کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه

[farsibooks] Sunday 13 February 2011 Bahman 24th 1389, Fwd: Best of Balatarin for 02/14/2011

 

http://us1.campaign-archive2.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=c7e97923e7&e=457d8de126


---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin
Date: 2011/2/13
Subject: Best of Balatarin for 02/14/2011


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




يك روز مانده به راهپیمایی معترضان ایرانی در حمایت از انقلاب های مردمی در تونس و مصر، از تهران پایتخت ایران گزارش می رسد که فضای شهر امنیتی شده و ماموران در حال استقرار در خیابان های اصلی به ویژه مسیر های اعلام شده برای راهپیمایی هستند. در همین راستا یک منبع موثق که نخواست نامش فاش شود به العربیه گفت که به نیروهای سپاه و بسیج دستورداده شده درصورت زیاد بودن جمعیت تظاهرکننده با آنها برخورد نکنند و تنها تظاهرکنندگان را کنترل کنند. میرحسین موسوی و مهدی کروبی ، دو تن از رهبران مخالفان دولت در ایران، در نامه ‌ای به وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران خواستار صدور مجوز برای "راهپیمایی مردمی" در روز 25 بهمن با هدف حمایت از حرکت‌های اعتراضی در تونس و مصر شدند.
با ۳۴۸ امتیاز و ۴۸ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


تو تلفن شنیدم.....اشک تو چشمهام جمع شده...همین.
با ۲۳۸ امتیاز و ۵۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


الله اکبر، شبانه مرگ بر دیکتاتور ۲۴ بهمن ۸۹
با ۲۱۸ امتیاز و ۳۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


معاون مدیرکل سیاسی وزارت کشور درخواست مجوز راهپیمایی "به بهانه حمایت از مردم مصر" را نتیجه‌ی اجرای خط القای انگلیس مبنی بر تحت الشعاع قرار دادن پیروزی بزرگ ملت مصر تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران دانست. مهدی علیخانی‌صدر اعلام کرد: این عناصر به غیرقانونی بودن درخواست‌شان کاملاً واقف هستند و می‌دانند که مجوز اغتشاش دریافت نمی‌کنند
با ۲۰۹ امتیاز و ۱۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


يك روز مانده به راهپیمایی معترضان ایرانی در حمایت از انقلاب های مردمی در تونس و مصر، از تهران پایتخت ایران گزارش می رسد که فضای شهر امنیتی شده و ماموران در حال استقرار در خیابان های اصلی به ویژه مسیر های اعلام شده برای راهپیمایی هستند.
با ۱۹۵ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


هموطن عزیزم که درد تحمل دیکتاتوری تا مغز استخوانت رسیده و یا فشار اقتصادی در حال خرد کردن استخوانهایت است، منتظرت هستم حتی اگر دو خیابان آنطرفتر بایستی. دعای تو هموطن عزیزم در خانه، به کارم نمی آید. حضور توست که ما را میلیونی می کند. هموطنم، حضورت تضمینی است برای سلامتی و ایمن بودن بقیه. منتظرت هستم حتی اگر دو خیابان دورتر. 25 بهمن-ساعت 15- میدان امام حسین به سمت آزادی.
با ۱۹۴ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


بی نظیر .بلندترین صداهایی که در این 2 ساله شنیده ام . اگر هنگام پخش ویدئو تبلیغات اومد ردش کنید برود. اختصاصی از خودم
با ۱۸۹ امتیاز و ۳۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


این گردهمایی در سالن klcc بعد از ظهر امروز برگزار گردید - همزمان با کنسرت محسن یگانه . دلیل این حرکت این بود که پلیس مالزی به هیچ شرایطی اجازه جمع شدن برای برگزاری تضاهرات را صادر نمیکند! ضمنا این کنسرت مجانی بود
با ۱۸۳ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش هنر و ادبیات
نظرات

 


تهران، خیابان سمیه، غوغایی است اینجا. آفرین به شرف شما مردم با غیرت! دم همتون گرم. فردا روز بزرگی است!
با ۱۶۹ امتیاز و ۱۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


چکیده :در مراسم امروز شعارهای یاحسین میرحسین جمعیتی 2000 نفری، حامیان دولت کودتا و مسئولان سفارت را به وحشت انداخته... در پی فراخوان راهپیمایی ۲۵ بهمن، ایرانیان سبز مقیم مالزی در حمایت از رهبران جنبش سبز و همآوایی با ایرانیان داخل کشور در روز یکشنبه ۲۴ بهمن در کنار برجهای دوقلوی کوالالامپور، گرد هم آمدند و مراسم کنسرت سفارت جمهوری اسلامی را سبز کردند. به گزارش رسام و بنا بر گفته شاهدان عینی، ایرانیان با لباس های سبز و نماد دستبند و بادکنک های سبز و پوسترهای شعار و حمایت از هموطنان ایرانی در مراسم شرکت کرده بودند. این مراسم که از سوی سفارت ایران به بهانه سالگرد انقلاب برگزار شده بود با موج جمعیت سبز پوش، رنگی دیگر به خود گرفت. مجری مراسم با شروع سخنرانی با شعار مرگ بر دیکتاتور حاضران مواجه شد و از همین بود که مسوولان سفارت تصمیم گرفتند با ادامه برنامه و پخش موسیقی صدای معترضان را خاموش کنند. ماموران سفارت ایران ، چند تن از معترضان را به پلیس مالزی تحویل دادند و سعی می کردند با همکاری پلیس معترضین را از سالن بیرون کنند. اما باز هم صدای مرگ بر دیکتاتور در سالن شنیده می شد. بنا بر گزارشهای رسیده، پنج نفر از سبزهای مالزی از سوی پلیس دستگیر شدند و این در حالی است که ماموران سفارت سعی می کردند تا معترضین و طرفداران جنبش سبز را از سالن به بیرون هدایت کنند. این برنامه به دعوت تشکل رسام- راه سبز ایرانیان مالزی- شکل گرفته بود و این دومین تجمع سبزهای مالزی است که با دخالت سفارت ایران و پلیس مالزی به بازداشت معترضان منجر شده است. یکسال و نیم پیش سبزهای مالزی بعد از کودتای انتخاباتی در مقابل سازمان ملل تجمع کرده بودند که پلیس مالزی برای متفرق کردن آنها گاز اشک آور شلیک و عده ای را نیز دستگیر کرده بود. جنبش سبز مالزی در چند روز اخیر با انتشار بیانیه ای حمایت همه جانبه خود را از خواسته ها و اعتراضات مردم ایران اعلام کرده و خواهان حضور مردم در راهپیمایی ۲۵ بهمن شده است. در مراسم امروز شعارهای یاحسین میرحسین جمعیتی ۲۰۰۰ نفری، حامیان دولت کودتا و مسئولان سفارت را به وحشت انداخته بود. در پایان مراسم جمعیت سبزپوش در کنار بزرگترین مرکز تجاری کوالالامپور راهپیمایی نمادینی را انجام دادند و باردیگر حمایت و همدلی خود را با هموطنان داخل کشور اعلام داشتند. عکس ها و فیلم های این مراسم به زودی منتشر خواهد شد.
با ۱۶۱ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


فریاد مرگ بر دیکتاتور در خیابان های شمالی تهران لحظاتی پیش شروع شده !
با ۱۵۷ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


فریادهای غرور انگیز الله اکبر در ستارخان غوغایی به پا کرده ... فردا روز ماست
با ۱۵۱ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


يك روز مانده به راهپیمایی معترضان ایرانی در حمایت از انقلاب های مردمی در تونس و مصر، از تهران پایتخت ایران گزارش می رسد که فضای شهر امنیتی شده و ماموران در حال استقرار در خیابان های اصلی به ویژه مسیر های اعلام شده برای راهپیمایی هستند. در همین راستا یک منبع موثق که نخواست نامش فاش شود به العربیه گفت که به نیروهای سپاه و بسیج دستورداده شده درصورت زیاد بودن جمعیت تظاهرکننده با آنها برخورد نکنند و تنها تظاهرکنندگان را کنترل کنند. میرحسین موسوی و مهدی کروبی ، دو تن از رهبران مخالفان دولت در ایران، در نامه ‌ای به وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران خواستار صدور مجوز برای "راهپیمایی مردمی" در روز 25 بهمن با هدف حمایت از حرکت‌های اعتراضی در تونس و مصر شدند. علیخانی صدر معاون مدیرکل سیاسی وزارت کشور ایران در پاسخ به این در خواست اعلام کرد که برای این تظاهرات مجوز صادر نخواهد شد. بر اساس گزارش خبرگزاري "فارس" آقای صدر در اینباره گفت: "چطور مي‌ توان باور كرد كساني كه مجري سياست‌هاي فتنه‌گرانه‌ آمريكا و انگليس در كشور بوده و هستند و آنها مستمراً و صراحتاً مورد تشويق و حمايت مالي، سياسي و رسانه‌اي غرب و رژيم صهيونيستي و مبارك و امثالهُم است، يكدفعه بر خلاف منافع غرب و ديكتاتورهاي دست نشانده آنها كه صداي شكستن استخوان‌ آنها به گوش مي‌رسد، اقدامي بكنند؟" اصولگرایان حاکم بر ایران به معترضان این کشور "فتنه گر" می گویند. پیشتر نیز غلامحسین محسنی اژه ای دادستان ایران درخواست راهپیمایی را "سیاسی" خوانده بود و تهدید کرده بود در صورت لزوم مردم پاسخ آن را خواهند داد. با این حال به نظر می رسد اصلاح طلبان با وجود صادر نشدن مجوز قصد ندارند آن را لغو کرده و بر انجام آن اصرار دارند. حمایت های گروه ها و شخصیت های اصلاح طلب از تظاهرات دو شنبه همچنان ادامه دارد.
با ۱۴۹ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


شورای عالی امنیت ملی در مصوبه ای تاکید کرده است که در صورت انجام تظاهرات در روز ۲۵ بهمن به هیچ وجه نباید برخورد مستقیم صورت گیرد. بنا به خبری که توسط منابع خبری ندای سبز آزادی تایید شده است در جلسه یکشنبه شب شورای عالی امنیت ملی نسبت به نحوه برخورد با راه پیمایی ۲۵ بهمن و همچنین میزان حضور مردم اجماع واحدی وجود نداشته است اما نظام به شدت نگران هرگونه برخورد و تند شدن فضا مانند کشور مصر است. ضمن اینکه با توجه به مدارای نظامیان در مصر و حوادث ایران، سپاه پاسداران به شدت از بی اعتبار شدن کامل خود حتی در میان رده های میانی فرماندهان این نهاد سابقاً مردمی نگران است و احتمال تمرد سربازان از دستور فرماندهان را داده است. فرمانده سپاه در این جلسه پیشنهاد کرده است تا امنیت تهران در سطح محسوس به نیروی انتظامی و در سطح نامحسوس به سپاه واگذار شود و سپاه تنها در صورتی وارد صحنه شود که امکان جمع کردن فضا توسط سایر نهادها امکان پذیر نباشد.
با ۱۴۲ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


ساعاتی پس از این اعلام، اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی و مشاور مهدی کروبی اعلام کرد که اصلا نیازی به مجوز نیست. وی که به پرسش خبرنگار رادیو بی‌بی‌سی فارسی پاسخ می‌داد تصریح کرد: بر اساس اصل بیست و هفتم قانون اساسی برای .راهپیمایی نیازی به مجوز نیست و آنان که در خرداد ۸۸ آمدند هم به دعوت یا اجازه کسی نیامده بودند گرامی مقدم افزود: مردم انتظار ندارند که وقتی حاکمیت از جنبش‌های آزادی‌بخش تونس و مصر حمایت کرده است در تناقضی آشکار با مردم خود برخورد کند
با ۱۴۱ امتیاز و ۱۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


شورای عالی امنیت ملی در مصوبه ای تاکید کرده است که در صورت انجام تظاهرات در روز 25 بهمن به هیچ وجه نباید برخورد مستقیم صورت گیرد. بنا به خبری که توسط منابع خبری ندای سبز آزادی تایید شده است در آخرین جلسه شورای عالی امنیت ملی نسبت به نحوه برخورد با راه پیمایی 25 بهمن و همچنین میزان حضور مردم اجماع واحدی وجود نداشته است اما نظام به شدت نگران هرگونه برخورد و تند شدن فضا مانند کشور مصر است. ضمن اینکه با توجه به مدارای نظامیان در مصر و حوادث ایران، سپاه پاسداران به شدت از بی اعتبار شدن کامل خود حتی در میان رده های میانی فرماندهان این نهاد سابقاً مردمی نگران است و احتمال تمرد سربازان از دستور فرماندهان را داده است. فرمانده سپاه در این جلسه پیشنهاد کرده است تا امنیت تهران در سطح محسوس به نیروی انتظامی و در سطح نامحسوس به سپاه واگذار شود و سپاه تنها در صورتی وارد صحنه شود که امکان جمع کردن فضا توسط سایر نهادها امکان پذیر نباشد.
با ۱۴۰ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


از نازي آباد وشهرري خبر دار شدم كه بچه هاي اين محلات بجاي الله اكبر راس ساعت ده شب شروع به زدن نارنجك دستي هاي (مخصوص چهارشنبه سوري ) كردن وبه پيشواز 25 بهمن رفتند چي ميشه بچه هاي باحال جنوب شهر اين روز در مركز شهر قلندر باشند
با ۱۳۸ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


اردشیر ارجمند مشاور ارشد مویوی در مصاحبه با بی بی سی رئیس جمهور ترکیه را به شرکت در تظاهرات دعوت کرد و گفت به علت قطع وسائل مخابراتی و اینترنت 24 ساعت است که از موسوی بی خبر است .
با ۱۳۵ امتیاز و ۲۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


در آخرین جلسه شورای عالی امنیت ملی نسبت به نحوه برخورد با راه پیمایی 25 بهمن و همچنین میزان حضور مردم اجماع واحدی وجود نداشته است اما نظام به شدت نگران هرگونه برخورد و تند شدن فضا مانند کشور مصر است. ضمن اینکه با توجه به مدارای نظامیان در مصر و حوادث ایران، سپاه پاسداران به شدت از بی اعتبار شدن کامل خود حتی در میان رده های میانی فرماندهان این نهاد سابقاً مردمی نگران است
با ۱۳۴ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


عزیزم، عمرم، گلم! دوست داری از گشنگی بمیری؟ دوست داری هر روز صبح مجبورت کنن به عکس عظما تعظیم کنی؟ خوب خدا خیرت بده، اگه هیچکدوم اینارو نمیخوای؛ پس 25 بهمن یک زحمتی بکش و بیا بیرون از خونت و فریاد بزن تا نگذاری که ایران بشه کره شمالی. دست حق پشت و پناهت
با ۱۳۳ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


اردشير اميرارجمند، مشاور ارشد ميرحسين موسوى گفت: "اگر ما به موجب اصل ۲۷ قانون اساسى به مقام هاى مسئول اطلاع داديم كه تظاهرات برگزار مى شود، براى آن است كه آنان طبق قانون اساسى موظفند كليه تدابير لازم را اتخاذ كنند تا اظهار نظر مردم در كمال آرامش و امنيت انجام بگيرد." آقاى امير ارجمند شامگاه ۲۴ بهمن (۱۳ فوريه) در مصاحبه با بى بى سى فارسى، با اشاره به راهپيمايى مسالمت آميز معترضان به دولت در ۲۵ خرداد ۱۳۸۸ تاكيد كرد: "مردم ايران همان طور كه در تظاهرات ميليونى سال گذشته نشان دادند، به بلوغ سياسى بسيار بالايى رسيده اند. بايد تمام تدابير لازم اتخاذ شود كه تظاهرات فردا با امنيت كامل برگزار شود و اين وظيفه حكومت است." در پى برگزارى راهپيمايى اعتراضى ۲۵ خرداد سال گذشته، كه با فراخوان ميرحسين موسوى و مهدى كروبى رهبران اصلاح طلب انجام شد، برخى رسانه هاى داخل ايران اظهارات محمدباقر قاليباف شهردار تهران را نقل كردند که از حضور ۳ ميليون نفر در اين راهپيمايى حكايت داشت.
با ۱۳۳ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


خواهشمندم جهت اطلاع رسانی نامه مهمم را خطاب به مردم درسايت قرار دهيد از كاربران نيز ميخواهم به سرعت اطلاع رسانی اينترنتی كنند: .من افسر وظيفه قرارگاه ثارالله هستم. تصميم گرفته شده صحت دارد و به تمام يگانها دستور داده شده هيچ برخوردی حتی برای متلاشی كردن هسته اوليه تظاهرات25بهمن انجام نگيرد.ابتدای هفته كنترل تهران را از نيروی انتظامی گرفته و به سپاه دادند و ديشب دستور عدم برخورد صادرشد. دستور اكيد صادرشده با هرگونه برخورد خودسرانه و تحريك مردم توسط نيروها و بسيج بشدت برخورد شود. ضمنا امشب حتی بازرسی های شبانه بسيج نيز برداشته شده تا مردم آرام شوند و نظام فردا را به خوشی بگذراند فردا شرايط برای حضور ميليونی شما حتی از25خرداد و روزقدس88نيز آماده تر است. مردم شريف ايران اين فرصت تاريخی را ازدست ندهيد پيروز و سربلند باشيد سرباز شما ستوان دوم ......
با ۱۳۲ امتیاز و ۲۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


سرتیپ محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت که دولت مصر به دنبال شبیه سازی بسیج برای مقابله با معترضان بود اما موفق نشد.به گزارش خبرگزاری فارس، آقای نقدی که در "مراسم تقدیر از جانبازان فتنه 88" در نیروی هوافضای سپاه پاسداران شرکت کرده بود، گفته است که "ژریم مصر می خواست با شبیه سازی از بسیج ایران از لباس شخصی ها برای دفاع از خود استفاده کند در حالی که لباس شخصی های مصر آدمهای فاسد، قدرت طلب و خائنی بودند." در جریان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری، علاوه بر نیروهای نظامی، گروهی از لباس شخصی ها با معترضان برخورد می کردند که گفته می شد وابسته به بسیج و سپاه هستند.
با ۱۳۰ امتیاز و ۱۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


اولین ویدئوی منتشر شده از شعارهای شبانه مردم غرب تهران
با ۱۲۸ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


سبز شدن کنسرت محسن یگانه در مالزی، برگزار کننده این کنسرت سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور بود
با ۱۲۷ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


خبرگزاری الجزيره در ساعات ابتدايی روز يکشنبه ۱۳ فوريه،گزارش مفصلی را از آمادگی و برنامه ريزی جنبش معترض ايران موسوم به موج سبز را همراه با تصويری از يک پوستر زيبا که در آن و درون يک قلب ساخته شده توسط مدادهای رنگی نوشته شده " ۲۵ بهمن ولنتاين آزادی در ايران ، قرارمون يادت نره" منتشر کرده است . الجزيره در ابتدای اين گزارش مينويسد : در ميان گزارشهايی که از استقبال کم مردم از راهپيمايی ساليانه ساگرد انقلاب اسلامی در روز جمعه حکايت دارد، اما جنبش سبز و رهبران اپوزيسيون خود را آماده يک راهپيمايی اعتراض آميز عليه حکومت در سراسر ايران در روز دوشنبه ۱۴ فوريه ميکنند. معترضان از جمله دانشجويان،رانندگان کاميون،طلافروشان آمادگی خود را برای شرکت در اين راهپيمايی سراسری و زير چتر "جنبش سبز" در روز دوشنبه ۱۴ فوريه (۲۵ بهمن) اعلام کرده اند. پيش از اين، مهدی کروبی و ميرحسين موسوی ،رهبران جنبش موسوم به جنبش سبز فراخوان يک تظاهرات و راهپيمايی را در حمايت از جنبش های دو کشور تونس و مصر صادر کرده بودند. اين در حالی است که حکومت های تونس و مصر در روزهای گذشته در پی تظاهرات و اعتراضات گسترده و طولانی سرنگون شده اند. هرچند مجوز اين راهپيمايی از سوی اپوزيسيون ايران در حمايت از انقلاب و جنبش های مردم تونس و مصر ...
با ۱۲۳ امتیاز و ۱۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


جرس: يك روز مانده به راهپیمایی معترضان در حمایت از انقلاب‌های مردمی در تونس و مصر، از تهران گزارش می‌رسد که فضای شهر امنیتی شده و ماموران در حال استقرار در خیابان‌های اصلی به ویژه مسیرهای اعلام شده برای راهپیمایی هستند. در همین راستا یک منبع موثق که نخواست نامش فاش شود به العربیه گفت که به نیروهای سپاه و بسیج دستور داده شده در صورت زیاد بودن جمعیت تظاهرکننده با آنها برخورد نکنند و تنها تظاهرکنندگان را کنترل کنند. میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو تن از رهبران مخالفان دولت در ایران، در نامه ‌ای به وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران خواستار صدور مجوز برای "راهپیمایی مردمی" در روز 25 بهمن با هدف حمایت از حرکت‌های اعتراضی در تونس و مصر شدند. علیخانی صدر معاون مدیرکل سیاسی وزارت کشور ایران در پاسخ به این در خواست اعلام کرد که برای این تظاهرات مجوز صادر نخواهد شد. اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی و مشاور مهدی کروبی در واکنش به این پاسخ اعلام کرد که اصلا نیازی به مجوز نیست. وی تصریح کرد: بر اساس اصل بیست و هفتم قانون اساسی برای .راهپیمایی نیازی به مجوز نیست و آنان که در خرداد ۸۸ آمدند هم به دعوت یا اجازه کسی نیامده بودند.
با ۱۲۲ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


مهدی علیخانی‌صدر معاون مدیرکل سیاسی وزارت کشور اعلام کرد: این عناصر به غیرقانونی بودن درخواست‌شان کاملاً واقف هستند و می‌دانند که مجوز اغتشاش دریافت نمی‌کنند به گزارش سایت تغییر، ساعاتی پس از این اعلام، اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی و مشاور مهدی کروبی اعلام کرد که اصلا نیازی به مجوز نیست. وی که به پرسش خبرنگار رادیو بی‌بی‌سی فارسی پاسخ می‌داد تصریح کرد: بر اساس اصل بیست و هفتم قانون اساسی برای .راهپیمایی نیازی به مجوز نیست و آنان که در خرداد ۸۸ آمدند هم به دعوت یا اجازه کسی نیامده بودند. گرامی مقدم افزود: مردم انتظار ندارند که وقتی حاکمیت از جنبش‌های آزادی‌بخش تونس و مصر حمایت کرده است در تناقضی آشکار با مردم خود برخورد کند پیش از این، اردشیر امیر ارجمند مشاور ارشد میرحسین موسوی نیز اعلام کرده بود که درخواست مجوز، کاری حقوقی بود اما راهپیمایی ۲۵ بهمن برگزار می‌شود و برنامه‌ای برای لغو آن وجود ندارد .وی از حکومت خواسته بود که به وظیفه قانونی‌اش برای حفظ امنیت راهپیمایان عمل کند
با ۱۲۰ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


شورای عالی امنیت ملی در مصوبه ای تاکید کرده است که در صورت انجام تظاهرات در روز 25 بهمن به هیچ وجه نباید برخورد مستقیم صورت گیرد. بنا به خبری که توسط منابع خبری ندای سبز آزادی تایید شده است در آخرین جلسه شورای عالی امنیت ملی نسبت به نحوه برخورد با راه پیمایی 25 بهمن و همچنین میزان حضور مردم اجماع واحدی وجود نداشته است اما نظام به شدت نگران هرگونه برخورد و تند شدن فضا مانند کشور مصر است. ضمن اینکه با توجه به مدارای نظامیان در مصر و حوادث ایران، سپاه پاسداران به شدت از بی اعتبار شدن کامل خود حتی در میان رده های میانی فرماندهان این نهاد سابقاً مردمی نگران است و احتمال تمرد سربازان از دستور فرماندهان را داده است. فرمانده سپاه در این جلسه پیشنهاد کرده است تا امنیت تهران در سطح محسوس به نیروی انتظامی و در سطح نامحسوس به سپاه واگذار شود و سپاه تنها در صورتی وارد صحنه شود که امکان جمع کردن فضا توسط سایر نهادها امکان پذیر نباشد.
با ۱۲۰ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


پایداری مردم مصر در ادامه‌ی بی‌انقطاع نافرمانی مدنی، و سرپیچی بدون ابراز خشونت از فرامین دولتی و نظامی، رژیمی را به زانو در آورد که تا سه هفته پیش هیچ مفسر آینده‌نگری سقوط آن را پیش‌بینی نکرده بود. در کارآئی نافرمانی مدنی و سرپیچی از مقررات قانونی بدون توسل به خشونت و اغتشاش، با این همه شواهد انکارناپذیر دیگر نیازی به قلمفرسائی نیست. بیائیم بی‌پروا از تاکتیک‌های کهنه شده‌ی اجازه خواستن از مقامات، و پیام‌های ضد و نقیض فرستادن، بی‌لاپوشی غیر قابل توجیه در بیان صریح و بی‌پرده‌ی خواست هر ایرانی آزاد که چیزی جز سرنگونی رژیم ننگین جمهوری اسلامی ایران و جایگزینی آن با رژیمی دموکرات، پاینبد به اصول جهانشمول دموکراسی، و پاسخگو به خواست و اراده مردم نیست، روز 25 بهمن امسال، روز عشق و عشاق در جهان را، به آغاز پایان شرم سی و دو ساله‌ی ملت‌مان از تحمل رژیم قرون وسطائی حاکم بر ایران بدل کنیم. عشق، این والاترین احساس انسانی، هرگز عرصه‌ای با شکوه‌تر از حالا برای نورافشانی بر تاریکی تحمیل شده بر ایران امروز نخواهد یافت. بیائید با هم، در روز عشاق، این عشق شریفِ همگانی را در خیابان‌های ایران، و در اقصا نقاط جهان، یک صدا فریاد کنیم.
با ۱۰۱ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ