کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

[farsibooks] Tuesday 22 February 2011 Esfand 3rd 1389, Fwd: Best of Balatarin for 02/23/2011

 


http://us1.campaign-archive2.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=6a5de13245&e=457d8de126


---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin
Date: 2011/2/22
Subject: Best of Balatarin for 02/23/2011


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




چند ساعت پیش خبردار شدم که دیشب مأموران وحشی وزارت اطلاعات در یک لشکر کشی بی سابقه به منزل کروبی ، ضمن فحاشی و اهانت های فراوان بسیاری از اسناد تاریخی مربوط به قبل و بعد از انقلاب ونیز احکام کروبی از آیت اله خمینی را با خود برده اند . ادبیات مأموران اطلاعات ، دقیقا مشابه فحاشی هایی بوده است که در چند ماه گذشته در تحرکات خودجوش !!!! توسط عربده کشان در برابر متزل کروبی به کار گرفته می شد و به این طریق ، نشان دادند که سربازان گمنام ولایت ، همان نیروهای خودجوش ولایت هستند که روزها در وزارت اطلاعات ، پرونده سازی می کنند وشب ها به عربده کشی ، مشغولند
با ۳۶۷ امتیاز و ۵۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


صدا و سيما بعد از حماسه ي 25 بهمن در اقدامي انتحاري دست به كل كل با بالاترين زد و در بخشهاي مختلف خبري به تمامي كساني كه بالاترين رو نمشناختند نشان داد كه سايتي به نام بالاترين وجود داره . از اون زمان به بعد بازديد افراد آنلاين بالاترين از دوبرابر هم بيشتر شده. جا داره اينجا از اين خريت جناب ضرغامي قدرداني كنيم.
با ۲۳۹ امتیاز و ۳۰ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


سحام نیوز – عصر روز گذشته مامورین امنیتی با یورش به منزل کروبی تعداد زیادی از کتب و اسناد وی را با خود به همراه بردند . به گزارش سحام نیوز – مامورین امنیتی خانم کروبی و آقای کروبی را در اطاق های مجزا محبوس و سپس اقدام به جستجو در منزل و تعویض کلیه قفل ها اقدام کردند. گفتی است پس از این حادثه و از شب گذشته تاکنون علیرغم تلاش های بسیار، هنوزهیچ خبری از سرنوشت آقای کروبی و همسرشان در دست نیست. از سوی دیگر ماموران امنیتی شب گذشته با ورود به منزل علی کروبی وی را به همراه همسرش – نفیسه پناهی – بازداشت کردند. نفیسه پناهی که خواهر سه شهید و همسر علی کروبی است ساعاتی بعد در نیمه شب آزاد گردید اما تاکنون از سرنوشت علی کروبی هیچ گونه خبری در دست نیست . علی کروبی سومین فرزند مهدی کروبی است که در ماجرای 22 بهمن سال گذشته توسط نیروهای لباس شخصی دستگیر شده بود و در طی ساعات بازداشت خود متحمل شکنجه های وحشیانه ای شد. همچنین ماموران ماموران امنیتی روزگذشته و برای چندمین بار به منظور دستگیری به حسین کروبی – فرزند ارشد کروبی – به منزل وی یورش بردند که بدلیل عدم حضور حسین کروبی این اقدام ناکام ماند.
با ۱۸۶ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


حتي از خامنه اي هم منفورتر هستيد.. اگر خامنه اي ما را ميکشد و تمسخر ميکند..تمام مملکت را غصب کرده. ولي به شما چيزي نميرسد و اينگونه ما را تمسخر ميکنيد. کار شما از لودگي نيز گذشته و مانند اراذلي که با زبانشان دوست دارند کفر مخاطبشان را دربياورند حرف ميزنيد.. باور کنيد اگر رويه خود را تغيير ندهيد..بعد از سرنگوني محتوم، سرنوشتي بسيار فجيع در انتظارتان است..محاکمه شما قانوني نخواهد بود..مردمي خواهد بود و مردم منتظر تشکيل قانون نمیشوند
با ۱۷۸ امتیاز و ۳۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


با انتشار خبر دستگیری علی کروبی، حصر فاطمه کروبی، و حمله لباس شخصی ها به منزل مهدی کروبی که همراه با پرتاب چند نارنجک صوتی به ساختمان مسکونی وی بوده، حصر رهبران جنبش سبز وارد فاز تازه ای شده است. وب سایت سحام نیوز روز گذشته از حمله بیش از 30 نفر از لباس شخصی ها با شعار "سیدعلی می رزمد کروبی می لرزد" به منزل مهدی کروبی خبر داد و اعلام کرد"نیروهای خودسر با همکاری و هماهنگی نیروهای امنیتی و وزارت اطلاعات، به شکل همه‌جانبه به منزل مهدی کروبی حمله کرده‌اند".
با ۱۷۵ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


چکیده: نسخه ﯼ ﺍﻭﻟﯿﻪ ﯼ ﺍﯾﻦ ﻣﻨﺸﻮﺭ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﻧﯿﻪ ۱۸ ﻣﯿﺮﺣﺴﯿﻦ ﻣﻮﺳﻮﯼ ﺁﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ. ﺁﻧﺰﻣﺎﻥ ﻣﻮﺳﻮﯼ ﺻﺎﺣﺒﻨﻈﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﻘﺪ ﻭ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺍﯾﻦ ﻣﻨﺸﻮﺭ ﻭ ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﺗﻘﻮﯾﺖ ﻭ ﺗﻨﻘﯿﺢ ﺁﻥ ﺩﻋﻮﺕ ﻧﻤﻮﺩ. ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﯾﮑﺼﺪ ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﺎﻥ ﻭ ﺻﺎﺣﺒﻨﻈﺮﺍﻥ ﺣﻮﺯﻩﺍﻫﯽ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭘﯿﺮﺍﻣﻮﻥ ﻣﻨﺸﻮﺭ ﻧﻘﺪﻫﺎ ﻭ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺭﺍﯾﻪ ﮐﺮﺩﻧﺪ. ﻧﺴﺨﻪ ﻭﯾﺮﺍﺳﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﺍﻣﻀﺎﯼ ﺍﻣﻀﺎﯼ ﻣﻮﺳﻮﯼ ﻭ ﮐﺮﻭﺑﯽ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺍﻣﺎﻧﺖ ﻧﺰﺩ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺭﺍﻩ ﺳﺒﺰ ﺍﻣﯿﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺗﺎ ﺩﺭ ﻣﻮﻗﻊ ﻣﻘﺘﻀﯽ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﻮﺩ. ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﺷﻮﺭﺍ، ﻣﺘﻦ ﮐﺎﻣﻞ ﻣﻨﺸﻮﺭ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﻠﻤﻪ ﻭ ﺳﺤﺎﻡ ﻧﯿﻮﺯ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﮐﻠﻤﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻨﺸﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﺘﻦ ﺍﻭﻟﯿﻪ ﻭ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩﯼ ﺁﻥ ﺩﺭ ۲۵ ﺧﺮﺩﺍﺩ ۱۳۸۹ ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﯿﺎﻧﯿﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۱۸ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪ، ﺣﺎﻭﯼ ﺭﯾﺸﻪﻫﺎ ﻭ ﺍﻫﺪﺍﻑ، ﺭﺍﻫﮑﺎﺭﻫﺎﯼ ﺑﻨﯿﺎﺩﯾﻦ، ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻫﻮﯾﺖ ﺳﺒﺰ ﻭ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺍﺭﺯﺵﻫﺎﯼ ﺟﻨﺒﺶ ﺍﺳﺖ.
با ۱۷۴ امتیاز و ۱۲۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


به خانه کروبی یورش می برند.فرزند و عروسش را بازداشت می کنند .از وضعیت شیخ شجاع خبری در دست نیست.میر حسین در حصر خانگی است.ارتباطشان با بیرون قطع شده .فشار ها بر این دو عزیز فزونی یافته .برماست که این فضا را بشکنیم.آقای اردشیر و امیر ارجمند و جناب مجتبی واحدی .در چنین وضعیت بحرانی که این دو عزیز گرفتارش گشته اند یک حضور خیابانی منسجم که تبلیغات خوبی برای آن صورت گرفته باشد می تواند به سرانجامی مفید نائل گردد.زمان را از دست ندهید.فراخوان حضور حمایتی از میر حسین و شیخ را صادر کنید. سکوت ما گستاخی آنان را در بر دارد .اینک که از ضربات مهلک 25 بهمن و اول اسفند در گیجی بسر می برند شایسته است پیرامون حمایت قدرتمند جنبش از سرانش با فرصتی مناسب و تبلیغاتی پیگیر یکبار دیگر در خیابان حاضر شویم.
با ۱۶۴ امتیاز و ۲۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


عصر روز گذشته، مامورین امنیتی با حضور در منزل مهدی کروبی، تعداد زیادی از کتاب‌ها و اسناد وی را توقیف کرده و به همراه خود برده‌اند. ماموران همچنین علی کروبی را نیز در منزلش بازداشت کرده‌اند. به گزارش سحام نیوز، مامورین امنیتی پس از حمله به منزل آقای کروبی، ایشان و خانم کروبی را در اطاق‌های مجزا محبوس کردند و سپس به جست‌و‌جو در منزل پرداختند. بر اساس این گزارش، ماموران کلیه قفل‌های منزل مهدی کروبی را هم تعویض کرده‌اند. در این گزارش همچنین تاکید شده که پس از این حادثه و از شب گذشته تاکنون، علی‌رغم تلاش‌های بسیار، هنوز هیچ خبری از سرنوشت آقای کروبی و همسرشان در دست نیست. از سوی دیگر، گزارش شده که ماموران امنیتی شب گذشته با ورود به منزل علی کروبی، فرزند مهدی کروبی، وی را به همراه همسرش، نفیسه پناهی، بازداشت کرده‌اند. بر اساس این گزارش، نفیسه پناهی که خواهر سه شهید است، ساعاتی بعد در نیمه‌شب آزاد شده، اما تاکنون از سرنوشت علی کروبی هیچ‌گونه خبری در دست نیست. علی کروبی، سومین فرزند مهدی کروبی است که در ماجرای ۲۲ بهمن سال گذشته نیز توسط نیروهای لباس شخصی دستگیر شده و در طی چند ساعت بازداشت، به طور وحشیانه‌ای مورد شکنجه قرار گرفته بود. ماموران ماموران امنیتی همچنین روز گذشته برای چندمین بار به منظور دستگیری به حسین کروبی، فرزند ارشد مهدی کروبی، به منزل وی مراجعه کردند که به دلیل حضور نداشتن حسین کروبی، در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند.
با ۱۵۹ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


حالا ببینید در این مصاحبه با چه وقاحتی مطالبات جنبش سبز رو کوچک و سطحی میشماره و مراتب خوش خدمتی‌اش رو به باغ‌وحش ولایت نشون میده.
با ۱۵۸ امتیاز و ۳۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


عصر روز گذشته مامورین امنیتی با یورش به منزل کروبی تعداد زیادی از کتب و اسناد وی را با خود به همراه بردند . به گزارش سحام نیوز ، مامورین امنیتی خانم کروبی و آقای کروبی را در اطاق های مجزا محبوس و سپس اقدام به جستجو در منزل و تعویض کلیه قفل ها اقدام کردند. گفتی است پس از این حادثه و از شب گذشته تاکنون علیرغم تلاش های بسیار، هنوزهیچ خبری از سرنوشت آقای کروبی و همسرشان در دست نیست. از سوی دیگر ماموران امنیتی شب گذشته با ورود به منزل علی کروبی وی را به همراه همسرش – نفیسه پناهی – بازداشت کردند. نفیسه پناهی که خواهر سه شهید و همسر علی کروبی است ساعاتی بعد در نیمه شب آزاد گردید اما تاکنون از سرنوشت علی کروبی هیچ گونه خبری در دست نیست . علی کروبی سومین فرزند مهدی کروبی است که در ماجرای 22 بهمن سال گذشته توسط نیروهای لباس شخصی دستگیر شده بود و در طی ساعات بازداشت خود متحمل شکنجه های وحشیانه ای شد. همچنین ماموران ماموران امنیتی روزگذشته و برای چندمین بار به منظور دستگیری به حسین کروبی – فرزند ارشد کروبی – به منزل وی یورش بردند که بدلیل عدم حضور حسین کروبی این اقدام ناکام ماند.
با ۱۴۱ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


نیروهای امنیتی پس از مراجعه به منزل علی کروبی فرزند مهدی کروبی وی را به همراه همسرش نفیسه پناهی بازداشت کردند.
با ۱۳۸ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


جرس: «محمد عاشق آزادی بود، محمد عاشق زندگی بود، محمد خسته شده بود مثل خیلی از جوان های دیگر در راهپیمایی ۲۵ بهمن شرکت کرد تا بگوید کشورش را دوست دارد. حالا نه من و نه هیچ یک از اعضای خانواده ام نمی توانیم باور کنیم که محمد دیگر بین ما نیست، این نامردی است وقتی می بینم تابوت محمد را کسانی که هیچ نسبتی با برادرم نداشتند دزدیدند.» اینها بخشی از ناگفته های یکی از اعضای خانواده ی محمد مختاری جوان ۲۲ ساله ای است که در راهپیمایی ۲۵ بهمن هدف گلوله قرار گرفت و سپس جان باخت. پس از کشته شدن محمد مختاری خانواده او به دلیل شرایط امنیتی تا کنون با هیچ رسانه ای به صورت رسمی گفتگو نکرده اند اما مجید مختاری می گوید دیگر نمی تواند از برادرش سخن نگوید. مجید مختاری برادر محمد مختاری است که پس از شنیدن خبر کشته شدن برادرش راهی بیمارستان شده بود. اینک بعد از گذشت روزها شوک و بیماری توانست خودش را به صفحه اینترنت برساند و پس از مشاهده عکس های منتشر شده از مراسم تشییع محمد مختاری در رسانه های دولتی، به شدت متاثر شد. وی به خبرنگار جرس در یک گفتگوی تلفنی می گوید: انگارکسی دارد برای من قصه می گوید، قصه برادری که عاشق زندگی بود اما کشته شد و حالا کسی دارد داستان را عوض می کند و این درد آور است که بدن بی جان برادر خود را بر شانه های کسانی می بینم که چهره هایشان برای من که برادر او هستم اصلا آشنا نیست. رسانه‌های وابسته به دولت، خبر داده بودند "مردم انقلابی" جنازه محمد مختاری که به دست «عوامل منافقین» کشته شده است را، با شعار دادن علیه «سران فتنه» تشییع کرده‌اند بدون آنکه اشاره ای به هویت واقعی این جوان و آخرین نوشته او در صفحه مجازی در فیس بوک کنند که نوشته بود: «خدایا ایستاده مردن را نصبیم کن که از نشسته زیستن در ذلت خسته ام». بدین ترتیب به تعبیر معترضان حکومت، دو تن از کشته شدگان راهپیمایی ۲۵ بهمن توسط لباس‌شخصی ‌ها «دزدیده» و تحت تدابیر شدید امنیتی به خاک سپرده شد. هوادارن دولت برای صانع ژاله اولین جوانی که هویت او پس از کشته شدن توسط خبرگزاری فارس به عنوان بسیجی معرفی شده بود نیز مراسمی مشابه و سازماندهی شده برگزار کردند که برادر وی قانع ژاله طی یک گفتگو با صدای آمریکا در مورد چگونگی صدور کارت جعلی بسیج خبررسانی کرده بود، اینک مجید مختاری برادر محمد مختاری نیز در مورد وضعیت برگزاری مراسم تشییع و روحیات برادر خود پیش از کشته شدن در راهپیمایی لب به سخن گشود. گفتگوی تلفنی خبرنگار جرس با مجید مختاری در پی می آید: شما اولین بار خبر کشته شدن برادرتان محمد مختاری را از کجا شنیده اید؟ من دور از ایران زندگی می کنم و در جریان اخبار ایران از طریق اینترنت قرار می گیرم، روز ۲۵ بهمن بیرون بودم. وقتی به خانه برگشتم با یکی از دوستانم در ایران از طریق اسکایپ صحبت کردم و پرسیدم در ایران چه خبر است؟ خودم هم خبرها را از طریق اینترنت پیگیری کردم اما تا آن زمان هیچ خبری نداشتم. صبح فردا وقتی به دانشگاه رفتم ، سر کلاس نشسته بودم که مدام اس ام اس و پیام از دوستانم دریافت می کردم، آنها فقط حال مرا می پرسیدند، کمی برایم عجیب بود، حتی یک اس ام اس از دایی ام دریافت کردم که از من می پرسید کجا هستم. باز هم نمی دانستم چرا همه حال مرا می پرسند. تا اینکه دیدم چند تن از دوستان ایرانی ام خودشان را به دانشگاه من رساندند ، وقتی پرسیدم چه خبر شده ، گفتند، همینطوری آمدیم که با هم برویم بیرون کمی قدم بزنیم. میان راه وقتی پیاده می رفتم آرام آرام پیام های صفحه فیسبوک را چک می کردم، ناگهان دیدم دوستی ناشناس نوشته است: آیا من با محمد مختاری که شهید شده است نسبتی دارم؟ ناگهان زمین زیر پایم لرزید، تمام توانم را برای راه رفتن از دست دادم. دوستانم متوجه حال پریشانم شدند، زیر بازویم را گرفتند و مدام می پرسیدند چیزی شده؟ من از آنها پرسیدم شما چیزی می دانید؟ خبری شده، برای محمد برادرم اتفاقی افتاده است؟ و بعد دیگر نفهمیدم چه شد، فشار خونم افتاد، شوک عجیبی به من وارد شد، شنیدن خبرِ از دست دادنِ برادر آن هم در غربت آسان نیست . آدم را زمین گیر می کند. از روز سه شنبه تا خود امروز در بیمارستان بستری بودم و هنوز هم فکر می کنم خبری که شنیدم واقعیت ندارد. آخرین باری که خودتان با محمد صحبت کردید کی بود؟ من دو سه روز قبل از ۲۵ بهمن از طریق فیسبوک با برادم در ارتباط بودم. یک هفته قبل تر هم از طریق اسکایپ با هم گفتگو می کردیم. برادرم کنار پدر و مادرم نشسته بود و وقتی از او می پرسیدم چه خبر؟ سعی می کرد جلوی آنها نگوید که می خواهد در راهپیمایی شرکت کند، نمی خواست آنها را نگران کند. محمد خیلی اهل شوخی بود، بعد که محمد را کشتند با مادرم هم حرف زدم ، مادرم هم رفتن محمد را باور نکرد هنوز. مادرم می گفت روز ۲۵ بهمن محمد به شوخی گفته بود بنشینیم آخرین ناهار را هم دو رهم بخوریم. یعنی برادرم با شوخی و خنده رفت به راهپیمایی و دیگر بر نگشت.
با ۱۳۲ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


مامورین امنیتی فاطمه و مهدی کروبی را در اطاق های مجزا محبوس و سپس اقدام به جستجو در منزل و تعویض کلیه قفل ها اقدام کردند. به گزارش سحام نیوز، پس از این حادثه و از شب گذشته تاکنون علیرغم تلاش های بسیار، هنوزهیچ خبری از سرنوشت مهدی کروبی و همسرش در دست نیست. از سوی دیگر ماموران امنیتی شب گذشته با ورود به منزل علی کروبی وی را به همراه همسرش – نفیسه پناهی – بازداشت کردند. نفیسه پناهی که خواهر سه شهید و همسر علی کروبی است ساعاتی بعد در نیمه شب آزاد شد اما تاکنون از سرنوشت علی کروبی هیچ گونه خبری در دست نیست . علی کروبی سومین فرزند مهدی کروبی است که در ماجرای ۲۲ بهمن سال گذشته توسط نیروهای لباس شخصی دستگیر شده بود و در طی ساعات بازداشت خود متحمل شکنجه های وحشیانه ای شد. همچنین ماموران ماموران امنیتی روزگذشته و برای چندمین بار به منظور دستگیری به حسین کروبی – فرزند ارشد کروبی – به منزل وی یورش بردند که بدلیل عدم حضور حسین کروبی این اقدام ناکام ماند
با ۱۳۱ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


آقای خامنه ای ! هر کاری که میخواهید انجام میدهید هیچ نیازی هم به پاسخ به احدالناسی نمی بینید . سرنوشت کشور و مردم را در دست خود گرفته اید و هر کاری که بخواهید با آن میکنید . هر کسی را که بخواهید توهین و تحقیر میکنید . مجوز کشتن جوانان ودانشجویان و پرت کردن آنها از پل ها را صادر میکنید ، دستور زندانی کردن منتقدانتان را در سیاهچاله هایی میدهید که خود میدانید چه بر سرشان میاورند . برای ارعاب مردم دستور اعدام مخالفان سیاسی و یتیم کردن بچه هایشان را میدهید درحالیکه هیچ حقی برای دفاع در محکمه قانونی و شرعی را به انها نداده بودید . دستور میدهید دیوارآهنی سرکوچه میرحسین نصب کنند چون میدانید حرف حق میزند و جوابی برایش ندارید . دستور فحاشی و هتاکی به کروبی و حمله وحشیانه اوباش گوش به فرمانتان را به منزلش میدهید چون حرفی برای گفتن ندارید . اما آقای خامنه ای ! ایران ارث پدری شما نیست ، مردم ایران هم برده یا رعیت شما نیستند، خدا هم فرستاده ای چون شما ندارد ، کدام فرستاده خدا را سراغ دارید که در دوران حکومتش چنین قتل ها و جنایاتی صورت گرفته باشد ؟ کدام خدا به شما گفته به هرکسی که مخالف روش و منش شما بود اینچنین بتازید واینچنین حقوق خدادایش را از وی سلب کنید ؟ کدام خدا به شما مجوز داده داماد دکتر سروش را شکنجه کنید تا اقراردروغ کند، دختر سروش آنچنان است ؟ به راستی کدام خدا چنین مجوزهایی به شما داده است ؟ شرم آور و دردناک است برشمردن تمام اتفاقاتی که حداقل در 20 ماه گذشته در حکومت شما و دستگاه قضایی شما صورت گرفته است . جناب خامنه ای کمی بیندیشید ، به خدا که شما چنین حقی ندارید
با ۱۳۰ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


گزارش های رسيده از ايران حاکی از آن است که نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی ايران با يورش به منزل مهدی کروبی، تعداد زيادی از کتاب ها و اسناد وی را با خود بردند و به گزارش سايت نزديک به آقای کروبی، اطلاعی از سرنوشت وی و همسرش نيست. همزمان علی کروبی، پسر اين رهبر مخالفان، نیز بازداشت شده است.
با ۱۲۶ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


خوشحالم که مجتبی واحدی، مشاور مهدی کروبی و از اعضای شورای «راه سبز امید» هم به عضویت بالاترین در آمده. ایشان از 21 بهمن 89 با نام vahedim و با وبلاگ mojtaba-vahedi.blogspot.com تا الان چهار تا لینک فرستاده که دو تایش هم داغ نشده! شاید خیلی از کاربران بالاترین نام کاربری ایشان را نمی دانند. این لینک را بنده برای همین فرستادم. پیروز باشید. شناسه: vahedim وبلاگ / و‌ب‌سایت:mojtaba-vahedi.blogspot.com /زمان عضویت در بالاترین: ۱۳۸۹/۱۱/۲۱ /کشور: United States /تعداد لینک‌های پست‌کرده: ۴ /درصد لینکهایی که به صفحه اول رفته اند ۵۰ /تعداد نظرات داده شده توسط کاربر ۳ /تعداد رأی‌های داده شده توسط این کاربر: ۴ /جمع امتیازهای داده شده به لینک‌های این کاربر: ۳۷۰ /اعتبار کسب شده: ۱۴۲ /انرژی باقی‌مانده امروز: ۸۱
با ۱۲۰ امتیاز و ۳۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


مردم، ملت = 51 مورد.... ولایت، ولایت فقیه، امام، رهبر= 0 مورد (همین)
با ۱۱۴ امتیاز و ۱۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


نسخه ی اولیه ی این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود. اکنون این شورا، متن کامل منشور را برای انتشار در اختیار کلمه و سحام نیوز قرار داده است.
با ۱۰۹ امتیاز و ۱۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


با حصر خانگی موسوی و کروبی همه به این باور رسیدند که این عزیزان مسیر ماندلا و گاندی و دیگر آزادی خواهان دنیا را طی میکنند.پس ما هم نباید بی کار بشینیم و ضرورت دارد که هرچه زودتر زمان راهپیمایی بعدی و در اعتراض به بازداشت رهبرانمان را تعیین کنیم.
با ۱۰۴ امتیاز و ۱۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


سایت دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجلس خبرگان و رییس مجمع تشخیص مصلح تظام در یادداشتی تحلیلی با عنوان "احمدی نژاد و فتنه ؛ سکوت یا جاخالی؟"، نوشت: آیا آقای احمدی‌نژاد ناگهان بعد از انتخابات ۸۸ و برگزاری جشن پیروزی اهل تقیه رسانه‌ای شد یا علت دیگری دارد که در طول ۲۰ ماهه گذشته هرگز به صراحت موضع خود را در برابر فتنه و اشخاص مرتبط با آن اعلام نکرده‌است؟
با ۱۰۲ امتیاز و ۲۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


التماس و گریه زاری یک دانشجو بدبخت که نمره میخواد و استاد بیشرفی که با یک زن شوهر دار میخواد رابطه برقرار کنه و در عوضش نمره بده, بقیشو گوش بدید خودتون!
با ۱۰۱ امتیاز و ۵۶ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


می گویند جنایتکارِ متجاوزِ شروری به خانه عروس و دامادی حمله برد و داماد را- که از هیبت و هیکل متجاوز زبانش بند آمده بود و کم مانده بود قالب تهی کند - امر کرد در گوشه اتاق بایستد و دورش خطی قرمز کشید و گفت: " اگر پایت را از خط بیرون گذاری، هر چه دیدی از چشم خود دیدی! " پس با خیال راحت کارش را با عروس تمام کرد و رفت! پس داماد به عروس گفت: " این چه کاری بود کردی؟" عروس پاسخ داد: " دیدی که هر چه فریاد زد که برخیز و جامه از تن بدرآر، من در جای خود نشستم و هیچ نگفتم! هر چه کرد او خود کرد! " مرد گفت: " ایی شهامتت منو کشته" زن گفت: ای مرد غیرتت کجا بود، تو چرا کاری نکردی؟ داماد گفت: من هزار بار پایم را از خط قرمز رد کردم و او هیچ نفهمید! و عروس با افتخار گفت: " من دلباخته این شجاعت توام" حال حکایت نمایندگان مجلس ماست، به نمایند اصلاح طلب می گویند : " وقتی شعار می دادند، کجا بودید و چرا کاری نکردید؟ " می گوید: " ما شعار نمی دادیم، ما نشسته بودیم! " واقعاً این شهامتش منو کشته! همین که میدان داری نکرده و سینه چاک نداده و حنجره مبارک را با عربده مستانه خسته نکرده، جای قدردانی و تقدیر دارد! دست مریزاد! احتمالاً بقیه نمایندگان اصلاح طلب هم از زیر میز آن پای مبارک را بارها تا آنسوی خط قرمز سر داده اند! واقعاً این شجاعتشان مثال زدنی است! 3 اسفند 1389 / مهدی خزعلی
با ۹۹ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


موسوی، رهنورد و کروبی مردم را تنها نگذاشتند، ما نیز آنان را تنها نگذاریم . با کینه ای که استبداد از این عزیزان دارد امکان هر نوع آسیبی به آنان میرود. از زمانی که آقای کروبی از آقای موسوی در مناظره تلویزیونی پرسیدند که آیا آماده اید تا آخر بایستید و آقای موسوی هم با قاطعیت جواب مثبت داد تا این لحظه این دو بزرگوار ذره ای عقب ننشستند. بر ماست که آنانرا تنها نگذاریم. در مرحله نخست از هر طریق ممکن باید در مورد وضعیت آنان اطلاع رسانی کرد، از اینترنت گرفته تا تلفن و رساندن خبر بصورت دهان به دهان. در مرحله بعد باید گوش به زنگ پیشنهادات شورای هماهنگی راه سبز امید بود تا در صورت فراخوان، با حضور میلیونی خود خیال خام آسیب رساندن به میر حسین، رهنورد، کروبی و خانواده هایشان را از ذهن بیمار اقتدر گرایان دور کنیم.
با ۹۳ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


دکتر عبدالکریم سروش، فیلسوف و معترض معاصر در اعتراض به شکنجه جسمی و روحی دامادش از سوی دستگاه امنیتی، نامه‌ای سرگشاده منتشر کرد. در این نامه، سروش می‌نویسد: «بار خدایا، از غزالی آموخته‌ام که هیچ‌کس را لعنت نکنم حتی یزید را، اما اینک فروتنانه، از تو رخصت می‌طلبم تا بر جمهوری کافرپرور اسلامی ایران، لعنت و نفرین بفرستم.»
با ۹۳ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


دکتر عبدالکریم سروش، فیلسوف و معترض معاصر در اعتراض به شکنجه جسمی و روحی دامادش از سوی دستگاه امنیتی، نامه‌ای سرگشاده منتشر کرد. در این نامه، سروش می‌نویسد: «بار خدایا، از غزالی آموخته‌ام که هیچ‌کس را لعنت نکنم حتی یزید را، اما اینک فروتنانه، از تو رخصت می‌طلبم تا بر جمهوری کافرپرور اسلامی ایران، لعنت و نفرین بفرستم.» عبدلاکریم سروش، شب گذشته با انتشار این نامه که برای رسانه‌های مختلف ارسال شده، شرح درد و زجر داماد خودش را که بعد از تحمل شکنجه، در وجود خدا نیز شک کرده را آورده است.
با ۹۳ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


جرس: در پی فراخوان دانشجویان دانشگاه شیراز جهت برگزاری تجمع اعتراض آمیز به مناسبت شهادت حامد نورمحمدی - دانشجوی شهید آن دانشگاه در تجمعات روز یکشنبه اول اسفند ماه - امروز سوم اسفند، این تجمع با دخالت نیروهای حراست و بسیج دانشگاه به خشونت کشیده شد.//////////////// به گزارش ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، دانشجویان دانشگاه شیراز طبق فراخوان اعلام شده، ساعت ۳۰:۱۱ صبح با حضور در میدان پردیس دانشگاه شیراز به اعتراض پرداختند اما این تجمع با دخالت نیروهای حراست و بسیج دانشگاه به خشونت کشیده شد. جمعیت دانشجویان که بالغ بر صد‌ها نفر بود یک صدا خواستار پاسخگویی مسئولین دانشگاه شیراز در قبال جان باختن "حامد نورمحمدی" دانشجوی دانشگاه شیراز شدند. این اعتراض دانشجویان، علی رغم حضور سنگین نیروهای امنیتی خارج از دانشگاه و ماموران حراست و انتظامات دانشگاه شیراز صورت پذیرفت، که در تلاش برای ممانعت از تشکیل هرگونه تجمعی بودند. گفتنی ست اعتراض دانشجویان دانشگاه شیراز سرانجام با یورش نیروهای حراست و بسیج به تحصن دانشجویان به خشونت کشیده شد. این در حالیست که دانشجویان دانشگاه شیراز با پخش فراخوان‌های مختلف اعلام کرده‌اند که فردا (چهارشنبه) نیز به اعتراض دست خواهند زد. شایان ذکر است، نیروهای حراست، انتظامات و بسیج دانشگاه شیراز در حالت آماده باش به سر می‌برند و به کنترل شدید ورود و خروج دانشجویان به صحن دانشگاه و خوابگاه‌ها مشغول هستند؛ این بار نیروهای حراست علاوه بر ارعاب بعضی از دانشجویان، به احضار و به قول خود توجیه منطقی بعضی دیگر از دانشجویان پرداخته‌اند. گفتنی است رسانه ها و نهادهای حکومتی سعی داشتند جانباختن حامد نورمحمدی، دانشجوی دانشگاه شیراز در تجمعات اول اسفند را – همانند شهادت دو دانشجوی سبز در وقایع ٢۵ بهمن- وارونه نمایی کرده و آن را ناشی از تصادف خیابانی وانمود کنند، اما فعالان دانشجویی و شاهدان عینی، شهادت وی توسط ماموران حکومتی را افشا کرده و به برگزاری مراسم اعتراضی به همین مناسبت پرداختند. حامد نور محمدی دانشجوی لرستانی ترم چهارم رشته زیست شناسی دانشگاه شیراز، روز یکشنبه در محدوده میدان دانشجوی شهر شیراز به شهادت رسیده و رییس دانشگاه نیز این امر را تایید کرده بود، اما با وجود آنکه شاهدان عینی گفته بودند که وی توسط ماموران از بالای پل نمازی به پایین پرت شده، اما خبرگزاری های امنیتی همچون فارس، همانند موضع گیری های اخیر در مورد شهادت صانع ژاله و دیگر شهدا و جانباختگان، دست به قلب واقعیت زده و به قول منابع امنیتی و طی یک فرآیند تبلیغاتی، آنرا ناشی از تصادف با یک خودرو ذکر کرده بودند. همان زمان شاهدان عینی گفته بودند که چنین چیزی صحت نداشته و چند دانشجوی دیگر به جرس اطلاع دادند که "ما طرف دیگر پل بودیم که ناگهان دیدیم یک خودرو از دور در حال علامت دادن (فلاشر زدن) است و همه دیدیم که دارد از دور به چیزی که وسط راه افتاده اشاره می کند و همه وقتی رسیدیم، با پیکر حامد روبرو شدیم که توسط ماموران و نه در جریان یک تصادف، کشته شده است..."
با ۹۰ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


در حالی که محمود احمدی نژاد با بیش از دو ماه تاخیر، اول اسفند ماه، لایحه بودجه سال ٩۰ را در چندین صفحۀ مختصر به مجلس ارائه و آن را حتی قابل گذاشتن در جیب ذکر کرد، رئیس کمیسیون انرژی مجلس از ارائه گزارش تخلف ۱۱میلیارد دلاری دولت از بودجه ٨٩ به صحن مجلس در هفته آینده خبر می‌دهد. به گفته‌ی کاتوزیان، دولت نزدیک به ۱۱ میلیارد و ٢۰٠ میلیون دلار دریافتی خود از فروش نفت خام را که باید به حساب ذخیره ارزی واریز می شده، واریز نکرده...
با ۸۸ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اقتصاد
نظرات

 


در نوشتار قبل خواستار اطلاع رسانی برای تظاهرات ۵ اسفند و همین طور آزادسازی کروبی شدم و دلایل آن را توضیح دادم که منطقی و عقلانی بود اما متاسفانه تا الان نه اقدامی برای اطلاع رسانی ۵ اسفند انجام شده است و نه اطلاع رسانی مناسبی برای شکستن حصر کروبی.اما در همین حال میبینم که لینک های احساسی چون آزادسازی موسوی که به مراتب آزادسازی او به دلیل قرارگرفتنش در منطقه ای فوق امنیتی دشوارتر و پرهزینه تر است در بالاترین بالا۱۰۰ میشود.زمان ان رسیده است که با تصمیم های منطقی این رژیم را مجبور به عقب نشینی کنیم والا با تصمیم های احساسی و برگزاری تظاهرات ماهانه چیزی دستگیرمان نمیشود چون حکومت زمان ریکاوری خواهد داشت و همان طور که در ۲۰ ماه گذشته نتوانستیم با این روش رژیم را به زانو درآوریم.راه حل کار قرار دادن رژیم در وضعیت بحرانی هر روزه است.یعنی هر روز رزیم باید حس کند که امروز روز آخرش است و آن زمان است که ما به ژیروز نزدیک می شویم.
با ۸۷ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" تجمع گسترده دانشجويان دانشگاه شيراز درمحوطه دانشکده علوم جهت گراميداشت و اعتراض به شهادت شهيد راه آزادی مردم ايران حامد نور محمدی توسط نيروهای سرکوبگر ولی فقيه روز سه شنبه 3 اسفند ماه از ساعت 8 صبح همزمان با شروع کلاس ها ی دانشگاه ، دانشجويان دانشگاه شيراز در محوطه دانشکده علوم دست به تجمع اعتراضی گسترده زدند و از حضور در کلاس ها خودداری کردند.اين تجمع اعتراضی برای گراميداشت جانباخته راه آزادی و اعتراض عليه جنايت جديد نيروهای سرکوبگر ولی فقيه علی خامنه ای در شيراز صورت می گيرد . دانشجويان همچنين در سطح دانشگاه اقدام به نصب عکس های شهيد راه آزادی مردم ايران نمودند . در زير عکس ها نوشته ای به اين مضمون به چشم می خورد : گرگ ها خوب بدانند در اين ايل غريب گر پدر مرد تفنگ پدری هست گر مردان قبيله همه کشته شدند توی گهواره چوبی پسری هست هنوز اين تجمع در حال گسترش يافتن است .نيروهای سرکوبگر حراست دانشگاه و اطلاعاتی از ترس خشم دانشجويان از هر گونه واکنشی بازمانده اند . گزارش ها ی ديگری حاکی است جو ساير دانشگاههای شيراز متشنج است و دانشجويان قصد دارند مراسم گراميداشت و اعتراضات گسترده عليه اين جنايت برپا کنند. فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران 03 اسفند 1389 برابر با 22 فوريه 2011
با ۸۶ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


دانشگاه هنر، کماکان در اعتراض به شهادت صانع ژاله توسط نیروهای امنیتی، در اعتصاب به سر می برد. به گزارش دانشجونیوز، امروز سه شنبه برای سومین روز متوالی در هفته ی جاری کلاس های درس دانشگاه هنر برگزار نشد. لازم به ذکر است؛ پس از کشته شدن شهید صانع ژاله توسط نیروهای حکومتی، انجمن اسلامی این دانشگاه طی بیانیه ای اعلام کرده بود که به مدت یک هفته دانشجویان سر کلاس های درس حاضر نمی شوند. پس از شهادت صانع ژاله دانشجوی دانشگاه هنر تهران به دست نیروهای امنیتی، در تجمع اعتراضی دانشجویان در دانشگاه هنر به همین منظور، نیروهای امنیتی و حراست با یورش به دانشجویان این دانشگاه شمار زیادی از آنها را بازداشت کردند. اما اعتصاب دانشجویان مبنی بر شرکت نکردن در کلاس ها هم چنان پا برجاست.
با ۷۹ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ