کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ تیر ۸, شنبه

[farsibooks] (unknown)

آخه اين چه ديني ِ كه با يه قوطي آبجو ميلرزه!؟

دلم ميخواد يك بار و فقط يك بار اين هاشمي شاهرودي رو بيارن وسط بازار و پيرهنش رو در بيارن و هشتاد تا ضربه شلاق محكم بزنن روي اون كمر نازكش! تا ببينه واقعا مجازات شلاق عادلانه است يا خير؟

كسي كه درد اين مجازات وحشيانه رو چشيده باشه مي دونه من چي ميگم، شما اگه ده سال بري زندان اون قدر بهت تنفر دست نميده كه جلوي خلقي كه اتفاقا دست به تماشاشون حرف نداره شما رو شلاق بزنن.

آدم خُرد ميشه كوچيك ميشه ديگه توي در و همسايه نمي تونه سرش رو بلند كنه واسه چي، واسه ي اين كه رفتي يه قوطي آب جو خوردي، واسه اين كه هيچ اختياري در انتخاب پدر و مادر نداشته اي، من چه گناهي كرده ام كه پدر و مادرم مسلمان بوده اند، آقاي شاهرودي من نمي خوام مسلمان باشم نمي خوام حاليته؟ مي فهمي؟

شايد بگي خوب بشين توي خونه ات مشروب بخور، اون روزي كه من رو گرفتند اتفاقا توي خونه هم نشسته بودم بعد از دو ساعت اومدم بيرون هوايي بخورم، اين ماموراي سگ شما دهن آدم رو بو مي كنند مي فهمي؟ دهنت رو بو مي كنند كه مبادا مشروب خورده باشي.

آقاي شاهرودي مجازات شلاق براي كساني كه مشروب مي خورند اصلا مجازات درستي نيست چون مشروب خوردن جرم نيست آقاي محترم، خوبه يكي شما رو دم به ساعت به خاطر اون ريش كثيفتون مسخره كنه و بابت هر سانت ريش ده ضربه شلاق بهتون بزنه.

اون قاضي بي شرفي كه براي من حكم شلاق صادر كرده بود بهم گفت شما با مشروب خوردنتون پايه هاي دين رو مي لرزونين آخه اين چه دينيه كه با يه قوطي آبجو ميلرزه؟ با يه تار موي زن ميلرزه، با ده سانت كوتاه شدن مانتو ميلرزه، با فلان مدل موي پسران ميلرزه عوضش با دروغ و ريا و تقيه مستحكم ميشه، با صيغه مستحكم ميشه، با قتل و كشتار و سركوب وحشيانه مستحكم ميشه، با شلاق و اعدام و سنگسار مستحكم ميشه؟

منبع : وبلاگ گامرون


__._,_.___
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Yahoo! Groups users, check out this limited time offer from Blockbuster! Rent DVDs free for a month!
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Groups

Everyday Wellness Zone

Check out featured

healthy living groups.

Y! Messenger

PC-to-PC calls

Call your friends

worldwide - free!

Yahoo! Groups

Real Food Group

Share recipes

and favorite meals.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ