کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ اسفند ۲۴, شنبه

[farsibooks] Re: پاسخ یک بانوی بهائی به دادستان جمهوری



--- On Sat, 3/14/09, Kaveh <ahangar2008@yahoo.com> wrote:
From: Kaveh <ahangar2008@yahoo.com>
Subject: Re: پاسخ یک بانوی بهائی به دادستان جمهوری
To: Adabestan-Kaveh-Ahangar@yahoogroups.com
Cc: fariborz@azadrahkar.org
Date: Saturday, March 14, 2009, 4:25 AM

با درود
آزادی بیان با چرت و پرت گفتن و دینفروشی فرق بسیار دارد
وقتی میگوییم دین افیون ملتهاست و دین فروش ننگ جامعه باید دین را کلن کنار گذاشت و آن را خصوصی اعلام کرد. دوست گرامی! دین مانند رابطه هر کس با همسرش میباشد. اگر باید به این آزادی بیان که شما در مورد فرقه بهایی میگویید باور داشته باشیم، حاضرید از این آزادی بیان استفاده کنید و رابطه های خصوصی خود را برای همه با شرح همه جزییات بیان کنید؟
صحبت دین ستیزی نیست صحبت بر سر این است که این پلید اندیشی که دین نام گرفته امر خصوصی شود و از رابطه میان مردمان برداشته شود. اگر این امر واقع شود دیگر نا آن مسلمان تروریست یهودی خسیس را مسخره میکند و نه آن بهایی دروغگوی مردم فریب نیاز به ننه من غریبم بازی دارد
یک پرسش
این بانوی بهایی جنسیت و ملیتش چیست؟ چون خصلت بهایی دروغگویی و ریا کاری را در ذهن من تداعی میکند. این بانو انسان است یا نه؟ ایرانی است یا نه؟ چرا برای شناساندن او دینش بزرگ شده؟ مگر خودش بدبخت آدم نیست، مگر شخصیت وجودی ندارد؟ آیا اگر از او به عنوان یک بانوی ایرانی نام برده میشد پوچ بودن و بی شخصیت بودن او را نشان میداد؟ آیا به همین دلیلها نیست که میگویند دینداران نژاد پرستند، به ویژه فرقه بهایی؟؟؟؟؟
شاد و تن درست باشید

--- On Sat, 3/14/09, Fariborz Hesaraki <fariborz@azadrahkar.org> wrote:
From: Fariborz Hesaraki <fariborz@azadrahkar.org>
Subject: *ادبستان کاوه* Re: *ادبستان کاوه* Fw: Re: [farsibooks] پاسخ یک بانوی بهائی به دادستان جمهوری
To: Adabestan-Kaveh-Ahangar@yahoogroups.com
Date: Saturday, March 14, 2009, 3:12 AM

جناب درویش علی

این‌ها مظلوم‌نمایی و دروغ و افترا نیست؛ من ۲۵ سال دارم، وقتی در یزد در
مقطع راهنمایی تحصیل می‌کردم، در کلاس دو بهایی داشتیم. همهٔ دبیرها جز
دبیر ادبیات با فحش و ناسزا این دو را از کلاس درس بیرون می‌انداختند و
مسخره می‌کردتد و این دو دوستم نیز فردا دوباره سر کلاس حاضر می‌شدند و هر
روز همان آش و همان کاسه.

البته من با فحش و ناسزا و مسخره کردن مشکلی ندارم مشکلم ۲ چیز است:
۱. اگر قرار است آزادی بی‌قید و شرط بیان وجود داشته باشد، بهاییان نیز
باید آزاد باشند تا از خود دفاع کنند و یا آن‌ها هم در جواب فحش و ناسزا
بگویند و مسلمانان زا مسخره کنند
۲. معلم حق ندارد شاگردی را بخاطر عقایدش از کلاس بیرون بیاندازد

من آته‌ئیست، کافر، ملحد و زندیق و مرتد هستم و به دلیل دشمنی با اسلام از
عنفوان کودکی (من در خانواده‌ای کمونیست و آته‌ئیست به دنیا آمده‌ام)،
بهائی شده‌ام تا اگر مسلمانی بگوید منتظر ظهور امام زمان (مج) است، بگویم
امام زمان حضرت باب (ع) است که قبلاً ۱۰۰ و اندی سال پیش ظهور کرده‌است. و
هر گاه بگوید محمد خاتم الانبیا است، بگویم خیر، خاتم الانبیا همانا حضرت
بهاء الله است و پس از ایشان نیز پیامبرانی خواهند آمد.

-- فریبرز حصارکی

On Fri, 2009-03-13 at 11:16 +0530, ali allah wrote:


من با اینکه مخالف جمهوری اسلامی هستم و این نظام را اشعالگر و آدم کش می
دانم نوشته های این خانم بهایی را در مورد رفتار معلمان و مدیر مدرسه باور
نمی کنم . به نظر می رسد بهایی یان برای مظلوم جلوه دادن خود به داستان
پردازی پرداخته اند همانگونه که در زمان کودکی ما مسلمانان یهودیان را به
خوردن خون بچه ها متهم می کردند. اگر این موضوع درست بود لااقل من که با
خانواده های فرهنگی رفت و آمد داشتم باید می شنیدم یا دروستان بهایی ام
برایم آنرا نقل می کردند. البته ممکن بود یک معلم متعصب نادان چنین کاری را
در کلاس خود انجام دهد اما با افشاء آن سایر معلمان رفتار غلط را به وی
گوشزد می کردند تا اینگونه رفتار ها متوقف شود.امیدوارم هموطنان بهایی
اینگونه رفتار های زشت را که در ذهن خود پدید می آورند به جامعه ایرانی
نسبت ندهند و از طریق نشر دروغ به مظلوم نمایی نپردازند. شاد و زنده
باشید
درویش علی




__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ