کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ تیر ۷, جمعه

[farsibooks] Fw: [channelone] FW: گزارش تظاهرات و درگیری در تهران و اصفهان و مشهدGozareshe Tazahorat va khizeshe omoumi mardome iran 1.........ddryafti ha


من از اصفهان هستم.
حدود ساعت 5 بود که به چهارباغ رفتم.
تا حدود ساعت 6 خبری نبود و مردم دسته دسته توی خیابان پراکنده بودند.
تعداد ماشین ها و موتورهای یگان ویژه بیشتر از ماشین های مردم بود.
حدود ساعت شش بود که سی و سه پل کم کم شلوغ شد.
جمعیت خیلی زیاد بود، واقعا زیاد.
آن دوستی که فرمودند اضطراب توی نگاه‌های آنها (مزدوران رژیم) موج میزد، واقعا حق مطلب را بیان کردند.
اصلا انگار دست خودشان نبود، دستپاچه شده بودند.
کم‌کم بعد از حدود نیم ساعت به خود آمدند.
و شروع کردند به بی‌شرف بازی و انجام کارهای پست و حیوانی.
واقعا از هر حیوانی هم پست تر بودند.
یک دختر خانم را آنقدر زدند که شلوارش پاره شد. بعد هم سوار ماشینش کردند بی‌ناموس‌ها.
این بود این همه ناموس ناموس کردنشون که: "خواهرم حجابت را درست کن، تو ناموس ما هستی!!! " آشغال‌ها، بی‌غیرت‌ها.
یک آقا که با زن و بچه نوزادش بود را به زور بردند.
فقط پنج شش پسر را با مشت و لگد دو سه نفری زدند و وارد ماشین کردند.
حدود چهار پنج تا خودروی استیشن خالی کنار خیابان پارک کرده بودند که تمام آنها پر شدند و یکی یکی راه افتادند.
بین جمعیت پر از لباس شخصی بود.
ضمن اینکه اس‌ام‌اس‌ها را هم از شب فبلش قطع کرده بودند.
دوستان این کارها چه معنی میدهد جر ترس و وحشت این رژیم پوشالی؟
شاید به جرات بتوانم بگویم بیشتر از نصف ماموران نیروی انتظامی که آنجا بودند اصلا رغبتی برای رفتن بین جمعیت نداشتند.
بعضی‌ها هم که فرمانده کل را دیده بودند رگ پاچه‌خاریشون گل کرده بود.
یکی از مردم فیلم برداری میکرد (اونهم با یه هندی‌کم پاناسونیک!!!)، یکی دیگه با گوشیش فیلم میگرفت!!!
تمام این کارهای فرمالیته را کردند که مردم بترسند ولی مردم از جایشان تکان نخوردند.
شماره ماشین یکی از این مزدوران پاچه‌خار نیروی انتظامی را هم توانستیم پیدا کنیم:
پیکان سفید - 332ب94 - ایران 13
----------------------------------------------------
یک گلایه هم از مردم کنم.
دوستان چرا اینگونه بودید؟!
تجمع بسیار بسیار خوب و عالی بود ولی چرا اینقدر ساکت؟
چرا وقتی یک عده شروع به شعار دادن میکردند شما دنبال آنرا نمیگرفتید؟
شما که از این آشغال‌های بی‌ناموس نمیترسیدید زیرا اگر میترسیدید اصلا جمع نمیشدید.
پس چه چیزی باعث شد که اینقدر ساکت باشید؟
............

متاسفانه من فقط توانستم توی محدوده سی‌و‌سه‌پل باشم و از بقیه محدوده‌ها خبر ندارم.
دوستان لطفا اگر از سایر جاهای اصفهان خبری دارید اعلام فرمایید.

با تشکر فراوان

یار دبستانی
از اصفهان





----- Original Message ----
From: shahriar <iranian@telus.net>
To: Undisclosed Recipient <iranian@telus.net>
Sent: Saturday, June 28, 2008 5:18:29 AM
Subject: [channelone] FW: گزارش تظاهرات و درگیری در تهران و اصفهان و مشهدGozareshe Tazahorat va khizeshe omoumi mardome iran 1.........ddryafti ha




به گزارشهای رسیده مربوط  به خیزش مردم آزادیخواه داخل کشور در روز 7 تیر توجه فرمائید و روز 18 تیر که خون دلاوران و سلحشوران پایگاه شاهرخی " قیام نوژه " بدست اهریمنان رژیم دژخیم جمهوری اسلامی ریخته شد ، و دانشجویانیکه به خاطر گرامیداشت خون ریخته شده  "عقابهای بلند پرواز نیروی هوائی شاهنشاهی و یارانشان " اعتراض داشتند ، بدست جلادان  رژیم جنایت پیشه اسلامی، کشته و از پنجره خوابگاه دانشگاه به بیرون پرتاب شدند  را فراموش نکنید ، بیاد داشته خون این دلیران باعث آبیاری نهال آزادی شد ، که این نهال تبدیل به درختی تنومند شده است که هیچ قدرتی نتواند کوچکترین خدشه ای به آن وارد کنند، روانشان شاد باد ،
 
پاینده ایران
 
شهریار فتحی 
 
 دریافتی از مبارزین درونمرزی
تهران  /  ایران

ما هستیم 

هدف ما براندازی و سرنگونی کامل رژیم منفور جمهوری اسلامی است.

ننگ و نفرت بر بیهویتان وابسته به بیگانه و فسیلهای سیاسی نما، بی نام و نشان و ابله برونمرزی که تا به امروز با اعمال خویش، با انجام هر گونه حرکت اعتراضی و  مبارزاتی ملت ایران مخالفت کرده اند.  این بی صفتان بی وطن و پلید در طول 30 سال گذشته همواره با ایراد گیری و چوب لای چرخ گذاشتن در مبارزات مردمی ،اقدام به انحراف و تخریب جنبشهای دانشجوئی و مردمی ایرانیان مبارز نموده اند. زهی خیال خام و باطل، زیرا ملت غیور ایران با قدرت و عزم راسخ تا پیروزی نهائی به پیش خواهد رفت. 

این ابلهان منحوس ضد وطن با این اعمالشان راه به جائی نخواهند داشت و ملت ایران، آنها را افشا و رسوا و به همراه اربابان پلیدشان به زباله دان تاریخ خواهد ریخت.
 
پاینده ایران،  پیروز باد مبارزات ملت و جنبش ملی ایرانیان در  راه رهائی میهن در بندمان ایران
 
 ما هستیم
 
 
 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

خیزش مردمی ملت مبارز ایران آغاز شده است...

گزارش تظاهرات و درگیری امروز در تهران و اصفهان و مشهد

 
 

آدينه، 7 تیر ماه 1387 برابر با 2008 Friday 27 June

گزارش تظاهرات و درگیری در تهران و اصفهان و مشهد

ایمیل یکی از خوانندگان از تهران: تظاهرات و درگیری شدید بین مردم و نیروهای اطلاعاتی و بسیجیها در پارک لاله از ساعت 18 امروز تا ساعت 20 امشب در اعتراض به رژیم دیکتاتور.

***

گزارش از اصفهان
در خیابان های چهارباغ بالا ودروازه شیراز افراد لباس شخصی زیادی دیده می شوند که به شدت از ایستادن مردم در خیابان جلوگیری می کنند حوالی خیابان نیکبخت درگیری های پراکنده ای دیده می شود، فرمانده نیروی انتظامی اصفهان(صدر السادات) سوار بر یک لند کروز که به همراه چند موتور سوار اسکرت می شود مرتبا از خیابان چهارباغ بالا ودروازه شیراز عبور می کند نیروهای اطلاعاتی سرتاسر دروازه شیراز وچهارباغ بالا دیده می شوندو اضطراب در چهره ماموران موج می زند.

***

مشهد از وبلاگ شاتوت

میدونستم که ساعت پنج قرار هست یک تجمع اعتراض امیز در پارک ملت برگزار بشه ! ساعت چهار راه افتادم و یک دوری حومه پارک ملت زدم ببینم اوضاع از چه قراره … هر چه که به چشم میخورد نیروهای انتظامی بود که دور پارک ملت رو به محاصره در اورده بودن ! داخل خیابونهای فرعی اتوبوس های مملو از نیرو پارک شده بود !

ساعت پنج نیروها قبل از اینکه شعار ها شروع بشه شروع به بازداشت کردند ! ماشین ها پر میشد از بازداشت شده ها و راه می افتاد … تجمع کم کم شکل گرفت و شلوغ شد …نیروهای لباس شخصی همه جا پر بودند و هر کس رو که میگرفتند کتک میزدند ! یه لباس شخصی بود این پفیوز فکر کنم بوکسور بود … چنان هر کس رو که میگرفتن زیر مشت و لگد میگرفت که انگار دشمن خونیشه ! مردم که شروع کردند به شعار دادن و سوت زدن یکدفعه نیروهایی با جلیقه سبز حمله کردند و بلافاصله نیروهای لباس پلنگی که مسلح به اسلحه هایی بودن که تا حالا ندیدم بودم ! اسلحه ها تقریبا شبیه سیمینوف بود اما با لوله هایی بزرگتر و جلیقه های ضد گلوله و سپر که به تجمع حمله کردند ! یه عده از نیرو ها هم لباس سرتاسر نارنجی پوشیده بودن که در نگاه اول فکر کردم رفتگر هستند ولی فهمیدم نیروهای ویژه هستن !

چیزی که برام جالب بود نیروهایی بودند که لباس هاس فرم سر تاسر مشکی پوشیده و کلاه های کش باف مشکی به سر مجهز به کلت کمری و کارد با دستکش های چرمی بی انگشت و قیافه های سوخته و البته ورزیده ! ایندفعه بر عکس دفعه قبل نیروها قبل از اینکه تظاهرات شروع بشه وارد عمل شدند و میتونم بگم اکثرا شانسی میگرفتن و از روی قیافه ها بازداشت میکردن ! اخرین نیروی که وارد عمل شد نیروهای موتور سوار دو پشته بود که با لباس پلنگی و جلیقه های ضد گلوله وارد عمل شدند … رژه رفتن و پا زدن های هماهنگ نیروهای ویژه فضایی پلیسی و وحشت اور ایجاد کرده بود … !

جوانی رو گرفته بودند و داشتند میزدند و میبردند که مادرش رسید و دست پسرش را کشید که یکی از این مامورها با باتوم زد روی دست مادرش و پسر رو بردن ! نیروهای زن چند نفری به زنان حمله میکردند و یک نفر اونها رو که میگرفتن نیروهای لباس شخصی دست هاشون رو به هم دور اونها حلقه میکردند و به طرف ماشین نیروی انتظامی میبردند تا مردم برای ازادی اون زن نتونن کاری بکنن !

یک پیر مرد رو گرفتن و نمیدونم چی دیده بودن ازش که خیلی بهش سخت گرفتن و بازجویی بدنی کردند ازش و وقتی اعتراض کرد زدن توی دهنش که بنده خدا دندون مصنوعی بالاش از تو دهنش افتاد و اون رو از روی زمین برداشت …با اینکه ماشین جا نداشت این پیرمرد رو به زور هل دادن و توی ماشینش کردن و ماشین راه افتاد !

با یکی از نیروهای لباس شخصی روی هم ریختم و گرفتمش زیر سوال ..گفت از تمام شهر های استان نیرو اومده مشهد …میگفت از هفت صبح اینجاییم و پاهام شل شده ! بهش گفتم حاجی یه چیزایی این مامورا دستشونه چیه ؟ گفت اینا شک وارد میکنه … میگفت اشعه داره و به هر کسی بخوره نمیتونه حرکت کنه و میفته ! گفت این دیوونه ها نمیدونن چقدر نیرو اومده ! همینقدر که نیروهای لباس رسمی هست همینقدر هم لباس شخصی اینجا هست !

داشتم برمیگشتم روبروی کلانتری سجاد شلوغ بود … مادرهایی که دنبال گم کرده های خودشون بودن !

 

تظاهرات در تهران؛ ایمیل یکی از خوانندگان

طبق دعوت تلویزیون کانال یک از لس آنجلس امروز قرار بود تجمعاتی در تهران و شیراز و اصفهان و مشهد برگزار شود در اعتراض به حضور نیروهای لباس شخصی و سرکوب شدید مردم توسط آنان.

حوالی ساعت 9 شب در تهران همچنان اطراف پارک لاله و خیابان کارگر , فاطمی ,حجاب و بلوار کشاورز مملو از موتورهای لباس شخصی و گشت های ویژه ارشاد بود که تا پیش از این سابقه نداشته در روز جمعه و مقابل پارک تا این حد ماموران گشت ارشاد حضور داشته باشند

 

آدينه، 7 تیر ماه 1387 برابر با 2008 Friday 27 June

بیانیه دانشجویان دانشگاههای مشهد در حمایت از تجمع پارک ملت

دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب مشهد
فعالین صنفی و سیاسی دانشگاه آزاد مشهد


بیانیه شماره یک دانشجویان دانشگاه های مشهد در حمایت از تجمع عصر جمعه پارک ملت


با گسترش اعتراضات روز افزون مردم به جان رسیده از استثمار، امروز جمعه هفت تیر ماه در ساعت 17 تجمعی با حضور بیش از 3 هزار نفر در محل پارک ملت مشهد برگزار شد که با سرکوب شدید نیروهای امنیتی مواجه گردید.

هر چند پیش بینی می شد با حضور مردم برای اعتراض به وضعیت اسفبار اقتصادی و معیشتی شان شاهد برخورد گسترده و خشونت بار نیروهای امنیتی رژیم با معترضین باشیم اما موج دستگیری همراه با ضرب و شتم، ما را به عنوان دیده بانان حقوق بشر در مشهد نگران سرنوشت و نوع برخورد با بازداشت شدگان کرده است.

بازداشت فرزاد حسن زاده دانشجوی آزادیخواه و برابری طلب و توحید دولتشناس از فعالین سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد به همراه بیش از دویست تن دیگر از شرکت کنندگان در این مراسم اعم از زن و مرد و کودک تنها بخش ناچیزی از برخورد فاشیستی جمهوری اسلامی با اعتراضات مسالمت آمیز مردمی است.

موج اخیر گرانی ها و وضعیت نابسامان اقتصادی و اجتماعی و تزاید فزاینده اختلاف طبقاتی مردم را ناگزیر از حرکت به سمت اعلام علنی نارضاینی شان به صورت اعتصابات و تجمعات خودجوش نموده است.

اما جمهوری اسلامی با کمک گرفتن از تمام نهادهای ارتجاعی خود در تلاش برای منحرف کردن مسیر اعتراضات است، اعتراضاتی که تداوم آنها بی شک مشروعیت پوشالین این نظام را بیش از پیش با چالش مواجه می سازد.

ما دانشجویان دانشگاه های مشهد ضمن محکومیت گسترش برخورد پلیسی و قضایی با مردم، خواستار آزادی فوری و بی قیدوشرط تمامی بازداشت شدگان از جمله فرزاد حسن زاده و توحید دولتشناس می باشیم و اعلام میداریم که در صورت عدم تحقق این امر از تمام امکانات و توانایی های خود در جهت نیل به مقصود استفاده می نماییم.

گزارش سركوب و ارعاب عصر جمعه پارك لاله

پريش پاهكين
تهران

روز جمعه تقاطع كارگر – بلوار كشاورز تا ميدان وليعصر و فاطمي هر جا كه چشم كار مي كند لباس شخصي هاي بيسيم به دست را مي شود ديد كه به هر حركت مردمي مشكوك هستند ،از تجمع يك نفر به بالا جلوگيري ميشود . هيچ كس اجازه ندارد در پارك يا ديواره هاي پيرامون آن بنشيند يا كلمه اي حرف به زبان آورد . درگيريهاي پراكنده در فضاي به شدت پليسي پارك لاله و در خيابانهاي اطراف گاه سكوت خوف انگيز را مي شكند و مردم را به فرياد وا مي دارد . ضرب و شتم وحشيانه و دستگيري جوانان و زنان بيگناه همچنان در جريان است . شگفتا كه در همين فضاي اختناق مردمي را مي بيني كه از كنار يكديگر مي گذرند و با نيم نگاهي زير لب مي گويند :"ما هستيم " و با لبخند اميدوارانه اي از كنار يكديگر مي گذرند.

 

سرکوب وحشیانه تظاهرات مردمی؛ ایمیل خوانندگان

امروزهنگامي که سرکوب شديد مردم توسط لباس شخصي ها را در تهران ديدم فکر کردم که اين ماموران ايراني نيستند. مردي را با سر غرق در خون گرفته بودند و زني که همراهش بود با گريه و فرياد از ماموران مي خواست او را آزاد کنند. ....اين نيز بگذرد.

***

ای رژیم خونخوار بی شرف با این مردم امروز چه کردید ؟تظاهرات امروز در تهران همانطور که قابل پیش بینی بودبا شدت هر چه تمام تر سرکوب شدآن هم از نوع وحشیانه اش این مرتبه آقای رهبر شما برنده شدید!!!!ولی قرار نیست ما ملت ایران همیشه بازنده باشیم فقط یک بار کافیست این ملت مظلوم برشما ظالمان بی رحم چیره شود.آنروز نزدیک است .

آدينه، 7 تیر ماه 1387 برابر با 2008 Friday 27 June

گزارش از تظاهرات امروز در تهران

یکی از خوانندگان

گزارش خبری از تظاهرات امروز حد فاصل چهارراه فاطمی و بلوار کشاورز ضلع غربی پارک لاله:

امروز طبق وعده و راهنمایی های داده شده از سوی شبکه کانال یک برای تجمع اعتراض آمیز مفاسد اقتصادی راس ساعت 5 بعد از ظهر مردم به صورت پراکنده در مسیر ذکر شده حضور داشتند پیش از ساعت یک حدود 30 الی 50 مامور لباس شخصی به همراه موتور سیکلت و خودروهای استیشن ولکس واگن و هایلوکس چینی به شکل پلاک شخصی در پارک حضور داشتند حدود 10 خودروی هایلوکس چینی گشت ارشاد به همراه بنز های الگانس پلیس سرتاسر خیابان وجود داشت و ماموران زن گشت ارشاد به همراه ماموران مرد در آنها حضور داشتند که حدودا به 50 نفر میرسیدند.

رفته رفته با گذشت زمان جمعیت بسیار زیاد شد مردم به شکل متفرق در پیاده روی خیابان و به خصوص در پارک قدم میزدند و به همدیگر شعار ماهستیم میدادند.

حدود ساعت 18 و 10 دقیقه جمعیت در جنوب غربی پارک لاله نزدیک بلوار کشاورز جمع شد ماموران لباس شخصی و گشت ارشاد با فراخواندن بیسیم به طرف جمعیت راه افتاند جمعیت در حدود 2000 نفر و شاید هم بیشتر و چند صد نفر هم به شکل پراکنده نظاره گر بودند.

ابتدا زنی شجاع شروع به سر دادن شعار (موجم اگر میروم گر نروم نیستم)کرد و پس از سه بار تکرار از سوی جمعیت ناراضی که بسیار زیاد هم بودند ماموران به شکل هراسان شروع به پرتاب گلوله های پلاستیکی پینت بال به سوی هوا و حمله به مردم با باتوم کردند ابتدا زنی که آغازگر تجمع بود را دستگیر کردند که مردم با هو کردن مامورین لباس شخصی وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی کردند و درگیری شدید تر شد خیابان برای چند لحظه بسته شد خودروهایی که به دفاع از مردم بوق میزدند مورد حمله قرار میگرفتند.

مردمی که به دفاع از دستگیرشدگان به ماموران حمله میکردند نیز دستگیر میشدند چیزی در حدود 30 الی 50 نفر توسط ماموران دستگیر شدند اکثرا زنان بودند.

ماموران آنها را به درون خودروهای گشت ارشاد میکشاندند و در این حین ماموران وزارت اطلاعات به تهیه فیلم و عکس از بازداشت شدگان میپرداختند.

ماموران لباس شخصی دارای شوکر الکتریکی و باتوم آهنی میله و چوب بودند الفاظ رکیک به زبان می آوردند و به کتک زدن مردم بیگناه از پیرزن گرفته تا نوجوانان میپرداختند.

سر و دست ها شکست و بسیاری آسیب دیدند

تجمع حدود 10 دقیقه پس از حمله ماموران پایان یافت و جمعیت به شکل متفرق درون پارک و پیاده روی خیابان حضور داشتند.

نکته قابل توجه این است که مردم بسیار بیشتر از آن چه تصور داشتیم حصور یافتند روحیه مردم قابل توجه بود جمعیت بسیار زیادی در تجمع امروز تهران حضور داشتند.

همگی به هدفمان رسیدیم و اعتراض خود را به رژیم پست فطرت ظلم و جور و جهل آخوندی رساندیم.

مردم شعارهای ما هستیم و ... را سر دادند.

باید منتظر سایر اخبارهای تجمع از مشهد و اصفهان و شیراز باشیم.

به امید نابودی رژیم.........

تظاهرات در اصفهان؛ ایمیل یکی از خوانندگان

درحال حاضر حدود هزار نفر از نیروهای انتظامی در قرار گاه خیابان شریعتی آماده باش هستند .حوالی ساعت 8:30 کنار سی وسه پل حدود چند هزار نفر تجمع کردند. خیابان چهارباغ بالا به مدت نیم ساعت بسته شد.نیروهای لباس شخصی دربین مردم رفت وآمد می کنند.نیروهای انتظامی مردم را پراکنده کردند.شخص فرمانده نیروی انتظامی اصفهان (صدرالسادات) با حدود چند صد نفر نیرو کنار کیوسک پلیس واقع در کنار سی وسه پل ایستاده اند.


گزارشات به نقل از ایران پرس نیوز

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

http://video.google.de/videoplay?docid=-4096151538434928227&q=+%22Tehran%22+-qatarjoker+-Sex+-Tajik+-Tajiki+-Musik+-UFO&ei=1dRjSLKxM4aG2wLn-qSqCw

 

 




هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ