کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اسفند ۶, جمعه

[farsibooks] Thursday 24 February 201 Esfand 5th 1389, Fwd: Best of Balatarin for 02/25/2011

 


http://us1.campaign-archive1.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=8067663ca2&e=457d8de126


---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin
Date: 2011/2/24
Subject: Best of Balatarin for 02/25/2011


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




گروه 25 بهمن(با ۶۷۰۰۰ عضو) پس از دریافت نظرات گروه مشاوران خود در داخل کشور و جمع بندی آراء کاربران صفحه، این برنامه را برای ادامه اعتراضات مردمی سبز پیشنهاد می کند: /// طرح سه شنبه های اعتراض: ما هر هفته اعتراض خود را با فریادهای الله و اکبر از ساعت 10 شب، روزهای دوشنبه نهم، شانزدهم و بیست و سوم اسفند آغاز خواهیم کرد که خدا با ماست. تا پایان اسفند ماه، سه شنبه ها روز اعتراض ما خواهد بود. ما این راهپیمایی ها را از روز سه شنبه 10 اسفند شروع و در روزهای 17 و 24 اسفند ادامه خواهیم داد. // راهپیمایی روز اول (سه شنبه 10 اسفند ماه) در تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی از ساعت 5بعد از ظهر آغاز خواهد شد. گروههای دانشجویی و صنفی می توانند اعتراضات شان را در مکان های دیگر مانند مقابل اداره کار یا دانشگاه برگزار کنند. ما بیانیه های آنها را به اطلاع همه خواهیم رساند. این تجمع ها سراسری است و آدرس مسیر های تمام شهرهای ایران زمین و خارج از کشور به زودی اعلام خواهد شد. شبهای سه شنبه از ساعت 10 نیز اعتراض خود به وضع موجود را در محلات و میدانهای نزدیک به محل زندگی خود ادامه خواهیم داد.
با ۲۸۸ امتیاز و ۱۴۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


همین الان داشتم از سمت خیابان جمهوری به سمت هفت تیر می امدم سرتاسر خیابون و تمام میدونها نیروهای لباس شخصی و گاردی همه جا رو اشغال کرده بودن. من فکر کردم قرار بوده خبری باشه که از اون اطلاع نداشتم ، ترافیک شدیدی شکل گرفته و همه ماشیها دارن برای اعتراض ،با ماشیناشون بوع میزنن نمی دونی وقتی میدیدم مردم دارن اعتراض میکنن حتی با بوغ ماشین یه حس عجیبی داشتم انگار دلم میخواست داد بزنم بگم مرگ بر دیکتاتور. به هر حال جو خیلی ملتهب شده و تو چشم هر کسی نگاه میکردم انگار یه حس مشترکی داشتییم. شکی ندارم که آزادی دور از دسترس نیست شما هم شک نکنید که نابودی استبداد نزدیکه...زنده باد آزادی
با ۲۸۸ امتیاز و ۱۰۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


موقع پخش میان برنامه مصلحی فکر کرد رو آنتن نیست از مجری پرسید سوال بعدیتون چیه؟
با ۲۶۷ امتیاز و ۴۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، از رهبران جنبش اعتراضی سبز، در نامه ای شرح درد و رنجی را که در این دو هفته بی خبری از پدر و مادر بر آنها رفته، روایت کرده اند. آنها در نامه خود توضیح داده اند که آخرین تماس با پدر و مارشان مربوط به غروب ۲۵ بهمن ماه بوده است و از آن روز بارها و بارها به کوچه اختر که خانه پدری شان در آن واقع است رفته اند و جویای سلامت پدر و مادر خود شده اند اما جز توهین، پرخاشگری، فحاشی و یا بی اعتنایی ندیده اند. دختران موسوی و رهنورد در رنجنامه ی خود نوشته اند که وقتی از ماموران مستقر در اطراف کوچه اختر پرسیده اند که پدر و مادرمان کجا هستند، به آنها گفته اند که به شما چه ربطی دارد؟ و وقتی می پرسند براساس کدامین حکم قانونی پدر و مادر را در حصر کرده اید باز هم پاسخ شنیده اند که به شما چه مربوط؟ آنها در نامه خود نوشته اند که به تازگی حتی پشت در بزرگ و سیاه فلزی که ابتدای کوچه اختر نصب شده، یک در بزرگ آهنین نیز نصب کرده اند و اکنون معبر ورودی خانه میرحسین با دو بزرگ فلزی محافظت می شود.همچنین توضیح داده اند که به نظر می رسد که چراغهای خانه پدری شان خاموش است. فرزندان میرحسین و رهنورد با تاکید بر اینکه هیچ اطلاعی از شرایط زندگی، غذا و سلامت پدر و مادرشان دردست نیست و اکنون هیچ راهی برای ورود به کوچه اختر و خانه پدری ندارند، نوشته اند: «روزی خیابان پاستور. کوچه اختر برای ما خانه اولمان بود. پر از سادگی و صفا و مهربانی و احترام ! ۱۱۰۰ متر نبود! قصر هم نبود! یک خانه دوست داشتنی قدیمی با گلها و درختهایی که پدری شاعر و نقاش کاشته بود با عطر پرده کعبه که از لای قرآن جانماز پدر می آمد و خانه ای آکنده از مهر و شور و جنبش مادر . امروز خیابان پاستور، کوچه اختر را با دیوار فلزی حصر کرده اند. حصاری غیر قانونی که هیچ از پشت آن اطلاع نداریم.» دختران موسوی و رهنورد در بخش دیگری از نامه ی خود چند ین سوال طرح کرده اند:«آنها چه کرده اند؟ جز طلبیدن حق؟جوابش فحاشی و بی احترامی است؟ جواب هشت سال نشسته خوابیدن پدر در سالهای جنگ، مبارزه درسالهای جوانی و میانسالی و پیری دلسوزی این است؟ چه بی رحم است و فراموشکار این روزگار! که این تنها قسمت پدر و مادر ما نیست که سهم مادران و پدران دردمند بسیاری است که پاسخ حق جویی خود را چنین ناجوانمردانه دریافته اند. و گلوله ها و تازیانه ها بیش از درد ما راوی این داستان تثار برانگیزند.
با ۲۰۸ امتیاز و ۴۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


حمایت قاطع مشاور ارشد و سخنگوی شیخ مهدی کروبی از طرح سه شنبه های اعتراض: "این درخواست از داخل کشور بوده ما اجابت کردیم"...
با ۲۰۵ امتیاز و ۲۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


امیرحسین تهرانچی شهید دیگری از جنبش سبز / نگرانی از مسموم کردن میرحسین موسوی و مهدی کروبی و همسرانشان /بی تأثیری تصمیم دولت به محدود کردن اطلاعات و اخبار با جمع آوری ماهوارها در اراده آنها برای ادامه اعتراضات /نامه یکی از افسران نیروی انتظامی مشهد ، اعدام عده ای از ارازل و اوباش در مشهد همان هایی که برای سرکوب مردم به خیابان آورده شده بودند با قول آزادی اما با این وجود آنها را اعدام کردند و اینبار برای در 25 بهمن مجبور به استفاده از جوانان 16/17 ساله شدند / ادامه اعتصاب کارگران پالایشگاه اصفهان ضرورت حمایت از اعتصابات کارگران / قطع رابطه سنگال با رژیم ایران /پیشنهاد تجمع 10 اسفند(سه شنبه ساعت 5 ) برای اعتراض به حصر سران جنبش و بزرگداشت شهدای دانشجویی جنبش بوسیله عده ای از فعالان مسیر ها خیابان انقلاب و آزادی که مسیر چندین دانشگاه هست و حسب معمول پراکنده شدن در محور خیابان شریعتی و جاهای دیگر را بیاد داشته باشیم / پیشنهاد الله و اکبر دوشنبه شب
با ۱۹۴ امتیاز و ۲۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


امشب اتفاق ناگواری در آستانه وقوع است. این اتفاق چیزی نیست جز دستگیری رهبران جنبش سبز، موسوی و کروبی. دیگر وقت تلف کردن معنا ندارد. بعد از اینکه حیدر مصلحی بر طبق آنچه از پیش تعیین شده است، در صفحه تلویزیون ظاهر شد و اتهامات خود را مطرح کرد و خبر از دستگیری رهبران جنبش داد، همگی به خیابانها می آییم. این به خیابان آمدن برای دستیابی به پیروزی است. نمی توان بیش از این صبر کرد. هر قدر ما کوناه می آییم، آنها جلوتر می آیند. امشب سرنوشت همه مان تعیین می شود و ما خود در نحوه آن نقش داریم.
با ۱۹۰ امتیاز و ۲۱۸ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


همین الان رسیدم. کلی نیروی انتظامی و بسیج تو خیابان های فردوسی و ولیعصر و فاطمی هستند. معلوم نیست چه خبر شده. باید بهوش بود
با ۱۸۵ امتیاز و ۱۹ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


از ساعاتی پیش نیروهای سرکوبگر رژیم شامل لباس شخصی ها و نیروهای ضد شورش و انتظامی و سپاهی در مراکز مرکزی تهران مستقر شده اند. شاهدان عینی خبر از تراکم این نیروها در میدان ولیعصر، میدان فاطمی، مطهری(تخت طاووس) ،بهشتی (عباس آباد) ، امیرآباد، ونک و خیابان آزادی میدهند. پس از تهدیدات مجلسیان و سخنان حسینیان مبنی بر مفسد فی الارض بودن آقایان موسوی و کروبی و با توجه به حملات فیزیکی اخیر نیروهای وابسته به رژیم به آقای کروبی احتمال آن میرود که امروز، نقشه رژیم در دستگیری آقایان کروبی و موسوی اجرا شود.
با ۱۸۲ امتیاز و ۳۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


جریان فتنه مربوط به امروز و دیروز و 20 سال پیش نیست. حتی به قبل از انقلاب برمیگردد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدایی اینا چی میزنن؟ اصل جنسه به جان خودم
با ۱۷۸ امتیاز و ۱۹ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


خزعبلات وزیر اطلاعات در برنامه امروز دیروز فردا: جریان فتنه مربوط به امروز و دیروز و 20 سال پیش نیست. حتی به قبل از انقلاب برمیگردد ! ( 5 اسفند ) / ( یعنی از زمان شاه، آقایان موسوی و کروبی قصد برندازی نظام جمهوری اسلامی هنوز تشکیل نشده را داشتند )
با ۱۶۹ امتیاز و ۵۹ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


پیام کروبی
با ۱۶۵ امتیاز و ۱۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


هم اکنون در تهران حکومت نظامی اعلام نشده حاکم است. خیابان های منتهی به ازادی از جمله بهبودی و دیگر تقاطع های به سمت خیابان ازادی پر است از نیروهای سرکوب گر. ایا حادثه ای در حال وقوع است؟ به جرات میتوان گفت حضور این همه نیرو در تهران بی سابقه بوده.
با ۱۵۹ امتیاز و ۱۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


وزیر اطلاعات دارند درباره پیشینه سران جنبش سبز می گویند. اگر صحبتهای ایشان درست باشد که نشان می دهد چه افراد متشخص و برنامه ریز و هدفمندی رهبری جنبش را به عهده دارند. ایشان از روشنفکری میرحسین و مخالفت ایشان با ورود دین به حوزه سیاست گفتند که بسی مورد خوشبختی و امیدواری است. ایشان از برنامه ریزی داشتن سران جنبش برای تمامی مراحل و حالتهای مختلفی که ممکن است رخ دهند، گفتند که باعث دلگرمی ما شد. ایشان از وجود ارتباطات وسیع بین المللی و گسترش فعالیت بسیاری از مخالفان نظام دیکتاتوری در سراسر جهان گفتند که انصافاً خوشحالتر شدیم. نهایتاً ایشان از زنده بودن فتنه سخن گفتند که معلوم شد می رود میخ آهنین بر سنگ، البته اگر اهرم و ضربه قوی باشد. البته ایشان درحال خوردن ... نیز هستند که اقتضای شغلشان است. و اگر این کار را نمی کردند جای تعجب داشت!
با ۱۵۶ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


همین الان تعداد زیادی نیروی ضد شورش در اطراف میدان ولیعصر و داخل پارک دانشجو بصورت آماده باش هستند. هیچ وقت اینهمه نیرو در اینجا ندیده بودم. خبر کاملاً موثقه و بوی توطئه ای دیگر میاد.
با ۱۴۵ امتیاز و ۴۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


ویدئو از حکومت نظامی در تهران
با ۱۴۲ امتیاز و ۱۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


به عهدی که با مردم بستیم پایبندیم
با ۱۴۰ امتیاز و ۲۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


به نقل از فیس بوک ۲۵ بهمن (عکس صفحه ۲۵ بهمن در لینک) /طرح سه شنبه های اعتراض: ما هر هفته اعتراض خود را با فریادهای الله و اکبر از ساعت 10 شب، روزهای دوشنبه نهم، شانزدهم و بیست و سوم اسفند آغاز خواهیم کرد که خدا با ماست. تا پایان اسفند ماه، سه شنبه ها روز اعتراض ما خواهد بود. ما این راهپیمایی ها را از روز سه شنبه 10 اسفند شروع و در روزهای 17 و 24 اسفند ادامه خواهیم داد. راهپیمایی روز اول (سه شنبه 10 اسفند ماه) در تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی از ساعت 5بعد از ظهر آغاز خواهد شد. گروههای دانشجویی و صنفی می توانند اعتراضات شان را در مکان های دیگر مانند مقابل اداره کار یا دانشگاه برگزار کنند. ما بیانیه های آنها را به اطلاع همه خواهیم رساند. این تجمع ها سراسری است و آدرس مسیر های تمام شهرهای ایران زمین و خارج از کشور به زودی اعلام خواهد شد. شبهای سه شنبه از ساعت 10 نیز اعتراض خود به وضع موجود را در محلات و میدانهای نزدیک به محل زندگی خود ادامه خواهیم داد.
با ۱۳۸ امتیاز و ۱۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


چکیده :ساعتی پس از ظهر امروز گارد ویژه و نیروهای امنیتی در چهارراه ولیعصر، خیابان ولیعصر و میدان انقلاب ، پارک وی ، خیابان شهید بهشتی، میدان هفت تیر، صادقیه و تقریبا تمامی میادین اصلی شهر حضور پیدا کردند. به گزارش خبرنگار کلمه از سطح شهر، علاوه بر نیروهای رسمی امنیتی و گارد، نیروهای لباس شخصی... ساعتی پس از ظهر امروز گارد ویژه و نیروهای امنیتی در چهارراه ولیعصر، خیابان ولیعصر و میدان انقلاب ، پارک وی ، خیابان شهید بهشتی، میدان هفت تیر، صادقیه و تقریبا تمامی میادین اصلی شهر حضور پیدا کردند. به گزارش خبرنگار کلمه از سطح شهر، علاوه بر نیروهای رسمی امنیتی و گارد، نیروهای لباس شخصی در این اماکن تردد مردم و آمد و رفت ها را در نظر دارند و به هر فردی که مشکوک شوند او را سوار بر ما
با ۱۳۷ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


آقا مردیم از خنده از بس این حیدر مصلحی گفت نکته قابل توجه. این آدم تا حالا که 1 ساعت از شویی تلوزیونیش گذشته تا حالا بیشتر از 500 بار گفته نکته قابل توجه
با ۱۳۵ امتیاز و ۱۹ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


گروه 25 بهمن پس از دریافت نظرات گروه مشاوران خود در داخل کشور و جمع بندی آراء کاربران صفحه، این برنامه را برای ادامه اعتراضات مردمی سبز پیشنهاد می کند: طرح سه شنبه های اعتراض: ما هر هفته اعتراض خود را با فریادهای الله و اکبر از ساعت 10 شب، روزهای دوشنبه نهم، شانزدهم و بیست و سوم اسفند آغاز خواهیم کرد که خدا با ماست. تا پایان اسفند ماه، سه شنبه ها روز اعتراض ما خواهد بود. ما این راهپیمایی ها را از روز سه شنبه 10 اسفند شروع و در روزهای 17 و 24 اسفند ادامه خواهیم داد. راهپیمایی روز اول (سه شنبه 10 اسفند ماه) در تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی از ساعت 5بعد از ظهر آغاز خواهد شد. گروههای دانشجویی و صنفی می توانند اعتراضات شان را در مکان های دیگر مانند مقابل اداره کار یا دانشگاه برگزار کنند. ما بیانیه های آنها را به اطلاع همه خواهیم رساند. این تجمع ها سراسری است و آدرس مسیر های تمام شهرهای ایران زمین و خارج از کشور به زودی اعلام خواهد شد. شبهای سه شنبه از ساعت 10 نیز اعتراض خود به وضع موجود را در محلات و میدانهای نزدیک به محل زندگی خود ادامه خواهیم داد. اهداف اعتراضات: ما راه خود را با اعتراض به تقلب در انتخابات شروع کردیم و با تمامی دشواری هایش در کنار هم ماندیم که راه سبز آزادی راه همه ما بود. در این مسیر مطالبات ما نیز از اعتراض به سیستم نا سالم انتخابات گذر کرد و پنجره های دیگری به سوی آینده ای آزادتر و آبادتر به روی ما گشود. در ادامه این راه اهداف اصلی ما از اعتزاض های مردمی اسفند ماه همانطور که در بیانیه های آقایان موسوی و کروبی به کرات به آنها اشاره شده است استقرار حکومت قانون، پاسداشت کرامت انسانی و دفاع از حقوق اقوام و اقلیت های دینی، زبانی و نژادی خواهد بود زیرا ایران از آن همه ماست. علاوه بر این ما هر کدام از سه شنبه های اعتراض را با توجه به مسائل اخیر و مطالبات مشترکی که داریم به موضوعی اختصاص خواهیم داد: سه شنبه 10 اسفند: رهبران سبز باید آزاد شده به میان مردم باز گردند سه روز از حصر غیر قانونی مهدی کروبی و میر حسین موسوی و همسران آنها زهرا رهنورد و فاطمه کروبی می گذرد. در حالی که بسیاری از ما با مبانی اعتقادی مختلف در داخل کشور خواستار واکنش فوری به این اقدام هستیم، متاسفانه کسانی که نسبت به کوچک ترین تحولات در کشور های دیگر حساس اند در برابر حصر ظالمانه دو یار محبوب مردم ایران مهر سکوت بر لب زده اند. اکنون بر ماست که کاری کنیم. محدود سازی این دو رهبر نمادین جنبش سبز ، در واقع انتقام گیری حاکمیت از تمام کسانی است که فریاد آزادیخواهی را در جای جای ایران زمین سر داده اند. سران دولت کودتا از ماهها قبل سناریوی حذف موسوی وکروبی از عرصه سیاسی کشور و حتی حذف فیزیکی آنها را تدارک دیده بودند. با اوج گیری قیام های آزادیخواهانه در کشورهای عربی اصحاب کودتا در عزم باطل خود برای قطع ارتباط پیشگامان جنبش با مردم استوارتر شدند . این اراده زمانی جامه عمل پوشید که دعوت سران جنبش سبز برای برگزاری تجمع ۲۵ بهمن با استقبال ستودنی همه ما مواجه شد و حتی تبدیل شدن شهرهای ایران به پادگان در روز اول اسفند نتوانست مانع برگزاری تجمعات اعتراضی شود . بر همین اساس اعلام مخالفت با حبس خانگی کروبی و موسوی پیام تمام سبزهای ایران خواهد بود تا استبداد بداند ملت سرفراز ایران زندانی شدن این دو عزیز و صدها آزادیخواه جوانمرد را دیگر بر نخواهد تابید و از حقوق مدنی خود ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد. در همین راه و به دنبال هشدار خانواده شیخ سبز آقای مهدی کروبی نسبت به خطراتی که جان ایشان و خانم فاطمه کروبی را تهدید می کند ونیز به دنبال پیام آقای مجتبی واحدی مشاور ارشد آقای کروبی درباره لزوم دفاع از حق مردم برای برگزاری تجمعات اعتراضی و نیز شرایط دشوار پیش آمده از سوی دولت کودتا برای میر حسین موسوی و خانم زهرا رهنورد در کنار اظهار نگرانی خانواده و گروهی از حامیان میر سبز در « نخستین سه شنبه اعتراضی » ما برای درخواست شکستن این حصر به خیابان ها خواهیم آمد. بدیهی است در صورت دستگیری این عزیزان یا اعمال خشونت ، اسارت و یا خدای نا کرده شهادت هر هموطن دیگری ما حاضریم سه شنبه های اعتراض را تبدیل به اسفند ماه اعتراض کنیم. در کنار این مساله به سوگ شهدای دانشجوی بیست پنج بهمن و اول اسفند نیز خواهیم نشست و به سرکوب مردم در رشت و شیراز و نیز سبوعیت عوامل کودتا در کردستان اعتراض خواهیم کرد. بیانیه های مربوط به روزهای 17 اسفند (روز جهانی زن) و 25 اسفند (چهار شنبه سوری) متعاقبا منتشر خواهد شد. در این روزها ما برای تظاهرات بدون خشونت به خیابانها خواهیم آمد. جنبش سبز جنبش زندگی است و ما ذره ای از آموزه های انسانی، دینی و ایرانی خود تخطی نخواهیم کرد که راه ما از خشونت طلبان جدا است. ایران متعلق به همه ماست و با اهدا گل و لبخند سعی خواهیم کرد نیروهای انتظامی و پلیس را به راه سبز خود دعوت کنیم. در پایان از همه ایرانیان در هر مقام و مسلکی که هستند می خواهیم نظرات خود را در این پست بنویسند و یا با ایمیل به ما ارسال کنند. از عزیزان حاظر در رسانه ها نیز خواهشندیم که با انتشار این دعوت ما را در اطلاع رسانی یاری نمایند.حمایت های بزرگوارن در گروههای سیاسی مختلف ما را در راه خود دلگرم تر خواهد کرد. هموطن هر ایرانی یک رهبر است و یک رسانه. برخیزیم که آزادی نزدیک است و جز با خواست ما به دست نخواهد آمد. صفحه فیس بوک 25 بهمن-صفحه اعتراض ایرانیان facebook.com/25bahman email: 25bahman@gmail.com website: www.dayofprotest.com
با ۱۳۴ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


با توجه به اینکه صدا وسیما از صبح داره یه برنامه تلوزیونی رو تبلیغ میکنه که وزیر اطلاعات میاد توش صحبت میکنه و جو شهر به صورت بی سابقه ای هم امنیتی شده و هیچ تفاوتی با حکوت نظامی نداره مطمئنم که یک اتفاقی در حال رخ دادنه پس لازمه که امشب گوش به زنگ باشیم
با ۱۳۲ امتیاز و ۱۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


حمایت قاطع مشاور ارشد و سخنگوی شیخ مهدی کروبی از طرح سه شنبه های اعتراض: "این درخواست از داخل کشور بوده ما اجابت کردیم"... در حال دریافت حمایت های دیگر بزرگواران هستیم، قرار اول ما سه شنبه 10 اسفند...اتحاد اتحاد تا پیروزی (فیس بوک 25 بهمن) فکر می کنم وقت اطلاع رسانی است.. لینک تزئینی
با ۱۲۷ امتیاز و ۱۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


بیانیه گروه 25 بهمن، ایستاده ایم در این راه در کنار هم - سه شنبه های اعتراض: قرار اول ما سه شنبه 10 اسفند با تظاهرات صلح آمیز برای آزادی سران جنبش سبز تمام شهرهای ایران از ساعت پنج بعد از ظهر... در تهران از انقلاب تا آزادی قرار دوم سه شنبه 17 اسفند مصادف با روز جهانی زن قرار سوم سه شنبه 25 اسفند روز چهار شنبه سوری
با ۱۲۷ امتیاز و ۱۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


از ساعت 13 امروزگروه های زیادی از نیروهای ضد شورش ، بسیج و سپاه سوار بر موتور و یا با ماشین های مخصوص در خیابانهای انقلاب ، طالقانی و ولیعصر در حال تردد هستند . هم اکنون که ساعت حدود 14:30 میباشد ،این نیروها درمیدان امام حسین خیابان انقلاب پیچ شمیران ، میدان فردوسی و میدان ولیعصر مستقر هستند . استقرار نیروهای امنیتی در میدان ولیعصر دقیقا مشابه روز اول اسفند میباشد .
با ۱۲۵ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


مصلحی جان/ ای اطلاعات/ای نینجای امام زمان/ ۲۵ اسفند که ملت میان برای خرید।نه ۲۵ بهمن।
با ۱۲۵ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگو ایشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالا
با ۱۲۴ امتیاز و ۵۲ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


دیدید امشب چطور وزیر اطلاعات از رخنه سرویسهای جاسوسی برای شناسایی مزدوران ریز و درشت حرف میزد؟ معلومه حسابی ترسیده و ما درست به هدف زدیم, وبسایت مزدوریاب باعث میشود رعب و ترس در دل مزدوران ریز و درشت رژیم بیافتد پس در معرفی آن به مردم کوشا باشید و به مردم توصیه کنید مزدورانی را که در آشنا و فامیل میشناسند معرفی کنند : http://mozdooryab.blogspot.com
با ۱۲۳ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


همین
با ۱۲۳ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


جوانان اصلاح طلب در بیانیه‌ای، با اشاره به در پیش بودن ۱۱ اسفند، زادروز میرحسین موسوی، هشدار دادند که ادامه‌ی حصر موسوی و کروبی، به بیشتر شدن فاصله مردم از حاکمیت و نیز بحرانی‌تر کردن کشور منجر خواهد شد. آنها همچنین اعلام کردند که اگر تا آن روز حصر موسوی شکسته نشود، با همراهی و همفکری «شورای هماهنگی راه سبز امید» به راهپیمایی خواهند پرداخت و بار دیگر خیابان‌ها را سبز خواهند کرد. به گزارش کلمه، در این بیانیه جوانان اصلاح طلب آرزو کرده و از خدا خواسته‌اند که "در مسیر دستیابی به اهداف جنبش سبز، که سعادتمندی همه ایرانیان را طالب است، قطره خونی از دماغ کسی ریخته نشود و جانی قربانی نشود، و حاکمیت در یابد که بجای سرکوب و زور و حصر و حبس معترضان و منتقدان باید صدای آنها را بشنود و گفتگو و مصالحه و اجرای بدون تنازل قانون اساسی را مبنای رفتار خود قرار دهد و راه را بر اصلاحات گشوده دارد." متن کامل این بیانیه در ادامه آمده است: به نام خداوندی که انسان را خلق کرد و به او نعمت بزرگ آزادی را هدیه داد تولد من روز آشنایی با شماست. "میرحسین موسوی" در مسیر سبزی که آغاز به پیمودن آن کرده ایم، فراز و نشیب های بسیار را پشت سر گذاشته و روز به روز بر وحدت و همدلی مان افزوده شد، و هر روز بر آرمان و ایمانمان استوارتر شدیم و هر لحظه امیدمان به پیروزی در راهی که برگزیدیم افزون تر شد و می شود. در کنار هم آموختیم که به قول موسوی عزیز جریان سبز و آرمان های سبزمان را زندگی کنیم و سبز بودن و تفکر سبز را در لایه لایه زندگی خود وارد کنیم و در این راه صبر و استقامت بورزیم. آری، میرحسین عزیز این سال را سال صبر و استقامت نامید و ما نیز نشان دادیم که به راستی در سختی ها و مشقات و گردنه های دشوار و صعبی که ناامیدی را سرسختانه القا می کنند، صبوریم و استقامت و بردباری مان را به رخ کشیدیم ، استقامتی که پس از یک سال سکوت و بردباری آگاهانه، بدون هیچ تغییری در آرمان بزرگ ومرام مسالمت آمیز و به دور از خشونت مان بار دیگر ما را با همان استواری پیشین به خیابان ها آورد. در این مدت عزیزان زیادی را بدرقه زندان ها کردیم و مادران و پدران و فرزندان و همسران بسیاری میهمان بهشت زهرا و گلزارهای شهدا شدند، اما می دانیم و دیدیم که با هر قطره خونی که بر زمین ریختند بذر آگاهی را در ضمیر ملت ایران بیشتر آبیاری کردند. هر چند رنجی فراموش نشدنی بر دلهامان نشست اما استواری و عزممان برای پیمودن راه مقدس آزادی که در آن قربانیان زیادی را نثار کردیم بیشتر و مستحکم تر شد. ۲۵ بهمن و ۱ اسفند باز هم به همگان نشان داد که جنبش سبز ریشه هایی عمیق در اندیشه مردم ایران دارد و نیز ترس کودتاگران و دیکتاتور ها را از جنبشی که بارها آن را مرده نامیدند نشان داد. جنبشی که اینک جریان های مدنی و مردمی کشورهای منطقه را به خروش آورده و همدلی را در این بین دامن زده است. همچنین پیام دیگر حضور مردم در ۱ اسفند این بود که ما از یک قطره از خون های عزیزانمان که به ناحق ریخته اند نمی گذریم و حتی به قیمت نثار جانی دیگر برای دفاع از آن ایستاده ایم. ۱ اسفند به همه نشان داد که قاتلانی که عزم دزدیدن شهدا را دارند حتی اگر از همه رسانه های خود دروغ پراکنی کنند و نعل وارونه بزنند باز هم در برابر اراده مردم به هیچ شمرده می شوند. ما جوانان احزاب اصلاح طلب در این برهه حساس از تاریخ ایران، همچون شما مردم شریف سبزاندیش ایران دغدغه بزرگمان حمایت و حفاظت از رهبران جنبش سرفراز سبز ایران است، رهبرانی که همیشه خود را عضوی کوچک از جنبش بزرگ سبز ایران نامیدند و همواره در سخت ترین شرایط در کنارمان بوده و هستند. آری، ما همچون شما نگران رهبران و یاوران سبزمان هستیم، نگران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد و مهدی کروبی هستیم که اینک در حصار کوته اندیشی و بی خردی کودتاگران گرفتارند، ما این یاورانمان را تنها نمی گذاریم و هم اینک از آنان که این عزیزان را در حصر کرده اند و گمان باطل می کنند که با این کار جنبشی که حالا نه تنها در ایران که در جهان رسمیت و اعتبار دارد را از ادامه حرکت باز خواهند داشت، می خواهیم که این حصر را پایان دهند و هشدار می دهیم که این رفتار جز بیشتر کردن فاصله مردم از شما و نیز بحرانی تر کردن کشور چیزی در پی نخواهد داشت...
با ۱۱۹ امتیاز و ۳۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ