کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ تیر ۶, پنجشنبه

[farsibooks] اینها چه می خواهند

سلام به همه دوستان

اخیرا از طرف یکی از اعضا پیشنهاد اخراج آقای آهنگر از این گروه ارایه شده و به فاصله کمی یکی دیگر از اعضا نیز حمایت خود را از این پیشنهاد اعلام کرده است . با توجه به سابقه قبلی تصور می کنم که این فرد یکبار دیگر در فکر خود نمایی و ایجاد یک جدال بیهوده در گروه  هستند ، چرا که در طی این مدت که از عضویت من در گروه می گذرد هنوز بیاد ندارم که ایشان مطلبی ارزشمند و مربوط به کتاب ارسال نموده باشد . بنابر این از کلیه دوستان تقاضا می کنم نسبت به حرکت جدید این فرد سکوت کرده و اجازه ندهند وی در جهت نابودی گروهی که باید نماینده نام انتخاب شده خود باشد حرکت کند . من اطمینان دارم در صورتی که دوستان نسبت به ارسال مقاله ها  ونقد های مفید  و همچنین کتابهای ارزشمند به سایرین  اقدام نمایند و بحث های گروه نیز بر روی مسائل جدی جامعه ایران متمرکز شود این افراد نیز به تدریج یا رویه خود را تغییر می دهند و دست از ارسال مطالب بی ارزش برداشته و  یا اینکه خودشان از این گروه خارج خواهند شد .


__._,_.___
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Special offer for Yahoo! Groups from Blockbuster! Get a free 1-month trial with no late fees or due dates.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Instant smiles

Share photos while

you IM friends.

Yahoo! Groups

Familyographer Zone

Learn how to capture

family moments.

Find helpful tips

for Moderators

on the Yahoo!

Groups team blog.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ