کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ تیر ۷, جمعه

[farsibooks] news

رييس اتحاديه واردكنندگان دارو دكتر سبحاني با انتقاد از شرايط نگهداري داروها در گمرك فرودگاه امام خميني (ره) گفت: تمام داروهاي

رييس اتحاديه واردكنندگان دارو دكتر سبحاني با انتقاد از شرايط نگهداري داروها در گمرك فرودگاه امام خميني (ره) گفت: تمام داروهاي وارداتي

پس از طي چند روز از گمرك ترخيص مي‌شوند. متاسفانه با انتقال پروازها به فرودگاه امام خميني (ره) به علت نبود انبار و سردخانه نگهداري دارو، بسياري از اقلام دارويي وارداتي فاسد و غيرقابل استفاده مي‌شوند.

وي ادامه داد: زمستان سال گذشته بسياري از داروهاي وارداتي به علت شرايط نگهداري نامناسب در فرودگاه امام خميني (ره) يخ زده و فاسد شدند. در حال حاضر نيز به علت گرمي هوا نگراني‌هايي در مورد شرايط نگهداري اين داروها در گمرك فرودگاه وجود دارد.

دكتر سبحاني با اشاره به پيگيري‌هاي مكرر در زمينه ايجاد شرايط مطلوب براي نگهداري داروهاي وارداتي در گمرك فرودگاه امام (ره) افزود: رييس فرودگاه امام خميني (ره) در حضور وزير راه قول مساعد داد كه به منظور فراهم كردن شرايط نگهداري مناسب داروهاي وارداتي، تا پايان بهمن ماه سال گذشته انبارهاي يخچالي مناسبي را در فرودگاه ايجاد كند؛ اما متاسفانه تاكنون هيچ اقدامي در اين زمينه انجام نشده است.

با وجود تحريم‌هاي بين‌المللي و كمبود يارانه، از بين رفتن داروها در گمرك منطقي نيست

رييس اتحاديه وارد كنندگان دارو تاكيد كرد: در شرايطي كه واردات دارو خود با مشكلاتي مانند تحريم‌هاي بين‌المللي و كمبود يارانه روبه روست، از بين رفتن داروها در گمرك فرودگاه به علت نبود شرايط نگهداري مناسب، منطقي نيست.

 

ساده لوح: خوب زمستونها سرده بايد يخ بزنه، تابستونها هم گرمه خوب معلومه فاسد ميشه. راستي چرا اين آقاهه متأسف شده ، مگه نمي دونه اينجا ايرانه!!!


عصرايران: كاپيتان بهروز مدرسي- حادثه اي كه براي يك فروند هواپيماي توپولف 154 در فرودگاه اصفهان پيش آمد ، موضوعي نيست كه به سادگي از كنار آن گذشته و به آن اهميتي ندهيم زيرا معتقديم اين اتفاق زنگ خطر جدي براي مسئولان و مديران صنعت هواپيمايي كشور است تا به خود آمده و ضمن برخورد شديد با خاطيان سودجويي كه هيچ گونه ارزشي براي جان مسافران خود قائل نيستند و با تغير استاندارد هاي پرواز موجب لطمات جبران ناپذيري مي شوند، امنيت پرواز ها را تضمين كنند .

يك خبر ، چند نگاه و يك پرسش!

وقتي مردم خبر سالم نشستن پرواز چارتر شماره 7906 شركت هواپيمايي كاسپين به مقصد سوريه را از رسانه هاي كشور در بيست و هفتم خرداد شنيدند كه بعد از 50 دقيقه پرواز بر فراز شهر اصفهان بالاخره با تلاش خلبان سالم به زمين نشسته ، شايد هرگز فكر نمي كردند كه چه خطر بزرگي جان مسافران را تهديد مي كرده است .

همچنين تعجب خواهيد كرد كه هيچ يك از مسافران نمي دانستند هواپيماي آن ها با چه مشكلي مواجه بودكه خلبان تلاش مي كرده با تخليه سوخت ( دامپينگ ) فرودي بي خطر داشته باشد ! و حتي آن خلبان حرفه اي و كار كشته هم هرگز فكرش را نمي كرد كه به خاطر مشتي دلار ، استاندارد هاي پرواز هواپيماي او را به هم زده باشند !!

به خاطر يك مشت دلار ...!

روزي كه كمپاني هاي هاليوودي فيلم سينمايي " به خاطر يك مشت دلار " را توليد مي كردند ، هرگز فكرش را نمي كردند سال ها بعد در ايران كشوري كه به عشق و دوستي معروف است . عده اي سود جو براي به دست آوردن مشتي اسكناس ، اين چنين با تغير دادن وضعيت استاندارد هواپيما و افزودن رديف هاي اضافي صندلي ، به جاي 148 نفر مسافر ، 179 نفر در آن جاي دهند !

علاوه بر آن با قرار دادن مقادير زيادي بار ،داخل هواپيما ، "مركز ثقل" هواپيما را بر هم زده و خلبان ، بي خبر از آن چه در هواپيما اتفاق افتاده است ، با اطمينان هواپيما را روشن كرده و به محض خزش و در لحظه كنده شدن از زمين هواپيما به خاطر سنگيني بيش از حد و به هم خوردن تعادل مركز ثقل ، دچار مشكل شده و با وجود پيمودن كل مسافت باند فرودگاه ، در انتهاي آن با تورهاي سيستم " بار ير "‌ كه ويژه نگه داري هواپيماهاي سبك است برخورد مي كند .

اخطار برج مراقبت به خلبان

مسئول برج مراقبت با مشاهده برخورد ارابه هاي فرود هواپيما با تور هاي "بار ير" و پيچيده شدن تور ها به لاستيك هاي عقب ، مطمئن مي شود هواپيما قادر به نشستن با چرخ نيست و بلافاصله موضوع را به خلبان گزارش مي كند .

كاپيتان كهنه كار از خدمه مي خواهد مشكل پيش آمده را به مسافران اعلام نكنند و در همين حال سعي مي كند با چرخيدن در اطراف شهر اصفهان سوخت داخل باك هاي هواپيما را به بيرون پمپاژ نمايد .

عمليات تخليه چيزي حدود پنجاه دقيقه به طول انجاميده و سر انجام با تمهيدات ايمني هواپيما سالم به زمين فرود مي آيد ... و مسافران بي نوا پس از ترك هواپيما مجبور مي شوند بعد از ساعت ها معطلي با هواپيمايي ديگر به مقصد دمشق پرواز كنند !

كارشناس صنعت هواپيمايي: تا سهل انگاري بعدي!!

محمود فرنودي ،كارشناس صنعت هواپيمايي و مدير فعلي يكي از آژانس هاي مسافرتي، در اين باره مي گويد :

چند روز قبل اتفاقي در اصفهان رخ داد كه اگر نگويم بي نظير، لااقل كم نظير است و اهل فن مي دانند كه سهل انگاريهاي متعددي بايد دست بدست هم بدهند تا چنين شاهكاري خلق شود !!

وي مي افزايد: يكي از اصول اوليه شروع به پرواز تعيين وزن پرنده و مركز ثقل (CG)است. پرواز مذكور بشكل چارتر در اختيار يك شركت زيارتي بنام...در اصفهان است كه روزانه زوار زيادي را به مشهد و دمشق منتقل مي كند.

اين چارتر كنندگان به صرف اين كه پرواز مال خودشان است و هر كار بخواهند مي كنند بخودشان اجازه مي دهند بدون توجه به مقررات، فاصله صندلي ها را كاهش داده و تعداد بيشتري سوار كنند و ضمنا مقادير بسيار افزون تري بار را نيز حمل نمايند!

عوامل فني مانند پرسنل زميني و كاكپيت و كابين نيز به دلايلي كه بر ما معلوم نيست ، مانع از اين اقدام مي شوند و اين مي شود كه توپولوف 150 نفره با 179 نفر پرواز مي كند و بهنگام كنده شدن از زمين تازه متوجه مي شوند كه نمي تواند!! چرا ؟ چون سنگين است كه با همت خلبان در آخرين لحظات با جمع كردن تورهاي انتهاي run way كه مخصوص هواپيما هاي ترمز بريده است!! جاكن شده و با پيچيدن تور ها بدور چرخ ها ديگر مي شود تصور كرد كه چه اتفاقي خواهد افتاد...

اين هواپيما سپس با هشدار برج كه صحنه را ديده است مجبور به خالي نمودن بنزين و بازگشت مي شود كه همين اقدام خود 50 دقيقه اضطراب و وحشت را براي مسافرين بيچاره در بر دارد و شكر خدا باز هم بخير مي گذرد تا سهل انگاري بعدي!!

سخني با مسئولان صنعت هواپيمايي

مشيت الهي بر اين بود تا اين بار هم جان عده اي زوار عاشق كه به عشق زيارت قصد دمشق را كرده بودند ، به خير بگذرد . ولي ما تا كي بايد شاهد سهل انگاري عده اي سودجو باشيم كه اين گونه با جان و سرمايه مردم بي گناه كشور ما بازي كنند ؟ سوال اين است چرا مسئوليت بارگيري و حمل مسافر به افراد بي سوادي واگذار مي شود كه حتي كوچك ترين آگاهي از استاندارد هاي پرواز نداشته و با افزودن رديف هاي اضافي مسافران زيادي را به همراه بار فراوان به داخل هواپيما حمل مي كنند ؟

آيا صرف اجاره هواپيما به صورت چارتر ، اين اجازه را به فرد مي دهند تا خارج از ظرفيت هواپيمايي آن هم در يك مسير بين المللي هر كاري دلشان خواست انجام دهند ؟

آيا هيچ نظارتي بر كار اين گونه پرواز ها وجود ندارد ؟

به هر حال همه مي دانيم فصل مسافرت هاي هوايي آغاز شده است . و شركت هاي مسافرتي و آژانس هاي هوايي با بر گزاري تور هاي تفريحي و زيارتي و تبليغات فراواني كه در اين راه انجام مي دهند ، افراد زيادي را به سفر با هواپيما مخصوصآ به صورت چارتر ترغيب مي كنند ... حال با مسئولان و مديران محترم صنعت هوايي است تا با نظارت بيشتر بر كار اين آژانس ها به ويژه پرواز هاي چارتر جلوي سود جويي اين افراد را گرفته و به عبارتي حفظ جان مسافران را جدي بگيرند!

 

ساده لوح: احتمالاً اون بنده خداهايي كه اون صندليها رو اضافه كردند فيلمهاي كشور هند رو زياد نگاه مي كردند. آخه توي هند حتي روي سقف قطارهاش هم سوار ميشن. تازه باز خدا پدرشون بيامرزه صندلي اضافه كردند گفتند بريد توي هواپيما بشينيد!!!!  شانس آوردند با طناب روي سقف هواپيما نبستنشون!!!


"زارعي" كداميك از اينهاست؟

طرح امنيت اجتماعي با شدت و حدت بيشتري در حال اجراست. شهر، پر از "زارعي" شده. سردار زارعي ها، قبل از ‏دستگيري در شرايط نماز جمعه خصوصي.‏آن وقت ها ما، به عنوان مردماني كه بايد براي سر و مو و لباس مان جواب مي داديم، نمي دانستيم سردارها، عصر و ‏شب كه به خلوت مي روند، چه مي كنند. حالا مي دانيم. پس سئوال اين است: از ميان اينان، كدام شان زارعي ست؟ يا ‏‏"زارعيه". زارع، مونث هم دارد، ندارد؟مي گويند همه تراژدي ها با يك سوء تفاهم آغاز مي شوند. از همين رو ما سال هاي سال كوشيديم براي پرهيز از ‏تراژدي، به سوء تفاهمات راه ندهيم. هي گفتند و گفتند كه اينها حرف دشمنان انقلاب است. برنامه است براي بدنامي ؛ ‏براي خراب كردن. براي ترور شخصيت....و ما گريه كرديم پاي منبرهاي واعظان. و لابد گريه براي بيداريست. ملت ‏بيدارتر مي شود. و شد.‏حالا خودتان گفته ايد كه دو نماينده مجلس، فساد اخلاقي دارند. شما خبر داده ايد كه سردار زارعي نماز جمعه خصوصي ‏برپا مي دارد و به نماز مي ايستد در پس پيشنمازان عريان. خبر از شما رسيد كه قاضي مرتضوي، پرونده فساد جنسي ‏دارد؛ قاضي مقيم كردستان، اهل لواط است و وزير اسبق در اتاق كارش، همان كارهايي را مي كرده كه مردمان عادي ‏در خانه هايشان و با محارمين شان....‏و اينها تازه خبرهاي فساد جنسي و اخلاقيست.‏حالا در همين يك قلم، اين سوء تفاهم است اگر فكر كنيم در ميان اين پليس هاي مذكر و مونثي كه به خيابان فرستاده ‏ايد، زارعي ها مشغول انتخاب پيشنمازان بعدي خود هستند؟ اشتباه است اگر بهراسيم كه پسران جواني كه مي گيريد، ‏براي قاضيان لواط كار هستند؟ از كجا بدانيم بچه هايي كه سوار ماشين هاي گشت شما مي شوند، سالم به خانه بر مي ‏گردند؟ ‏اصلا از كجا بدانيم كه زارعي دوباره ميان اينها نيست؟ آن هم بعد از آنكه صد تومان داده و يك شب بيرون خوابيده.و ‏آن هم بعد از آنكه ديده است و ديده اند كه در "جمهوري اسلامي" مي توان نه فقط به حريم زنان ايران، كه به حريم ‏‏"اصول مقدس و پايه اي" هم پا گذاشت و پاسخ نداد.‏يادش به خير نباد، روزهايي كه براي ملاقات به زندان قزل حصار مي رفتيم، . در آنجا ميني بوس هايي بودند كه ‏خانواده هاي زندانيان را از سر جاده تا واحد هاي مختلف زندان مي رساندند.هم خانواده زندانيان سياسي، هم وابستگان ‏زندانيان عادي. در ميني بوس ها، پاسداري هم مي نشست و نظارت مي كرد بر آرامش حضار. ما كه وابستگان زندانيان ‏سياسي بوديم، همه غمگين، سر در گريبان داشتيم. خانواده قاچاقچيان و قاتلين و كلاهبرداران اما، انگار به "پيك نيك" ‏آمده بودند. بلند بلند مي گفتند ـ از بالا تا پايين حكومت را ـ و مي خنديدند و بي خيال "برادر پاسدار".‏روزي پاسدار تازه از راه رسيده اي، وقتي حرف ها به بالاتري ها هم رسيد، به تشر گفت: دهانتان را ببنديد! از ميان ‏جمع، زني كه همسرش 13 نفر را عصمت دريده بود به نام اسلام، بلندتر پاسخش داد كه: چه خبرته داداش! مگر ‏شوهران ما جرم شان سياسي ست كه با ما اينطوري حرف مي زني! و پاسدار خاموشي گرفت.‏حكايت امروز كه وابستگان سردار زارعي ها، در پيك نيك سرزمين باستاني ما، به وقاحت مي گويند: مگر شوهران ‏ما از حقوق بشر حرف زده اند كه آنها را زير شكنجه مي گيريد؟ چند مورد تجاوز و چند كيلو فساد كه اين حرف ها را ‏ندارد!و تازه در زماني كه هر كار بايد "كرد" الا سخن گفتن از "حق". ‏راستي در ميان اين پليس ها و پليسه هايي كه در شهر ريخته ايد، كدام شان زارعي ست كدام شان زارعيه؟ دختران و ‏پسران ما را به سردار اهل نماز مي سپاريد يا قاضي اهل لواط؟ و خود شب چگونه سر بر بالين مي گذاريد با نظامي كه ‏امروز بيش از هر چيز زارعي پرور شده است و مرتضوي سرور!

نوشابه اميري

ادوارنيوز


ساسان كردستاني

مگر اين سخنان اقرار به درماندگي و بي كفايتي يك رژيم ورشكسته ماليخوليائي نيست ؟

ديروز در مجلس شوراي اسلامي رژيم غارتگران ايران، سخناني مطرح شد كه به راحتي مي شد بوي استيصال و درماندگي يك حكومت شكست خورده و مضمحل را در آن مشاهده كرد.

خبرگزاري فارس: "نماينده مجلس شوراي اسلامي (و معلم درس اخلاق هيئت دولت)، گفت: امام زمان پدر واقعي جامعه است و هيئت‌هاي مذهبي بايد قلب ايشان را راضي نگهدارند و در راستاي تعجيل در ظهور امام عصر تلاش كنند. مرتضي آقا تهراني در سومين روز از چهاردهمين همايش سراسري ستاد مركزي هيئت رزمندگان اسلام گفت: باني، روحاني مداح و خادمان هيئت‌هاي مذهبي بايد در راستاي تعجيل در ظهور امام زمان حركت كنند. وي افزود: امام زمان پدر واقعي جامعه است، همه لذت‌هاي دنيا به واسطه اوست كه ناراحتي او عاشقانش را ناراحت و خوشحالي او موجب خوشحالي مؤمنين مي‌شود، پس تلاش كنيد دل ايشان را راضي نگه داريد."

از زمان برنشاندن احمدي نژاد به صندلي رياست جمهوري، روز به روز و ساعت به ساعت، وضعيت بحران زده اقتصادي،اجتماعي، سياسي و فرهنگي كشورمان با شدتي ويران گر در سراشيب سقوطي باورنكردني به درًه فساد و تباهي و اضمحلال راه مي پيمايد و حتا به نوشته ها ي كارشناسان خودي و گفته هاي هيچ ناصحي، كمترين ارزشي قائل نيستند. براي نمونه سال گذشته نامه اخطار آميز 65 استاد اقتصاد و دانشمند ايران به احمدي نژاد نه تنها كوچك ترين اثري در تصميم گيري هاي نابجاي او بر جاي نگذاشت بلكه همه آنها را به خيانت و توطئه و سياه نمائي متهم كرد! پرسش اصلي اين جاست كه حكومت فاسد و بي اعتبار اسلامي و شخص احمدي نژاد، آيا براي راهنمايي و اخطارهاي آن 65 نفر اساتيد اقتصاد دانشگاه هاي ايران و صد ها نصيحت ناصحان و نامه سرگشاده ديگر، در خلال اين 30 سال، آيا كمترين عنايت و توجه اي مبذول داشته است تا مثلأ گفته ها ونصيحت هاي امام زمان هم اثري داشته باشد!؟

حالا بياييد براي لحظه اي هم شده تصور كنيم اين لاطائلات و مزخرفات صحيح است و امام زمان كه يك نفر است و بسيار آدم خوبي است هم ظهور كند(فرض محال كه محال نيست)خوب بعد چه ؟؟

آيا يك نفر(و لو آدم خوب و صالح) مي تواند هزاران كارخانه فرسوده و معيوب و خوابيده را به تنهايي راه اندازي كند؟مواد و مصالح اوليه كارخانه ها كه اغلب وارداتي است از كجا بايد واردكرد؟ آمريكا ؟ (محاصره اقتصادي چي ؟ )

ايران فعلي با داشتن حدود 6 تا 8 مليون معتاد و ايدزي ، آيا همه آنان را به تنهايي مداوا خواهد كرد؟ با داروهاي فاسد خيابان ناصر خسرو؟

دانشگاه هاي ايران مطابق آخرين آمار رسمي جهاني در پايين ترين رتبه هاي علمي است چي ؟

بيكاري در حد 30 تا 40 در صد را چه مي كند؟ مگر ايجاد اشتغال "براي مليون ها جوان بي كار"، بدون سرمايه و ذخيره ارزي كافي و وجود كارخانه هاي فعال و سودآور (آن هم در دل اقتصاد گلوبال جهاني !)چگونه ممكن خواهد شد؟

همه مي دانند مقوله آموزش و پرورش امري است زمان بر و پروسه آموزش و انسان سازي نه يك نسل كه به چندين نسل زمان نياز دارد. مگر مي توان با لوله آفتابه(و يك شبه )70 مليون مردم را با اين سيستم آموزشي عقب مانده متعالي كرد ؟

خود حضرت محمد مي گفت من هم انساني هستم مانند شما و معجزه نمي دانم! . پس اين امام زمان خوب و خوش قلب به تنهايي چه كاري از او ساخته است آقاي نماينده شعبده باز؟

پس معلوم است كه سخنان مزورانه و تحميق كننده اين نماينده فريبكار معني ديگري ندارد جز اعتراف به ناتواني و بي كفايتي دولت احمدي نژاد و كل رژيم درمانده اسلامي كه سال هاست به پايان خط رسيده اما شهامت اعتراف به آن ندارد.

آي فكر مي كنيد در برابر صدها در خواست مردم ايران از فقر و گرسنگي و بي كاري و فساد گسترده درهمه اركان كشور، مي توانيد در پشت كلمات مقدسي مانند امام زمان و معصومين و امام زاده هاي بي نام و نشان سنگر بگيريد و مردم همچنان گرسنه و بي آينده تماشاگر باشند؟


وبلاگ شاتوت

 

اقاي احمدي نژاد جون مادرت استعفا بده … اگه استعفا دادن تو مرامت نيست براي دور بعدي كانديد نشو خواهشن ! اقا تو اين سي سال انقلاب كلي بدبختي كشيديم و تو اين سه سال رياست جمهوري شما ديگه اوج بيچارگيمون بود ! اون از زمستونمون كه گاز نداشتيم و هي تريك تريك لرزيديم و دعا به جونت كرديم اينم از تابستونمون كه بايد جونمون در بره تو اين بي برقي از گرما ! ميري حمام لخت ميشي زير دوش هي بايد به اين اب لامصب التماس كني و هي قسمش بدي تا چكه چكه عين … ل موش ازش اب بياد روي سرت !

از خونه ميزنيم بيرون از گرما ميگيم بريم پارك كه ديوونه نشيم تو خيابون گير ميدن به سر تا پامون ! چرا هي داري دور ميزني ؟ شلوارت رو از كجا خريدي ؟ مانتوت رو از كجا خريدي ؟ موهات رو كدوم سلموني كوتاه كرده ؟ اين چيه انداختي تو گردنت ؟ اين چيه نوشته پشت پيرهنت ؟ چرا ابروهات باريكه ؟ چرا خط ريشات پهنه ؟ اومدي تو پارك چيكار كني ؟ چرا مثه ادم راه نميري ؟ اي بابا خفه شديم بخدا …خفه !

باور كن دل مرده شديم ! داغون شديم ! كلافه شديم ! اقا سوختيم بخدا …بو بكش ! ننه بابا هامون يه جور سوختن تو اين اوضاع كمر شكن گروني ماها يه جور ديگه ! اقا جون مادرت استعفا بده ! يا لااقل ديگه كانديد نشو …. اين چند ماه به هر بدبختي باشه تحملت ميكنيم تا برامون درس عبرت بشه ! بخدا ما تو اين سه سال بيست و چند سال برگشتيم به عقب و پسرفت كرديم ! والا ما فقط توي دوره جنگ قطعي برق داشتيم ! ميترسم اگه دوباره انتخاب بشي برگرديم به عصر حجر … بشينيم تو خونه فانوس روشن كنيم و بريم از لب چشمه اب بياريم ! خلاصه كه اقا ما روز خوش نديديم تو اين چند سال ! بقول محسن نامجو بسي رنج برديم در اين سال سي … كه رنج برده باشيم فقط ! مرسي !


خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در استان فارس گفت: تالارهاي عقد و عروسي بايد به مساجد حساس و مهم اضافه شود تا مجالس عشرت شيطان در باغهاي خارج از شهر كه در قالب مجالس عروسي برپا مي شود و حجاب را بر مي اندازد از بين برود.

آيت الله حائري در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شيراز با بيان اينكه با راه اندازي تالار هاي عروسي در جنب مساجد، اين مجالس با مجاورت خانه خدا متبرك مي شود افزود: كساني كه مي خواهند باني خير شده و مسجد بسازند بايد به اضافه كردن اين دسته از تالارها به مساجد نيز توجه كنند.

وي همچنين خاطرنشان كرد: همان طور كه افرادي باني راه اندازي مجلس عزاداري مي شوند عده اي نيز بايد مسبب نشاط در جامعه و به خصوص در جوانها باشند زيرا مي توان از راه نشاط نيز جوانان را به سوي دين جذب كرد.


روزنامه اعتماد: مهرداد بذرپاش مديرعامل شركت سايپا در بخشنامه يي اعلام كرد دختران مجرد شاغل در اين شركت در صورت ازدواج استخدام رسمي مي شوند.

وي در بخشنامه يي خطاب به مديران عامل شركت هاي تحت پوشش سايپا آورده است: «با تبريك سالروز ميلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا(س) سرور بانوان جهان، عطاي خداوند سبحان، كوثر قرن، همتاي اميرمومنان و الگوي بي بديل تمام جهانيان به خواهران همكار و به لحاظ قدرداني از زحمت بي شائبه اين قشر معظم از تاريخ اين بخشنامه انجام اقدامات فوق در تمامي شركت هاي زيرمجموعه گروه سايپا لازم الاجرا مي باشد.

1- افزايش ميزان مرخصي استحقاقي ماهانه يك روز جهت كليه خواهران همكار.2- تبديل وضعيت استخدامي خواهران همكار كه از تاريخ اين بخشنامه به بعد ازدواج كرده و حداقل يك دوره يك ساله قرارداد آنان تمديد شده باشد.3- كليه خواهران همكار داراي فرزند با سن كمتر از 10 سال روزانه به مدت نيم ساعت از مرخصي تشويقي استفاده خواهند نمود.»

 

گاهي اوقات آدم مي مونه به اين خبرها بخنده يا گريه كنه!!! بخنده چون واقعاً خنده داره و گريه كنه چون حقيقتاً ما ملت رو مشنگ گير آوردن.


اخيرا در مسكو كنفرانسي برگزار شده با عنوان روسيه و جهان اسلام كه برگزار كننده آن كسي نبوده جز جمهوري اسلامي ايران!

در اين كنفرانس به اصطلاح بين المللي، چهل پنجاه نفر خارجي و روس و ايراني شركت داشته و به مدت دو روز ميهمان سفره هاي رنگين جمهوري اسلامي ايران و مقيم هتلهاي گرانقيمت مسكو و ... بودند.

آيا كسي هست از مسوولان كشور ما سوال كند در شرايطي كه كشور ما خود با هزاران مشكل مواجه است پرداخت حدود پانصد ميليون ريال بابت هزينه هاي اين كنفرانس چه دردي از ما دوا كرده است؟؟؟

از ايران نيز هيات عاليرتبه اي متشكل از آقاي تسخيري كه هميشه در سفرهاي گرانقيمت و ماموريتهاي اسلامي در مناطق خوش اب و هواي جهان هستند و نيز اقاي قمي نماينده مقام معظم رهبري و حدود هشت تن ديگر از مقامات دائم السفر ايراني با هزينه بيت المال حضور داشتند و به مدت يك هفته در مسكو ميهمان سفره رنگين بيت المال بودند.

جالب اينجاست كه رفت و برگشت اين اقايان از تهران به مسكو و بالعكس با بليط هاي گرانقيمت يك ميليون توماني در قسمت بيزنس كلاس هواپيماهاي "ايرباس" شركت ايرفلوت روسيه بود كه خود به تنهايي ده ميليون تومان از كيسه ملت ايران هزينه داشت.

البته اين فقط يك نمونه از ريخت و پاشهاي كنفرانسي و ميزگردي مقامات و سفيران دايم السفر جمهوري اسلامي ايران در سراسر جهان براي تبليغ خود و .... است و مشتي است نمونه خروار كه مردم بيچاره از آنها هيچ خبري ندارند.


"ديپلماسي ايراني": سفير سابق ژاپن در ايران در مصاحبه اي گفته است كه كشورش در قبال جمهوري اسلامي حتما از سياست آمريكا پيروى مى كند و جز اين هم نبايد از توكيو انتظار داشت.

اين ديپلمات ارشد ژاپني در پاسخ به اين سئوال كه در صورت اتخاذ موضع سرسخت تر ايالات متحده در مقابل رژيم تهران و يا افزايش احتمال حمله به جمهوري اسلامي، ژاپن چه سياستي در اين مورد اتخاذ خواهد كرد؟ گفت درصورتي كه آمريكا از اقدامات نظامي عليه رژيم تهران استفاده كند، ژاپن به نوعي با ايالات متحده همكاري خواهد كرد.


خبرگزاري روسي «نووستي» به نقل از " MIGnews"،

اسكات ريتر رييس اسبق سازمان بازرسي تسليحاتي سازمان ملل متحد مي گويد اطلاعاتي كه هفته گذشته منتشر شد مبني بر اينكه اسراييل مانور هوايي در حوالي يونان انجام داده تا ايران را به هراس اندازد، يك دروغ است.

به اعتقاد ريتر، اسراييل توان ابتكار عمل و انجام حملات هوايي عليه ايران را ندارد. چونكه يگان هوايي لازم را در اختيار ندارند. آنها مرز مشتركي با ايران ندارند و براي انجام اين عمليات اسراييل بايد مرزهاي هوايي چند كشور مستقل را نقض كند كه باعث جنجال بين المللي خواهد شد.

وي افزود ايران از نيروي هوايي توانمند، رادارها و تجهيزات ديگري برخوردار است به همين دليل اسراييل بايد همزمان همه پايگاه هاي نظامي ايران را نابود سازد اما اسراييل براي اينكار از توان لازم برخوردار نيست. به همين خاطر اين اسراييل نيست كه به ايران حمله مي كند، بلكه آمريكاست.

اسكات ريتر گفت من به اين شايعات در خصوص عمليات اسراييل در ايران اعتقاد ندارم، اين كار را آمريكا خواهد كرد و اسراييل دخالتي نخواهد داشت.

وي افزود همه مي دانند كه مك كين رييس جمهور آينده نخواهد بود و اين به معناي آنست كه دولت آتي آمريكا احتمالا اولويت هاي ديگري در سياست بين المللي خواهد داشت. به همين خاطر من مي گويم كه حمله به ايران تا سپتامبر انجام خواهد شد.

اسكات ريتر گفت شمارش معكوس آغاز شده است.


 

 

 

 



All new Yahoo! Mail - Get a sneak peak at messages with a handy reading pane.

__._,_.___
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Yahoo! Groups users, check out this limited time offer from Blockbuster! Rent DVDs free for a month!
Recent Activity
Visit Your Group
Featured Y! Groups

and category pages.

There is something

for everyone.

Yahoo! Groups

Join a program

to help you find

balance in your life.

Yahoo! Groups

Familyographer Zone

Learn how to capture

family moments.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ