کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ تیر ۹, یکشنبه

Re: [farsibooks] اینها چه می خواهند

من خودم چند وقته،تقريبا دو؛ سه سال عضو اين گروه هستم

و اون اوايل كه عضو شده بودم افرادي با نامها ي متفاوت مثل آرش بيخدا يا اسمي شبيه اينها در گروه حاشيه ايجاد مي كردند و بعد از يه مدت يه نفر با اسم ديگه اين رويه رو ادامه ميداد اينو خواستم بگم كه اخراج يه نفراز گروه كاري رو درست نميكنه ومشكلي رو حل نميكنه فقط پاك كردن صورت مسئله هستش

 البته به نظر من ،من بايد خودم رو بزرگ كنم كه ظرفيت برخورد با نظريات مخالف و حتي زننده رو در خودم ايجاد كنم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــايد وجود اين جور افراد فرصتي براي بـــــــــــــــــــــــــــــزرگ شدن ما باشه

و البته با اين حرف شما هم موافق نيستم كه ميگيد آقاي كاوه مطالب مفيدي ارسال نكردن يا نمي كنن

 آقاي كاوه عزيز اين طور نبوده كه هيچ مطلب مفيد ي براي گروه ارسال نكرده باشند. من با وجود اينكه معمولا تمامي مطالب ايشون رو نمي خونم اما بسيار از مواقع هم پيش اومده كه از كتاب هاي مفيدي كه ايشون براي گروه ارسال كردند استفاده كردم

مثل بسيار از كتاب هاي مرحوم صمد بهرنگ

بهر حال چقدر خوبه كه همديگه رو با تمام بدي ها و خوبي ها بپيذيرم و از همديگه استفاده كنيم

به قو ل يه دوست:

"شاگرد و آموزگار هم باشيم"

 



--- On Fri, 6/27/08, mohsen mohadesi <mohsen29343@yahoo.com> wrote:

From: mohsen mohadesi <mohsen29343@yahoo.com>
Subject: [farsibooks] اینها چه می خواهند
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Friday, June 27, 2008, 5:04 AM

سلام به همه دوستان

اخیرا از طرف یکی از اعضا پیشنهاد اخراج آقای آهنگر از این گروه ارایه شده و به فاصله کمی یکی دیگر از اعضا نیز حمایت خود را از این پیشنهاد اعلام کرده است . با توجه به سابقه قبلی تصور می کنم که این فرد یکبار دیگر در فکر خود نمایی و ایجاد یک جدال بیهوده در گروه  هستند ، چرا که در طی این مدت که از عضویت من در گروه می گذرد هنوز بیاد ندارم که ایشان مطلبی ارزشمند و مربوط به کتاب ارسال نموده باشد . بنابر این از کلیه دوستان تقاضا می کنم نسبت به حرکت جدید این فرد سکوت کرده و اجازه ندهند وی در جهت نابودی گروهی که باید نماینده نام انتخاب شده خود باشد حرکت کند . من اطمینان دارم در صورتی که دوستان نسبت به ارسال مقاله ها  ونقد های مفید  و همچنین کتابهای ارزشمند به سایرین  اقدام نمایند و بحث های گروه نیز بر روی مسائل جدی جامعه ایران متمرکز شود این افراد نیز به تدریج یا رویه خود را تغییر می دهند و دست از ارسال مطالب بی ارزش برداشته و  یا اینکه خودشان از این گروه خارج خواهند شد .



__._,_.___
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Attention, Yahoo! Groups users! Sign up now for a one-month free trial from Blockbuster. Limited time offer.
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Groups

Familyographer Zone

Learn how to take

great pictures.

Y! Messenger

Send pics quick

Share photos while

you IM friends.

Cat Groups

on Yahoo! Groups

discuss everything

related to cats.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ