کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

[farsibooks] Saturday 19 February 2011 Bahman 30th 1389, Fwd: Best of Balatarin for 02/20/2011

 


http://us1.campaign-archive2.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=dc5dff7687&e=457d8de126


---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin
Date: 2011/2/19
Subject: Best of Balatarin for 02/20/2011


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




فیلمی در جریان روز 25 بهمن از حمله بی رحمانه برخی نیروهای یگان ویژه منتشر گردید که دیوانه وار به مردم معترض و حتی رهگذران حمله ور می شدند و با باطوم آنها را به باد کتک میگرفتند. زمانی که فیلم را دیدم و حرکات شخصی که باطوم به دست داشت و به حالتی جنون آمیز به مردم حمله می کرد با خود گفتم خدایا این عقده و نفرتی که در وجود این فرد باطوم به دست است از کجا میتواند سرچشمه بگیرد؟ افرادی که با دقت از این صحنه فیلم میگرفتند زمانی که این فرد در میان دوستانش کلاهش را از سر بر میدارد برای لحظاتی چهراش مشخص می گردد و از این چهر عکس هایی از نزدیک تهییه شده است.پس از گذشت چند روز از 25 بهمن ، امروز عکس هایی در فیس بوک منتشر گردیده بود که به خوبی چهره فردی که دیوانه وار به مردم حمله می کرد را نشان می داد. با دیدن عکس ها عرق سردی بر پیشانیم نشست.چون صاحب عکس را به خوبی میشناسم. خیلی با خودم کلنجار رفتم که بنویسم یا نه، اما با دیدن چند بار فیلم ضرب و شتم مردم ، مردمی که از ترس این حملات وحشیانه و ضربات باطوم مظلومانه به گوشه ای می خزیدند برآنم داشت تا مشخصات عکسی که مردم خواستار شناساییش شدند را منتشر نمایم. فردی که در فیلم مشاهده میشود که وحشیانه مردم را با دو باطوم در دست مورد ضرب و شتم قرار می دهد هادی عسگرزاده نام دارد، هادی متولد 1362 است،ورودی سال 80 به سپاه( نیروی مقاومت ) و از آموزش دیده های دورۀ 11 بود،در رسته تخصصی حفاظت-حراست آموزش دیده و در دو رشته کشتی و فول کنتاک در مسابقات درون سازمانی صاحب مقام شده بود.نیروی بسیار پر تحرک و بعضا مسئله دار بود، اولین رده ای که به کارگیری شد یگان رهایی گروگان حفاطت هواپیمایی بود در واقع جزء اولین نیروهای این یگان بود که به همت سرهنگ بیات پایه گذاری شد و بعدها در اختیار حسن زرینی قرار گرفت و واحد چک و خنثی نیز در آن تلفیق شد ، هادی عسگرزاده از لحاظ روحیه و اخلاق بسیار تند خود و خشن بود و در سال 84 به خاطر درگیری فیزیکی که با یک سرهنگ 2 به نام سعید مزبر داشت حسابی او را به باد کتک گرفت و به همان دلیل عدم نیازش از آن یگان صادر و در اختیار نمسا قرار گرفته بود. در ستاد نمسا نیز چند بار درگیری ایجاد کرده بود و آخرین خبری که داشتم به ناحییه شرق واقع در خیابان اتابک فرستاده شده بود، هادی عسگرزاده تا چند ماه پیش از انتخابات که من کشور را ترک کردم پشت پارک کوثر جنب ورزشگاه متوسلیان به همراه پدر و مادرش زندگی می کرد. بدون شک بیرون کشیدن این نیروها و به کارگیری افرادی که از لحاظ رفتاری و اخلاقی دچار اشکال و ایراد هستند یک حرکت سازماندهی شده و از پیش تعریف شده است زیرا هر انسانی توان برخورد این چنین وحشیانه ای را با مردم ندارد به همین خاطر نیروهایی را در این شرایط به کارگیری میکنند که از لحاظ اخلاقی تندخو و غیرقابل کنترل باشند. با دیدن این تصاویر از چند باری که خواسته یا ناخواسته با یکدیگر در جمعی همسفره شدیم برای خودم تاسف خورده و شرمسار شدم.
با ۳۱۶ امتیاز و ۳۹ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


در برنامه تفسیر خبر امشب آقای مجتبی واحدی مشاور آقای مهدی کروبی مسیر راهپیمایی فردا را کل طول خیابان ولیعصر معرفی کرد ، و همچنین برشعار های شبانه درامشب و فردا شب تاکید فراوان داشت ।دوستان تنها یک ساعت به شروع زمان شعار های شبانه مانده و ما امشب باید با شعار های خود شهر را بلرزانیم و آمادگی خود را برای راهپیمایی با شکوه فردا اعلام بداریم । همراه شو عزیز
با ۲۴۱ امتیاز و ۳۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


جرس: «خانه‌ی موسوی و رهنورد را به زندانی با دیوارهای بلند آهنی برای آنها تبدیل می‌کنند.» این، مشاهدات برخی از کارمندان نهاد ریاست جمهوری، پزشکان و بیماران بیمارستان شهید شوریده است که در نزدیکی کوچه اختر قرار دارد؛ کوچه‌ای که منزل موسوی در آن قرار دارد. تعدادی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری در تماس با کلمه اطلاع داده‌اند که هم‌اکنون ماموران با سرعت زیاد مشغول ایجاد یک دیوار بزرگ آهنی در معبر ورودی خانه‌ی موسوی هستند. ظاهرا آنچه در اطراف خانه‌ی موسوی اتفاق می افتد، یادآور حرفهای احمد جنتی است که در نمازجمعه‌یاخیر تهران گفته بود خانه‌های به گفته‌ی وی سران فتنه را برایشان تبدیل به زندان کنید.
با ۱۸۵ امتیاز و ۲۸ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


از امروز باید بترسیم بعد مرگ بسیجی نشیم
با ۱۷۳ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


ما که همیشه گفتیم تا شما هم نیایید ما به جایی نمی رسیم. مقصد که یکیست اینبار! باز هم ما کتک خور شدیم و دادمان به آسمان است اما انگار اینبار صدایمان به تبریز نرسید. از قشون انگلیس و روس نمیخوریم اینبار. اشغال گر خودی است و همه جا هم هست. گزیده نمیکشد، از هر تبار و هر نژاد و هر مسلک میکشد و به بند میکشد. اینجا در تهران هم که می زند به خدا تهرانی ها را جدا نمی کند. درهم می زند و می برد....ما که یک سال شد گفتیم از جک گفتن هایمان هم پشیمانم، ما که یک سال شد گفتیم خاتمی هم اگر نفهمید چه گفت و گفت بیجا کرد. ما که یک سال شد گفتیم بدون شما نمی توانیم. ما که در تهران هم هرچه آذری کشتند رفتیم برای سوگواری و کتکش را هم به جان خریدیم. ما که هر مزدوری آمد تا با جوک و فوتبال و داستان تفرقه بیاندازد زدیم توی دهانش اینجا. باز هم آشتی بی آشتی؟ این قهر قهر تا قیامت شمارا چه سود؟ ما را چه سود به جز اشک آور و فحش و ناسزا و کتک و گلوله بیشتر؟ ..... آهای آذربایجانی ها کمک، دارند مارا می کشند. یکشنبه خیابان های شهرتان را پر کنید و مارا صدا کنید تا این لات های بی مقدار بدانند ما کتک خور ها بالا خواه زیاد داریم. تا بدانند فرزندان ستارخان و باقرخان ریختن خون فرزندانشان در تهران را تاب نمی آورند.
با ۱۵۹ امتیاز و ۵۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


گزارش ها از تهران حاکی از آنست که هم اکنون در محله های اکباتان، پونک و نیاوران تهران، صدای "الله اکبر" شنیده می شود. در طول یک سال و نیم گذشته، سر دادن شعارهای شبانه، یکی از راههای مخالفان دولت ایران برای بیان اعتراض هایشان بوده است.
با ۱۵۳ امتیاز و ۱۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


ندای سبز آزادی- مشاورارشد میرحسین موسوی در گفتگو با شبکه تلویزیونی رسا ضمن تکذیب خبر لغو تظاهرات فردا گفت: " راهپیمایی اول اسفند ماه جنبش سبز فردا تحت هر شرایط برگزار می شود و از مردم عزیز می خواهیم به شایعات توجه نکنند."
با ۱۴۲ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


در برنامه تفسیر خبر امشب آقای مجتبی واحدی مشاور آقای مهدی کروبی مسیر راهپیمایی فردا را کل طول خیابان ولیعصر معرفی کرد ، و همچنین برشعار های شبانه درامشب و فردا شب تاکید فراوان داشت ।دوستان تنها یک ساعت به شروع زمان شعار های شبانه مانده و ما امشب باید با شعار های خود شهر را بلرزانیم و آمادگی خود را برای راهپیمایی با شکوه فردا اعلام بداریم । همراه شو عزیز
با ۱۳۴ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


خانه‌ی موسوی و رهنورد را به زندانی با دیوارهای بلند آهنی برای آنها تبدیل می‌کنند.» این، مشاهدات برخی از کارمندان نهاد ریاست جمهوری، پزشکان و بیماران بیمارستان شهید شوریده است که در نزدیکی کوچه اختر قرار دارد؛ کوچه‌ای که منزل موسوی در آن قرار دارد. تعدادی از کارکنان شریف نهاد ریاست جمهوری در تماس با کلمه اطلاع داده‌اند که هم‌اکنون ماموران با سرعت زیاد مشغول ایجاد یک دیوار بزرگ آهنی در معبر ورودی خانه‌ی موسوی هستند. ظاهرا آنچه در اطراف خانه‌ی موسوی اتفاق می افتد، یادآور حرفهای احمد جنتی است که در نمازجمعه‌ی اخیر تهران گفته بود خانه‌های به گفته‌ی وی سران فتنه را برایشان تبدیل به زندان کنید. به گزارش کلمه، در ماههای گذشته، محدودیت‌های زیادی برای ارتباط موسوی و رهنورد با جامعه ایجاد شد، محدودیت‌هایی که گام به گام به آن افزوده می‌شد. دایره‌ی محدودیت‌های امنیتی برای میرحسین موسوی از اواخر تابستان امسال و همزمان با حمله به منزل مهدی کروبی و مراجع، افزایش یافت. این برخوردها در روز دیدار جمعی از روزنامه‌نگاران با وی کلید خورد و پس از آن در برخورد با اقشار و شخصیت‌های مختلف که قصد ملاقات با موسوی را داشتند، ادامه یافت. شدت یافتن محدودیت ها برای موسوی و همسرش، زهرا رهنورد، شش ماه پیش با استقرار یک اتومبیل ون در مقابل دفتر موسوی در کوچه‌ی فردوسی خیابان کارگر شمالی تهران وارد فاز تازه‌ای شد. یک ون با سرنشینان امنیتی، با استقرار در اطراف دفتر موسوی، از دیدار گروههای مختلف مردم و شخصیت‌ها با میرحسین موسوی و زهرا رهنورد جلوگیری می‌کردند. گاه نیز مراجعین را یا بازداشت موقت و پس از چند ساعت بازجویی خیابانی رها می‌کردند و یا آنها را به بازداشتگاه می‌بردند و پس از اخذ تعهد کتبی مبنی بر عدم مراجعه‌ی مجدد به این دفتر، آزاد می‌کردند. حصر خانگی مهندس میرحسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد، بعد از راهپیمایی ۲۵ بهمن رسما آغاز شد و از روز ۲۷ بهمن ماه با قطع آخرین ارتباطات محدود آنها، هیچ اطلاعی از وضعیت و سلامتشان در دست نیست. اکنون محافظان موسوی از محافظت وی عزل شده و نیروهای امنیتی جای آنها را گرفته‌اند. بستگان موسوی و رهنورد در روزهای اخیر قادر به کسب هیچ‌گونه خبری از وضعیت آنها نیستند و ماموران مستقر در اطراف خانه، به کسی اجازه نمی‌دهند به محل سکونت آنها نزدیک را شود. پس از قطع تمامی راههای ارتباطی موسوی و رهنورد، از جمله تلفن‌های ثابت و همراه و اینترنت، اکنون با ایجاد دیوار آهنی در اطراف خانه‌ی موسوی، حصر آنها وارد مرحله‌ی جدیدتری شده است و معلوم نیست مقامات قضایی و امنیتی در روزهای آینده چه برنامه‌ای برای میرحسین و همسرش در دست اجرا دارند.
با ۱۳۴ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


ندای سبز آزادی- آخرین گزارشهای رسیده از مناطق مختلف تهران، حکایت از طنین انداز شدن ندای پر صلابت الله اکبر بر آسمان تهران دارد. به گزارش خبرنگاران ندای سبز آزادی طنین پر صلابت الله در حالی امشب آسمان تهران را بر سر دیکتاتورهایش به لرزه افکنده که مردم سبز اندیش ایران قرار است فردا در حمایت از رهبران جنبش سبز و پاسداشت یاد و خاطره شهدای 25 بهمن ماه راس ساعت 3 بعد از ظهر در خیابانها و میادین مرکزی شهر نظیر خیابان ولی عصر گرد هم آیند.
با ۱۳۲ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


فردا از هر نظر تاریخی و مهم و سرنوشت ساز است. /// وعده دیدار همه خیابانها بخصوص ولیعصر/// ما تا به حال تظاهراتی که خود مردم، فراخوانش را داده باشند به این عظمت نداشتیم !
با ۱۱۸ امتیاز و ۱۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


حکومت وحشت زده است ؛ اصل خبر : در حالی که ساعت نزدیک 2 نیمه شبه؛ یه پیامک مشکوک از یک شماره ی مخابراتی اومده که به نقل از شورای هماهنگی ر.س.ا راهپیمایی یکشنبه را کنسل کرده /// به نظر من این موضوع فقط یک دلیل میتونه داشته باشه و اون ترس بی حد حاکمیت از خیزش دوباره مردم در خونخواهی شهیدان است . با توجه به حصر رهبران سبزمان و اعلام آمادگی اعتصاب سراسری در کردستان و خبر تازه در اعلام حمایت احزاب آذربایجان ، ترس حاکمیت و چنین رفتارهایی معنی پیدا میکند تا آخرین لحظه که من با دوستان نزدیکم در "راه سبز امید " در تماس بوده و هستم و با توجه به مصاحبه ی آقای امیر ارجمند مشاور میر حسین ، بدون شک برنامه ی امروز یکشنبه برگزار خواهد شد
با ۱۱۳ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


سحام نیوز: «خانه‌ی موسوی و رهنورد را به زندانی با دیوارهای بلند آهنی برای آنها تبدیل می‌کنند.» این، مشاهدات برخی از کارمندان نهاد ریاست جمهوری، پزشکان و بیماران بیمارستان شهید شوریده است که در نزدیکی کوچه اختر قرار دارد؛ کوچه‌ای که منزل موسوی در آن قرار دارد. به گزارش کلمه، تعدادی از کارکنان شریف نهاد ریاست جمهوری در تماس با کلمه اطلاع داده‌اند که هم‌اکنون ماموران با سرعت زیاد مشغول ایجاد یک دیوار بزرگ آهنی در معبر ورودی خانه‌ی موسوی هستند. ظاهرا آنچه در اطراف خانه‌ی موسوی اتفاق می افتد، یادآور حرفهای احمد جنتی است که در نمازجمعه‌ی اخیر تهران گفته بود خانه‌های به گفته‌ی وی سران فتنه را برایشان تبدیل به زندان کنید.
با ۱۱۲ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


با توجه به اینکه مسیر راهپیمایی طول خیابان ولی عصر اعلام شده است، هر کدام که می توانید طناب با خود بیاورید. از آنجایی که می دانید، خیابان ولی عصر دارای خط ویژه است و این خط مسیر مناسبی برای حرکت موتور سیکلت نیروهای سرکوبگر و لباس شخصی است. برای جلوگیری از سرعت عمل آنها، باید با خود طناب بیاوریم و در فاصله های متفاوت به نرده های دو طرف خط ویژه ببندیم تا موتور سواران نتوانند عبور کنند و به زمین بخورند. در این صورت براحتی می توان آنها را دستگیر کرد. در صورت نبود طناب هم پیشنهاد می شود خط ویژه را با هر چیزی که امکان دارد مسدود کنیم. همچنین از آنجایی که راهپیمایی از خیابان انقلاب به پایین ممنوع است، کسانی که مایلند در قسمتهای جنوبی خیابان ولی عصر دست به راهپیمایی بزنند، باید از مسیرهایی دیگر وارد ولی عصر جنوبی شوند و در آنجا خود را سازماندهی کنند. به نظر می رسد امکان ورود به ولی عصر جنوبی از خیابان ولی عصر امکانپذیر نباشد.
با ۱۱۲ امتیاز و ۱۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


چرا جمهوری اسلامی در مورد صانع ژاله حساس بود و دست به شهید دزدی زد؟ کاملاً روشن است چون ژاله کرد بود. رژیم شدیداً از قیام مردم کردستان واهمه دارد، با خروش کردها آنها تمرکز خود را در کنترل تظاهرات تهران از دست می دهند . تمام نمایشهای رسانه ای و خیابانی از صدور کارت بسیجی جعلی گرفته تا تشییع جنازه ژاله توسط قاتلینش و نمایشهای ساختگی و مضحک این چند روز تلویزیون در پاچه خواری از مردم کردستان همگی نشان از وحشت حاکمیت از خشم هموطنان کرد دارد.
با ۱۱۰ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


اطراف خانه موسوی دیوار آهنی میکشید ، با قوه درک و شعور مردم چه میکنید؟ با چشمهای مردم که همه چیز را میبینند چه میکنید ؟ با گوشهای مردم که میشنوند چه میکنید ؟ با فیلم ها و عکس های بجامانده از کتک زدن مردم در خیابان چه میکنید ؟ با مزار جوانانی که به زیر خاک فرستادید چه میکنید؟ با ضجه های پدران و مادران و خانواده های عزیز از دست داده چه میکنید ؟ با آثار شکنجه های کهریزک و اوین و . . . در جسم و روح زندانیان بیگناه چه میکنید ؟ با وعده های دروغی که دادید ونمیتوانید انکار کنید چه میکنید ؟ دیوار بلند اهنی که دور خانه موسوی میکشید باز هم دیواریست که به دور خود میکشید باز هم در افکار و تفکرات غلطتان بیشتر و بیشتر محبوس میشوید. این دیوار دیواری برای میرحسین نیست . میرحسین امروز بیرون آن حصارهاست ، شما نادان تر از آنید که بفهمید .
با ۱۰۳ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


گفتگوی دیشب با رادیو عصرجدید...وقتی رییس نیروهای انتظامی در شرح صفات رهبر از جمله این صفت را گفت که او نمی خواهد ولایت و رهبری موروثی بشود یعنی طرح جانشین کردن آقا مجتبی هم شکست خورد، اولا این یک پیروزی برای مردم ایران است همانطور که علی عبدالله صالح(رییس جمهور یمن) و حسنی مبارک گفتند ما دیگر خود را برای ریاست جمهوری بعدی معرفی نمی کنیم، آقای خامنه ای هم دارد می گوید که وقتی عمرم سرآمد خانواده من دیگر کاری به رهبری نخواهند داشت!...مجری: آقای بنی صدر، میخواستم درباره 25 بهمن که مردم و بخصوص جوانان علی رغم اینکه رژیم گفته بود، می زنم، می کشم و ....به خیابانها آمدند و درباره ادامه جنبش تجزیه و تحلیل شما را بدانم؟....بنی صدر:اول به نسل جوان امروز ایران تبریک می گویم، اين بار در ایران هم شعار شفافتر و روشن تر بود، خامنه اي برو، ...............
با ۱۰۳ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


چکیده : بسیاری از شهروندان تهرانی برای اعلام همبستگی با خانواده شهیدان 25 بهمن و در حمایت از موسوی و کروبی که در حصر کامل قرار گرفته اند ، امشب در بعضی از محله های تهران از جمله شهرک اکباتان، کوی فراز، سعادت آباد، پونک، توانیر، یوسف آباد و نیاوران، فریاد "الله اکبر"... در پی فراخوان "شورای هماهنگی راه سبز امید" مبنی بر برگزاری مراسم هفتم شهدا دانشجو "صانع ژاله" و" محمد مختاری" و برگزاری تجمعات اعتراضی، امشب نیز در برخی از محلات تهران فریادهای "الله اکبر" بر بام ها طنین انداز شد. به گزارش خبرنگاران ندای سبز آزادی و دانشجو نیوز ، بسیاری از شهروندان تهرانی برای اعلام همبستگی با خانواده شهیدان ۲۵ بهمن و در حمایت از موسوی و کروبی که در حصر کامل خانگی قرار گرفته اند ، امشب در بعضی از محله های تهران از جمله شهرک اکباتان، کوی فراز، سعادت آباد، پونک، توانیر، یوسف آباد و نیاوران، فریاد "الله اکبر" سردادند. در طول یک سال و نیم گذشته، سر دادن شعارهای شبانه، یکی از راههای مخالفان دولت ایران برای بیان اعتراض هایشان بوده است.
با ۱۰۱ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


اردشیر امیرارجمند مشاور عالی میرحسین موسوی و سید مجتبی واحدی مشاور عالی مهدی کروبی شب گذشته از سپاه پاسداران خواستند که در اول اسفند به مردم بپیوندند. امیرارجمند در گفتگو با جرس گفت: "نگذارند تفکر مردم نسبت به کل سپاه تغییر کند و از یک نیروی حامی مردم به یک نیروی سرکوبگر تبدیل شود". وی افزود: "بزرگداشت شهدای جنبش در یک مراسم غیردولتی و خودجوش و مردمی، خواست مشروع و عمومی است". مشاور عالی موسوی درباره نامه منسوب به فرماندهان سپاه که در روزنامه دیلی تلگراف منتشر شد گفت: "جدا از این که این نامه منسوب به افسران سپاه، حقیقی است یا نه، باید امیدوارم باشیم تا مردم همه سپاهیان را با یک چوب نرانند و از سوی دیگر امیدوار باشیم تا آن‌ها کنار مردم بایستند". سید مجتبی واحدی مشاور عالی کروبی نیز روز گذشته در گفتگو با رادیو فردا با تأکید بر اینکه "سپاه، یکپارچه نیست" گفت: "بخشی از سپاه که سرکوبگر است رقیب مردم است و با روی کار آمدن حکومت مردمی، منافع مالی خود را در خطر می‌داند به همین دلیل دست به سرکوب می‌زند". راهپیمایی بزرگداشت شهدای جنبش سبز، روز یکشنبه اول اسفندماه و به دعوت «شورای هماهنگی راه سبز امید» در سراسر ایران برگزار می‌شود. به گفته مشاوران عالی موسوی و کروبی، این شورا گروهی از مشاوران و هم‌فکران رهبران جنبش سبز هستند که با ارتباط پیوسته با بدنه جنبش در داخل و خارج کشور نخواهند گذاشت حکومت با زندانی کردن موسوی و کروبی در خانه‌های‌شان، حرکت جنبش را متوقف کند.
با ۹۸ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


جوان سبزی که در روز ۲۵ بهمن از جرثقیل بالا رفته بود و توسط نیرو های امنیتی بازداشت شد، شناسایی شد. خانواده او توسط نیروهای امنیتی تحت فشار برای انجام مصاحبه با صدا و سیما و اعلام عدم ثبات روانی اکبر هستند و امکان دارد حکم اعدام نیز برای وی صادر گردد. اکبر امینی که در جریان اعتراضات سال گذشته نیز چند ماهی باز داشت بوده، در روز حادثه به همراه پارچه های سبز و تصویری از شهدای سبز بالای جرثقیل رفته بود. وی گردن خود را با طناب آبی به جرثقیل بسته بود تا در صورت دخالت ماموران به دار آویخته شود. اما ماموران امنیتی با آوردن خانواده وی به محل وی را مجبور به پایین آمدن کردند. بر ماست تا با بر سر زبان آوردن اسم وی از سوء استفاده ماموارن امنیتی از گمنامی وی جلوگیری کنیم
با ۹۸ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


با الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور گسترده پشت دیکتاتور را باید لرزوند
با ۹۷ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


جنبش سبز فراموش نخواهد کرد که کیانوش آسا و صانع ژاله‌ها برای آزادی ایران و برای ایران و ایرانی به میدان آمده بودند و پیام آنان را به دست نسیم سبز خواهد سپرد تا دیگر بار کسی به جرم اهل تسنن بودن و به تهمت تجزیه طلبی، ظلم مضاعفشان را بر آنان روا ندارد. که غیر از این اگر باشد، ما نیز شرمندگان تاریخ خواهیم بود… .
با ۹۶ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


از آنجائیکه راهپیمائی تهران خیلی مهم است؛ لطفا دوستان با هر وسیله‌ای اطلاع رسانی کنند؛ فردا کل این خیابان باید در تصرف ما باشد.
با ۹۵ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


سحام نیوز: چهار روز از کشته شدن صانع ژاله و محمد مختاری در جریات تظاهرات اعتراضی ۲۵ بهمن می گذرد. به گزارش کردیش پرسپکتیو، در حالی که مردم کردستان و سرتاسر ایران در شوک کشته شدن صانع ژاله، دانشجوی کرد بسر می برند، پیکر این جوان کرد، تحت تدابیر شدید امنیتی، از سوی قاتلانش در پاوه به خاک سپرده شد. قاتلان وی،‌ یکبار جسم و روح او کشتند و دیگر بار، کرامت انسانی و شخصیت او را مورد هدف قرار دادند. هر چند که همیشه یاد او در دل میلیون‌ها نفر زنده خواهد ماند و توطئه‌ی کثیف حکومت برای بسیجی و خبرچین جلوه دادن صانع ژاله به شکل فجیعی با شکست مواجه شد. صانع ژاله، فرزاد وکیانوش و احسان و شوانه ای دیگر است. محمد مختاری، سهراب و اشکانی دیگرند. . قاتلان همه آن‌ها یکی است. کشتار جوانان هیچ گاه از سوی مردم کردستان بی پاسخ نمانده است. کردستان همه فرزندان ايران را در آغوش خواهد گرفت. دانشجویان کرد، زنان و جوانان، فعالان سیاسی و مدنی کرد، احزاب و نهادهای اجتماعی، در چند روز گذشته، آمادگی خود را به اشکال مختلف برای نشان دادن اعتراضات سراسری به ‌این جنایت اعلام کرده‌اند. مردم کردستان اینبار هم برای قاتلان صانع و صانع ها پیامی دارند: کردستان ایران به شکلی قاطع و گسترده دست به اعتراض خواهد زد. کردستان خواب قاتلان صانع ژاله و محمد مختاری را آشفته خواهد
با ۹۵ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


بسیاری از شهروندان تهرانی برای اعلام همبستگی با خانواده شهیدان دانشجو، و در حمایت از موسوی و کروبی که در حصر کامل نیروهای حکومتی قرار گرفته اند ، هم اکنون در بعضی از محله های تهران از جمله شهرک اکباتان، کوی فراز، سعادت آباد، پونک، توانیر، یوسف آباد و نیاوران، فریاد "الله اکبر" سردادند. در طول یک سال و نیم گذشته، سر دادن شعارهای شبانه، یکی از راههای مخالفان دولت ایران برای بیان اعتراض هایشان بوده است. فریادهای" الله اکبر" در حالی سرداده می شود که بیش از ۱۵۰۰ نفر در ایران بازداشت شده و تحت شدیدترین فشارها و شکنجه ها قرار دارند.
با ۹۴ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


اعتصاب عمومی در کردستان پوشش خبری و رسانه‌ای گسترده‌ای گرفته است و همزمان فعالان و مردم معترض در کردستان خود را برای این اعتصاب عمومی حاضر می کنند. احزاب سیاسی و نیروهای مدنی ضمن حمایت از اعتراضات فردا یکشنبه قتل صانع ژاله و بگروگان گیری شخصیت این دانشجوی کرد را محکوم کردند. کردیش پرسپکتیو: صانع ژاله دانشجوی کرد که در ۲۵ بهمن با گلوله نیروهایی که اعتراض مسالمت آمیز خیابانی را تاب نیاوردند، بقتل رسید، از طرف مسؤلان دولتی و امنیتی به عنوان یک بسیجي که توسط نیروهای مخالف به قتل رسیده معرفی گردید. بعد از آنکه قانع ژاله برادر صانع در گفتگو با صدای آمریکا پرده از جعل کارت بسیج برداشت و برادرش را از چنین اتهامی مبرا دانست، نیروهای امنیتی برای مقابله با افشاگری خانواده، آنان را از صحبت با رسانه‌ها منع کرده و برای تکذیب کردن آن گفتگو بشدت تحت فشار گذاشتند. انتساب صانع ژاله به بسیج، تشییع جنازه و خاکسپاری دولتی را مخالفین جمهوری اسلامی "مصادره و شهیددزدی" نامیدند. براساس گزارشهای تائید شده بدنبال خشونتهایی که منجر به سرکوب معترضین گردید، فعالیتهای میرحسین موسوی و مهدی کروبی محدودتر گردیده و هر دو کاندیدای خرداد ماه سال گذشته ریاست جمهوری، در یک نوع حصر خانگی بسر می‌برند. واکنش به ازدیاد تهدیدات و تشدید سرکوبها در ایران شدیدتر از سابق در جریان است. گروههای مدنی و سیاسی در واکنش به رفتار حکومت در ۲۵ بهمن با تاکید بر استمرار اعتراضات مدنی روز یکشنبه را روز اعتراض و محکومیت مصادره شخصیت و قتل صانع ژاله و محمد مختاری دیگر جان باخته در آن روز اعلام کردند.
با ۹۲ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


روزنامه لوموند۱۹فوریه ۲۰۱۱ مینویسد : «در حالی که رهبران اولیه جنبش، ازجمله آقای موسوی ، هنوز در قطع بند ناف خود با انقلاب (اسلامی) مرددند، تظاهرکنندگان این کار را کرده اند. شعارها و فریادهای آنان دیگر نه آقای احمدی نژاد، بلکه ستون اصلی رژیم، علی خامنه ای را هدف قرارمی دهد که «دیکتاتور» توصیف می شود : «مبارک، بن علی، نوبت سیدعلی!» یعنی نشانه ای بارز از رادیکالیزاسیون که سرکوب، شکنجه و دادگاههای نمایشی و فرمایشی ماههای اخیر در آن بی تأثیر نبوده است. بخصوص در جوانان و دانشجویان، نسلی که هم به وزن گذشته تاریخی کمترحساس است و هم اینکه بهای سنگین طغیان خود را در زندانها پرداخته است. موجی از تازه پیوستگان به جنبش نیز فرا می رسد که عبارتند از کارگران و دستمزد بگیران که از بحران اقتصادی و کاهش سوبسید دولتی به کالاهای مورد نیاز اولیه که به افزایش قیمتها می انجامد، نگرانند. چنین است که ناگهان حقوق بشر و دموکراسی به مطالبات محوری مبدل می شود : مردم دیگر خواستار حک و اصلاح نیستند بلکه تغییرات واقعی مطالبه می کنند. شعارهائی که علیه خامنه ای به عنوان «مستبد» داده می شود، علاوه برآن که شخص وی را به دلیل خارج شدنش از نقش سنتی «داور و حکم» هدف قرار می دهد بلکه به مقام و سمت او نیز حمله ورمی شود. گام بعدی، زیرسؤال بردن بنیان جمهوری اسلامی یعنی اصل «ولایت فقیه» است که قدرت سیاسی را تابعی از قدرت مذهبی می سازد. خلاصه رسیدن به یک جمهوری غیردینی که حتی برخی روحانیون نیز مطلوب می دانند......... بعدی >
با ۹۲ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


پیشنهاد کلمه برای فردا: به یاد دو شهید ۲۵ بهمن و دیگر شهدای ایران عزیز، سوگوارانه فریاد اعتراض سر می‌دهیم، لباس سیاه بر تن می‌کنیم و با تلاوت قرآن، روشن کردن شمع و قرائت فاتحه، یاد آنان را گرامی می‌داریم...مشاور ارشد آقای کروبی مسیرها را اعلام کرد: تمام خیابان ولی عصر از راه آهن تا تجریش...رسانه شمایید، جنیش سبز جز ما رسانه ندارد‬
با ۸۹ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


کانون نویسندگان کردستان در مورد اعتصاب و اعتراض سراسری در ایران و کردستان فراخوان خود را منتشر کرد. مخاطبان اصلی این فراخوان نویسندگان و دگراندیشان است. در پی صدور فراخوان از سوی جمعی از روزنامه‌نگاران و فعالان مدنی کرد، سایر سازمان‌ها و گروه‌های مدنی از اعلام اعتصاب در روز یکشنبه استقبال کردند. تا زمان تنظیم خبر گروه مادران صلح کردستان، کمیته هماهنگی اعتراضات به قتل صانع ژاله و کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، جمعیت جوانان کردستان ایران، سازمان ضد اعدام در کردستان، اتحادیه خانوادهای زندانیان در بند کورد، چهار سازمانی هستند که این بیانه مشترک را امضا کرده‌اند.
با ۸۷ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


مردمی که در زیر بار سنگینِ تنگدستی چشم براه حضور سبز همدیگرند و نگاهشان را به یکم اسفند ماه دوخته اند. مردمی که میدانند عزیزانی در زندانها چشم به راهشان هستند تا آنان میدان را خالی نکنند مردمی که فرزندانشان در راه آزای مهین شهید شدند. مردمی که به ایرانی آباد و آزاد می اندیشند . تردید جایز نیست ، فردا ساعت 3 در خیابان ولیعصر من هم در کنار این مردم خواهم بود فردا روز پرکاریست.
با ۷۴ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Find useful articles and helpful tips on living with Fibromyalgia. Visit the Fibromyalgia Zone today!

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ