کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ فروردین ۷, جمعه

[farsibooks] Fw: بدون شرح

مزخرفای جنتی لمپن بیسواد و یکی از ارازل و اوباش رژیم
  چه چیز را تداعی میکند؟
امروز دشمن با ترويج فرقه هاي مختلف از جمله بهاييت سعي بر به انحراف کشاندن عقايد مسلمانان کرده است:

نظرات در مورد مزخرفات لمپن بیسوادی و جنایتکاری به اسم جنتی
 
نوشته شده در تاريخ ششم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم مارس ۲۰۰۹ ساعت 17:57:57 توسط نرگس
آحه یکی نیست به این ....بگه که بهایی که "خطری" برای شما و هیچ حکومتی اصولا نداره، این مزخرفها را برای عوام فریبی بیشتر میگویی تا آنچه در میدان مبارزه در حال شکل گیری ست را از اذهان دور نگهداری؟ آخر کسی دیده یا شنیده که یک " بهایی" مثلا به اندازه یک کبریت برای این رژیم خطر بوجود آورده باشد؟ خب، اگه یه مسلمون میخواد بهایی بشه، به خودش مربوطه نه به توی فسیل! بعد همین بی شرفها وقتی میخوان افکار عمومی جهان رو( دقت کنید گفتم افکار عمومی نه اربابان جهانی شون) از جنایتاشون منحرف کنن میگن" در ایران فرقه های مختلف و ادیان آزاد هستند! فراموش نشه هر جا کلمه خدا و امام زمان و اینا رو دیدن در مزخرفای اینها بجاش امپریالیسم بذارین ببین چه معنی درستی پیدا میکنه
جنتي: بزرگترين نعمتي که خداوند به ملت ايران بخشيد انقلاب اسلامي است/ نسل جوان ارزش خيلي از اين نعمتها را نمي دانند
ايرنا  - دبير شوراي نگهبان گفت: بزرگترين نعمتي که خداوند به ملت ايران بخشيد رهبري امام  و پايه گذاري انقلاب و حکومت اسلامي است.   
آيت الله جنتي سه شنبه شب در آيين گراميداشت سومين روز از درگذشت همسرامام  در مسجد اميرالمومنين بوشهر در جمع مردم افزود: مردم ايران بايد قدراين نعمتهاي بزرگ را بدانند و همواره آنها را حفظ کنند.
وي اظهارداشت: امروز نسل جوان ارزش خيلي از اين نعمتها را نمي دانند که در همين راستا همه دست اندرکاران بايد سعي کنند از راههاي مختلف اين نسل را با ارزشهاي انقلاب آشنا کنند.
جنتي تصريح کرد: در گذشته بيگانگان با حضور سياسي، نظامي، اقتصادي و فرهنگي سعي بر ترويج بي بند و باري در جامعه مي کردند و در آن زمان حساس طلبه اي با دست خالي و بدون هيچ قدرت نظامي تنها با توکل برخدا و پشتيباني مردم در مقابل آنها ايستاد و انقلاب کرد.
دبير شوراي نگهبان با اشاره به تهاجمات گسترده اي که در اين مدت عليه انقلاب اسلامي صورت گرفت گفت: امروز پس از 30 سال از عمر انقلاب همچنان اين انقلاب با صلابت و مقتدرانه پابرجاست و برغم همه تحريمها انقلاب اسلامي رشد کرد.
وي نيروگاه اتمي و پارس جنوبي و انرژي هسته اي و ماهواره اميد را از جمله دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي ذکر کرد.
جنتي اضافه کرد: همه دستاوردهاي انقلاب اسلامي در نتيجه پيروي از ولايت فقيه و صبرو پايداري مردم اين سرزمين است که اگر اطاعت از ولايت فقيه نبود، انقلاب به پيروزي نمي رسيد.
وي با بيان اينکه قدرت انقلاب اسلامي ناشي از پيروي از ولايت فقيه است گفت: امروز دشمن روي از بين بردن ولايت فقيه برنامه ريزي مي کند ولي مردم باور کرده اند که ولايت فقيه نائب امام زمان  است و تاکنون همه اين دسيسه ها نقش برآب شده است.
جنتي با بيان اينکه امروز دشمن شيوه هاي جديدي براي ضربه زدن به انقلاب اتخاذ کرده است، يادآور شد: امروز دشمن با ترويج فرقه هاي مختلف از جمله بهاييت سعي بر به انحراف کشاندن عقايد مسلمانان کرده است.

[کد خبر: 58750]   [ تاريخ خبر: پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹]   [تعداد نظرات: 17]

اظهار نظر و بحث در مورد اين خبر. [نظرات شما در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر خوانندگان سايت می رسد.] ديگر دليلی برای به فارسی ننوشتن وجود ندارد!  
اگر فونت فارسی در کامپيوتر خود نصب نکرده ايد،
اينجا را کليک کنيد و به فارسی بنويسيد.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين به ديگران باشد درج نميشوند.



نام:  

نظرات شما:


 
نظرات
نوشته شده در تاريخ ششم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم مارس ۲۰۰۹ ساعت 17:57:57 توسط نرگس
آحه یکی نیست به این ....بگه که بهایی که "خطری" برای شما و هیچ حکومتی اصولا نداره، این مزخرفها را برای عوام فریبی بیشتر میگویی تا آنچه در میدان مبارزه در حال شکل گیری ست را از اذهان دور نگهداری؟ آخر کسی دیده یا شنیده که یک " بهایی" مثلا به اندازه یک کبریت برای این رژیم خطر بوجود آورده باشد؟ خب، اگه یه مسلمون میخواد بهایی بشه، به خودش مربوطه نه به توی فسیل! بعد همین بی شرفها وقتی میخوان افکار عمومی جهان رو( دقت کنید گفتم افکار عمومی نه اربابان جهانی شون) از جنایتاشون منحرف کنن میگن" در ایران فرقه های مختلف و ادیان آزاد هستند! فراموش نشه هر جا کلمه خدا و امام زمان و اینا رو دیدن در مزخرفای اینها بجاش امپریالیسم بذارین ببین چه معنی درستی پیدا میکنه!
نوشته شده در تاريخ ششم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم مارس ۲۰۰۹ ساعت 00:43:35 توسط ساده اندیش
یا ما نمیدانیم معنی نعمت چیست یا ایشان نمیدانند که وقتی میگویند ملت ایران منظور هفتادو اندی میلیون نفر است ، نه آن قشر دستمال بدستان و کاسه لیسان بیت رهبری! شاید هم ایشان منظورشان تروریست های لبنان و فلسطین است که سی سال از توبره آخوند ها میخورند و به ریش بنده و شما میخندند ، در واقع نعمت اصلی نثار چین و شوروی شده که سیاست های خود را از طریق ایران به دنیا دیکته میکنند و این مردم بیچاره ایران است که بر سر منافع آنها معامله میشود و خود مابین اهرم های فشار جهانی دست و پا میزنند.
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 23:23:49 توسط kaveh moradi
باز آقای جنتی جلوی میکروفون رفت و یقه جوانان را چسبید برای‌شان فرق نمیکنه بچه مناسبتی پشت میکروفون رفتندهر چه باشد ایشان از نا سپاسی مردم داد سخن میدهند و از کرامات و رحمت انقلاب اسلامی
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 18:08:17 توسط ALI
دلم براي تهمتن دوست قديمي با شعار هاي ٣٠ سال قديمي تنگ شده٠
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 16:56:17 توسط nourooz
نعمتها شامل قتل ,اعتياد, فحشا ,زندان ,سركوب, غارت اموال و منابع كشور....و صرف هزينه هاي ميلياردي جهت دخالت در امور داخلي كشورهايي نظير لبنان ,عراق ,افغانستان و ايجاد تفرقه در ميان فلسطينيان است. مارابه خير تو اميد نيست شر مرسان. آمين
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 15:35:57 توسط نوروز
اتفاقا نسل ملازاده ها و مداح زادگان قدر این فاجعه و غارت اسلامی ایران را در اروپا ، آسیا و امریکا بخوبی میدانند.
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 14:53:34 توسط باران
بدترين و اسفناكترين بلاي ممكن براي هر ملتي كه ممكن است, اتفاق بيفتاد, اكنون سي سال است كه مثل زالو به جان مردم ايران افتاده و خونش را ميمكد. ابعاد فاجعه تنها به قتل عامها و غارتها منتهي نميشود, بلكه نسلهاي آينده از اين همه عقب افتادگي, در همه ابعادش رنج خواهند برد.
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 12:13:38 توسط رضا خان
ای مرده شور آن قیافه بد ترکیب و زشت ترا که ائینه باطنی تست ببرد که حالا سیاستمدار شده ای و راجع به چیز هائی میگوئی که خودت و هم پالکی هایت از آنها استفاده میکنی . این دایناسور پیر اگر انقلاب نشده بود هنوز توی فبرستانهای اصفهان و اطراف آن بر سر قبر ها روضه پنج تومانی میخواند . تقصیر این ملت گیج است که آخوند ها را از قبرستان به صدارت رساند... چقدر مشمئز کننده و تحقیر آمیز است برای ما مردم.
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 11:48:26 توسط اميد
گمشو دايناسور عهد عتيق
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 07:36:52 توسط Mary
بهترین آروزیم در این سال نو این است که امسال شاید مرگ خامنه ای و جنتی باشم تا پس از این شاهد یاوه گوئی های این کثافت ها نباشم.
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 07:09:39 توسط رضا
یکی هست بگوید این جنتی چند ساله است. این احتمالا می خواهد سوسک بشود برود دیوار اما نمیرد. این از آن آدم هایی است که تا نمیرد از قدرت کنار نمی رود . یکی نیست به این آقا بگوید تا بهترین ضد تبلیغ علیه جمهوری اسلامی هستی و هر کوری هم که تو را بفهمد تا ته داستان را میخواند و به طور طبیعی شکرگذر ولی نعمت تو یعنی جمهوری اسلامی نخواهد شد و جوانان نیز با دیدن تو از هر چه اسلام و مسلمانی است فراری خواهند شد.
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 06:21:16 توسط نرگس
هر جا واژه ولایت وقیح ( مرسی از تهمتن) را میبینید بجای آن امپریالیسم را بگذارید ببنید چه معنی درستی پیدا میکند! این مزدوران را امپریالیسم بر انقلاب ما تحمیل کردند و انقلاب را در گُه دالوپ ملاخورش کردند! آخوند های مکار انگلیسی مگر میتوانستند یک روز بدون پشتوانه و حمایت امام زمان شان " امپریالیستها" در قدرت باشند آنهم با زور اسلحه و جنایت کنند و مبارزات را سرکوب؟ پس از سی سال ننگ بر ما که هنوز شما لاشخورهای ریاکار بر مملکتمان مزدورانه و مستبدانه حکومت میکنید. ولی فکر میکنید که به همین منوال خواهد ماند؟ اگر عمامه هایتان را هم هنگام " فرار" از سرتان بردارید و کت و شلوار بپوشید با " روده هایتان" به دار آویخته میشوید! مطمئن باشید! مرگ بر امپریالیسم تان با امام زمانش و مرگ بر مزدوران امام زمان امپریالیسم!
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 05:04:31 توسط صومعه سرایی
بزرگترین بلایی که بر ملت ایران وارد شده،جمهوری اسلامی ولایت فقیه خمینی ساخته شما دجالان دین فروش است..نسل جوان هم با درس گرفتن از مبارزات جانانه فرزندان ایران زمین، که با عبور از میدانهای رزم،سلول های زندان، تخت های شکنجه و گذشتن از زندگی و فدای خون خود، امام دجال شما را، از ماه، به چاه ذلت و رسوایی، انداخت و ایدئولوژی، ضد مردمی و ضد تاریخی او را، برای همیشه در تاریخ ایران،به گور سپرد و او را به عنوان منفورترین رهبر جهان، به ثبت رساند، درپی جارو کردن بقایای رژیم مفلوک شماست، تا هم مردم ایران و هم همه جهانیان از شر شما، راحت شوند.
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 05:04:02 توسط کوروش
آخه به تو هم می‌شه گفت آخوند!، پیزوری. یه آخوند درست و حسابی‌ حداقل ۱۰۰ کیلو وزنشه! البته مطمئنم که توئ مفتخور در نشخوار کردن چیزی از بقیه همپالکیهات کم نداری.در هر صورت بهتره اول خودتو به یه دکتر داخلی‌ نشون بدی، نکنه یه وقت ایدز گرفته باشی‌ طلبه‌های حوضه رو آلوده کنی‌! بد هم به یه رونپزشک مراجعه کن.
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 04:44:05 توسط سرافراز
این دجال واپسگرای جانی خود بهترازهمه میداندکه نسل جوان بعد ازانقلاب راچگونه با ایجادجنگ به قتلگاه فرستادند وبهد از انهم جوانان را به جوخه های اعدام سپردند ونسل سوم جوانان راهم دسته دسته به مواد افیونی معتاد نمودند تا دیگر جوانی نباشد در مقابل زیاده خواهی وچپاول وقتل وغارت ثروت ایران بایستداین دجالان هم بخوبی دریافتهاند جوانانی که حتی اسم خود را بسیج گذاشتهاند به خاطر استفاده از امتیازات اجتماعی است وقلبا با آخوندها نیستند باشد تا زیر مشت ولگد جوانان ایران زمین آخرین نفسها را بکشید
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 04:32:30 توسط آرین
ای جنتی یاوه گو یاوه مران کز وجود نامبارکتان ایران شده بس حقیروکثیف مملو از فسادوتباهی بدبختی وفلاکت رنج وعذاب چقدرشما آخوندها پر رو بی حیا بودیدکه نسیب ما شدید خدایا مارا ازشر این آخوندهاوامثال آنها نجات بده آقابه کی بایدبگیم که ما با طناب شما نمیخوایم بهشت بریم مگه زوری ای امامه به سر نادان
نوشته شده در تاريخ پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم مارس ۲۰۰۹ ساعت 04:22:41 توسط نویسنده
منم اگه جای این زالو بودم همینو میگفتم



__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ