کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

[farsibooks] اسرار زنانی که هیچ وقت دیکتاتور را تنها نمی گذارند

 

گفته می شود، دیکتاتور لیبی به قدری به پرستاران خود علاقه دارد که در یکی از سفرهای بین المللی خود به کشور پرتغال که قرار بود پس از آن برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به ایالات متحده آمریکا برود، وقتی به دلایل اداری، ویزای یکی از این پرستاران صادر نشده بود، ساعاتی بعد، «قذافی» هواپیمای شخصی خود را از پرتغال به لیبی فرستاد تا آن پرستار را پیش خود بیاورد.
 سرهنگ «معمر قذافی»، دیکتاتور لیبی را همواره بیش از صد زن همراهی می کنند که بیشتر آنان محافظان شخصی وی هستند، ولی به تازگی اخبار و اطلاعاتی جدید درباره این مسأله در برخی سایت های کشور لیبی منتشر شده و اسرار این زنان را فاش کرده است.

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، گفته می شود چهار زنی که همیشه پشت سر «قذافی» ایستاده اند، مانند دیگر محافظان وی، یونیفرم نظامی بر تن می کنند، اما حقیقت این است که آنان پرستار هستند. آنها دوره های پرستاری و امداد رسانی را گذرانده اند تا در صورت بروز هرگونه مشکل جسمی برای دیکتاتور لیبی، به داد او برسند و مشکل وی را برطرف کنند؛ البته آنها کارهای شخصی وی را نیز انجام می دهند.

اما از شروطی که «قذافی» برای این چهار پرستار و صد محافظ خود قرار داده، این است که هیچ کدام از آنان تا هنگامی که او را همراهی می کنند، حق ازدواج ندارند. آنان یاد گرفته اند که باید همه عمر خود را برای حفظ جان «قذافی» بگذرانند. هیچ یک از آنها حق گفت وگوی رسانه ای یا فاش کردن اطلاعات محرمانه آقای دیکتاتور را ندارند.

سایت «ویکی لیکس» نیز به تازگی در گزارشی نوشت: «معمر قذافی» یک پرستار اوکراینی به نام «جالینا کولوتنیتسکا» نیز همیشه همراه خود دارد. بررسی های انجام شده نشان می دهد آقای «قذافی» به او علاقه مند بوده و همین امر باعث شده او را همواره با خود همراه کند. دیکتاتور لیبی حتی در سفرهای بین المللی خود، پرستارانش را همراهش می برد. آنان از کوچکترین مسائل زندگی «قذافی» آگاهند.

گفته می شود، دیکتاتور لیبی به اندازه ای به پرستاران خود علاقه دارد که در یکی از سفرهای بین المللی خود به کشور پرتغال ـ که قرار بود پس از آن برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به ایالات متحده آمریکا برود ـ وقتی به دلایل اداری ویزای یکی از این پرستاران صادر نشده بود، ساعاتی بعد، «قذافی» هواپیمای شخصی خود را از پرتغال به لیبی فرستاد تا آن پرستار را پیش خود بیاورد.

همچنین برخی رسانه ها در گذشته نوشتند که گروه محافظان قذافی، چهارصد نفر دخترند که این دختران در گروه های چهل نفری، حراست از جان رهبر لیبی را بر عهده دارند و لحظه ای از او غافل نمی شوند.

در گزارش یک روزنامه مصری به لباس این محافظان هم اشاره شده است: «آنها هیچ گاه مانند محافظان مرد با لباس شخصی ظاهر نمی شوند. همیشه  لباس نظامی به تن دارند و این لباس از بهترین پارچه های موجود دوخته شده است. آنها پس از گذراندن امتحان های سخت برگزیده می شوند و تا وقتی در خدمت قذافی هستند، اجازه ازدواج ندارند.»

لباس این دخترها بیش از چهار هزار دلار ارزش دارد و این، شامل پوتین هم می شود. دوخت این پوتین ها، به گونه ای است که پای آنها را به هیچ عنوان اذیت نکند و در یک کلام، زمختی در طراحی و تولید لباس این محافظان جایی ندارد. وقتی یک دختر ساعت کارش تمام می شود، باید در حالت آماده باش بباشد، چرا که قذافی هر لحظه، ممکن است دلش برای یک محافظ به خصوص تنگ شود و بخواهد او را ببیند!


پایگاه های خبری لیبی در ادامه مطلب خود افزودند: «معمر قذافی» تک تک محافظان و پرستاران خود را شخصا از دانشکده ای که برای آموزش محافظان و پرستاران تأسیس کرده، انتخاب می کند و پیش از استخدام رسمی آنان، مجبورشان کرده که سوگند یاد کنند که تا آخر عمر به او وفادار بمانند و از همین روی، حق ازدواج ندارند.


این پایگاه های خبری در پایان مطلب خود نوشتند: تنها دختر دیکتاتور لیبی «عایشه» نام دارد. او به خاطر تک دختر بودن به شدت مورد علاقه پدر است و همین امر موجب شده که «قذافی» همه محافظان شخصی خود را همنام با او بنامد. او محافظان خود را «عایشه اول»، «عایشه دوم»، «عایشه سوم» و غیره نامیده است.

__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ