کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ فروردین ۶, پنجشنبه

Re: [farsibooks] Fw: Mobareze Iranian baraye nejate Iran

با درود به هموطن گرامی جناب سعید

من نیز نوروز را به حضرت عالی تبریک می گویم. از ناسزایی که نثارم کردید ممنونم. آرزو دارم به عنوان یک هموطن در جهت برقراری یک حکومت مردمی و سکولار در ایران کوشش کنید. شاد و زنده باشید

 
Darvishalli
 
 
 


--- On Sat, 3/21/09, saeed_realman for_you <saeed_realman@yahoo.com> wrote:

From: saeed_realman for_you <saeed_realman@yahoo.com>
Subject: Re: [farsibooks] Fw: Mobareze Iranian baraye nejate Iran
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Saturday, March 21, 2009, 2:58 PM

آقاي درويش علي:
قبل از هر چيز سال نو را به شما تبريك ميگويم
و اما بعد:
عقايد شما درست بوده و از نظر من تضادي با دموكراسي ندارد.اما انتقادي كه از شما دارم اين است كه من فكر ميكنم شما هم در پادگانها پرورش يافته ايد كه  نامه هاي خود را اينگونه به فحش و ناسزا مزين ميكنيد.
اينگونه يا مخالفان خود را تحريك ميكنيد كه مانند(شهريار فتحي)دو چندان فحش از آناه دريافت خواهيد كرد و يا به قول قدما آتو دست آنها ميدهيد تا شما را در گروه لات و الواتها جاي دهند.
اميدوارم در ادبيات خود تجديد نظر كنيد.



From: ali allah <darvishalli@yahoo.co.in>
To: adabestan-kaveh-ahangar@yahoogroups.com; Bahai Library <bahai_library@yahoo.com>; flame.taurus@yahoo.com; forough_farokhzad@yahoogroups.com; farsibooks@yahoogroups.com; ketabdar ketabdar <farsibooks@gmail.com>
Cc: Delavarane Iran <delavarane-iran@t-online.de>
Sent: Friday, March 20, 2009 4:53:57 PM
Subject: [farsibooks] Fw: Mobareze Iranian baraye nejate Iran

من دلم نمی خواهد در این سال نو از شما انتقاد کنم اما به شما توصیه می کنم رفتار و گفتار تان را مورد مداقه قرار دهید. من نه طرفدار آقای رضا پهلوی هستم نه طرفدار آخوندها  ولی آقای رضا پهلوی را مردی اندیشمند می دانم که درست فکر می کند. متاسفانه شما دلتان می خواهد برای ایشان تکلیف تعیین کنید و هیچگاه فکر نمی کنید که ایشان صاحب اندیشه اند و اهل استبدادی که شما به دنبال آن هستید نیستند بنابراین ضرورت دارد شما خودتان را تغییر دهید و به دمکراسی خواهان بپوندید. در پایان آرزودارم سال جدید سال آزادی ایران از حکومت استبدادی باشد و برایتان روزهای شاد آرزو می کنم

درویش علی

Darvishalli
درویش علی
 
 


--- On Fri, 3/20/09, Delavarane Iran <delavarane-iran@t-online.de> wrote:

From: Delavarane Iran <delavarane-iran@t-online.de>
Subject: Mobareze Iranian baraye nejate Iran
To: rpsec@rezapahlavi.org, iran@rezapahlavi.org, fpahlavi@hotmail.com
Cc: darvishalli@yahoo.co.in
Date: Friday, March 20, 2009, 1:38 AM

 




هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ