کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اسفند ۷, شنبه

[farsibooks] Saturday 26 February 2011 Esfand 7th 1389, Fwd: Best of Balatarin for 02/27/2011

 

http://us1.campaign-archive2.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=6dd0e59d89&e=457d8de126


---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin
Date: 2011/2/26
Subject: Best of Balatarin for 02/27/2011


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




فیلم حمله به فائزه هاشمی . حاوی الفاظ نامناسب
با ۵۲۷ امتیاز و ۲۰۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


آقایون مراجع و روحانیون بطور قطع و یقین میشه گفت یا شما مسلمون نیستید یا اسلام یک دکان دونبش برای مفت خوری و چریدن در این دنیا و خر کردن ملت با تعالیمی است که بهش اعتقادی ندارید . مگر حضرت علی نفرموده اگر در کشور اسلامی خلخال از پای زن یهود در بیاورند و یک مسلمون این رو بشنوه و از این درد بمیره نباید سرزنشش کرد. آیا کاری که سالهاست دارند با فرزند این ملت می کنند یا کاری که با دختر رییس خبرگان کردند شامل این روایت نمی شود؟! آ اگر می شود پس چرا نمیمیرید اگر نمیشود این روایات را جمع کنید و بذارید درکوزه آبش رو بخورید.آیا ریختن چند غول بیابانی با هتاکی شدید و اعلام آمادگی برای جر دادن فائزه هاشمی یک زن مسلمان آن هم در حرم شاه عبدالعظیم برای تکان دادن وجدان شما کافی نیست؟! آفرین بر شما ! عمامه رو در کنار امام خامنه ای باز بذارید بالاتر!
با ۳۷۶ امتیاز و ۵۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


چکیده : آیت‌الله دستغیب در نامه ای به اعضای مجلس خبرگان رهبری، بر رفع هرچه سریعتر حصر موسوی و کروبی تاکید کرد و ضمن اعلام فهرستی از تخلفات صورت گرفته از موازین قرآن، سنت و قانون اساسی که به گفته‌ی وی، به نظر عده ای از مراجع بزرگوار نیز رسیده، خواستار لغو نظارت استصوابی، برچیده شدن سانسور، محاکمه عوامل سرکوب مردم و شکنجه زندانیان، آزادی زندانیان سیاسی و رسیدگی به اعتراضات آقایان موسوی و کروبی شد.
با ۲۹۸ امتیاز و ۳۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


سید محمد خاتمی با انتقاد از حصر خانگی موسوی و کروبی و تهمت‌زنی به ایشان، هشدار داد که چنین اقدام‌هایی اعتراضات را متوجه اصل نظام می‌کند. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در آستانه سال نو، نسبت به رفع حصر و محدودیت و آزادی زندانیان و ایجاد فضای امن و آزاد اقدام شود. خاتمی همچنین گفت: به جا بود که زندانیان که نوعاً انسان های امتحان داده و صادق و مؤمن اند آزاد شوند، نه اینکه این روزها شاهد دستگیری های گسترده ی تازه و ایجاد محدودیت مجدد برای کسانی باشیم که اندکی از محدودیت آن ها کاسته شده بود و یا امید به کاسته شدن آنها می رفت. به گزارش روابط عمومی دفتر سید محمد خاتمی، وی در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه و روحانیون به مناسبت فرارسیدن ایام میلاد فرخنده پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و ولادت امام جعفر صادق علیه السلام که روز اخلاق و مهرورزی نام گرفته ضمن تبریک به حاضران این عید بزرگ را به عموم مسلمانان جهان و آزادگان عالم تبریک گفت. رئیس جمهوری سابق ایران به اشاره به موج فراگیر و خیزش درخور تحسین علیه بیداد و خودکامگی و فساد توسط مردم خاورمیانه، این منطقه را از نظر راهبردی، سیاسی و اقتصادی در جهان امروز حیاتی خواند. وی خاورمیانه را خاستگاه پیامبران بزرگ خدا و مرکز تمدن های جهانی و سرشار از منابع طبیعی که حیات و اقتصاد و تکنیک جهان به آن وابسته است دانسته و افزود: خاورمیانه همیشه مورد طمع قدرت های سلطه گر و توسعه طلبی بوده که راه کار را پشتیبانی از حکومت های مستبد در منطقه دانسته اند که چون جایگاهی در میان مردم خود ندارند ناچار وابسته به آن قدرت ها می شده و می شوند. در حالی که مردم رشید این منطقه و ملت هایی که دارای سابقه درخشان تاریخی و مدنی هستند بیش از هر جا شایستگی برخورداری از نظام ها و حکومت های برآمده از رأی و اراده مردم و تأمین کننده منافع آن ملت ها را دارند و متأسفانه از آن محروم بوده اند. خاتمی ادامه داد: در بیش از یک صد سال اخیر ملت های این منطقه نسبت به حقوق و جایگاه خود آگاهی روزافزون یافتند و برای دفع و رفع استبداد و استعمار تلاش کردند و قیام های ارجمندی را ترتیب دادند. هر چند با کمال تأسف در بیشتر موارد این قیام ها و نهضت ها یا در آغاز شکست خورد یا در ادامه منحرف شد و دوباره دیکتاتوری و وابستگی حاکم شد ولی مردم هیچ گاه از حرکت باز نایستادند. وی گفت: اگر امروز موج قیام و نهضت فراگیر می شود در ایران عزیز ۳۰ سال زودتر انقلاب رخ داد که نشانه ظرفیت و شایستگی مردم است و خوشبختانه امروز و در عصری که ارتباطات گسترده سبب شده است و هیچ چیز و هیچ امری از انظار عمومی مخفی نمی نماند شاهد خیزش عظیم در منطقه هستیم.
با ۲۹۲ امتیاز و ۸۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


از منبعی که موثق بودنش تایید شده است نقل شده که موسوی و کروبی را در نیمه های شب به مکان نا معلومی منتقل کرده اند. منبع در مورد مکانی که این دو منتقل شده اند ، اطلاع دقیقی نداشت و اضافه کرد که طرح انتقال ،ماموریتی فوق سری بوده وحتی ماموران رده میانی اطلاعات سپاه و وزارت که در روند انتقال دخیل بودند از مقصد اطلاعی نداشتند. این فرد تعداد مطلعین از این ماموریت فوق محرمانه را معدودی از سران و مسولان امنیتی و بیت رهبری می داند. وی خاطرنشان کرد...
با ۲۳۵ امتیاز و ۵۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


لباس شخصی ها با بدترین فحش های ناموسی و با شعار "مرگ بر اکبر شاه" فائزه را بدرقه میکنند و به محافظ وی که احتمالآ از اعضای خانواده ی او باشد حمله میکنند/ مکان احتمالا حرم عبدالعظیم حسنی/توجه فیلم حاوی الفاظ رکیک
با ۱۹۴ امتیاز و ۴۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


نامه اعتراضی آیت‌الله سید علی‌محمد دستغیب، مرجع تقلید مقیم شیراز و عضو مجلس خبرگان رهبری: نظارت استصوابی لغو شود و آنچه باید باشد نظارت بر حفظ رای مردم در انتخابات است.به اعتراضات دو کاندیدای ریاست جمهوری آقایان موسوی و کروبی در نزد هیئتی که طرفین دعوی قبول داشته باشند گوش داده شود و بررسی شود و هرچه سریعتر حصر غیرقانونی و غیر شرعی این دو بزرگوار برداشته شود. آنهایی که در راهپیمایی آرام به مردم هجوم آوردند و زدند و دستگیر کردند محاکمه شوند بر حسب شرع اسلام. آنهایی که بدون محاکمه زندان هستند آزاد شوند و اگر متهم به جرمی هستند آشکارا محاکمه شوند بر حسب شرع اسلام و قانون اساسی. روزنامه ها و مراکز خبری آزاد شوند، و سانسور برچیده گردد. بازجویانی که زندانیان را شکنجه کردند و مسببّین حمله به کوی دانشگاه محاکمه شوند بر حسب شرع اسلام و قانون اساسی. نیروهای نظامی از سپاه و بسیج و انتظامی و اطلاعات در مسائل سیاسی، فرهنگی، دینی، حوزوی و دانشگاهی دخالت نکنند، و به تمام بندهای قانون اساسی عمل شود.
با ۱۸۹ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


تحقیر، بی‌ حرمتی، ارعاب..... و پدر شما از بنیان گذاران این نظام است و حافظ آن! با این حساب میتوانید محبوبیت ایشان را بسنجید...
با ۱۸۷ امتیاز و ۱۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نطق ابتدایی جلسه امروز مجمع با اشاره به اینکه در اجلاس دوره قبل خبرگان رهبری، ریاست خبرگان را شخصاً به آیت‌الله مهدوی کنی پیشنهاد کردم و خود مایل به پذیرش آن نبودم و حضور در انتخابات خبرگان را رهبری معظم بر من تکلیف کردند تصریح کرد : افراد یا گروههایی از اول پیروزی انقلاب با اصل انقلاب، جمهوری اسلامی، قانون اساسی و اصل ولایت فقیه زاویه داشتندو ۲۵ بهمن هم نمونه روشن آن است ایشان با اشاره به وجود افراد یا گروههایی در کشور که از اول پیروزی انقلاب اسلامی با اصل انقلاب، جمهوری اسلامی، قانون اساسی و اصل ولایت فقیه زاویه داشتند و با توطئه‌ها و ترفندهای گوناگون، اعم از کودتا، جاسوسی، ترور و توسل به راههای دیگر، سعی در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته و دارند گفت: تکلیف نظام اسلامی و مردم برای مقابله با این‌گونه افراد و گروههای معاند که ممکن است هنوز هم عوامل اندک آنها با اعلام مواضع و شعارهای تند و تخریبی در پی تضعیف نظام باشند روشن است که نمونه آن در ۲۵ بهمن ماه به روشنی اتفاق افتاد. * حساب اکثریت وفاداران و علاقه مندان انقلاب از دشمنان جداست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اکثریت جامعه را از جمله وفاداران و علاقمند و دلسوز انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: از وظایف مهم امروز مسئولان این است که این اکثریت وفادار را متحد نگه داریم و از اعلام مواضع تفرقه‌انگیز و افراطی پرهیز شود. ایشان افزود: عوامل وحدت در جامعه کاملاً مشخص است. محور حرکت و پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، اسلام و مکتب اهل بیت(ع) بوده است و دستاوردهای بزرگی نیز کسب شده است که متأسفانه برخی مواضع افراطی و تفرقه‌انگیز از هر طرف تندرو که اعلام شود چه از سوی دشمنان نظام و یا اشتباهی و سوءبرداشت توسط برخی دوستان ناصواب است.
با ۱۷۸ امتیاز و ۱۳۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


محمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران با انقاد از حصر خانگی دوتن از رهبران اصلاح طلبان اظهار داشت چرا باید کسانی چون جناب مهندس موسوی و جناب آقای کروبی و همسرانشان که سابقه درخشان در انقلاب و جمهوری اسلامی دارند و در دلبستگی شان به اصل انقلاب و نظام تردیدی نیست دچار حصر و محدودیت شوند و بی محابا به انواع تهمت ها متهم شوند. میرحسین موسوی و مهدی کروبی دوتن از رهبران معترضان ایران از دو هفته پیش در بازداشت خانگی به سر می برند و تمام راه های ارتباطی آن ها با جهان خارج قطع شده است. خاتمی که یکی دیگر از رهبران مخالفان ایرانی به شمار می آید، مهمترین حامی میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته بود که اصلاح طلبان می گویند در آن تقلب گسترده و سازمان دهی شده روی داده است. وبسات رسمی محمد خاتمی شنبه 26-2-2011 گزارش داد که رئیس جمهور سابق ایران در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه ها و روحانیون با تاکید بر این که حصر خانگی موسوی و کروبی موجب رادیکالتر و بحرانی تر شدن فضای جامعه ایران می شود ، گفت: "با کمال تأسف چنین اقدام هایی سبب می شود که زمینه ای فراهم آید تا کسانی که نه نظام را قبول دارند و نه خیر ایران و ایرانی را می خواهند میدان داری و احیاناً از احساسات پاک مردم بخصوص جوانان سوء استفاده کنند."
با ۱۷۷ امتیاز و ۱۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


علی مطهری يکی از نمايندگان اصولگرای مجلس ايران می‌گويد بايد ميرحسين موسوی و مهدی کروبی به صدا و سيما دعوت شوند تا حرف‌هايشان را بزنند. این نماينده منتقد دولت در گفت‌وگو با تارنمای سلام افزوده است «بايد صدای مخالفان و منتقدان را شنيد و (آن‌ها) بايد حق راهپيمايی مسالمت‌آميز داشته باشند.» وی گفته است: «باور دارم که اين‌گونه بهتر می‌توان مسئله را تمام کرد، ما خودمان بت‌سازی می‌کنيم و مشکلات را بزرگ جلوه می‌دهيم.» وزارت کشور ایران که مرجع صدور مجوز راهپیمایی است، تاکنون به مخالفان و معترضان اجازه برگزاری راهپیمایی نداده است. علی مطهری با اين حال گفت: «در اين شکی نيست که واقعه ۲۵ بهمن يک کار غيرقانونی و ناشايستی بود اما بايد نگاهی هم به عملکرد خودمان بياندازيم ،بسياری از رسانه‌های ما از جمله صدا و سيما و بعضی روزنامه‌های ديگر در فاصله ۹ دی (۸۸) تا ۲۲ بهمن (۸۹) به تحريک و تحقير معترضين پرداختند و همواره آن‌ها را با مطالبی هم‌چون "شما ديگر تمام شده‌ايد، شماها عددی نيستيد، شما اعدام شديد، شما طرفدار نداريد"، به مبارزه طلبيدند.» راهپيمايی ۲۵ بهمن ۸۹ با فراخوان ميرحسين موسوی و مهدی کروبی رهبران مخالف دولت در تهران و چند شهر ديگر ايران برگزار شد. به گفته مطهری، «وقتی مدام عده‌ای را خطاب قرار می‌دهند و می‌گويند شما ديگر هيچ طرفداری نداريد و از صحنه سياسی خارج شديد و شما مرده‌ايد، در واقع آن‌ها را تحريک می‌کنند که خودی نشان دهند.» پس از برگزاری راهپيمايی ۲۵ بهمن که به تظاهرات ضدحکومتی تبديل شد، فشار بر موسوی و کروبی افزايش يافت و حصرخانگی آن‌ها که چند روز پيش‌ از ۲۵ بهمن آغاز شده بود، گسترده‌تر شد و ۲۶ بهمن گذشته، تمامی راه‌های تماس اين دو رهبر مخالفان مسدود شد. در همين حال شورای هماهنگی راه سبز اميد در بيانيه‌ای اعلام کرده که مخالفان حکومت در اعتراض به حصرخانگی موسوی و کروبی، ۱۰ اسفند در سراسر ايران راهپیمايی می‌کنند. در بيش از ۲۰ ماه که از انتخابات بحث‌برانگيز رياست‌جمهوری ايران می‌گذرد، حکومت ايران وعده داده که «سران فتنه» را محاکمه و مجازت خواهد کرد. حکومت ايران از اعتراضات به نتيجه انتخابات سال گذشته به عنوان «فتنه ۸۸» و از موسوی و کروبی نيز به عنوان «سران فتنه» نام می‌برد.
با ۱۷۱ امتیاز و ۳۹ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


آیت‌الله سید علی‌محمد دستغیب، مرجع تقلید مقیم شیراز و عضو مجلس خبرگان رهبری، در نامه ای به اعضای مجلس خبرگان رهبری، از وضعیت حاکم به شدت انتقاد کرد و فهرستی از تخلفات صورت گرفته از موازین قرآن، سنت و قانون اساسی را که به گفته‌ی وی، به نظر عده ای از مراجع بزرگوار نیز رسیده، اعلام کرد. به گزارش حدیث سرو، ایشان در این نامه، خواستار لغو نظارت استصوابی، برچیده شدن سانسور، محاکمه عوامل سرکوب مردم و شکنجه زندانیان، آزادی زندانیان سیاسی و رسیدگی به اعتراضات آقایان موسوی و کروبی شده است. وی همچنین تاکید کرده که حصر غیر قانونی و غیر شرعی این دو هرچه سریعتر برداشته شود.
با ۱۶۷ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


احمد منتظری در نامه ای به آقای خامنه ای با هشدار به ریزش بیشتر نیروها پیشنهاد کرده است که آقایان موسوی و کروبی و خاتمی و هاشمی رفسنجانی و حضرتعالی طی این سی سال نخست‌وزیر و رئیس مجلس و رئیس جمهور بوده‌اید. تشکیل یک جلسه 5 نفره و گفتگوی مستقیم و دوستانه بسیاری از مسائل را حل می‌کند و نور امیدی در قلب همه ملت می‌افکند. این اقدام قدرت و موقعیت شما را بالا برده و نظر دیگران را نیز نسبت به یک حاکم اسلامی بسیار مساعد تر می‌سازد.
با ۱۶۳ امتیاز و ۷۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


سید محمد خاتمی در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه و روحانیون به مناسبت فرارسیدن ایام میلاد فرخنده پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و ولادت امام جعفر صادق علیه السلام که روز اخلاق و مهرورزی نام گرفته ضمن تبریک به حاضران این عید بزرگ را به عموم مسلمانان جهان و آزادگان عالم تبریک گفت. رئیس جمهوری سابق ایران به اشاره به موج فراگیر و خیزش درخور تحسین علیه بیداد و خودکامگی و فساد توسط مردم خاورمیانه، این منقطه را از نظر راهبردی، سیاسی و اقتصادی در جهان امروز حیاتی خواند. وی خاورمیانه را خاستگاه پیامبران بزرگ خدا و مرکز تمدن های جهانی و سرشار از منابع طبیعی که حیات و اقتصاد و تکنیک جهان به آن وابسته است دانسته و افزود: خاورمیانه همیشه مورد طمع قدرتهای سلطه گر و توسعه طلبی بوده که راه کار را پشتیبانی از حکومت های مستبد در منطقه دانسته اند که چون جایگاهی در میان مردم خود ندارند ناچار وابسته به آن قدرتها می شده و می شوند. در حالیکه مردم رشید این منطقه و ملتهایی که دارای سابقه درخشان تاریخی و مدنی هستند بیش از هر جا شایستگی برخورداری از نظامها و حکومت های برآمده از رأی و اراده مردم و تأمین کننده منافع آن ملتها را دارند و متأسفانه از آن محروم بوده اند. در بیش از یک صد سال اخیر ملتهای این منطقه نسبت به حقوق و جایگاه خود آگاهی روزافزون یافتند و برای دفع و رفع استبداد و استعمار تلاش کردند و قیامهای ارجمندی را ترتیب دادند. هر چند با کمال تأسف در بیشتر موارد این قیامها و نهضتها یا در آغاز شکست خورد یا در ادامه منحرف شد و دوباره دیکتاتوری و وابستگی حاکم شد ولی مردم هیچ گاه از حرکت باز نایستادند. اگر امروز موج قیام و نهضت فراگیر می شود در ایران عزیز 30 سال زودتر انقلاب رخ داد که نشانه ظرفیت و شایستگی مردم است و خوشبختانه امروز و در عصری که ارتباطات گسترده سبب شده است و هیچ چیز و هیچ امری از انظار عمومی مخفی نمی نماند شاهد خیزش عظیم در منطقه هستیم. رئیس بنیاد گفت و گوی تمدن ها حرکت های مردمی اخیر را غلیان خشمی فروخورده علیه خودکامگی و استبداد دانست که تابسوز ترین درد تاریخی است و در ادامه افزود: این حرکت ها در جهت آزادی و رفع تحقیر ملتها توسط مستبدان و استعمارگران و نشانه رشد انسان امروز که جز به تأمین حاکمیت بر سرنوشت خود تن نمی دهد. درست است که وابستگی به بیگانه، هم پیمانی با رژیم صهیونیستی، رواج ظلم و تبعیض و برباد رفتن منابع طبیعی این کشورها همگی انگیزه هایی برای این قیام ها و عواملی برای فهم درست این حرکت ها است ولی نباید از یک علت بزرگ که وجه مشترک این قیامهای متعدد است غافل ماند و آن اینکه در همه این کشورها وجه غالب، وجود حکومت های خود کامه ای بوده است که دست در دست بیگانه با زور و سرنیزه و سرکوب و ایجاد فضای رعب و مشت آهنین بر مردم حکومت کرده اند. به همین دلیل می بینیم که قیامها علیه نظامهای مختلف دیکتاتوری است که بعضاً هم پیمان اسرائیل و دارای وابستگی آشکار به قدرتهای بزرگ هستند و بعض دیگر سیاست اصلی خود را مخالفت با غرب بخصوص آمریکا قرار داده اند و همواره شعار های انقلابی و ضد صهیونیستی داشته اند. سید محمد خاتمی در ادامه دیگر عوامل دخیل در خیزشهای مردمی خاورمیانه را بر شمرد و تصریح کرد: در بعضی از این کشورها چهره خشن فقر و تبعیض آشکارتر بوده و در پاره ای دیگر حتی در عرصه اقتصادی و رسیدگی به مردم وضع بهتری وجود داشته است ولی آنچه مشترک است خودکامگی حاکمان بریده از مردم و نادیده انگاشته شدن حق و حرمت ملت و تحمیل خفقان و سلب آزادی های اساسی و مشروع بوده است. به هر حال آنچه پیش آمده است مطمئناً تا استقرار حکومت های مردمی و عقب نشینی کامل حکومت های مستبد و زورگو و حامیان آنها ادامه خواهد یافت و این پدیده ای است مبارک و واقعه مهمی که جهان اسلام و خاورمیانه با آن روبرو است. گرچه مردم در قیام خود در تونس، مصر، لیبی و نقاط دیگر هزینه سنگینی پرداخته و می پردازند و قربانیان فراوان داده و می دهند. بخصوص آنچه در لیبی رخ می دهد شاید بزرگترین فاجعه و جنایت علیه بشریت باشد ولی به یاری خداوند نتیجه کار شیرین است و ملت شریف و آزاده ایران نیز همراه، همدل و پشتیبان این ملت ها است. رئیس جمهوری سابق ایران سپس با اشاره به زوایای گوناگون انقلاب اسلامی ایران این حرکت بزرگ مردمی را فراگیرترین انقلابی دانست که در دوران اخیر رخ داده است و افزود: مردم بزرگوار ایران با دستهای تهی در مسیر خواست تاریخی خود برای آزادی، استقلال، عدالت و پیشرفت با رهبری ممتاز امام به پا خاستند و حکومت و نظام فاسدی را سرنگون کردند که مورد پشتیبانی قدرتهای سلطه گر بود. اکثریت مردم ما مسلمانند و انگیزه های دینی در آنان قوی است و هموطنان غیر مسلمان هم در شعارهای انقلاب و خط مشی ترسیم شده از سوی امام و انقلابیان مسلمان و در جمهوری اسلامی تأمین خواستهای تاریخی خود را که از جمله برخورداری از حقوق انسانی و حق تعیین سرنوشت و آزادیهای اساسی و تأمین منافع ملی که متعلق به همه ملت از هر آیین و گرایش است دیدند و جمهوری اسلامی با رأی و اراده مردم مستقر شد. سید محمد خاتمی سپس با اشاره به چهره های متفاوت ارائه شده از اسلام در این رهگذر تصریح کرد: این موضوع را از یاد نبریم که در طول تاریخ دو گونه اسلام عرضه شده است و بخصوص در دوران جدید این دو چهره از اسلام آشکارتر بوده است. افراط، خشونت، ظاهرپرستی، نادیده انگاشتن حق و حرمت مردم به نام اسلام و هدف آن جایگزین کردن استبداد با لعاب تقدس به جای استبداد ناصالح و نامقدس بوده است که نمونه آن را در گوشه و کنار جهان از جمله در همسایگی خود دیدیم. امری که اولاً افکار عمومی جهان امروز را علیه اسلام عزیز تحریک کرد و ثانیاً بسیاری از مسلمانان از اینکه چنین حکومت هایی روی کار بیایند نگران شدند. ثالثاً دشمنان آزادی و استقلال و منافع ملتهای مسلمان نیز بهانه یافتند تا دشمنی خود را علیه اسلام و ملتهای مسلمان توجیه کنند. و اسلام دیگر، اسلام عدالت، اسلام اخلاق، اسلام آزادی و اسلام مردم سالاری بود که در انقلاب ما چهره درخشان خود را نشان داد و طبیعی است که جمهوری اسلامی می توانست و می تواند الگویی باشد برای همه آنان که به اسلام پای بندند و هم آزادی و مردم سالاری و پیشرفت را می خواهند. به همین دلیل است که دلبستگان صادق به انقلاب و ایران و مردم اینقدر بر جمهوریت نظام اسلامی تأکید می کنند و بر اصول قانون اساسی بخصوص آنچه مربوط به حقوق ملت و مردم است پا می فشارند. سید محمد خاتمی با ابراز نگرانی از اقدامات تخریبی صورت گرفته در ماههای اخیر تصریح کرد: آیا باعث ناراحتی و نگرانی نباید باشد وقتی جریان یا جریانهایی می کوشند دست آوردهای بزرگ انقلاب را نادیده انگارند، بلکه آن را دگرگونه جلوه دهند؟ وقتی بنا باشد همه مسؤولان طراز اول که مورد تأیید امام، مردم و رهبری بوده اند انسانهای فاسد، منحرف و ضد انقلاب معرفی شوند آیا مردم جهان حق ندارند این شبهه را پیدا کنند که پس حاصل انقلاب، فساد و انحراف بوده است؟ و آیا این بزرگ ترین جفا به انقلاب نیست؟ آیا اگر فضا باز باشد قانون اساسی مبنای عمل قرار گیرد و انتقاد و حتی اعتراض در چارچوب قانون آزاد باشد. نصیحت مسؤولان کشور و نقد و ارائه آزاد اندیشه یک ارزش به حساب آید، به جمهوری اسلامی خدمت نشده است؟ رئیس بنیاد گفت و گوی تمدن ها با تأکید بر لزوم حرکت به سوی استقرار فضای آرام و به دور از تنش در جامعه تصریح کرد: گفتیم و باز هم می گوییم که کشور به همه نیروهای مخلص نیازمند است خواه منتقد باشند خواه نباشند. انتظار بوده و هست که پس از قریب دو سال تنش بی جا که با گفت و گو و تعامل و رعایت حقوق ملی و شهروندی قابل حل و پیشگیری بود و هنوز هم هست با تدبیر و حکمت راه بر همدلی و پیشرفت همه جانبه کشور گشوده شود. به جا بود که زندانیان که نوعاً انسان های امتحان داده و صادق و مؤمن اند آزاد شوند نه اینکه این روزها شاهد دستگیری های گسترده تازه و ایجاد محدودیت مجدد برای کسانی باشیم که اندکی از محدودیت آن ها کاسته شده بود و یا امید به کاسته شدن آنها می رفت. سید محمد خاتمی در ادامه با اشاره به حصر خانگی مهندس موسوی و مهدی کروبی ضمن ابراز نگرانی از ادامه این روند تأکید کرد: چرا باید کسانی چون جناب مهندس موسوی و جناب آقای کروبی و همسرانشان که سابقه درخشان در انقلاب و جمهوری اسلامی دارند و در دلبستگی شان به اصل انقلاب و نظام تردیدی نیست دچار حصر و محدودیت شوند و بی مهابا به انواع تهمت ها متهم شوند. با کمال تأسف چنین اقدامهایی سبب می شود که زمینه ای فراهم آید تا کسانی که نه نظام را قبول دارند و نه خیر ایران و ایرانی را می خواهند میدان داری و احیاناً از احساسات پاک مردم بخصوص جوانان سوء استفاده کنند. آیا وجود ارتباط این عزیزان و نخبگان دیگر با مردم و جوانان، خود سبب مهار شدن غلیانها و جلوگیری از سوء استفاده کسانی نخواهد شد که می خواهند اعتراض ها را متوجه اصل نظام کنند؟ در حالی که واقعاً چنین نیست؟ بگذرم از ناسزاها و تهمت های یکطرفه که هر روز متوجه این برادران و دیگر شخصیت های مورد علاقه مردم می شود و فضا را آلوده می کند. امیدوارم در آستانه سال نو با حرکت به سوی رفع حصر و محدودیت و آزادی زندانیان و ایجاد فضای امن و آزاد و ایجاد فضای شایسته این مردم که در آن رأی و اراده ملت تعیین کننده باشد، همگان حق انقلاب و جمهوری اسلامی را ادا کنیم. ان شاء الله. در آغاز این دیدار حاضران ضمن ادای احترام به قیام های در خور تحسین مردم مصر و تونس و لیبی و سایر کشورهای مسلمان از حصر و محدودیت بزرگوارانی که مورد اعتماد و علاقه بیشتر مردم و صاحب خدمات درخشان در انقلاب و کشور بوده اند اظهار تأسف کرده و بر لزوم همدلی و شکیبایی و استقرار همه جانبه قانون اساسی و دفاع از آزادی و آرمانهای انقلاب و امام تأکید کردند.
با ۱۶۰ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


خامنه‌ای شرمت باد که سربازان گمان امام زمان تو به یک دختر ایرانی‌، به یک دختر مسلمان، به دختر دوست قدیمی‌ تو، به دختر کسی‌ که تو را به قدرت رساند چنین فحاشی کردند. این است زبان و ادبیات ارازل و اوباش بسیجی‌ و سپاهی. وقتی‌ ارازل و اوباش ولایت در خیابان چنین فحاشی کنند، چه‌ها در زندان‌ها میکنند. شرم بر تو سید علی‌ گدا که چنین پست و ذلیل شده‌ای که دستور فرستادن مزدورانت و فحاشی به یک دختر بی‌ دفاع را صادر میکنی‌. این است اسلام زیبای شما که به شرف و ناموس مردم احترام میگذارد؟
با ۱۵۰ امتیاز و ۱۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


جرس: آیت الله سید علی محمد دستغیب، با نوشتن نامه ای به اعضای مجلس خبرگان رهبری انتقاد خود را نسبت به فضای موجود اعلام و تخلفات علنی صورت گرفته از قانون قرآن و سنت و قانون اساسی را در شانزده بند اعلام کرد. آیت الله دستغیب در قسمتی از این نامه ، با انتقاد از نظارت استصوابی خواستار لغو این نظارت شدند. همچنین ایشان خواستند که به اعتراضات دو کاندیدای ریاست جمهوری آقایان موسوی و کروبی رسیدگی شود و حصر غیر قانونی و غیر شرعی ایندو برداشته شود. وی همچنین در این نامه می نویسد: ضرب و شتم افرادی که برای احقاق حق، راهپیمایی آرام دارند جایز نیست، مرتکبان به آنها مجرمند و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند و هیئت حاکمه مسئول حفظ جان و مال و آبروی آنهاست. متن کامل نامه حضرت آیت الله دستغیب که در سایت حدیث سرو آمده بشرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حضور محترم آیات و حجج اسلام اعضاء مجلس خبرگان عرض می شود قیام مردم ایران به رهبری مرحوم امام خمینی ره، یک قیام اسلامی بود. هرچند فشارهای حکومت پهلوی پدر وپسر تاثیر داشت: از ظلم وستم بر مردم بی سلاح، و خفقان شدید و انباشته شدن ثروت به دست حکّام وقت، و تاراج معادن بخصوص نفت به کشورهای حامی حکومت، و خفه کردن هر نوع صدای انتقاد، و رواج مدح و ثنا از شاه و درباریان و وابستگان حتی بوسیله بعضی از معمّمین، و گسترش فحشا و منکرات و... امّا هنر امام خمینی این بود که به توفیق خداوند همه را جمع کرد در یک کلمه و آن دین اسلام و کلمه توحید بود، و گفت مردم اسلام را می خواهند و حاکمیّت بر خلاف میل مردم حرکت می کند، وبا نَفس رحمانی خویش و ارجاع آنها به فطرتشان توجه داد که همه این بدبختی ها بخاطر دوری از قرآن و سنّت است، وبیان نمود که اسلام خطّ بطلان می کشد بر ظلم و اسارت و شخص پرستی و بردگی و آنچه فطرت انسان نمی پسندد. لذا همه آنچه تبیین نمود خلاصه شد در (( استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی))...
با ۱۵۰ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


محمد خاتمی نسبت به حصر سران جنبش واکنش نشان داد ایشان در دیداری که با جمعی از اساتید دانشگاه و روحانیون داشت بیان کرد: سید محمد خاتمی با انتقاد از حصر خانگی موسوی و کروبی و تهمت‌زنی به ایشان، هشدار داد که چنین اقدام‌هایی اعتراضات را متوجه اصل نظام می‌کند. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در آستانه سال نو، نسبت به رفع حصر و محدودیت و آزادی زندانیان و ایجاد فضای امن و آزاد اقدام شود.
با ۱۴۵ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


چقدر زشته که یکی که هیچ خطری تهدیدش نمیکنه اینقدر از خود متشکر باشه و به حساب خودش برا بقیه تکلیف معلوم کنه.واقعا پای گود نشستن و برای مردم داخل ایران نسخه پیچیدن هم حدی داره
با ۱۴۱ امتیاز و ۸۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


:توضیحات صاحب فیلم آقا تا می تونید این فیلم رو پخش کنید نمی دونید با چه بدبختی به دستم رسید این فیلم رو خودشون گرفتند دیگه حسابشو بکن به مغزشون هم نمی رسه چه جوری گرفتم این فیلم خود رفسنجانی هم ندیده و امروز می بینه که اینا با خودش و دخترش چه رفتاری دارند اگه بخواهیم اسلامی برخورد کنیم کسی که به دختر هاشمی لقب فاحشه و جیم رو داده باید شلاق بخوره
با ۱۳۸ امتیاز و ۳۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


این روزا همه ی حرف و حدیثا سر بودن یا نبودن آقایان موسوی،کروبی و حضور اونا در راهپیمایی هاست که اگر بیایند ما هم خواهیم رفت اما کسی به این نکته اهمیت نمیده که هدف اصلی اونا جهت تشکیل و حضور این راهیپایی و فراخوان ها چی بوده؟ همه دنبال اینیم تا یکی خودشو سپر بلای ما بکنه همه دنبال اینیم یکی پیش مرگ بشه و بگه مرگ بر دیکتاتور تا مابقی دنباله رو باشیم همه دنبال اینیم تا موسوی و کروبی را بگیرن،سپس جهت آزادی اونا به خیابونا بریزیم " که البته شایعات سر گرفته شدن اونا زیاده " اما کسی به این نکته توجه نمیکنه چرا من اون نفر اولی نباشم که تو فراخوان ها،جلوتر از همه بگه مرگ بر دیکتاتور .................
با ۱۳۲ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


هميشه از اينكه تا ميگفتم سبز هستم بهم ميگفتن از هواداراي باند رفسنجاني هستي ناراحت ميشدم. هر چي هم ميگفتيم جنبش سبز ربطي به رفسنجاني نداره باور نميكردن. اما حالا خوشحالم كه علني از حركت سبزها تبري جستي و ما با خيال راحت ميگيم سبزيم.
با ۱۳۰ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


درحالی که خبرهای ضدونقیضی طی روزهای گذشته از حصر خانگی تا زندانی کردن دو رهبر مخالف دولت، مهدی کروبی و میرحسین موسوی، خبر داده‌اند، یک منبع مطلع به کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران گفت که این دو معترض سیاسی در حصرخانگی نبوده و هم اکنون به یک «خانه امن» در اطراف شهر تهران منتقل شده‌اند. منبع یاد شده خبرهای منتشر شده مبنی بر ضرب و شتم افراد یاد شده را که در برخی خبرها آمده بود را غیر‌صحیح خواند. این منبع گفت که مکان یاد شده زندان نیست. هنوز هیچ منبع رسمی مسوولیت بازداشت غیررسمی دو رهبر اصلاح‌طلبان ایران را به عهده نگرفته است. به علاوه در بدعتی تازه بدون آن‌که مخالفان سیاسی احضار شده باشند و یا تفهیم اتهام شده باشند به صورت مخفیانه بازداشت می‌شوند و ارتباط آن‌ها با دنیای خارج قطع می‌شود. برخی گزارش‌هایی دریافتی توسط کمپین حاکی از آن است که سپاه پاسداران مسوولیت نگه‌داری از دو رهبر معترض سیاسی را به عهده دارد. ساعاتی پیش و درحالی که طی روزهای گذشته گمان می‌رفت که مهدی کروبی یک از رهبران مخالف دولت در خانه خود تحت بازداشت است یکی از اهالی محله وی به کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران گفته بود که در کوچه وی دیگر ماموری وجود ندارد. این منبع محلی به کمپین گفت: «‌مطمینم که آن‌ها دیگر درخانه‌شان نیستند. شیشه‌ها همه شکسته و کسی در خانه نیست.» او با تشریح منطقه مسکونی که در آن مهدی کروبی ساکن است گفت: «‌منطقه فرمانیه دیباجی شمالی به دلیل این‌که سفارت‌های زیادی را در خود جای داده است دارای امنیت بالایی است و مرتب گشت وجود دارد. خیلی از مقامات هم به دلیل استفاده از ساختمان‌های غصبی در این منطقه زندگی می‌کنند. دیشب وامروز خانه کروبی به شدت ساکت و خالی از هر ماموری به نظر می‌رسید و هیچ ماموری برخلاف دیروز و روزهای قبل دیده نمی‌شد.» این منبع محلی به کمپین گفت:«‌با توجه به این‌که محل منزل مهدی کروبی در میان چنین تراکمی از سفارت‌خانه‌ها وجود دارد نیروهای لباس شخصی بدون ایجاد محدودیت از سوی پلیس چندین بار بمب صوتی در خانه انداختند طی روزهای گذشته و آسایش همسایگان را از بین برده‌اند و هیچ‌کس هم کاری نمی‌تواند بکند. دیروز کوجه مملو از نیروهای کلانتری بود اما امروز هیچ خبری نبود و شایعه دستگیری هم در شهر پیچیده شده است. پیش از این فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در یک نامه سرگشاده از خاموش بودن چراغ‌های منزل پدر و مادرشان در سه شب متوالی خبر داده بودند. یک شاهد عینی از منطقه پاستور نیز به کمپین گفته است که هیچ رفت و آمدی حتا برای انتقال مواد غذایی به داخل کوچه اختر که از شب‌های گذشته با دو در آهنی ورودی آن مسدود شده است‌، مشاهده نشده است.
با ۱۲۹ امتیاز و ۱۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


جناب دستغیب درود بر شرف شما که اگر همین یک ذره مسلمانی در من مانده همه بخاطر شما و هم فکران شماست
با ۱۲۸ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


سحام نیوز: محمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران با انتقاد از حصر خانگی دوتن از رهبران اصلاح طلبان اظهار داشت چرا باید کسانی چون جناب مهندس موسوی و جناب آقای کروبی و همسرانشان که سابقه درخشان در انقلاب و جمهوری اسلامی دارند و در دلبستگی شان به اصل انقلاب و نظام تردیدی نیست دچار حصر و محدودیت شوند و بی محابا به انواع تهمت ها متهم شوند. به گزارش العربیه، میرحسین موسوی و مهدی کروبی دوتن از رهبران معترضان ایران از دو هفته پیش در بازداشت خانگی به سر می برند و تمام راه های ارتباطی آن ها با جهان خارج قطع شده است. خاتمی که یکی دیگر از رهبران مخالفان ایرانی به شمار می آید، مهمترین حامی میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته بود که اصلاح طلبان می گویند در آن تقلب گسترده و سازمان دهی شده روی داده است. وبسات رسمی محمد خاتمی شنبه 26-2-2011 گزارش داد که رئیس جمهور سابق ایران در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه ها و روحانیون با تاکید بر این که حصر خانگی موسوی و کروبی موجب رادیکالتر و بحرانی تر شدن فضای جامعه ایران می شود ، گفت: "با کمال تأسف چنین اقدام هایی سبب می شود که زمینه ای فراهم آید تا کسانی که نه نظام را قبول دارند و نه خیر ایران و ایرانی را می خواهند میدان داری و احیاناً از احساسات پاک مردم بخصوص جوانان سوء استفاده کنند." او این سوال را مطرح کرد که " آیا وجود ارتباط این عزیزان و نخبگان دیگر با مردم و جوانان، خود سبب مهار شدن غلیانها و جلوگیری از سوء استفاده کسانی نخواهد شد که می خواهند اعتراض ها را متوجه اصل نظام کنند؟ در حالی که واقعاً چنین نیست؟" خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز نگرانی از آن چه اقدام های تخریبی در ماه های اخیر علیه شخصیت های اصلاح طلب نامید، خاطرنشان کرد: "وقتی بنا باشد همه مسؤولان طراز اول که مورد تأیید امام، مردم و رهبری بوده اند انسانهای فاسد، منحرف و ضد انقلاب معرفی شوند آیا مردم جهان حق ندارند این شبهه را پیدا کنند که پس حاصل انقلاب، فساد و انحراف بوده است؟ و آیا این بزرگ ترین جفا به انقلاب نیست؟ آیا اگر فضا باز باشد قانون اساسی مبنای عمل قرار گیرد و انتقاد و حتی اعتراض در چارچوب قانون آزاد باشد. نصیحت مسؤولان کشور و نقد و ارائه آزاد اندیشه یک ارزش به حساب آید، به جمهوری اسلامی خدمت نشده است؟" او همچنین خواستار آزادی زندانیان سیاسی شد و گفت: "به جا بود که زندانیان که نوعا انسان های امتحان داده و صادق و مؤمن اند آزاد شوند نه اینکه این روزها شاهد دستگیری های گسترده تازه و ایجاد محدودیت مجدد برای کسانی باشیم که اندکی از محدودیت آن ها کاسته شده بود و یا امید به کاسته شدن آنها می رفت." پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ایران که موجی از اعتراض ها به نتایج آن شهرهای مختلفی از ایران را دربر گرفت، صدها نفر از معترضان از جمله برخی از چهره های برجسته و اعضای ارشد احزاب اصلاح طلب، بازداشت شده اند.
با ۱۲۸ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


نظارت استصوابی لغو شود و آنچه باید باشد نظارت بر حفظ رای مردم در انتخابات است.به اعتراضات دو کاندیدای ریاست جمهوری آقایان موسوی و کروبی در نزد هیئتی که طرفین دعوی قبول داشته باشند گوش داده شود و بررسی شود و هرچه سریعتر حصر غیرقانونی و غیر شرعی این دو بزرگوار برداشته شود.
با ۱۲۴ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


آقای مجتبی واحدی مشاور آقای کروبی در برنامه تفسیر خبر اعلام کرد ، از مردم خواهش دارد سه شنبه های اعتراض به خصوص این سه شنبه 10 اسفند ساعت 5 عصر را جدی بگیرند . او همچنین گفت میرحسن موسوی و مهدی کروبی به خاطر حق مردم است که دچار چنین وضعی شدند پس بر ماست که از آنها حمایت کنیم .او همچنین در بخش دیگری از صحبت خود گفت حیدر مصلحی فرق سرویس بهداشتی با سرویس اطلاعاتی را نمی داند !
با ۱۲۴ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


سحام نيوز: درحالی که خبرهای ضدونقیضی طی روزهای گذشته از حصر خانگی تا زندانی کردن دو رهبر مخالف دولت، مهدی کروبی و میرحسین موسوی، خبر داده‌اند، یک منبع مطلع به کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران گفت که این دو معترض سیاسی در حصرخانگی نبوده و هم اکنون به یک «خانه امن» در اطراف شهر تهران منتقل شده‌اند. منبع یاد شده خبرهای منتشر شده مبنی بر ضرب و شتم افراد یاد شده را که در برخی خبرها آمده بود را غیر‌صحیح خواند. این منبع گفت که مکان یاد شده زندان نیست. هنوز هیچ منبع رسمی مسوولیت بازداشت غیررسمی دو رهبر اصلاح‌طلبان ایران را به عهده نگرفته است. به علاوه در بدعتی تازه بدون آن‌که مخالفان سیاسی احضار شده باشند و یا تفهیم اتهام شده باشند به صورت مخفیانه بازداشت می‌شوند و ارتباط آن‌ها با دنیای خارج قطع می‌شود. برخی گزارش‌هایی دریافتی توسط کمپین حاکی از آن است که سپاه پاسداران مسوولیت نگه‌داری از دو رهبر معترض سیاسی را به عهده دارد. ساعاتی پیش و درحالی که طی روزهای گذشته گمان می‌رفت که مهدی کروبی یک از رهبران مخالف دولت در خانه خود تحت بازداشت است یکی از اهالی محله وی به کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران گفته بود که در کوچه وی دیگر ماموری وجود ندارد. این منبع محلی به کمپین گفت: «‌مطمینم که آن‌ها دیگر درخانه‌شان نیستند. شیشه‌ها همه شکسته و کسی در خانه نیست.» او با تشریح منطقه مسکونی که در آن مهدی کروبی ساکن است گفت: «‌منطقه فرمانیه دیباجی شمالی به دلیل این‌که سفارت‌های زیادی را در خود جای داده است دارای امنیت بالایی است و مرتب گشت وجود دارد. خیلی از مقامات هم در این منطقه زندگی می‌کنند. دیشب وامروز خانه کروبی به شدت ساکت و خالی از هر ماموری به نظر می‌رسید و هیچ ماموری برخلاف دیروز و روزهای قبل دیده نمی‌شد.» این منبع محلی به کمپین گفت:«‌با توجه به این‌که محل منزل مهدی کروبی در میان چنین تراکمی از سفارت‌خانه‌ها وجود دارد نیروهای لباس شخصی بدون ایجاد محدودیت از سوی پلیس چندین بار بمب صوتی در خانه انداختند طی روزهای گذشته و آسایش همسایگان را از بین برده‌اند و هیچ‌کس هم کاری نمی‌تواند بکند. دیروز کوجه مملو از نیروهای کلانتری بود اما امروز هیچ خبری نبود و شایعه دستگیری هم در شهر پیچیده شده است. پیش از این فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در یک نامه سرگشاده از خاموش بودن چراغ‌های منزل پدر و مادرشان در سه شب متوالی خبر داده بودند. یک شاهد عینی از منطقه پاستور نیز به کمپین گفته است که هیچ رفت و آمدی حتا برای انتقال مواد غذایی به داخل کوچه اختر که از شب‌های گذشته با دو در آهنی ورودی آن مسدود شده است‌، مشاهده نشده است.
با ۱۲۲ امتیاز و ۱۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


مرجع عالیقدر آیت الله حاج سید علی محمد دستغیب، با نوشتن نامه ای به اعضای مجلس خبرگان رهبری انتقاد خود را نسبت به فضای موجود اعلام و تخلفات علنی صورت گرفته از قانون قرآن و سنت و قانون اساسی را در شانزده بند اعلام کرد. در قسمتی از این نامه معظم له با انتقاد از نظارت استصوابی خواستار لغو این نظارت شدند. همچنین ایشان خواستار این شدند که به اعتراضات دو کاندید ریاست جمهوری آقایان موسوی و کروبی رسیدگی شود و حصر غیر قانونی و غیر شرعی ایندو برداشته شود.
با ۱۲۰ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


وقتی بنا باشد همه مسئولان طراز اول که مورد تأیید امام، مردم و رهبری بوده‌اند انسان‌های فاسد، منحرف و ضدانقلاب معرفی شوند آیا مردم جهان حق ندارند این شبهه را پیدا کنند که پس حاصل انقلاب، فساد و انحراف بوده است؟ و آیا این بزرگ‌ترین جفا به انقلاب نیست؟ آیا اگر فضا باز باشد قانون اساسی مبنای عمل قرار گیرد و انتقاد و حتی اعتراض در چارچوب قانون آزاد باشد. نصیحت مسئولان کشور و نقد و ارائه آزاد اندیشه یک ارزش به حساب آید، به جمهوری اسلامی خدمت نشده است؟
با ۱۱۹ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


اکبر جون توی شابدلعظیم بسیجیای ساندیس برکف با زبون به دخترت تجاوز کردن اونوقت تو دهنتو چسبوندی به کــون خامنه ای مشغول لیسی؟ کم مونده بود دخترتو کف خیابون به ترتیب حروف الفبا مرتب کنن ، اونوقت تو هنوز سگ دربار خامنه ای هستی؟ خاک بر سر شراف نداشتت ، تف به انسانیت دربندت.
با ۱۱۷ امتیاز و ۱۸ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ