنقدر سخت است که حاضرید هر کاری بکنیند و هرچه خواستید از دروغ و تهمت و ... بگید؟
ما هم به ایرانی بودن خود می بالیم. فرهنگ ایرانی یعنی چه؟ و عرب و عجم یعنی چی؟ مگر حضرت محمد را دوست داریم به دلیل عرب بودنش؟ یا نه به این دلیل که پیامبر خداست. اگر اینطور که شما می گویید باشد که اکثر دین غالب یعنی مسیحیت هم باید بگویند ما این پیامبر را نمی خواهیم زیرا که از فلسطین است.
اگر ایرانیان دین را به زور شمشیر پذیرفتند چرا بعدهای این دین را رها نکردند؟ اگر مردم ایران با زور شمشیرپذیرفتند پس چرا به اجدادتان افتخار میکنید؟ زیرا که ترسو بودند. اما خود شما می دانید که مردم ایران هرگز زیر بار زور نرفته اند. و باز هم همانطور که میدانید دست اعراب را از سرزمین  شان کوتاه کردند اما باز هم به دین اسلام اعتقاد داشتند  زیرا که از جان و دل پذیرفته بودند.

 

----- Forwarded Message ----
From: bahador taslimian <bhd172002@yahoo.com>
To: farsibooks@yahoogroups.com
Sent: Thu, February 24, 2011 3:37:57 PM
Subject: Re: [farsibooks] معنی عدالت در صدر اسلام!

 

عمر به دست یهودیان کشته شد؟ از کدام منبع این رو نقل می فرمایید؟ کشته شدن عمر به دست پیروز در منبع پارسی زبان
دو قرن سکوت از مورخ ومحقق برجسته مرحوم عبدالحسین زرین کوب نقل شده که ار منابع تاریخی معتبر اخذ نمودند، ضمنا دوست عزیز شما که اینقدر ارادت خاصی به عمر دارید بهتر است با زبان عمر تکلم بفرمایید چون خدای شما فقط زبان تازی را می فهمد و گرنه نماز خود را به زبان پارسی می خواندید و همچنین هر ملتی برای فرهنگ خود ارزش قائل است و به ان تعصب احمقانه نمی گویند، شما هم می توانید به عربستان بروید و در ان سرزمین  میان دوستان خود به خوبی و خوشی زندگی نمایید و ما ایرانیان را به حال خود بگذارید ما می خواهیم ایرانی بمانیم لذا به اجداد و نیاکان ایرانی خود میبالیم،نه به اعراب که به زور اسلام را وارد ایران کردند البته شما در کتاب های درسی خود خوانده اید ما ایرانیان با روی باز اسلام را پذیرفته ایم اما نمیدانم چرا ما ایرانیان که اسلام را با اغوش باز پذیرفتیم در قادسیه با مسلمانان جنگیدیم در جلالو با انان جنگیدیم در نهاوند، در ری، در گرگان، در مازندران(رویان) در بلخ در جیحون در خوارزم و ... چرا جنگیدیم؟
چگونه بود که مکه بدون خونریزی فتح شد اما به ایران که رسید با کشت و کشتار فتح شد؟ چون ما ایرانی بودیم . مکیان عرب؟
چرا در ری سیصد هزار نفر کشته شدند؟ چرا در گرگان همه به جز یک تن کشته شدند؟نامه حسین به والی ری(تاریخ طبری) از برای چه بود؟
اینگونه بود که مردم ایران مسلمان شدند؟
البته شما همه را دروغ میدانید ائم ازتاریخ طبری ... اگر سر سوزن این گفته ها راست باشد چنان بت مقدس اسلامتان فرو میریزد و دچار چنان پوچی خواهید شد که ....

--- On Tue, 8/31/10, atila MARA <atilamara@yahoo.com> wrote:

From: atila MARA <atilamara@yahoo.com>
Subject: Re: [farsibooks] معنی عدالت در صدر اسلام!
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Tuesday, August 31, 2010, 6:38 AM

 
خود حق پنداری معضل بزرگ ماست
باید باور کنیم که شاید دیگران هم راست بگویند


--- On Mon, 8/30/10, Aryanpor <mati_aryan@yahoo.com> wrote:

From: Aryanpor <mati_aryan@yahoo.com>
Subject: Re: [farsibooks] معنی عدالت در صدر اسلام!
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Monday, August 30, 2010, 11:26 PM

 
بعض دوستان این قدر ابله اند که هر چه را شنیدند یا در هر جایکه خواندن فکر میکنند که معتبر است... همین است در ایران شیعه را آخوندها به هر گونه مزخرفات عادت داده اند و میگویند که فلانی خانی در فلان جای حاشیه ای کتابش نوشته بود.... اگر این مردم یک کمی آدم شوند، به این گمراهی ها روی نمی آورند... ممنون

--- On Mon, 30/8/10, won hunos <wonhunos@yahoo.com> wrote:

From: won hunos <wonhunos@yahoo.com>
Subject: Re: [farsibooks] معنی عدالت در صدر اسلام!
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Monday, 30 August, 2010, 8:18 PM

 
بنده خدا کلا ماجرا رو بهت اشتباه گفتن می گی نه ؟  همینی که اینجا نوشتی رو تو یه کتاب معتبر پیدا کن با ادرسش برامون بیار....تا شما آدمای ساده لوح هستین دنیا هیچ وقت جای تفکر نمیشه

--- On Mon, 8/30/10, Farbod Sareh <cothotbirdmortal@yahoo.com> wrote:

From: Farbod Sareh <cothotbirdmortal@yahoo.com>
Subject: [farsibooks] معنی عدالت در صدر اسلام!
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Monday, August 30, 2010, 6:35 AM

 
دوستان اطلاع دارند که عمر ابن خطاب خلیفه دوم مسلمین به وسیله یک برده ایرانی به نام فیروز ابو لولو به قتل رسید. دلیل قتل این بود که صاحب برده روزی دو درهم جزیه که مبلغ زیادی بود ، بر این برده وضع کرده بود و این برده به خلیفه مسلمین شکایت می کند ولی با بی اعتنایی او روبرو شده و گویند روز بعد عمر را با خنجر چندین ضربه زده و انتقام می گیرد. روایات متفاوتی در مورد نحوه قتل عمر و همزمان با او چند نفر دیگر به قتل رسیدند ، و انگیزه فیروز ابو لولو هنوز دقیقا مشخص نشده است.

ولی یک چیز عجیب که مشخص هست و در تمامی روایات یکسان ذکر شده است این است که بعد از قتل عمر و کشته شدن درجای قاتل توسط مردم ، عبیدالله پسر عمر به همراه علی و سایر مسلمانان معروف مدینه ، به خانه فیروز رفته و دختر و همسر او را قطعه قطعه می کنند و معروف ترین اسیر ایرانی در مدینه با خانواده اش که هرمزان فرماندار اسیر خوزستان در آن زمان بود ، نیز با خانواده اش قطعه قطعه می کنند.

آیا دوستانی که ادعای ایران دوستی و حداقل بنا به اظهار خود به خدای عادل اعتقاد دارند ، باید از این جنایات مخوف که پای خلیفه چهارم راشدین در میان است ، چشم پوشی می کنند.

در این سیستم اسلامی که بنا به اظهار خودشان اگر جویی از دهان مورچه ای گرفته شود ، باید پاسخ گو بود ،این جنایات عجیب چگونه توجیه می شود؟






__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ